Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-14, 01:41   #1

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 184
Standard

V86 2013-01-15

Några tidiga tankar samt ideer?
perham är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-14, 03:07   #2

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6295
Standard

Tankar på förhand:

Avd 1. Jansson svarar Melander, släpper till Erik som rattar Kaka AT. Jag vet att Erik tycker att Kaka är oärlig till slut, men kanske lyckas han skrämma honom först på onsdag. 1-3 på tvilling känns ju gjuten.. Miss Beniss tror jag snart kommer vinna lopp.

Avd 2. Misty Marke hade stått över jobb inför senaste starten som favorit på V75. Nu lopp i kroppen och han sitter i spets omgående. Borde rimligen leda runt om.

Avd 3. Ronato blir spännande att se. Öppet spelvänligt lopp.

Avd 4. Deauville lär bli storfavorit. Jag är dock inte jätte imponerad av henne, känns som nästan alla kan vinna loppet

Avd 5. Jag verkligen hoppas att pink elephant blir jättestreckad! Odd Fellow och Nusa Dua mina första streck.

Avd 6. Liberty federal lär väl sitta i spets rätt omgående, borde ha toppchans.

Avd 7. Många.... Överstreckad lär Elit Sund bli. Varning för Main Danger..

Avd 8. Julio lär bli flitigt singlad av många, grym senast också. Han har dock fått på sig ca 360k på 4 starter. Kan vara så enkelt att han bär pengarna med lätthet dock. Jag tycker dock att Romeo Lavec som står 20 före måste med, så även: Hunch Alo, engla, foot on the gas (misstänker att Melander kommer att ha ställt denna i ordning....) Aaron Boko också ett måste om man garderar Julio.

På förhand:

Bästa spik: Misty Marke
A-hästar: Kaka A.T, Liberty Federal
Schaaas: Deauville och pink elephant
Skrällar: bear my crown, nusa dua, main danger, foot on the gas
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+1)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-14, 07:29   #3

MickeBadkarstravs avatar

Sharp$: 253
Standard

Misty Marke har både målfoto och formkurvor med sig med mina inställningar.

Micke på badkarstrav.se
MickeBadkarstrav är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-14, 12:20   #4

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

Avd4. Azumi Örjan upp nu kan vara spik
Spik Liberty Federal

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-14, 22:36   #5

MickeBadkarstravs avatar

Sharp$: 253
Standard

Solvalla 140115 V86-1
Starten avgjorde simuleringen till 2 Digital Darlings(Ljusblå) fördel, trots fin fin formkurva för 3 Kaka AT (Röd).

Micke på badkarstrav.se
MickeBadkarstrav är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-14, 22:47   #6

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 1140
Standard

Vinner Liberty Federal vinner inte jag.
Farnod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 02:31   #7

Standard

Efter ihärdigt pluggande under kvällen:

Miss Beniss är kraftigt på G, ett måste på systemet

Misty Marke, det enda som oroar är om Kim får för sig att svara med Pretty women? Känns något långsökt då han släppt med denne senaste starterna. Får kolla upp detta imorgon med honom.

B.W.T firealarm känns som en mkt bra vinnare imorgon, släpps till spets och sen skall han ha en fin chans!

Deauville vidhåller jag är fruktansvärt överstreckad, gillar inte alls intrycket hon ger. Ska fånga Örjan på stallbacken imorgon och ge honom körorder med Azumi!

Pink Elephant är tydligen mkt väl förbered inför start, sitter väl i spets direkt och får han bestämma så rinner han säkert undan. Wannabe Kemp är väl den som får sätta upp tempot för att Odd Fellow ska komma till. OFV Dream trivs i kylan.. Nusa Dua går oftast bra tillslut.

Spetstugget är helt inkört på att Grainfield sitter i spets direkt.. Har folk helt missat att Hayden Viking startar från spår 4?? Danne lär trycka till direkt från start, kan inte se att Uffe kan svara. Liberty är rätt bra från start han också och jag tror Danne gärna tar dennes rygg. Grainfield i ev ledning viker ner sig i god tid.. 3,4,8,9 roliga streck

Pluggat spetsstriden som en iller! Jag är övertygad att BWT Hellion sitter i spets direkt, sen får han gärna släppa till Steely omgående. Tänkbart att spika Steely, eller låsa med Hellion från ryggen..

Det viskas redan om bfro och helstängt på foot on the gas....................... Extremt viktigt att hålla koll på detta innan inlämning. Går den med den balansen så sätter jag den som A imorgon, annars tar jag helt bort den.
oinkk (+5), Scherlock (+5), heddari (+5)
Gammal 2014-01-15, 11:32   #8

Grogg12s avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 432

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

StigH spikar sig själv i V86-1 med Cayenne Käbb, Något och ta med i beräkningarna! är väl den korta distansen som gynnar honom
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 11:51   #9

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grogg12 Visa inlägg
StigH spikar sig själv i V86-1 med Cayenne Käbb, Något och ta med i beräkningarna! är väl den korta distansen som gynnar honom
Den är ju väldigt startsnabb och tar spets om Tobbe vill.
När Erik felade från rygg hade den nog vunnit, i spets har den inte varit någon tiger.
Tycker den är bäst i rygg med lucka, men över 1640 kanske den orkar hela vägen i spets.
Jag antar att man laddar och kör så länge lampan lyser, speciellt som Digital Darling inte visat form på länge.
Gammal 2014-01-15, 12:25   #10

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
När Erik felade från rygg hade den nog vunnit, i spets har den inte varit någon tiger.
Tycker den är bäst i rygg med lucka, men över 1640 kanske den orkar hela vägen i spets.
Jag antar att man laddar och kör så länge lampan lyser, speciellt som Digital Darling inte visat form på länge.
Digital Darling ska laddas. Helstängt och barfota fram. Sedan har de ju Tidied som kan gå fram om Tarzan behöver mer tempo på loppet. Dags för Kaka?
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 13:58   #11

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Hur blir banan?
Här 10 mil söder om Valla, har det snöat precis hela dagen.

Holo på TP

Kallt i några dagar. Just nu minus 5 och klart. I går gick det ej köra barfota på Solvalla, möjligtvis fram för dom med extremt bra hovar (källa: en som körde jobb där).

????? vad dom åstadkommer. Det är ju så pass kallt att saltet ger ej önskad effekt. Vild gissning!!!!!!!! kortbrodd bak och eventuellt barfota fram.

Senast redigerad av Helge den 2014-01-15 klockan 13:59.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 14:00   #12

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Är inte 2 Staro Fendi bara överlägsen i sjunde? Skrik sist men hade avsaknad av lopp i kroppen. Nu är comebacken avklarad och Linderoth åker ned till Solvalla och drar bricka två över önskedistans! Tror den är stenklar!
Helge (+3)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 14:07   #13

Helges avatar

Standard

Högst troligt skor på Steely Knight idag (slitna framfötter) = stort minus.
mylinda (+5), Pilkast (+1)
Gammal 2014-01-15, 14:19   #14

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Hur blir banan?

Holo på TP

Kallt i några dagar. Just nu minus 5 och klart. I går gick det ej köra barfota på Solvalla, möjligtvis fram för dom med extremt bra hovar (källa: en som körde jobb där).

????? vad dom åstadkommer. Det är ju så pass kallt att saltet ger ej önskad effekt. Vild gissning!!!!!!!! kortbrodd bak och eventuellt barfota fram.
Behövs nog brodd bak. Några minus, vindstilla, men det väntas snö till kvällen.
Gammal 2014-01-15, 15:17   #15

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

Avd1. Första gången på länge jag funderar på att ta med Digital Darling. Det sägs att Cayenne Käbb ska vara svår att ta sig förbi men det är inte min känsla. Indigo Broline första hästen med tanke på de senaste starterna. Om nu Cayenne käbb håller spets så låter väl inte Stefan Melander den bestämma. Då kan Kaka A.T lr Tidied Accelerator få loppet förutom Indigo Broline.

Avd2. Kim Eriksson och Jennifer Tillman kör för spets och frågan är om de släpper till Shes so Lovely U.S. Min känsla säger att den inte får spets o får då trava i dödens. Eftersom det är lite osäkert så ska den med än så länge. Storm Passage känns som klar första häst, jag tror den kommer gå starkt tillslut o om den får ett bra lopp så känns den klar. En annan bra stark häst är 12 Dooleys som trots spåret kan komma in i matchen.

Avd3. 10 How Amazing Tooma känns som första häst, gick på v7 senast om jag minns rätt och det låter positivt kring hästen. Stallkamraten Honan Tooma har gått tuffa lopp och har ett bra spår vilket kan bli avgörande. Det ser och låter bra på Bolide de Bry och Ronato.

Avd4. 3 Deauville Boko känns inte som en så bra häst men det kan mkt väl bli spets o slut. Björn gungar den till vinst.. Något klart motbud har jag svårt att hitta. Många bakom annars och det kan skrälla stort.

Avd5. Om form slår klass så vinner väl Odd Fellow över Elefanten!?

Avd6. 4 Hayden Viking intressant som var nära en betrodd Melander häst som näst senast gick barfota första gången då och även starten efter som den vann också. Minns inte namnet på den men den slog Grainfield Oliver senast tex. Nu kan Hayden viking få det tufft att ta ledningen av Oliver här men kommer försöka. Till denna låga procent intressant. Annars öppet o många med chans.

Avd7. Steely knight blir överstreckad? Den har inte vunnit på distansen vad jag vet o "floppat" på slutet. 2 staro fendi bör nog bli favorit annars spik för mig känns det som.

Avd8. Flera bra hästar o det ska bli kul att se matchen mellan dessa - 1 romeo lavec, 5 engla håleryd, 10 corleone shark och 13 Julio de Luxe.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 15:35   #16

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5572
Standard

V86-1: När Melander har tre hästar i ett så litet startfält så vågar iaf inte jag plocka bort dessa ekipage med hans historik av stallkörning
Gammal 2014-01-15, 16:19   #17

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
V86-1: När Melander har tre hästar i ett så litet startfält så vågar iaf inte jag plocka bort dessa ekipage med hans historik av stallkörning
Long night vågar vi väl ta bort!?
Gammal 2014-01-15, 16:29   #18

linfres avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Champinj0nen Visa inlägg
Long night vågar vi väl ta bort!?
Ja, det borde inte gå men jag väljer att måla på i det här loppet. Orkar inte sitta där och svära om nu Long Night får loppet på något magiskt sätt. Men som sagt, det kan vara ett överflödigt streck.

Edit: Dock så kurrar magen lite extra för Miss Beniss om man nu ska välja en vinnare. Men vågar inte singla med Melander i loppet

Senast redigerad av linfre den 2014-01-15 klockan 16:32.
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 16:45   #19

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Aldrig jag skulle spika Jennifer Tillman med en såpass galopplysten kuse... 4 av 9 starter med henne har ändat i galopp... 3 av 9 har slutat med seger, skall dock tilläggas.

You´ll Never Walk Alone...

Senast redigerad av Pilkast den 2014-01-15 klockan 16:47.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 17:08   #20

Standard

Första liret en enkelrad:
9 Indigo Broline
6 Storm Passage
7 Bolide de Bry
3 Deauville Boko
4 Odd Fellow
4 Hayden Viking
2 Staro Fendi
10 Corleone Shark

Senare vilka ska man spika om jag rankar dessa först. .? Nu känns det som att odd fellow och staro fendi har få motståndare o drf lämpliga spikar.
Gammal 2014-01-15, 17:29   #21
Banned

Sharp$: 76
Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-01-15
Bana: Solvalla
Spelform: V86, omg. 5

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1, 3, 8, 9 (7)
2 3 Misty Marke (7)
3 6 B.W.T.Firealarm* (9)
4 1 Azumi (3)
5 3, 4, 9, 10 (7)
6 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9 (1)
7 2, 4 (6)
8 1, 5, 6, 7, 10, 11, 13 (9)

Vadet gäller startnummer

1 568 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 392,00 kr

Kvittonummer: EF04 9A3B xxxx xxxx
heddari (+5)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 17:34   #22

Shooters avatar

Standard

Nu ligger en intervju ute med banmästaren som bekräftar att det inte går att köra barfota i kväll. Själv hade han satt på brodd runt om, men jag tror nog en del kör barfota fram.
Helge (+3)
Gammal 2014-01-15, 17:36   #23

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 330
Standard

Solvalla 5 20140115 V86
Avd-1: 3
Avd-2: 7,8
Avd-3: 6,7
Avd-4: 3,11
Avd-5: 3,4,6,7
Avd-6: 2
Avd-7: 2,5
Avd-8: 1,5
System: 1
128 rader * 1 * 0,25 = 32 kr
atletic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 17:43   #24

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 1031
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Hur blir banan?

Holo på TP

För ett tag sen var det lite snö i luften men det slutade snabbt.banan verkar vara som i lördags.
Gammal 2014-01-15, 17:44   #25

linfres avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nu ligger en intervju ute med banmästaren som bekräftar att det inte går att köra barfota i kväll. Själv hade han satt på brodd runt om, men jag tror nog en del kör barfota fram.
Gynnar Valle Streamline V86-3 "Ju mer frystorkat destå bättre"'

Värt att notera. Frågan är om den håller i detta gäng.
Gammal 2014-01-15, 18:02   #26

Sharp$: 17990
Standard

Jimmy Nilsson kan inte vara mer tydlig utan att använda sig av ordet preparé angående hur det kommer bli kört i dagens lopp med Julio De Luxe.
Helge (+1)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 18:04   #27

Helges avatar

Standard

Nu började det snöa på Valla...

Gammal 2014-01-15, 18:05   #28

linfres avatar

Standard

Se upp för Pretty Woman V86-2 som ska köras med jänkarvagn och ryckhuva för första gången. Satsar på att köra i ledning.
Gammal 2014-01-15, 18:06   #29

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Ikväll blir det spik på Pink Elephant, och utgång på Steely Knight och Deauville Boko. Minst en av utgångarna måste vinna. Känns inte helt bra, men jag får inte ihop det annars. De är trots allt kvällens två mest streckade hästar.

Om Deauville Boko bränner så har jag målat friskt bakom denna i Avd 4. Stolopp med tillägg kan sluta nästan hur som helst.

I Avd 6 har jag med Billy The Kid Zenz från de nedre regionerna av strecklistan, se upp med den.

Om inte Steely Knight vinner så är BWT Hellion ett bra steck.

Glöm inte Foot on the gas i sista.
Gammal 2014-01-15, 18:08   #30

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Gynnar Valle Streamline V86-3 "Ju mer frystorkat destå bättre"'

Värt att notera. Frågan är om den håller i detta gäng.
Spurtade mkt bra i sin senaste start (Seger) och till 28 ggr pengarna och 4,75 plats helt klart värd ett spel!
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 18:19   #31

Standard

Jag är så trött på att gissa i vilket skick Melander tar ut sina hästar hela tiden. Den mannen gör exakt allting för att motverka spel på trav.
TOBYTYKE (+1), sandro (+1)
Gammal 2014-01-15, 18:20   #32

mrrobbans avatar

Sharp$: 504
Standard

18:07 från Carl Wangle
Brodd som gäller idag! INGA kan köra barfota
mrrobban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 18:22   #33

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Pretty woman och Grainfield svarar och körs i spets

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Efter ihärdigt pluggande under kvällen:

Miss Beniss är kraftigt på G, ett måste på systemet

Misty Marke, det enda som oroar är om Kim får för sig att svara med Pretty women? Känns något långsökt då han släppt med denne senaste starterna. Får kolla upp detta imorgon med honom.

B.W.T firealarm känns som en mkt bra vinnare imorgon, släpps till spets och sen skall han ha en fin chans!

Deauville vidhåller jag är fruktansvärt överstreckad, gillar inte alls intrycket hon ger. Ska fånga Örjan på stallbacken imorgon och ge honom körorder med Azumi!

Pink Elephant är tydligen mkt väl förbered inför start, sitter väl i spets direkt och får han bestämma så rinner han säkert undan. Wannabe Kemp är väl den som får sätta upp tempot för att Odd Fellow ska komma till. OFV Dream trivs i kylan.. Nusa Dua går oftast bra tillslut.

Spetstugget är helt inkört på att Grainfield sitter i spets direkt.. Har folk helt missat att Hayden Viking startar från spår 4?? Danne lär trycka till direkt från start, kan inte se att Uffe kan svara. Liberty är rätt bra från start han också och jag tror Danne gärna tar dennes rygg. Grainfield i ev ledning viker ner sig i god tid.. 3,4,8,9 roliga streck

Pluggat spetsstriden som en iller! Jag är övertygad att BWT Hellion sitter i spets direkt, sen får han gärna släppa till Steely omgående. Tänkbart att spika Steely, eller låsa med Hellion från ryggen..

Det viskas redan om bfro och helstängt på foot on the gas....................... Extremt viktigt att hålla koll på detta innan inlämning. Går den med den balansen så sätter jag den som A imorgon, annars tar jag helt bort den.
Gammal 2014-01-15, 18:22   #34

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2426
Standard

Verkar bli en jobbig bana för barfot hästarna. Grainfield Oliver måste vara bästa spiken då den alltid gått med skor.
anderna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 18:23   #35

Standard

Ronato är förmodligen en kanon. Men jag tror att det kan bli svårt med dagens förutsättningar (väder - bana) och avsaknaden av tempo i kroppen.
Passa den i kommande starter.

Låter som 7 Bolide De Bry borde vara första häst om man lyssnar till Erik Adielsson.
Tycker också om 10 How Amazing Tooma. Har mött bra motstånd och gått bra varje gång. Rätt tråkiga lägen på båda och precis fyllda 3 i vinterväder. Kan absolut skrälla här.
Gammal 2014-01-15, 18:32   #36

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Ronato är förmodligen en kanon. Men jag tror att det kan bli svårt med dagens förutsättningar (väder - bana) och avsaknaden av tempo i kroppen.
Passa den i kommande starter.

Låter som 7 Bolide De Bry borde vara första häst om man lyssnar till Erik Adielsson.
Tycker också om 10 How Amazing Tooma. Har mött bra motstånd och gått bra varje gång. Rätt tråkiga lägen på båda och precis fyllda 3 i vinterväder. Kan absolut skrälla här.
Bägge är bra o h kan vinna
Som Goopens gick senast blir den svår att stå emot sista 100
Gammal 2014-01-15, 18:40   #37

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Bana: Solvalla, omg. 5
Lopp: 1
Spelform: Vinnare

Hästar: 8 Classic Queen

Vadet gäller startnummer

1 x 302,00 kr Totalt: 302,00 kr

Kvittonummer:

Gammal 2014-01-15, 18:45   #38

linfres avatar

Standard

Nu börjar det kännas som att Örjan tar hem V86-1. Blir galen på första loppet!
Gammal 2014-01-15, 18:50   #39

Standard

+ på Digital Darling i första i värmningen. (avd1)
- på Tidied Accelerator (avd1)
+ Storm Passage (avd2)
Gammal 2014-01-15, 18:52   #40

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 937
Standard

Se upp med Bakers Garcon idag ett trögskåp som gillar distansen mkt bra sist på Romme men F.P får böter för drivning varje gång.
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 18:52   #41

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 488
Standard

Citat:
Jag är så trött på att gissa i vilket skick Melander tar ut sina hästar hela tiden. Den mannen gör exakt allting för att motverka spel på trav.
Alltså 8 hästar kvar i loppet och han har 3 av dom.

Bricka 2,5 och 7 kommer ju förmodligen innebära att hur man än vänder och vrider på det så OM 1.an håller spets så kommer någon av Melanders hästar sitta i dödens och då blir det åka av o öppnar bla för hans andra två.

Hur hans hästar körs lär ju bara hans själv veta då han inte säger ett pip längre till spelarna.

Man blir livrädd för att plocka bort någon av hans hästar så det går ju 3 streck bara där.

Han tror ju på chans med Digital iaf, då lär han köra tills både ledaren och hans häst går som ett sänke genom fältet.
Migge (+1)

Senast redigerad av sandro den 2014-01-15 klockan 18:54.
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 18:53   #42

Standard

Shes so Lovely U.S avd 2 "Helläckert" "Stora plus" enligt Patrik Fernlund
Gammal 2014-01-15, 18:54   #43
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1785
Standard

Helvete vad dryg han är fux-tarzan! Vilken jävla mupp!
Pilkast (+25), Helge (+1), Klanke (+5)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 18:54   #44

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Fasiken! Jag stör mig mer och mer och så OTROLIGT mycket på lallaren Stefan Melander... AVGÅ!!!

Helge (+1)
Gammal 2014-01-15, 18:56   #45
DIF

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Fasiken! Jag stör mig mer och mer och så OTROLIGT mycket på lallaren Stefan Melander... AVGÅ!!!

Sällsynt osympatisk, hade jag stått med micken och intervjuat vet fan om jag inte gett han en lavett, usch!
Pilkast (+5), Helge (+1)
Gammal 2014-01-15, 18:57   #46

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Croque, skall ju bara vinna detta felfritt och med en godkänd styrning från Alexander. Men, tyckte även att nummer 3, Quantum Outlook så g riktigt fin ut i en provstart bakom bilen - hmmm...!

Gammal 2014-01-15, 18:59   #47

Standard

Citat:
Croque, skall ju bara vinna detta felfritt och med en godkänd styrning från Alexander. Men, tyckte även att nummer 3, Quantum Outlook så g riktigt fin ut i en provstart bakom bilen - hmmm...!

Glöm vad jag skrev
Gammal 2014-01-15, 18:59   #48

Standard

Efter snack med Erik A:

han körde Cayenne i senaste jobbet, kändes magiskt fin! Jansson ska inte släppa till Kaka.

Bolide de bry - "jag slår framspåren från dödens"

Jag spikar Erik i tredje, ser jättefin ut också!!
Helge (+10), DIF (+5), Dadde (+5)
Gammal 2014-01-15, 19:00   #49

Sharp$: 617
Standard

Citat:

Tvilling alltså
kornflex80 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 19:00   #50

Standard

Åttan skulle ju kunan vara en riktig skräll här
Gammal 2014-01-15, 19:01   #51

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Faan, vad tidigt de stängde spelet till loppet nu!

Gammal 2014-01-15, 19:06   #52

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Pinocchios Lie fungerade inte senast på Valla, men var klart bra vid vinst på Romme.
Blir det körning mellan 1 och 3 så är PL en jätteskräll till 4%

Azumi var klart bra senast vid spetsvinst.
Visserligen på en skittid men hon kan säkert gå 17 eller lite bättre.
Gissar Örjan släpper till Goopen, och med lucka kan skrällen vara ett faktum.

5e känns hur öppet som helst då elefanten varit borta länge.
2% på Nusa Dua är lite kul, den har åtminstone form.
Gammal 2014-01-15, 19:08   #53

Standard

Tequila Palema till 2% i kamelloppet avd-4 gillar jag.
Champinj0nen (+1)
Gammal 2014-01-15, 19:09   #54

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

BWT Firealarm blåste ner Eunice Boko !!!
Här snackar vi vrålspeedig
Tobbe i första låter bra, U på den

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Efter snack med Erik A:

han körde Cayenne i senaste jobbet, kändes magiskt fin! Jansson ska inte släppa till Kaka.

Bolide de bry - "jag slår framspåren från dödens"

Jag spikar Erik i tredje, ser jättefin ut också!!
Gammal 2014-01-15, 19:12   #55

Standard

Citat:
Shes so Lovely U.S avd 2 "Helläckert" "Stora plus" enligt Patrik Fernlund
Låter som 6 Storm Passage och 7 Shes so Lovely måste med. Vad tänker du kring 3 Misty Marke och 12 Dooleys?

Vad tänker du i avd5? Nusa Dua o Im Gotthard streckvärda?
Gammal 2014-01-15, 19:16   #56

Standard

Citat:
Låter som 6 Storm Passage och 7 Shes so Lovely måste med. Vad tänker du kring 3 Misty Marke och 12 Dooleys?

Vad tänker du i avd5? Nusa Dua o Im Gotthard streckvärda?
Låter som om Pretty Woman ska gör allt för att svara ut Misty Marke. Då kan det häxa lite för den hästen. Tycker den är som bäst i ledningen också. Annars är den nog bättr enu än senast med lopp i kroppen.
Dooleys är ju riktigt stark men dåligt läge och opassande distans. Går det undan så kan den absolut slå av dom här. Kan vara en kul skräll.

Angående avd5 så finns det absolut läge att gardera. Pink Elephant är bäst och i någorlunda form vinner den. Odd Fellow nästan lika mycket streckad. Är väl ingen häst direkt somm jag skulle vilja spika.
Dom du nämner är absolut intressanta om man tar ett par. Wannabe Kemp kan också vara intressant om den tar sig till spets.
Champinj0nen (+5)
Gammal 2014-01-15, 19:16   #57

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Chanslappen...

avd1. 1-3-7-8-9
avd2. 3-10
avd3. 7-10
avd4. 1-3-5-7-9
avd5. 6 Wannabe Kemp - 5 av 6 från spets....
avd6. 2-6
avd7. 6 Steely Knight - övertar spets och vinner!?
avd8. 1-5-10-13
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 19:20   #58

Shooters avatar

Standard

1) 1,2,3,7,8,9
2) Spik 7
3) Spik 7
4) 1,3,10,12,13,14
5) Spik 3
6) Spik 2
7) 2,4,6,8,9
8) 1,5,10,11,13

Senast redigerad av Shooter den 2014-01-15 klockan 19:21.
Gammal 2014-01-15, 19:22   #59

Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 2, 3, 9
2 6, 7, 12
3 6, 7, 9, 10
4 3, 12, 14
5 3, 4, 8, 10
6 1, 2, 4
7 2 Staro Fendi
8 10 Corleone Shark*

Vadet gäller startnummer

1 296 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 324,00 kr

Kvittonummer:

Tack alla för tankar o idéer. Så här blev mitt system, garderade Odd Fellow o spikade Corleone Shark istället, kändes bättre så.
Lycka till alla!
Pilkast (+1)
Gammal 2014-01-15, 19:26   #60

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 1 Cayenne Käbb
2 1, 3, 6, 7, 8, 9
3 5, 6, 7, 8, 9, 10
4 1, 3, 5, 6, 9, 10, 12, 13
5 3, 4, 6
6 2 Grainfield Oliver*
7 2 Staro Fendi
8 1, 5, 10

Vadet gäller startnummer

2 592 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 648,00 kr

Kvittonummer:

Gammal 2014-01-15, 19:26   #61
DIF

Standard

Låt oss slippa se och höra något mer från tarzan, alla utom han får vinna.
Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1, 2, 3, 8, 9 (5, 7)
2 1, 3, 7, 12 (8, 6)
3 7 Bolide de Bry (10, 9)
4 1, 3, 12 (14, 13)
5 3, 4, 6, 7 (10, 9)
6 2 Grainfield Oliver* (6, 3)
7 2, 6 (9, 5)
8 1, 5 (10, 13)

Chansen:

1 1, 3, 9
2 7 Shes so Lovely U.S (1, 12)
3 7, 10
4 1, 3, 12, 14
5 3, 4, 6, 7
6 2, 6 (3, 7)
7 6 Steely Knight (2, 9)
8 1 Romeo Lavec (5, 14)
Pilkast (+1)
Gammal 2014-01-15, 19:28   #62

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2648
Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 7, 9
2 7 Shes so Lovely U.S
3 7 Bolide de Bry
4 1, 3, 14
5 2, 4, 6
6 2, 4, 6
7 2, 4, 6
8 1, 5, 10, 11, 14

Vadet gäller startnummer

810 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 202,50 kr
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 19:30   #63

linfres avatar

Standard

Kom igen nu melander sabba detta nu när jag har garderat upp

Registrerat spel

1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9
1, 3, 6, 7, 8, 9 (12)
7 Bolide de Bry (6)
1, 3, 10, 12, 14 (9)
3, 4, 6 (7)
2 Grainfield Oliver* (6)
6 Steely Knight (2)
1, 5, 6, 10, 13 (11)
Pilkast (+1)
Gammal 2014-01-15, 19:32   #64

wejjztrs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 486

Standard

Registrerat spel

V8 - endast vinst vid 8 rätt

Avd Ordinarie hästar
1 1, 8, 9
2 1, 3, 6, 7
3 7 Bolide de Bry
4 1, 12
5 3, 4, 6, 9
6 2 Grainfield Oliver*
7 2, 6
8 1, 5, 10, 11, 13, 14

Vadet gäller startnummer

1 152 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 288,00 kr
Pilkast (+1)
wejjztr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 19:32   #65

Shooters avatar

Standard

Fin början! Fick perfekt lopp.
Gammal 2014-01-15, 19:34   #66

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Det är ju fan att man tar den som U häst för att SHJ spikar den, när man själv tycker den är dålig från spets.
Hur j-a dum kan man vara
Gammal 2014-01-15, 19:34   #67

Lindvallens avatar

Sharp$: 4170
Standard

Snacka om Cayenne sabbade dagen för Stig Henry. Båda hästarna fall som käglor tack vare bromsklossen.

Varulv informerade oss i inlägg 2. Att man inte bara följde det inlägget. Det borde man gjort.

Senast redigerad av Lindvallen den 2014-01-15 klockan 19:35.
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 19:36   #68

Standard

Den satt ju fint, tog med alla utom 6.an i V86-1 och markerade 4.an som redan var struken ist samt plockade in 8.an som första reserv så nu är samtliga system dubblade

2 raka 7.or nu då skulle vara det bästa.
Migge (+1), Pilkast (+1)

Senast redigerad av sandro den 2014-01-15 klockan 19:40.
Gammal 2014-01-15, 19:40   #69

Steffe1988s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1367

Standard

Yes började riktigt fint bara hoppas det går så resten av kvällen. På plats spelen samt V86 =).

Lycka till alla!
solum (+5)
Steffe1988 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 19:41   #70

Standard

Nu jobbar vi in en skräll liten skräll!
Gammal 2014-01-15, 19:44   #71

linfres avatar

Standard

Citat:
Ja, det borde inte gå men jag väljer att måla på i det här loppet. Orkar inte sitta där och svära om nu Long Night får loppet på något magiskt sätt. Men som sagt, det kan vara ett överflödigt streck.

Edit: Dock så kurrar magen lite extra för Miss Beniss om man nu ska välja en vinnare. Men vågar inte singla med Melander i loppet
Hade inte Melander haft tre hästar i loppet så skulle man haft en spik klar nu
Gammal 2014-01-15, 19:45   #72
DIF

Standard

Sugen på Dooleys nu, jobba in!
sandro (+15), Pilkast (+5)
Gammal 2014-01-15, 19:45   #73

Shooters avatar

Standard

Spik på She's So Lovely!
Gammal 2014-01-15, 19:46   #74

Standard

Låter väldigt bra på Ronato.
Gammal 2014-01-15, 19:48   #75
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

ja inte är det alltid man tjänar på nätspel, plockade Miss Beniss tidigt på Bet365 till 9 ggr vilket jag tyckte var ett klart överodds kontra vad jag trodde den skulle ge på atg

tji fick man.
Pilkast (+1)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 19:48   #76
DIF

Standard

Citat:
Hade inte Melander haft tre hästar i loppet så skulle man haft en spik klar nu
Den av hans 3 som han INTE trodde på var TA, men den var på vippen att vinna. Det är idioti att intervjua honom, de svar han ger är sjuka och mest lurar alla att göra fel. Vad har det tagit åt karln? Han får ju Åke S att framstå som ett charmtroll
Migge (+1), Pilkast (+1), Timotimo (+1)
Gammal 2014-01-15, 19:49   #77

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
ja inte är det alltid man tjänar på nätspel, plockade Miss Beniss tidigt på Bet365 till 9 ggr vilket jag tyckte var ett klart överodds kontra vad jag trodde den skulle ge på atg

tji fick man.
Gjorde samma fel. Smällar man får ta!
Gammal 2014-01-15, 19:51   #78

linfres avatar

Standard

Lägger en chansdubbel

Vinnare
V86-3 Ronato @ 5
V86-4 Tequila Palema @ 30

100:- x 150ggr degen
Gammal 2014-01-15, 19:52   #79
DIF

Standard

12 nu då!!!
Gammal 2014-01-15, 19:52   #80

Standard

Ajaj låt oss hoppas Dooleys vann!
Gammal 2014-01-15, 19:53   #81

Lindvallens avatar

Sharp$: 4170
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
12 nu då!!!
Var fan kom den ifrån? Dåligt kört av Jennifer.

Senast redigerad av Lindvallen den 2014-01-15 klockan 19:54.
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 19:54   #82

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Bra där
Nu börjar man bli lite tunn, men man är med i alla fall
Gammal 2014-01-15, 19:55   #83

linfres avatar

Standard

Tog bort 12an precis innan inlämning som vanligt och gjorde den till reserv. Hatar att jag ALLTID gör så får att spara några kronor
Gammal 2014-01-15, 19:58   #84

Shooters avatar

Standard

Örjans häst fick ett tungt lopp, men gjorde det bra. Hade gaddat från början med fem hästar, inkl. 12:an, men jag spikade på en fin värmning.
Gammal 2014-01-15, 19:58   #85

Steffe1988s avatar

Standard

Har ju börjat bra med 2st A-hästar. Men spiken sätter jag nog inte tyvärr. Men valde att chansa på den så

V86 - 2014-01-15 - Solvalla
Systemet skapat med 'Hjälp på traven!' (http://www.hpt.nu)

V86-1: - 1:A PRIS 60 000 kr 1640 A
1(A) - Cayenne Käbb(3,0)
2(B) - Digital Darling(6,7)
3(A) - Kaka A.T.* (AT)(1,0)
5(B) - Long Night(6,0)
6(B) - Blue Canyon(8,3)
7(A) - Tidied Accelerator (US)(3,0)
8(A) - Miss Beniss(5,3)
9(A) - Indigo Broline(3,3)

V86-2: - 1:A PRIS 50 000 kr 1640 A
6(A) - Storm Passage(2,7)
7(A) - Shes so Lovely U.S (US)(3,0)
8(A) - Lovely Sky(3,3)
12(A) - Dooleys(5,3)

V86-3: Zoogins Lopp - Treåringslopp - 1:A PRIS 100 000 kr 2140 A
5(A) - Valle Streamline(5,7)
6(A) - B.W.T.Firealarm* (FI)(3,3)

V86-4: Stolopp - 1:A PRIS 50 000 kr 2140 V
1(A) - Azumi(3,7)
3(B) - Deauville Boko(1,3)
5(B) - Querida Frontline(5,0)
12(A) - Steptoe(1,7)
13(B) - Global Nursery(5,0)
14(B) - Tequila Palema(6,7)

V86-5: - 1:A PRIS 60 000 kr 2140 A
8 - I'm Gotthard(3,3)

V86-6: - 1:A PRIS 50 000 kr 2140 A
2(A) - Grainfield Oliver* (FI)(1,7)
6(A) - Liberty Federal* (FI)(1,7)
7(A) - Bottoms Up* (FI)(3,7)
8(B) - Arctic Gentleman* (FI)(5,0)
12(A) - Rivancer(8,7)

V86-7: - 1:A PRIS 50 000 kr 1640 A
2(B) - Staro Fendi(4,3)
4(A) - B.W.T.Hellion* (FI)(4,0)
6(B) - Steely Knight(1,3)
9(A) - Causton(3,3)

V86-8: Stayerlopp - 1:A PRIS 60 000 kr 3140 V
9(B) - Illinois Rose(6,7)
10(A) - Corleone Shark* (FI)(3,7)
11(A) - Aaron Boko(4,0)
12(B) - Banker's Garcon(9,3)
13(A) - Julio de Luxe(1,7)

Systemstorlek: 38 400
Reducerad storlek: 13 952
Kostnad: 3 488,00 kr
Reduceringsgrad: 63,7 %

ABCD-Villkor
5 A-Hästar
2 B-Hästar
Migge (+1)
Gammal 2014-01-15, 19:59   #86
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Hah hah Tillman är inget proffs.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 20:00   #87
DIF

Standard

Det trista med målfotot är väl att man nu ska missa 99 ggr i rad igen, känns som att jag alltid annars har fel djur på fotona.
Kan vi få in Varulvs drag nu i nästa tack. Jobba Erik!!
Gammal 2014-01-15, 20:01   #88

Standard

Citat:
Ajaj låt oss hoppas Dooleys vann!
De var gött..hade inte med misty ens. Förstår att du hade Miss Beniss! Hoppas du sätter 8an idag! Själv kanske jag bara missar "Miss beniss"..
Gammal 2014-01-15, 20:02   #89

Steffe1988s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Det trista med målfotot är väl att man nu ska missa 99 ggr i rad igen, känns som att jag alltid annars har fel djur på fotona.
Kan vi få in Varulvs drag nu i nästa tack. Jobba Erik!!

Bort med erik in med: Valle eller B.W.T =)
Gammal 2014-01-15, 20:03   #90

Shooters avatar

Standard

Spik på Bolide De Bry nu. Få se om det går bättre från sjunde med den här.
Gammal 2014-01-15, 20:06   #91

Kyodais avatar

Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg

tji fick man.

Var lika korkad jag som knep Dooleys på ub till 16.00 bedömde det oddset

som klart bra - och så går hästf-n och ger över 18 på atg...

Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 20:08   #92

Shooters avatar

Standard

Kompletterar med V5

1) 7,9,10
2) 1,3,12,13,14
3) 3,4
4) Spik 2
5) 2,6,9
Gammal 2014-01-15, 20:10   #93

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg

Ja, det måste kännas oerhört jobbigt...!

Migge (+1), Helge (+1), alle (+1)
Gammal 2014-01-15, 20:10   #94

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

FAAAAAAN
Gammal 2014-01-15, 20:13   #95

Shooters avatar

Standard

Tur jag gjorde en V5:a då, men för tidigt att ropa hej ännu.
Gammal 2014-01-15, 20:15   #96
DIF

Standard

Nya tag
Gammal 2014-01-15, 20:15   #97

Standard

Riktigt fin häst How Amazing Tooma.
Gammal 2014-01-15, 20:16   #98

Sharp$: 15752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg

Sluta gnäll! De e väl ett bra odds på en vinnare.
Grattis!
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 20:18   #99

Standard

Citat:
De var gött..hade inte med misty ens. Förstår att du hade Miss Beniss! Hoppas du sätter 8an idag! Själv kanske jag bara missar "Miss beniss"..
Tack. Jo jag är kvar. Men det är typiskt när man är bra på det så har man lagt det minsta v86 spel på år och dagar så det blir svårt att klara 8 lopp!
Gammal 2014-01-15, 20:18   #100
DIF

Standard

Citat:
Riktigt fin häst How Amazing Tooma.
Var väl den som visat mest innan och stod på tur, trodde på den mycket, men valde Eriks ändå. Lite surt att flyga på den dock. Han var värd att vinna Janne!
Gammal 2014-01-15, 20:20   #101

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Solvalla 5 20140115 V86
Avd-1: 3, Res: 8
Avd-2: 3,7, Res: 12
Avd-3: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10, Res: 7
Avd-4: 3,6,7,12, Res: 1
Avd-5: 1,2,3,4,6,7,8,10, Res: 9
Avd-6: 3,6, Res: 2
Avd-7: 2, Res: 6
Avd-8: 5,10,13, Res: 1
System: 1
3840 rader * 1 * 0,25 = 960 kr

Fel vinkel...Börjar med två reserver in...
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 20:25   #102

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Björn hade aldrig torskat
Spets, släpp, speeda förbi
Ojämna lopp med få deltagare = garantilucka.
Gammal 2014-01-15, 20:28   #103

Steffe1988s avatar

Standard

GOLDEN HARM Vinnare

GOLDEN HARM Plats

Och denna: TEQUILA PALEMA Plats

Så nu hoppas vi på Jenni =). Hehe
Gammal 2014-01-15, 20:30   #104

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Bana: Solvalla, omg. 5
Lopp: 6
Spelform: Vinnare

Hästar: 13 Global Nursery

Vadet gäller startnummer

1 x 200,00 kr Totalt: 200,00 kr

Kvittonummer:

Gammal 2014-01-15, 20:34   #105

Shooters avatar

Standard

Fin skräll! Tyvärr hade jag bara den på V86 men inte på V5. Det var dumt, men jag missade den faktiskt.
Gammal 2014-01-15, 20:34   #106

Standard

Aj trist där åkte man. Hade ju Tequila med som kom 2a. Dessutom vinnarspel på den
Pilkast (+1)
Gammal 2014-01-15, 20:34   #107

Steffe1988s avatar

Standard

Såja TEQUILA PALEMA plats till 6.25
Pilkast (+5)
Gammal 2014-01-15, 20:35   #108

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Men hur kom han ut???

Gammal 2014-01-15, 20:35   #109
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Jackpot?
sandro (+5)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 20:39   #110

linfres avatar

Standard

Jobbigt nu att titta på sina anteckningar och se att man hade haft alla rätt på originalbongen med en av två spikar klar Tänk att man alltid förstör systemen med sena ändringar
Pilkast (+1)
Gammal 2014-01-15, 20:42   #111

Shooters avatar

Standard

V4

1) 3,4,7,10
2) 1,2,7,9
3) 2,9
4) Spik 5
Gammal 2014-01-15, 20:51   #112

Kyodais avatar

Sharp$: 5203
Standard

lirar en del på wannabee kemp nu

Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 20:53   #113

Shooters avatar

Standard

V86 och V5 borta, men bra början på V4.
Gammal 2014-01-15, 20:54   #114

Standard

Hade han problem med utrustningen Lennartsson på Nusa Dua?

Den kunde ju inget och gick bakåt i fältet 2-300 meter innan han fick fart på den..
Pilkast (+1)
Gammal 2014-01-15, 20:56   #115

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 61
Standard

NUSA DUA och Arctic Gentleman* som Vinnare
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 20:56   #116

mrrobbans avatar

Standard

V5-1 10 (7, 9)
V5-2 1, 3, 5, 6, 9, 10, 12, 13 (14, 7)
V5-3 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9 (6, 10)
V5-4 2, 6, 7, 8 (9, 4)
V5-5 2, 6, 8 (4, 3)

672 rader x 1 x 1,00 kr = 672,00 k

andelspel....

börjar bli intressant
Pilkast (+5)
Gammal 2014-01-15, 20:58   #117

linfres avatar

Standard

Vilken skitomgång. Gick emot magkänslan idag och det kommer att kosta :(

Ett sista vinnarspel och platspel nu.

100:- Billy the kid zenz vinnare @ 30
100:- Billy the kid zenz plats @ 3.75
Gammal 2014-01-15, 21:13   #118

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Vafan sysslar Goopen med ?
Sämsta jag sett på länge.
Gammal 2014-01-15, 21:13   #119

Shooters avatar

Standard

Vet inte vad Goop gjorde, men bra för V4:an att Örjan tog det.
Gammal 2014-01-15, 21:13   #120

Ojes66s avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 2187
Standard

Vad i helvete håller Björn Goop på med. Är Rune kvar på V86 och vill ha skräll eller? Fan i helvete! Var kvar med spik på Ohlsson.
Ojes66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 21:15   #121

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Hatar, lillGoopen!!!

Gammal 2014-01-15, 21:15   #122

Standard

Citat:
Vafan sysslar Goopen med ?
Sämsta jag sett på länge.
Ni som hängt med borde sett tidigare att Olsson och Goop har en personlig vendetta...
Timotimo (+1)
Gammal 2014-01-15, 21:17   #123

Shooters avatar

Standard

2 eller 9 nu. Har tagit bort Örjan, nu har han gjort sitt!
Gammal 2014-01-15, 21:19   #124

mrrobbans avatar

Standard

2,6,8 nu!
Gammal 2014-01-15, 21:19   #125

Sharp$: 1236
Standard

hatar sånna här hämd aktioner som goop håller på med nu ville han ge igen för v65an på solvalla för 12 dagar sen.
glennoskar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 21:23   #126

Timotimos avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2797
Standard

Så klaert att det var så
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 21:29   #127

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 61
Standard

Nä vet ni vad, på lördag ska tippa på allt som är otippat.
Nu ska jag tröstäta
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 21:32   #128

Standard

Oj vilken praktusel styrning av Per linderoth
Gammal 2014-01-15, 21:32   #129

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 1242
Standard

Per Linderoth...Fy fan!
Olsson43 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 21:33   #130

Shooters avatar

Standard

Fel fördelning på skrällarna. Den hade jag på V86, men där blir det nog bara fem rätt.
Gammal 2014-01-15, 21:33   #131

mrrobbans avatar

Standard

så där ja....där satt V5
Pilkast (+15), glennoskar (+5)
Gammal 2014-01-15, 21:33   #132

Ojes66s avatar

Standard

men snälla Örjan. Vilken fittstyrning!
Gammal 2014-01-15, 21:34   #133

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mrrobban Visa inlägg
V5-1 10 (7, 9)
V5-2 1, 3, 5, 6, 9, 10, 12, 13 (14, 7)
V5-3 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9 (6, 10)
V5-4 2, 6, 7, 8 (9, 4)
V5-5 2, 6, 8 (4, 3)

672 rader x 1 x 1,00 kr = 672,00 k

andelspel....

börjar bli intressant
snyggt!!
mrrobban (+5)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 21:35   #134

Ojes66s avatar

Standard

Ren prepare. Nu står han perfekt inne till V75 klass 1.
Gammal 2014-01-15, 21:37   #135

Standard

Citat:
Oj vilken praktusel styrning av Per linderoth
Han åkte till Valla med en häst. Och så styr han såhär. Finns knappt ord för hur uselt det är.
Gammal 2014-01-15, 21:37   #136

Sharp$: 1236
Standard

GRATTIS mrrobban
mrrobban (+5)
glennoskar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 21:41   #137

Standard

Grattis!
mrrobban (+5)
Gammal 2014-01-15, 21:43   #138

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9241
Standard

Undrar vilket land, utanför Sveriges gränser, som tar hem miljonerna idag. Finland kanske, nu när inte Estland får vara med längre.
TOBYTYKE är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 21:44   #139

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Undrar vilket land, utanför Sveriges gränser, som tar hem miljonerna idag. Finland kanske, nu när inte Estland får vara med längre.

USA!

Gammal 2014-01-15, 21:53   #140

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Och den där sitter Tino Ärling och kör bort på V75, helt otroligt
Gammal 2014-01-15, 21:59   #141

Timotimos avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2797
Standard

>Jackpot
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 22:03   #142

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1134
Standard

Alla borta efter 6 avdelningar. Att alla 21.5 system skulle spricka på Bottoms Up var lite otippat.

Det blev botten upp i kuponghögen!
Gammal 2014-01-15, 22:06   #143

Steffe1988s avatar

Standard

Går bra nu =).

BANKER'S GARCON Plats Odds: 10
Pilkast (+10), glennoskar (+5)
Gammal 2014-01-15, 22:08   #144

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3522
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Steffe1988 Visa inlägg
Går bra nu =).

BANKER'S GARCON Plats Odds: 10
Grattis! Snyggt lirat, fortsätt så!
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 22:16   #145

Steffe1988s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Grattis! Snyggt lirat, fortsätt så!

Jo gick bra ikväll. Men 2st av mina spel plockade 4d plats med 1 hundra del ifrån. Ena va en 15 oddsare.

Och sen i andra loppet valde jag fel häst va först inne på Dooleys men valde annan :/.

Annars hade jag sjöat sjukt bra idag ^^.
solum (+10)
Gammal 2014-01-15, 22:34   #146

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Steffe1988 Visa inlägg
Jo gick bra ikväll. Men 2st av mina spel plockade 4d plats med 1 hundra del ifrån. Ena va en 15 oddsare.

Och sen i andra loppet valde jag fel häst va först inne på Dooleys men valde annan :/.

Annars hade jag sjöat sjukt bra idag ^^.
Försöker leta alla dina sjuka spel men hittar dem inte!
Gammal 2014-01-15, 22:35   #147

VenCes avatar

Sharp$: 698
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Försöker leta alla dina sjuka spel men hittar dem inte!
Länk borttagen

Senast redigerad av VenCe den 2014-01-16 klockan 00:24.
VenCe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td