|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-01-14, 16:47 | #16 |
Återstår att se, men om allt är som det ska inför kvällen så spikar jag Rajah Press. Finns ingen invändigt som kan svara ut denne från start, och som den sett ut på slutet måste det vara en kanonchans från ledningen. 71% är dock något för mkt streck tycker jag, 60% är mer korrekt i mina ögon. Jag tror dock jag kommer "se mellan fingrarna" gällande värderingen...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
heddari (+5) |
|
2014-01-14, 16:49 | #17 |
|
|
2014-01-14, 16:53 | #18 |
|
|
2014-01-14, 16:54 | #19 |
Intressant DD2 idag - i första spik på Rajah Press
I andra högst divergerande uppfattningar - väljer själv följande ranking och spel 4-1-6 spelade: 7-4 odds 9.00 på ub 7-1 odds 23.25 på bet 7-6 odds 24.50 på ub
2014-01-14, 16:56 | #20 |
Enligt intervjun på ATG:s hemsida så låter han väldigt positiv.
dzeno (+1) |
|
2014-01-14, 16:57 | #21 |
Inte pratat med honom, men jag ringer honom NU för din skull..
|
|
2014-01-14, 17:13 | #22 |
|
|
2014-01-14, 17:14 | #23 |
Har ringt honom 2ggr nu, inte fått svar. Hoppas han ringer upp, vill inte jaga honom mer. Hans info brukar dock väldigt sällan skilja sig från det han lämnar på liven.
alle (+5) |
|
2014-01-14, 17:18 | #24 |
Får väl duga så länge, skrivet nyligen på Rondens nätupplaga. SS intevjuer får inte postas här.
Inför V64 Holländare bästa segerchansen Rejält förkyld och dessutom ryggskott. Lars I Nilsson hoppas framför allt att Alki Flevo (V64-4) kan se till att dämpa smärtan under kvällen på Jägersro. Jägersrotränaren har fyra egentränade hästar till start inom V64-ramen och inleder med Florette Sund i ett stolopp över lång distans (V64-3). – Florette Sund blev lite väl het i spets senast. Hon gillar annars den här distansen men det är samtidigt svårt att vinna med henne. Jag är i första hand nöjd om hon kan sluta fyra-femma. Vi kör barfota fram igen. I V64-4 kommer bästa chansen - holländaren Alki Flevo. Han har blivit nedstruken ett spår på sitt tillägg och ser ut att trots avsaknad av sulkylopp under en tid möta lämpligt motstånd. – Alki Flevo blev sparkad i ett ben och därför tvingades han till ett uppehåll. Vi har provar lite monté därefter, men senast blev han för het och galopperade bort sig direkt. Han brukar vara stabil i volten och det blir barfota fram igen. Segerchansen? – Han är min bästa möjlighet under kvällen. Det handlar om en dokumenterat bra stayer som exempelvis satt fast i ett ganska tufft bronsdivisionsförsök över lång distans under Derbyhelgen. Han borde duga gott här. I samma lopp startar stallets Eros Cane 20 meter före. – Eros Cane är bättre än sin programrad och var lite ursäktad senast av en hård öppning. Det är en stark och rejäl individ som nu kommer att få återgå till den balans som han fungerade bra på i höstas. Alki Flevo är ändå den klart bästa chansen i loppet. Girlicious (V64-5) uppträdde stökigt före senaste loppet. – Hon sprang och slog före defileringen. Hästen känns annars fin i träningen och vi kommer att värma henne lite närmare inpå start här för att försöka få henne mer harmonisk. Det här är ändå ett tuffare lopp än hon var ute i senast, så vi är nöjda med en mindre slant. Utanför V64-ramen startar även Bravad Hornline (lopp 2) och Bigtime Exploit (lopp 9). – Bravad Hornline går ut från tillägg, så det kan häxa därifrån. Han håller annars hygglig form för dagen. Bigtime Exploit är ute i ett sprinterlopp, vilket inte känns optimalt. Hans får nog svårt att vinna. |
|
2014-01-14, 17:27 | #25 |
Bra Helge! Må se om det blir en liten Tirolersnutt ikväll...
2014-01-14, 17:29 | #26 |
Ella går med skor runt om idag, (hovöm senast) det var hundra år sedan (= dom två första starterna i karriären)
varulv (+10) |
|
2014-01-14, 17:31 | #27 |
|
|
2014-01-14, 17:44 | #28 |
10.2 rekommenderas då!!
2014-01-14, 18:10 | #29 |
Banned
|
Fan fattar 0 vad Palle Gunther pratar om.
|
|