|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-01-08, 10:51 | #16 |
|
|
2014-01-08, 10:56 | #17 |
Jorma Kontio ovanligt optimistisk inför kvällen. Tror att trion S Dream, C Boko och V Karsk har riktigt bra chanser
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2014-01-08, 11:09 | #18 |
Guest
|
Jorma vinner minst 2 lopp idag... Hemmabana. nästan sommarbana och hemmahästar, vad mer kan man begära.
|
2014-01-08, 13:34 | #19 |
9 Fortune Again DD1 kan den göra nått ?
|
|
2014-01-08, 14:08 | #20 |
Avd7. första häst Fuzz varit grym
Avd8. Pirro Bi gillar jag, och han ska också gå med ett norskt huvudlag.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2014-01-08, 14:12 | #21 | |
Citat:
Jorå det är ju sant, men vad ska man göra när han inte vill vara kvar här pga andra.. Hans tips är ju ändå värdefulla om man kan trav!!! |
||
2014-01-08, 14:20 | #22 |
|
|
2014-01-08, 14:21 | #23 | |
Citat:
Ska inte klottra ned tråden om varulv, hans beslut och det är bara respektera. För mig är twitter ett utmärkt komplement till tex Sharps. Kan man inte ta ett bråk där alla blev avstängda så kanske man ska skita i detta. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Timotimo (+1) |
||
2014-01-08, 14:33 | #24 |
Dagens skönaste spik 1 Wingait Ida AVD 3
dANTO 1 Wingait Ida har inte fått till det i sina senaste två starter. Näst senast gav hon sig tidigt från ledningen på V75 varpå hon senast behövde loppet efter en kortare tävlingsvila. Med hjälp av sin startsnabbhet sitter hon bra till direkt o 1 Wingait Ida har inte fått till det i sina senaste två starter. Näst senast gav hon sig tidigt från ledningen på V75 varpå hon senast behövde loppet efter en kortare tävlingsvila. Med hjälp av sin startsnabbhet sitter hon bra till direkt Travnet Jag har en rolig idé i loppet som jag väljer att gå rätt ut på och jag tror att 1 Wingait Ida vinner loppet från ledningen. Det här är en mycket fartfylld häst och när hon vann på Kalmar i oktober visade hon 1.10 sista 800 m i mycket fin stil. I starten efter gick hon med skor, men vann ändå från ledningen trots tufft tempo hela vägen. Näst senast blev hon hårt betrodd i V75, men hade en sämre dag då och gav sig helt i ledningen. Hon fick därefter pusta från tävling i sju veckor innan hon senast återkom och kördes snäll och blev fast med mycket krafter kvar. Wingait Ida såg väldigt laddad ut så och hade nog vunnit loppet bara hon fått chansen. Det bör ha varit en perfekt uppladdning för det här loppet och eftersom hon är snabb från start är det bra spetschans. I ledningen ska det till en riktigt bra häst för att plocka ner Wingait Ida tror jag och jag spelar på att finskan inte är fullt så bra denna gång. Att Kenneth Haugstad kör min spik för första gången är också ett plus i min bok och till 14 procent på insatsfördelningen känns spelvärdet mycket högt. Tipsaren 1 WINGAIT IDA som hålls högt av Stefan och dessutom kan öppna bra. Hon orkade inte från spets på V75 näst senast men går ner i klass till detta och leder länge |
|
2014-01-08, 14:52 | #26 | |
Citat:
Hur som anmäls så, men beslut efter värmning, högst troligen bff. Denna startar ju i sista V86 loppet så lär inte vara något man får pejl på innan streckspelen startar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Inascott (+8) |
||
2014-01-08, 14:52 | #27 |
Banned
Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 335WinterIsHere Stats: 87 - 185 - 5 ROI: 88.82% Vinstprocent: 31.99% |
Njae, Kenneth Haugstad kan aldrig vara ett plus på en häst! Ratas tack vare tomten i sulkyn av mig!
Dock är loppet rätt öppet och jag tycker nr 10 Geisha Sund kan vara intressant till 6% om vi ser hur den avslutade sylvasst senast. |
2014-01-08, 14:54 | #28 |
Ja den ska med bra smygläge den rankar jag 3:a
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Inascott (+3) |
|
2014-01-08, 14:58 | #29 |
Guest
|
Ni som letar spikar i sista två loppen... tänk om. Hur ofta skräller det inte i dagens dubbel spelet, i alla fall ett lopp?
Senast redigerad av robust den 2014-01-08 klockan 15:11. |
2014-01-08, 15:14 | #30 |
Ja, den är farlig och Johan mycket uppåt i SS intervju, kändes dunder senast och taktiskt felval, hade kunnat vunnit annars. Bättre än Wallner för dagen, utgångsläget inte tokigt för henne. Johan varnar kraftigt!
Noterar skoryck i det loppet ffg i 53:e starten på Teldar Paper och ev helstängt (för andra gången isf) Kan bli het, vill släppa men inte säkert det går då. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Inascott (+3) Senast redigerad av Helge den 2014-01-08 klockan 15:22. |
|
|