|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-01-13, 19:50 | #31 |
Spontant skulle jag föreslå något i stil med detta:
(Spelform V75) 2000 rader max => lite mer än ren tur men fortfarande tillräckligt litet för att de som följer tävlingen ska kunna få ut något av upplägget och valda hästar, vill man bara presentera ett litet som man verkligen lämnar in får man förstås det, själv spelar jag utan problem fiktivt. Tävlingsperiod halvår eller säg tex 3-4 Meetings i V75. Mest inspelade pengar netto (eller rent av ROI?) vinner. Därmed är det aldrig för sent att deltaga och det öppnar även för strategier som "ren tur" eller "ladda när det är läge".
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av clarund den 2014-01-13 klockan 19:54. |
|
2014-01-13, 20:53 | #32 |
Tycker det ska vara bestämt antal rader, annars blir det ju ingen rättvis tävling.. Att spela för 1000 kr och 100 kronor är en jäkla skillnad.
|
|
2014-01-13, 21:10 | #33 |
Detta föreslår jag:
10 omgångar (kör bara lördagsomgångarna), max 1000 rader/omgång eller ännu hellre att man får en pott om 10000 rader att spela för under de 10 omgångarna så man får in det ack så viktiga elementet kassahantering i ekvationen. Mest inspelat vinner! Vi krånglar inte till det med tillvalet att spela V7, alla lirar i de tre potterna. Visst är det ju ett maratonlopp med den varians det innebär att lira V7, men blir tävlingen lyckad kommer det ju att bli en maratontabell av detta också som ledaren kan dra lite växlar på
2014-01-17, 16:52 | #34 |
Låter som en riktigt rolig idé och många bra förslag på hur man kan genomföra det har man ju redan sett postat här i tråden.
|
|
|