Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-14, 22:52   #121

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ni som snackar om att det är så mycket bättre odds hos bookie, hur ofta får de där kanonoddsen nära spelstopp när all info finns? Det är ju en trade-off man gör, högre odds mot större osäkerhet.
Håller inte riktigt med. Du kan oftast spela på nätbolagen tills 4 -5 minuter innan start, då brukar större delen av all info finnas. Oddsrörelserna på nätbolagen är oftast inte lika stora som på ATG. Snarare har man en chans om man tidigt får reda på info att hämta ett odds på nätbolagen innan alla andra börjar spela en häst och då få ett klart bättre odds.

Senast redigerad av NicklasJ den 2014-01-14 klockan 22:58.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-14, 23:26   #122

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Det som jag finner intressant är att "vissa" inte behöver göra det oavsett hur mycket dom vinner.. Dom är fortsatt kunder och får betta på alla odds i evighet..

Konstigt?!
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-14, 23:30   #123

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Det som jag finner intressant är att "vissa" inte behöver göra det oavsett hur mycket dom vinner.. Dom är fortsatt kunder och får betta på alla odds i evighet..

Konstigt?!
Vem får göra det?
Gammal 2014-01-14, 23:39   #124

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Vem får göra det?
Bara se vissa redovisade bets här? (eller den egna tråden om nätbets..som blev hemlig..)
Tror du läser samma som mig?
Gammal 2014-01-14, 23:49   #125

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Bara se vissa redovisade bets här? (eller den egna tråden om nätbets..som blev hemlig..)
Tror du läser samma som mig?
Trodde du menade mig.
Jo vet vad du menar men samtidigt bryr jag mig inte så mycket om ifall det folk redovisar eller påstår sig spela stämmer eller inte.

Man spelar inte utstick på framförallt Unibet speciellt länge utan att bli limiterad eller bli tvungen att gå igenom manuell kontroll vid varje spel.
Gäller hos de nätbolagen också som tillhandahåller trav men några är lite "snällare" än andra.
Gammal 2014-01-15, 00:04   #126

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Trodde du menade mig.
Jo vet vad du menar men samtidigt bryr jag mig inte så mycket om ifall det folk redovisar eller påstår sig spela stämmer eller inte.

Man spelar inte utstick på framförallt Unibet speciellt länge utan att bli limiterad eller bli tvungen att gå igenom manuell kontroll vid varje spel.
Gäller hos de nätbolagen också som tillhandahåller trav men några är lite "snällare" än andra.
Nej, ingen är snäll.

Dom som går på dessa nätbolag och vinster som redovisas..

Vakna!

Tyar inte.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NicklasJ (+1)
Svara

td