Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-25, 10:58   #91

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1598
Standard

By Air är inte tidig, inte för mig i alla fall. Klar för final, skor på, taskigt läge och stallet ligger lågt. Känns som om det blir preparé.

Navigator SIB är jätteintressant, möjlig chansspik till den procenten då jag misstänker att han kan få loppet. Pirro Bi har jag svårt att se vinna från dödens då det kommer vara upptaget i spets, och ger sig Lennartsson in i någon körning från start så kommer det kosta. Ej heller optimal balans samt en för tillfället kall kusk.

Vad finns det bakom? Brisco Boko vinner ofta men är finalklar och lär inte komma till spets här. Hade varit intressant till 10-15%, men inte nu. Rico Follo kan man plocka bort pga balansen. Bra häst annars. Västerbo Collect har ett uselt läge och blir tvungen att gå med skor (=minus). Amiral d´Inverne har vunnit en del, men läget i kombination med att han inte har räckt på V7 tidigare gör honom ointressant till 20%. Greenstar och Mr Vox gör upp om spets? Greenstar även han intressant därifrån.
Metatrone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-25, 11:11   #92

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Metatrone Visa inlägg
By Air är inte tidig, inte för mig i alla fall. Klar för final, skor på, taskigt läge och stallet ligger lågt. Känns som om det blir preparé.

Navigator SIB är jätteintressant, möjlig chansspik till den procenten då jag misstänker att han kan få loppet. Pirro Bi har jag svårt att se vinna från dödens då det kommer vara upptaget i spets, och ger sig Lennartsson in i någon körning från start så kommer det kosta. Ej heller optimal balans samt en för tillfället kall kusk.

Vad finns det bakom? Brisco Boko vinner ofta men är finalklar och lär inte komma till spets här. Hade varit intressant till 10-15%, men inte nu. Rico Follo kan man plocka bort pga balansen. Bra häst annars. Västerbo Collect har ett uselt läge och blir tvungen att gå med skor (=minus). Amiral d´Inverne har vunnit en del, men läget i kombination med att han inte har räckt på V7 tidigare gör honom ointressant till 20%. Greenstar och Mr Vox gör upp om spets? Greenstar även han intressant därifrån.
Visar Västerbro Collect någorlunda form som senast blir han åter igen intressant. Har varit knölig innan men enligt bergh verkar han ha fått hästen i fint skick och hon känns smidig och fin nu. kusen är kvar i klassen samtidigt som många som har gått upp i klass medans Västerbro C är snart klar för Silver.

I min formbibel så är Västerbro bara bäst (formmässigt) hade kunnat vara en spik om det inte hade varit för spåret.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-25, 11:13   #93

Greven-plasts avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 1139
Standard

Hmm blev lite fundersam när jag hittade denna annons:
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=786046

Kanske är betydelselöst men hur bör man tänka om en häst som ägaren annonserar ut innan start?
Greven-plast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-25, 11:17   #94

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1035
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Metatrone Visa inlägg

Med ditt tänk så kan man låsa på spetshästen Greenstar och "hästen som får loppet" Navigator SIB, 8 och 5 procent. Eller en rak tvilling som bör ligga på 35 ggr
pesven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-25, 11:20   #95

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Ska man spela strikt efter värde, så ska man lämna in följande rad.

Vart ser du värdet. Precis alla Harry Boy kommer att se ut så där.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-25, 11:22   #96

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Vart ser du värdet. Precis alla Harry Boy kommer att se ut så där.
Precis överallt.
Förstår du vad värde är ?
Det handlar inte om hur stor utdelningen kommer bli.
Gammal 2014-01-25, 11:30   #97

drakens avatar

Standard

Förstår inte hur du har kommit fram till att det ska va de hästarna. Borde vara bättre spelvärde på Greenstar än Amiralen t ex. Amiralen vinner typ aldrig på V75 men drar alltid en massa streck
Gammal 2014-01-25, 11:33   #98

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tamuli Visa inlägg
Hur jag än vrider och vänder på det så hittar jag bara en tänkbar spik och det är så klart Amaru Boko.
Tror även på 3 hästars lås i både 2:a och 7:e avdelningen.
Kommer köra på 2,9,1 i 2:a och i 7:e slänger jag med By Air bakom Stormysky och Chapeau.

Någon som har koll på om det kommer krävas brodd runt om eller hur ser det ut på den fronten??
För krävs det brodd runt om så är ju frågan om man inte kan plocka bort By Air?
Hämtat från Bergsåkers hemsida

Det har varit en fortsatt mycket kall natt på Bergsåker och i Sundsvallstrakten. Just nu (kl 10:00) är det klart och soligt och cirka 15 minusgrader. Enligt prognoserna skall det vara cirka 10 – 11 minus under hela eftermiddagen och detta innebär att alla hästar med stor säkerhet måste tävla med broddar i skorna.
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-25, 11:36   #99

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 268
Standard

Registrerat spel

Datum: Lördag 2014-01-25
Bana: Bergsåker
Spelform: V75, omg. 4

Avd Ordinarie hästar
1 3, 5, 7, 11
2 9 Trailing Edge
3 2, 4, 5, 6, 9, 12
4 1, 4, 5, 7, 9, 10, 12
5 3, 6, 8, 9
6 3 Greenstar
7 5 Chapeau*

Vadet gäller startnummer

672 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 336,00 kr

Så här fick det bli idag kommer även att köra en rak dd 3-5

Jag hoppas på körning i lopp 2 och då kommer bergarn farande över upploppet.
Gammal 2014-01-25, 11:38   #100

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dzeno Visa inlägg
Hämtat från Bergsåkers hemsida

Det har varit en fortsatt mycket kall natt på Bergsåker och i Sundsvallstrakten. Just nu (kl 10:00) är det klart och soligt och cirka 15 minusgrader. Enligt prognoserna skall det vara cirka 10 – 11 minus under hela eftermiddagen och detta innebär att alla hästar med stor säkerhet måste tävla med broddar i skorna.
Tack, måste vara jag som var blind, satt och letade på deras hemsida men kunde inte hitta infon.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dzeno (+2)
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-25, 11:39   #101

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pesven Visa inlägg
Med ditt tänk så kan man låsa på spetshästen Greenstar och "hästen som får loppet" Navigator SIB, 8 och 5 procent. Eller en rak tvilling som bör ligga på 35 ggr
Det är vad jag tänker göra.

Hittar andra spiken i sista avdelningen där jag tror att Stormysky kommer att få problem med balansen då optimalt för honom är BRO alternativt barfota fram, och kanske kan det även påverka hur fort han kan öppna. Är inne på att Adielsson och Chapeau reder ut det här.
Gammal 2014-01-25, 11:43   #102

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Visar Västerbro Collect någorlunda form som senast blir han åter igen intressant. Har varit knölig innan men enligt bergh verkar han ha fått hästen i fint skick och hon känns smidig och fin nu. kusen är kvar i klassen samtidigt som många som har gått upp i klass medans Västerbro C är snart klar för Silver.

I min formbibel så är Västerbro bara bäst (formmässigt) hade kunnat vara en spik om det inte hade varit för spåret.
Håller med till stor del, men vart ska ha ta vägen i från det här läget. Kör han framåt så är det nästan garantivingel, och jag tror inte han rundar dessa om han backar ned i kön. Men det kommer ju fler lopp.
Gammal 2014-01-25, 11:47   #103

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Förstår inte hur du har kommit fram till att det ska va de hästarna. Borde vara bättre spelvärde på Greenstar än Amiralen t ex. Amiralen vinner typ aldrig på V75 men drar alltid en massa streck
Enkelt, de har större vinstchans än nuvarande insats indikerar.
Med några få undantag, där insatsen matchar chansen.

Varken Greenstar eller Amiral D'inverne är direkt spelvärda, utan insatsen tycker jag motsvarar chansen.
Gammal 2014-01-25, 11:51   #104

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Önskar jag kunde bjuda på mer idag men har riktigt mycket att göra. Perfekta förutsättningar för Geisha Sund idag. Hård bana och brodd är stora plus. 12an i lärlingsloppet är mycket tidig vid gardering. Mycket bra kusk och bra häst. Spår 12 är inte heller så dåligt i dessa lopp. Om man streckar 4-5 hästar i sista så ta med Narold Vox. Har sett riktigt bra ut på slutet. Blir garanterat en hård öppning och hittar Petterson ner okej från start så tror jag den är med och gör upp om det. Blir borta resten av dagen! Hare bra och lycka till alla sharpsare!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1), DonDanBob (+1)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-25, 12:04   #105

drakens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Enkelt, de har större vinstchans än nuvarande insats indikerar.
Med några få undantag, där insatsen matchar chansen.

Varken Greenstar eller Amiral D'inverne är direkt spelvärda, utan insatsen tycker jag motsvarar chansen.
Håller med dig i mångt och mycket men vill inte göra det. Ser ut att kunna bli rätt lökig utdelning i dag.
Svara

td