Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-11, 00:00   #166

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 17
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Steffe1988 Visa inlägg
Denna sitter väl som ett smäck ^^.

Haha ett skämt alltså men kunde inte låta bli att köra den.

Har dock testat dessa som singlar och som det kanske någon håller iallafall.

Mvh
Vill bara undra om Focus Håleryd ? hur ? var ? när ska den kunna vinna ?
Mickemust är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-11, 00:03   #167

MickeBadkarstravs avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 253
Standard

Mina Målfoton

Hej,
Har nu simulerat loppen och utelningen blir nog rätt bra !)

https://www.facebook.com/micke.badka...type=1&theater

Lycka till

Micke
MickeBadkarstrav är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-11, 00:31   #168

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Offtopic får ni sköta i PM med varann, vi andra behöver inte läsa sånt. Sedan finns det även en ignorera funktion, https://www.sharps.se/forums/profile.php?do=ignorelist
Bara lägga till varandras namn så slipper ni se varandra mer. Underbart va?

Inlägg bortplockade /MOD
Överlägsen funktion.

Inte bara blev travtrådarna 7 sidor kortare, jag slapp dessutom allt jävla dravel som en idiot med tolv bokstäver och bara 3 vokaler skriver

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
varulv (+1000)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-11, 01:17   #169

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Det har sagt från tränarhåll att OTP ska gå med bakskor och ska släppa till Maharajah = preparé för mig.
Sen behövde man inte ens läsa sig till detta eftersom det redan stod skrivet i stjärnorna.
För mig är det preparé om man inte gör allt för att vinna ett lopp. Örjan kommer köra offensivt med Maharajah. Om hästen inte vinner så är den inte heller aktuell för hårdare motstånd i Frankrike heller så det kommer att köras för vinst = ingen prepare.
För mig vore det ej preparé för OTP om man körde optimal balans och gjorde allt för att vinna loppet alltså köra för att komma till ledningen före Maharajah och sen inte släppa. Men jag fattar precis som du att det vore idiotiskt att göra detta i ett debut lopp efter vila samtidigt som man har andra större uppgifter framför sig.
Maharajah är en sån häst att han i form inte förlorar i Sverige från ledningen. Alltså är motståndets chans att han inte kommer dit. Maharajah gynnas kraftigt av spets och att kunna bestämma tempo själv.

Hur detta påverkar hästarnas olika chanser får ni analysera själva. Är ett svar på preparé vs inte preparé.
Hehe man kan se det på olika sätt.

Bara Björn Goop som spekulerar, men ändå, har hört han e kunnig i ämnet

Enligt honom är det barfota som är preparé på Marre med tanke på PdA.

Han är inne på min linje att Piraten blir svårslagen i spets låter det som ?

http://www.atgidag.se/bjornkollen2013/

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-11, 01:20   #170

Steffe1988s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1367

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mickemust Visa inlägg
Vill bara undra om Focus Håleryd ? hur ? var ? när ska den kunna vinna ?
Haha räcker med plats ^^. Vet att det är långsökt men kan ju lyckas en bra dag.

Vad säger triss reklamen. Plötsligt händer det ^^.
Steffe1988 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-11, 01:20   #171

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Ja tycker ni är så duktig här med rader av vinare som pilkast (fast kanse han inte postar
förlustspel... liksom steffe som producerar intressanta platspel att check in...

blygsam her med enbart enkel v75a och hoffnung,,,,,, yes them 10.2 taste nice....

Registrerat spel

Datum: Lördag 2014-01-11
Bana: Solvalla
Spelform: V75, omg. 2

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 3, 4, 5, 7
2 4 Örbäckens Cruella
3 3, 4, 5, 7, 10
4 2 Chip Lane (5, 6)
5 7, 11, 13
6 2, 7, 9
7 2, 6, 9, 10, 11, 12

Vadet gäller startnummer

1 080 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 540,00 kr
Jag måste bara få fråga hur du tänker när du tar med 5 hästar i tredje avdelningen. Rättare sagt - varför tar du 5 hästar och utelämnar Maharajah och On Track Piraten?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-11, 02:04   #172

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15716
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MickeBadkarstrav Visa inlägg
Hej,
Har nu simulerat loppen och utelningen blir nog rätt bra !)

https://www.facebook.com/micke.badka...type=1&theater

Lycka till

Micke
Bra där Badkarsmicke! Det där är lagom bra info.
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-11, 02:21   #173

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15716
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Jag måste bara få fråga hur du tänker när du tar med 5 hästar i tredje avdelningen. Rättare sagt - varför tar du 5 hästar och utelämnar Maharajah och On Track Piraten?
Preparé på On track och att Marre skall strykas kanske........
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-11, 02:50   #174

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fyran Visa inlägg
Och du tror Varulv hade den spik på lördagen, när han blev intervjuad ons-torsdag..?

Ignorera är bra. Har tagit bort en gnällspik som sällan ger något...

Att få den bekräftad av någon betalservice är väl bara en nackdel, man blir av med massor av spelvärde...

Cornelis ger pluspoäng!!

I övrigt: Ska man gardera Marre, som kanske blir struken, tycker jag nog det är "spelvärde" i Bob Hope. Fem starter efter skada och spetskandidat. Utan Marre i loppet tycker jag definitivt den ska streckas.

V75-4: Ett skrälldrag i 4 Alfas Dimitri. Opålitlig men snabb. Hade vunnit senast utan galopp 700 kvar, vilket även kusken till vinnaren av loppet bekräftar här:

https://www.sharps.se/forums/trav-gal...-2/#post306131

Bästa spiken just nu: Örbäckens Cruella

Men banan kan ju spela en del spratt för många hästar och intryck idag och imorgon kan vara olika. Lycka till, alla!!
Fyran har koll på grejerna! Blaskan ringer tidigt på fredag och ber om tips..något svårt att ge tankarna vid den tiden. Du har dock helt rätt i att Capello inte spikades.. Det enda som "stämde" med systemet och blaskan var Stirling Allstar.

Måste även kommentera Marre imorgon. Det viskas runt omkring att Marre stryks imorgon om banan kräver brodd, så håll koll! Lär isf bli en sen strykning. Man får inte stryka pgs det som skäl, så det kommer heta "sjuk men inget allvarligt".

När det kommer till start i Pda så tro inte för en sekund att DETTA lopp, om han stryks, spelar roll för den matchningen. Jag hade aldrig någonsin matchat min stjärna i sista loppet inför Pda med brodd, inte en chans i helvetet!

För övrigt blev min United Face 3:a i ett preparelopp nere i Cagnes sur mer idag, gjorde ett ruskigt bra lopp och jag är väldigt nöjd med intrycket! Nu matchas han för ett montelopp den 20:e på Vincennes. Rekommenderar er att spela honom i det loppet! Han kommer ha en helt strålande säsong i Frankrike i år!
heddari (+5), Pilkast (+3), riddler (+5), jazboy (+1), zamora_79 (+2), DIF (+5)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-11, 03:05   #175

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Det verkar inte bli så kallt som utlovat i natt.

Alltid svårt sia om banunderlag på vintern, men nog lutar det åt bana som tillåter barfotakörning.

Någon nyans där det kanske inte är lika stor fördel som vanligt kanske !?

Vi får se hur det blir med snön imorgon.

Om jag valde spik i Guld skulle jag enkelt välja OTP med de streck som är nu 11% vs 82% på de två huvudkombatanterna.

Att Maharajah är berättigad favorit vad gäller största vinstchans är inget jag bestrider, men vi snackar spel på V75 och jag skiter fullständigt i om min spik OTP inte vinner oftast med dagens förutsättningar. Spårlotten gav Piraten fördel men på visad form leder Maharajah.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-11, 03:12   #176
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Bara jag som räknar med att OTP fastnar invändigt? Förstår inte hur ni analyserar spetsstriden men OTP kommer ligga andra innern bakom Kash Cantab. Om nu sen KC väljer att släppa till Bob hope eller en tidig avancemang av marre så hamnar OTP tredje inner...

OTP = Chanslös!
Pilkast (+1), Magnus (+1), alle (+1), Klanke (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-11, 08:12   #177

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5775
Standard

Citat:
Bara jag som räknar med att OTP fastnar invändigt? Förstår inte hur ni analyserar spetsstriden men OTP kommer ligga andra innern bakom Kash Cantab. Om nu sen KC väljer att släppa till Bob hope eller en tidig avancemang av marre så hamnar OTP tredje inner...

OTP = Chanslös!
Apropå innerspår så är det just det läget som On Track Piraten har i V75-3 på lördag. Det är något som Hans R Strömberg är mycket nöjd med men han överlåter det taktiska till kusken Johnny Takter.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-11, 08:27   #178

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Enligt SMHI har det varit 3-4 minusgrader under natten. På morgonen vid 6 har det börjat snöa, under natten har det annars varit fritt från nederbörd. Snöfallet avtar under morgonen och lämnar efter sig c:a 2cm snö. Temperaturen under dagen blir 1-2 minusgrader.

Jag tror det går att köra utan hakar idag med valfri barfotabalans.
Gammal 2014-01-11, 09:04   #179

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 3016
Standard

Idag är det ett måste att avvakta med spel känner jag. Men skulle det vara så att Maharajah stryks sent är det spik på BWL Champion eller gardera ganska brett som gäller. On Track Piraten må vara bra men med diffusa förutsättningar (saknar lopp och ej optimal balans?) och ev preparé samt 80-90% insats är inte intressant, vilket lär bli fallet då. Snacka om maken till överstreckad häst.

Skulle jag lämna in nu med spik på Marre skulle jag då iallafall kryssa i reserver...
xanathaar är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-11, 09:06   #180

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:

OTP = Chanslös!
Han är ju tillräckligt snabb för att troligtvis lyckas komma ut om han inte håller spets. Bob Hope är ju riktigt snabb första biten. Sen så vet man inte riktigt hur de andra vill köra och vad Takter kommer göra.
Kommer för övrigt inte spela idag men lycka till alla andra!
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne

td