Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-04, 10:10   #1

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3522
Standard

Varulvs V75-tips 4/1

Varulv = Johan Jonssons hetaste V75-vinnare

Bästa spiken

Det är Capello Bob (V75-3). Så fin som han såg ut senast när han reglerade fältet från dödens och gick undan ärligt och fint. Det här är nog den sämsta gulddivision jag sett och jag kan inte se honom förlora här.

Chansspiken

Stirling Allstar (V75-5) var heroisk från dödens senast och hade nog vunnit loppet om kusken varit lite mer kall och inte varit så aggressiv i sista sväng. Jag hade för övrigt fått in V86:an den kvällen som hade gett 1,5 miljon om hon hade vunnit. Men jag är inne på att hon kan göra det nu i stället med lopp i kroppen och kanske ledning, även om jag är osäker på hur snabbt hon kan öppna i voltstart. Hästen är även intressant streckmässigt.

Skrällarna

Skyreach (V75-2) gick barfota runt om senast och klippte i galopp i starten men sedan körde Tony Wallin ifatt och hästen avslutade bra i skymundan. Han såg ruskigt fin ut och jag gillade intrycket. Jag tycker absolut att han är jätteintressant och väldigt lite streckad. Han kan inte hålla spets men kommer nog att få ett bra lopp i rygg på ledaren eller tredje invändigt.

Alchemilla Rich (V75-4) har varit ute i tuffa gäng varje gång och henne har jag lite feeling för. Det är ett långskott som heter duga.

Avslaget

Big Bill Bac (V75-7) är absolut en favorit i fara. Han synar jag gärna ifrån innerspåret och den som resonerar att Big Bill Bac ska ta ledningen får nog tänka om. Så som Oleander har sett ut på slutet får nog de andra svårt att slå den hästen.

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle18120173.ab
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td