Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-18, 11:49   #91

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3440
Standard

Örjan kommer inte köra pga av rygg problem
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-18, 12:06   #92

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6268
Standard

Erik info:

Rhythm Kronos, "senaste jag körde den så upplevde jag att det inte går att öppna från spår 1 det som krävs för att hålla ledning eller ryggledaren. Hon är trång i gången och det känns som om hon är 3-4 så är jag nöjd"

Claes Boko, "Helstängt kommer han inte att gå med, men det blir nån form av vassare huvudlag. Har inte bestämt mig för hur jag gör bakom vingen, jag vill värma honom och känna hur han passar på banan innan".

Han trodde även att banan kommer att bli förrädisk idag.

Pratade även med en av ägarna till Rhythm, samma äger även Sharif till 50%. Ludde är mer uppåt på Sharif än RK. Så även ägaren..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
solum (+5), mylinda (+5), Lillis (+50), putte64 (+100)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-18, 12:08   #93

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

Gör inget .Hade inte vunnit något lopp i dag i alla fall.(angående Örjan)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-18, 12:15   #94

oHYRAs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 218
Standard

3 Reckless har galopperat 4 av sina 7 starter.
Björn säger att hästen blev överfallen i första sväng för 3 starter sen och är rädd sen dess, plus att helstängt gjort honom taggad och han slagit ihop. Öppnar nu upp huvudlaget och lättas i balans. Björn tror han sköter sig.
oHYRA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-18, 12:18   #95

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 31
Standard

Idag så....

....finns det två riktigt bra spikar!!!

Vem skulle kunna slå Nougat ås? Ingen!!!
Lovelock spetsar och vinner okörd
Helga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-18, 12:20   #96

Standard

Skulle även kunna tänka mig att fråga chans på Helge idag!!!!! Han kommer att ge mig tur på dagens V7:a......
Gammal 2014-01-18, 12:21   #97

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helga Visa inlägg
....finns det två riktigt bra spikar!!!

Vem skulle kunna slå Nougat ås? Ingen!!!
Lovelock spetsar och vinner okörd

Tror att du är fel ute idag liksom många andra. Både Lovelock samt Nougat Ås kräver optimal balans för att prestera som bäst. Kan inte dessa köra minst barfota bak så är dom väldigt sårbara och ska garderas.
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-18, 12:22   #98

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

pas på info fra flemming jensen

At det er Johnny, der kører og ikke mig selv, skal man ikke lægge noget i, Johnny har kørt den før, så det har jeg ingen betænkeligheder ved, siger træneren til Ekstra Bladet.

Johnny har kørt den før, så det har jeg ingen betænkeligheder ved

– Han kender hesten og bestemmer selv taktikken, men han kan jo være en lidt offensiv kusk, så mon ikke han forsøger at tage føringen med den, og så må vi se, om det bliver for hårdt for den.

– Montgomery Hill holder fin form, og det er en hest, der kan alt. Under normale omstændigheder er det vel en chance blandt de tre første.

O’Grady er mere hest
Flemming Jensen kører O’Grady, der efter næsten et halvt års skadepause vendte tilbage 1. juledag med sejr –netop på Åby-banen.

Det giver troen på noget stort i fremtiden.

– Han er blevet mere hest nu efter, at han har taget lidt på, fået flere muskler. Han er stærkere og mere robust, ja mere hest helt enkelt, så jeg føler, han er en bedre hest i år. Det er der meget, der tyder på, siger Flemming Jensen
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-18, 12:25   #99

Sharp$: 4815
Standard

O’Grady

[QUOTE=michel65;311128]At det er Johnny, der kører og ikke mig selv, skal man ikke lægge noget i, Johnny har kørt den før, så det har jeg ingen betænkeligheder ved, siger træneren til Ekstra Bladet.

Johnny har kørt den før, så det har jeg ingen betænkeligheder ved

– Han kender hesten og bestemmer selv taktikken, men han kan jo være en lidt offensiv kusk, så mon ikke han forsøger at tage føringen med den, og så må vi se, om det bliver for hårdt for den.

– Montgomery Hill holder fin form, og det er en hest, der kan alt. Under normale omstændigheder er det vel en chance blandt de tre første.

O’Grady er mere hest
Flemming Jensen kører O’Grady, der efter næsten et halvt års skadepause vendte tilbage 1. juledag med sejr –netop på Åby-banen.

Det giver troen på noget stort i fremtiden.

– Han er blevet mere hest nu efter, at han har taget lidt på, fået flere muskler. Han er stærkere og mere robust, ja mere hest helt enkelt, så jeg føler, han er en bedre hest i år. Det er der meget, der tyder på, siger Flemming Jensen[/QUOTE
Han regner dog ikke med en ny sejr.

– Det blev jo lidt taktisk senest; men det var første gang for vogn i længere tid, så det var vel en o.k. præstation. Det er en helt klar fordel, at han lige fik det løb, og han bør være bedre denne gang.

– Det skal han også være, for sporet og distancen gør, at vi er glade for bare at få en præmie her. Det er også debut i Gulddivisionen, siger Flemming Jensen
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-18, 12:26   #100

Standard

Hmmm....vad jag förstod så är det inte omöjligt att köra barfota idag?
Gammal 2014-01-18, 12:26   #101

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Skulle även kunna tänka mig att fråga chans på Helge idag!!!!! Han kommer att ge mig tur på dagens V7:a......
Underbart - en Helga ♥ och en Helge ♥

Välkommen!

Fråga senare då jag fyllnat till

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-18, 12:30   #102

oHYRAs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 218
Standard

Citat:
Hmmm....vad jag förstod så är det inte omöjligt att köra barfota idag?
Får nog definitivt svar nu på lunchtravet. Ser några som satt på bakskor på skoinfon.
oHYRA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-18, 12:30   #103

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Är inte detta en extremt svårlöst omgång?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-18, 12:30   #104

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Säkert klickrekord som speedanalysen skriver? Undra hur mycket Björn påverkar alla tippare?

"Björnkollen är het för dagen och den här gången lär det väl bli klickrekord då Goop just nu tränar fem av de femton hästar som är streckade på 15 % eller mer. Uroy, Reckless och Lovelock är tipsettor. Tintin är ytterligare en streckfavorit och Rooibos ett möjligt motbud."
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-18, 12:35   #105

Shooters avatar

Sharp$: 37778
Standard

Värmer upp med en V4:a

1) Spik 10
2) 1,3,5,9,10
3) Spik 3
4) 2,8,12,15
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat