Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-06, 22:05   #16

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Ska man ner till Frankrike med On Track Piraten eller?
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-06, 22:18   #17

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

lite trist med cruella och maharajaha som bägge vinner utan att komma upp i 80 i puls.. Blir ju en ren V5:a tyvärr... O.U glide är ju oxå stenklar om hon är så bra som bara hon kan vara.. men hon är ju inte alltid det, så möjligtvis att man kan nöja sig med A häst där.....
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-06, 22:30   #18

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

tyvärr högst troligt med tre favoritvinster i början på lördag. by air, örbäckens, maharajah. alla vinner nog från spets om inte takter vill prova med piraten.Marre bör ta ner den ganska lätt då den saknar lopp i kroppen
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-07, 08:33   #19

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 4
Standard

Piraten ska starta i Prix du Luxembourg den 25e om han är bra på lördag. Lär förmodligen behöva loppet då han inte startat på ett tag pga rotfyllningen han gjort. Men har tränat som en demon hela tiden och inte stått över några jobb alls i princip.
johnpatrik är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-07, 20:03   #20

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg
lite trist med cruella och maharajaha som bägge vinner utan att komma upp i 80 i puls.. Blir ju en ren V5:a tyvärr... O.U glide är ju oxå stenklar om hon är så bra som bara hon kan vara.. men hon är ju inte alltid det, så möjligtvis att man kan nöja sig med A häst där.....
Man sa ju likadant förra helgen efter de två inledande avdelningarna,,,,,ändå blev dt över 600 tusen ! Har inte samma tänk
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-07, 20:08   #21

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3525
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Man sa ju likadant förra helgen efter de två inledande avdelningarna,,,,,ändå blev dt över 600 tusen ! Har inte samma tänk
V 75 Halmstad 2013-07-06 hade följande rank på kamelerna:

1-1-6-5-15-5-1 som trots tre st. favoriter varav två direkt i början gav FETA 9.992.748:- för 7 rätt, 10.241:- för 6 rätt, 543:- för 5 rätt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spalato (+1)
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 00:32   #22

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Såg ni inte loppet Disney Tooma gjorde sist...?! Om detta inte sitter i benen och denne går felfritt så finns det bara en häst på banan - han vinner från dödens, om så måste... Skulle inte ens vara diskad då denne galopperade i högst 60 meter...

Herregud...!

You´ll Never Walk Alone...

Senast redigerad av Pilkast den 2014-01-08 klockan 00:33.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 00:41   #23
Banned

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Såg ni inte loppet Disney Tooma gjorde sist...?! Om detta inte sitter i benen och denne går felfritt så finns det bara en häst på banan - han vinner från dödens, om så måste... Skulle inte ens vara diskad då denne galopperade i högst 60 meter...

Herregud...!

Galoppen var nästan 100 meter men jag håller med, den borde inte varit diskad. Den har mycket bra chans men den är absolut inte stensäker som segrare utan galopp. Men den måste streckas! Tror Peaberry kommer göra bra ifrån sig också.
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 00:54   #24

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Galoppen var nästan 100 meter men jag håller med, den borde inte varit diskad. Den har mycket bra chans men den är absolut inte stensäker som segrare utan galopp. Men den måste streckas! Tror Peaberry kommer göra bra ifrån sig också.

Se om loppet...! Vinner med 100!

Gammal 2014-01-08, 00:58   #25
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Se om loppet...! Vinner med 100!

Förra loppet vinner den utan galopp ja, men den galopperade nästan 100 meter. bara se de gula stolparna.

Nytt lopp nu och den möter en del rätt bra. Peaberry och Real Showman ska inte underskattas helt!
Gammal 2014-01-08, 01:10   #26

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Förra loppet vinner den utan galopp ja, men den galopperade nästan 100 meter. bara se de gula stolparna.

Nytt lopp nu och den möter en del rätt bra. Peaberry och Real Showman ska inte underskattas helt!
Det är just det jag menar - se på de gula stolparna och du skall finna det högst osannolikt att han hoppar 100 meter, finns inte en chans i helvetet att den gör det...

Vinner fasiken utan diskningen också, hehe...!

Gammal 2014-01-08, 01:15   #27
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Det är just det jag menar - se på de gula stolparna och du skall finna det högst osannolikt att han hoppar 100 meter, finns inte en chans i helvetet att den gör det...

Vinner fasiken utan diskningen också, hehe...!

Helt omöjligt är det inte att den vinner utan att diskas, det håller jag med om. Dock mötte den ju inte hälften av det motståndet den gör nu på lördag.

Men jag har kollat den där galoppen för jag reagerade på att den diskades och den hoppar kanske 90 meter eller liknande. Kolla exakt när den tar första steget och när den väl är i trav igen...
Gammal 2014-01-08, 01:23   #28

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6268
Standard

Citat:
Trevliga avdelningar som ska lösas på lördag! Kommer med en bättre analys när det närmar sig men tidiga tankar är...

Avd 1: Sandrngham Hanover och O.U.Glide känns som ett bra lås.

Avd 2: Örbäckens Cruella igen väl? För inte sitter förra loppet i benen?

Avd 3: Nästa lås kommer på On Track Piraten och Maharajah

Avd 4: Vi målar väl på men jag kommer fortsätta jaga Potemkin.

Avd 5: Det är väl bara att måla på här också antar jag. Svårlöst så här tidigt utan vidare analyser.

Avd 6: Vem kan slå Peaberry? Disney Tooma såklart. Låser väl på dessa!

Avd 7: Vi vill sitta med många kvar så vi målar på!
Låser du på Sandrngham och OU så är du borta redan i första. Sandrngham har aldrig vunnit på V75 och lär inte göra det på lördag heller. O.U Glide, baserar du det på senaste starten så ska du tänka om en sväng till. Hon kommer INTE gå ett sånt lopp igen………………………………………� ��…………………...

Peaberry når ingen spets på lördag, den vinner inte loppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 01:32   #29
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Låser du på Sandrngham och OU så är du borta redan i första. Sandrngham har aldrig vunnit på V75 och lär inte göra det på lördag heller. O.U Glide, baserar du det på senaste starten så ska du tänka om en sväng till. Hon kommer INTE gå ett sånt lopp igen………………………………………� ��…………………...

Peaberry når ingen spets på lördag, den vinner inte loppet.
Peaberry är inte behov av spets för att vinna! Som jag sa låser jag ev på Peaberry och Disney Tooma. Kanske tar med Real Showman också. beror på vad jag kommer fram till under de närmaste dagarna. En häst som är chanslös i loppet är Donttellmeanymore åtminstone. Utility Bus är väl småspännande också. Övriga är också borta! Bäst chanser har Peaberry och Disney Tooma. Frågan är om du tycker Peaberry har bättre eller sämre chanser än senast för då var den chanslös...

O.U.Glide skulle egentligen slutat tävla men har ju tänt till med en femte och sjätte växel, det ska inte nonchaleras helt enkelt. Men det blir nog inget lås där. Dock kommer Sandrngham Hanover ha toppchans att vinna! Klar förstahäst i loppet. Montgomery Gel får nog också plats och sen är frågan vad jag ska göra med Chapeau och By Air, troligen får de inte plats då deras vinstchans i förhållande till streck kommer vara överstreckade båda två men det återstår att se.

Sen fattar jag inte hur du kunde spika Capello Bob senast faktiskt. Det är för mig en gåta. Fruktansvärt överstreckad häst i ett lopp där de flesta hade vinstchans! Speciellt Iamtheanswer som gick som ett spjut bakom Politiken för tre starter sen. Och då var Politiken storfavorit mot Capelle Bob för två veckor sen men blev fast på innerspåret då.
Gammal 2014-01-08, 01:48   #30

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Helt omöjligt är det inte att den vinner utan att diskas, det håller jag med om. Dock mötte den ju inte hälften av det motståndet den gör nu på lördag.

Men jag har kollat den där galoppen för jag reagerade på att den diskades och den hoppar kanske 90 meter eller liknande. Kolla exakt när den tar första steget och när den väl är i trav igen...

Ja, och en häst får galoppera högst 100 meter och som mest två gånger utan att diskas... Han galopperar högst mellan 60-80 meter och ingen mer gång under löpet, så långt innanför gränsen för vad som är tillåtet... Detta är den sjukaste diskningen jag sett under mina 30 år som "aktiv" spelare... Under dessa förutsättningar, menar jag förstås...

Skit samma - han vinner nu istället, med 100...!!!

Stängt ämne

td