Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-08, 00:50   #31
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Ingen kommer svara efter att de sett Disneys lopp senast - de kör för andrapriset!

En spik, six to go...

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 01:00   #32
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Peaberry är inte behov av spets för att vinna! Som jag sa låser jag ev på Peaberry och Disney Tooma. Kanske tar med Real Showman också. beror på vad jag kommer fram till under de närmaste dagarna. En häst som är chanslös i loppet är Donttellmeanymore åtminstone. Utility Bus är väl småspännande också. Övriga är också borta! Bäst chanser har Peaberry och Disney Tooma. Frågan är om du tycker Peaberry har bättre eller sämre chanser än senast för då var den chanslös...

O.U.Glide skulle egentligen slutat tävla men har ju tänt till med en femte och sjätte växel, det ska inte nonchaleras helt enkelt. Men det blir nog inget lås där. Dock kommer Sandrngham Hanover ha toppchans att vinna! Klar förstahäst i loppet. Montgomery Gel får nog också plats och sen är frågan vad jag ska göra med Chapeau och By Air, troligen får de inte plats då deras vinstchans i förhållande till streck kommer vara överstreckade båda två men det återstår att se.

Sen fattar jag inte hur du kunde spika Capello Bob senast faktiskt. Det är för mig en gåta. Fruktansvärt överstreckad häst i ett lopp där de flesta hade vinstchans! Speciellt Iamtheanswer som gick som ett spjut bakom Politiken för tre starter sen. Och då var Politiken storfavorit mot Capelle Bob för två veckor sen men blev fast på innerspåret då.

Var också överraskad över att folk skrek ut Capello Bob som vinnare, INNAN loppet - nu gjorde ju hästen det djäkligt bra, särskilt då denne hatar dödens normalt sett... Hade vunnit med 100 om ledning...

INGEN gillar att man säger sådant i efterhand, som du nu gör, men du kanske även kritiserade FÖRE loppet, eller...? Vad vet jag...

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 01:01   #33
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Ja, och en häst får galoppera högst 100 meter och som mest två gånger utan att diskas... Han galopperar högst mellan 60-80 meter och ingen mer gång under löpet, så långt innanför gränsen för vad som är tillåtet... Detta är den sjukaste diskningen jag sett under mina 30 år som "aktiv" spelare... Under dessa förutsättningar, menar jag förstås...

Skit samma - han vinner nu istället, med 100...!!!


Jag har ju sagt att den inte diskades korrekt men tittar du ser du att det är nästan 100 meter. Jag uppskattar det till 90-100 ungefär. Mycket hård diskning. Men den möter mycekt bättre hästar nu än den hade rundat med en galopp senast. Den är inte chanslös men...
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 01:02   #34
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Låser du på Sandrngham och OU så är du borta redan i första. Sandrngham har aldrig vunnit på V75 och lär inte göra det på lördag heller. O.U Glide, baserar du det på senaste starten så ska du tänka om en sväng till. Hon kommer INTE gå ett sånt lopp igen………………………………………� ��…………………...

Peaberry når ingen spets på lördag, den vinner inte loppet.
Visst kan OU göra ett lopp till, Melanderstallet ju, en myt att dunderhonungen är slut

Men varför skulle Montgomery Gel torska det där loppet ?
__________________
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 01:05   #35
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Var också överraskad över att folk skrek ut Capello Bob som vinnare, INNAN loppet - nu gjorde ju hästen det djäkligt bra, särskilt då denne hatar dödens normalt sett... Hade vunnit med 100 om ledning...

INGEN gillar att man säger sådant i efterhand, som du nu gör, men du kanske även kritiserade FÖRE loppet, eller...? Vad vet jag...

Jag blev överraskad att den gjorde det så bra den gjorde det. Men jag sa att det var helöppet och att egentligen kunde alla vinna! Hae den andrarankad tidigt men på lördagen var den fyra femma. Iamtheanswer åkte upp i rankingen. Självklart sågar jag ingen för spikar i efterhand. Dock vore det intressant att veta hur man kan spika en överstreckad häst som precis vinner världens sämsta gulddivision som inte ens fick vara med på V75. Tankarna är intressanta då flera av mina tidiga hästar nu är chanslösa precis som Peaberry var senast...
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 01:11   #36
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Jag har ju sagt att den inte diskades korrekt men tittar du ser du att det är nästan 100 meter. Jag uppskattar det till 90-100 ungefär. Mycket hård diskning. Men den möter mycekt bättre hästar nu än den hade rundat med en galopp senast. Den är inte chanslös men...

Okey, vi lämnar denna diskussion, hehe...

Ja, det är ett jämnare och lite bättre gäng nu, det tillstår jag - men, då jag räknar med att ALLA sett Disney Toomas lopp senast, så räknar jag att denne sitter i spets efter 350 meter körda och då kvittar det om loppet håller högre klass... Det blir spel mot ett mål då ingen kommer vilja offra sin häst mot Jormas tidiga offensiv - de vet att Jorma inte ger sig i första taget när han har en "mykket pra vinsttsans okk från letningen"...

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...

Senast redigerad av Pilkast den 2014-01-08 klockan 01:13.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 01:39   #37
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Offtopic får ni sköta i PM med varann, vi andra behöver inte läsa sånt. Sedan finns det även en ignorera funktion, https://www.sharps.se/forums/profile.php?do=ignorelist
Bara lägga till varandras namn så slipper ni se varandra mer. Underbart va?

Inlägg bortplockade /MOD
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5), ajvide (+5)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 01:46   #38
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Uppdatering V75

Avd 1: Lås på 5 och 6. Eventuellt 4 och 8 också. Ändringar sker konstant!

Avd 2: Lås 4 och 5.

Avd 3: Lås 1 och 8.

Avd 4: Vidhåller Potemkin högt. Chip Lane kommer antagligen bli överstreckad om det fortsätter som det börjat. tycker det är öppet och det kan skrälla här. Helgarderar fortfarande.

Avd 5: Tidiga hästar är 6, 9 och 13. Men det finns många som kan vara med och slåss om förstapriset. Om jag streckar tre, sex eller alla vet jag itne ännu.

Avd 6: Lås på 5 och 7. Eventuellt åker 4 och 9 med också.

Avd 7: Har fortfarande inte hittat något som sticker ut speciellt här, men det kommer hoppas jag. I nuläget blir det många här.


Frågan är bara var jag ska hitta spiken. Känns möjligen som jag kan luta mig helt på Sandrngham hanover i första. Om det blir så vet jag om några dagar. tur det är länge till lördag.Strykningar och mycket info kommer röra om i grytan med jämna mellanrum!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Mioracle (+1)
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 01:47   #39
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Offtopic får ni sköta i PM med varann, vi andra behöver inte läsa sånt. Sedan finns det även en ignorera funktion, https://www.sharps.se/forums/profile.php?do=ignorelist
Bara lägga till varandras namn så slipper ni se varandra mer. Underbart va?

Inlägg bortplockade /MOD

"Ignorelistan" är bra men jag tror gamblers är för stora i sitt eget huvud för att kunna använda detta - man/jag vill helt enkelt se vad någon annan skriver om en och då även kunna svara...

Vi spelare är bara barn, till sinnet, hehe...! I ont och gott!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
scunnert (+5), Flickepojken (+1)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 07:22   #40
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 3036
Standard

2an kommer garanterat svara även Disney, iordningställt ordentligt där nu när dom fick framspår
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+2)
Stekis0757 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 08:40   #41
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Mölndal
Inlägg: 507
Sharp$: 789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Uppdatering V75

Avd 1: Lås på 5 och 6. Eventuellt 4 och 8 också. Ändringar sker konstant!

Avd 2: Lås 4 och 5.

Avd 3: Lås 1 och 8.

Avd 4: Vidhåller Potemkin högt. Chip Lane kommer antagligen bli överstreckad om det fortsätter som det börjat. tycker det är öppet och det kan skrälla här. Helgarderar fortfarande.

Avd 5: Tidiga hästar är 6, 9 och 13. Men det finns många som kan vara med och slåss om förstapriset. Om jag streckar tre, sex eller alla vet jag itne ännu.

Avd 6: Lås på 5 och 7. Eventuellt åker 4 och 9 med också.

Avd 7: Har fortfarande inte hittat något som sticker ut speciellt här, men det kommer hoppas jag. I nuläget blir det många här.


Frågan är bara var jag ska hitta spiken. Känns möjligen som jag kan luta mig helt på Sandrngham hanover i första. Om det blir så vet jag om några dagar. tur det är länge till lördag.Strykningar och mycket info kommer röra om i grytan med jämna mellanrum!
Varför tror du så mycket på sandrngham? Det är ju inte direkt så den vinner ihjäl sig och den brukar väl gå bäst i ledningen?
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 09:43   #42
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 907
Sharp$: 488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Varför tror du så mycket på sandrngham? Det är ju inte direkt så den vinner ihjäl sig och den brukar väl gå bäst i ledningen?
Nej sedan har ju Witasp den helt underbara statsen med 22 stycken V75 lopp som kusk på Solvalla sedan 2008 utan seger

Två 2.a och en 3.e plats som bäst.

Lite roligt fakta är att sedan samma år så har kuskar från Rättvik kört 62 stycken V75 lopp på Solvalla med endast 1 seger som resultat och det var Katrin Frick som för 3 år sedan vann ett halvsunkigt lopp med Turbos Cherie.

Som Witasp körde bort hästar under 2013 så ser jag inte att han ska kunna bryta 6 år utan V75 seger som kusk på valla den här omgången.
__________________
Travstatistiken sjöar cash hos V75 Pensionskassan:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), DIF (+2)

Senast redigerad av sandro den 2014-01-08 klockan 09:45.
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 10:09   #43
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekis0757 Visa inlägg
2an kommer garanterat svara även Disney, iordningställt ordentligt där nu när dom fick framspår
jajamen helt säkert. den hästen går väldigt bra i spets och planen kommer va att leda runt om
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 11:45   #44
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Varför tror du så mycket på sandrngham? Det är ju inte direkt så den vinner ihjäl sig och den brukar väl gå bäst i ledningen?
Dels för att det var en mordvinnare förra loppet men fastnade invändigt! Då var tanken att spika kommande lopp en skulle ut i. Sen går den dock ut i ett lopp där jag blivit tveksam till att spika, dock är den klart understreckad enligt mig.

Vidare har hästen gjort bra prestationer flera gånger på V75 men inte satt nosen först. Visst, det kan ju vara en liten tanke att ta med men inget jag tänker hänga upp ett system kring. Var ju tvåa bakom Chapeau i slutet av november på kort, slagen med en halv längd då.

Samtidigt som loppet inte blev lika enkelt som jag hoppades på så skrämmer inte motståndet heller. By Air tror jag har klart sämre vinstchanser t ex. Chapeau blir väl den som ska plockas ner förmodar jag, men det finns ju Ulm Karsk och Montgomery Gel som förhoppningsvis hjälper till med det!

Tycker den är given, speciellt om man stirrar sig lite blind på senaste loppet där den hade mycket krafter kvar som den slapp göra av med.
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 12:06   #45
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Dels för att det var en mordvinnare förra loppet men fastnade invändigt! Då var tanken att spika kommande lopp en skulle ut i. Sen går den dock ut i ett lopp där jag blivit tveksam till att spika, dock är den klart understreckad enligt mig.

Vidare har hästen gjort bra prestationer flera gånger på V75 men inte satt nosen först. Visst, det kan ju vara en liten tanke att ta med men inget jag tänker hänga upp ett system kring. Var ju tvåa bakom Chapeau i slutet av november på kort, slagen med en halv längd då.

Samtidigt som loppet inte blev lika enkelt som jag hoppades på så skrämmer inte motståndet heller. By Air tror jag har klart sämre vinstchanser t ex. Chapeau blir väl den som ska plockas ner förmodar jag, men det finns ju Ulm Karsk och Montgomery Gel som förhoppningsvis hjälper till med det!

Tycker den är given, speciellt om man stirrar sig lite blind på senaste loppet där den hade mycket krafter kvar som den slapp göra av med.
I v75 ett kommer by air sitta i spetsa efter en bit då alla på framspår utom montgomery gel är villiga att släppa. montgomery är dock inte startsnabb. Sen kommer det inte hända särskilt mycket i detta lopp och robban rinner undan lätt. By air hamnade på vingel sist och det loppet är bara att glömma. loppet innan var han heroisk när han fick tryck i spets av styrkefeneomenet Melby viking. finns ingen i detta fält som är i närheten av melby vikings kapacitet.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td