Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-23, 09:04   #31

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Tycker det är tillfälligheter att den inte vunnit. Samt att hästen är klart mest gynnad av sprinterdistans i fältet. Trodde dock inte att den skulle bli så klar favorit som den verkar bli. Jag är mest rädd för 1 Mizz Elaza som kan få loppet.
Det är väl rätt klart den får loppet.
Sitter i rygg, sedan får vi se om luckan kommer.
Bergarn kanske skickar fram MT Guti för att köra håst sista 1000 och vinna med Trailing Edge ?
Det kanske är så enkelt att Navarone är en bra spik, får se hur mycket streckad den blir.
Gammal 2014-01-23, 09:10   #32

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Smålurig omgång, känns som att första och femte avdelningen kräver en del streck, streckvärda i första är väl främst demo, gate probio och crusioux? Men lutar åt helgardering.

Bergh blir dunderlampa i 3e, tror jag kör utgång där ifall han skulle göra bort sig är det kul att vara med =)

Känslan i femte är att nån av hästarna på start kan rinna undan med lite flyt

I sista klurar jag lite på om 3 och 5 kanske kommer köra lite för hårt mot varandra och när dom kört slut på sig så kommer bergh och avgör? Men lutar åt 3 hästars lås på dom nämnda.
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-23, 09:13   #33

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Smålurig omgång, känns som att första och femte avdelningen kräver en del streck, streckvärda i första är väl främst demo, gate probio och crusioux? Men lutar åt helgardering.

Bergh blir dunderlampa i 3e, tror jag kör utgång där ifall han skulle göra bort sig är det kul att vara med =)

Känslan i femte är att nån av hästarna på start kan rinna undan med lite flyt

I sista klurar jag lite på om 3 och 5 kanske kommer köra lite för hårt mot varandra och när dom kört slut på sig så kommer bergh och avgör? Men lutar åt 3 hästars lås på dom nämnda.

gate probio och crusioux kan inte ha någontig med det här att göra
Gammal 2014-01-23, 09:18   #34
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Att O.U.Glide vann på Solvalla berodde på att de andra hästarna i loppet gjorde en läggmatch.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-23, 09:28   #35

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Att O.U.Glide vann på Solvalla berodde på att de andra hästarna i loppet gjorde en läggmatch.
1500m först i 3e spår på 12.9 / 2140a !!!
Behöver inte ens blanda in de andra hästarna, det ska helt enkelt inte gå att vinna på det sättet.
Fullständigt lysande.
Gammal 2014-01-23, 09:32   #36

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
gate probio och crusioux kan inte ha någontig med det här att göra
Hoppas fler tycker som dig så kanske man får riktigt bra pröjs på helgarderingen =)
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-23, 09:33   #37
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Du ska inte kolla på Solvalla tider så noga. Banan var fin den kvällen. Montogomery Gel gav henne inte ens en match. Vann dock loppet efter.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-23, 09:39   #38
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Funderar mycket på att göra ett lagom stort motspel mot Amaru Boko. Litar inte på Bergharn när det är trav där borta.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-23, 09:40   #39

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Du ska inte kolla på Solvalla tider så noga. Banan var fin den kvällen. Montogomery Gel gav henne inte ens en match. Vann dock loppet efter.
Exakt.
Det är ytterligare ett bevis på hur bra hon var.
Gammal 2014-01-23, 09:46   #40
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Exakt.
Det är ytterligare ett bevis på hur bra hon var.
Spelar ingen roll. Henne skulle jag inte ens fundera på och ha med på kupongen på lördag.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-23, 09:50   #41

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Spelar ingen roll. Henne skulle jag inte ens fundera på och ha med på kupongen på lördag.
Det är en helt annan sak
Gammal 2014-01-23, 10:48   #42
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Hans G spikar Trailing Edge och Amaru Boko i sitt tipsprogram.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-23, 11:00   #43

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AA Visa inlägg
Håller med dej till fullo om Navaronne. Det kan bli veckans tokspik om den håller sig runt 10-12%. Hade varit fint med Jessika i vagnen för då hade vi nog snackat runt 5-7%. Jag tror inte Trailing Edge kommer in i matchen när Navaronne kör i hårt tempo.

Lycka till!

/AA
Lite för osäker för att vara spik i min bok... Felfri = toppchans men galopprisken är överhängande och då är det inte bara åka ikapp och runt dem...
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-23, 11:11   #44
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Fred Cobra inte ens favorit i 4e avd ?? Kanske ändrar sej, men för mej en soklar spik. Startsnabb, svårt se ngn ta en längd, sedan vet jag inte vad som ska hända i loppet. Visst, lärlingar osv, men den visade sist att den tål tuffa upplägg så lite tryck i loppet ser jag inte som ngt hinder.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-23, 12:05   #45

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bissje Visa inlägg
Navaronnes senaste minigalopp var för en stor jordklump som var i kanten då banan var dålig pga vädret.....
Vi väntade cirka en timme på att få svar om det blev någon start eller inte då hålet var stort och djupt!
Och där stod Navaronne färdigselad och redo att springa.....

Jessika borde köra själv, enligt mig och förmodligen de flesta andra.
Hon och Navaronne passar som handen i handsken och förstår varandra.
Synd bara att hon har ca 20 lopp kvar till hon får köra V75 själv.

Menmen, det blir spännande på Lördag!

Välkommen till Sharps!

Är du ägare till Navarrone? Kan du i så fall berätta lite mer om hästens egenskaper? Att hästen är överlägsen felfri tror jag dom flesta är överens om men det är inte jordklumpar i kanten på banan varje start!? Hästen är ju hopplöst osäker (men brukar lösa uppgiften ändå men nu är det V75) så jag undrar hur du/ni bedömer galoppchansen på lördag? Fördel med framspår? Varför galopperar den och i vilka lägen är risken störst?

Du tycker att Jessika är optimalt på hästen men vad säger du om Daniels möjligheter att "förstå" Navaronne?

Din information är ovärderlig då det valet står mellan spik eller många!

Tack på förhand och lycka till!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td