Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-03, 23:16   #166

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15752
Standard

Jag har mailat jag med.........
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fusbar (+5)
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-03, 23:54   #167

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Inascott Visa inlägg
Ahh soft att du vann ja ändrade mig totalt i de loppet tog ej med den tillslut efter för mycket analys ... hoppas du fortsätter vinna mvh
Ja jag kände mig helnöjd efter vår analys när vi snackade då favoriten satt i 3.e-4.e inner med Bergh som ett block på sidan som följde varje meter.

Plockade bort den helt på mitt och jävligt tragiskt att man på en av lapparna som kostade under 40 kr satte en 1%,en 6% och avslutar med båda favoriterna som spikar endast får 106 kr för den fina lappen.

Är ju inga mil ifrån 6.an då man väljer bort favoriten i inledningen och skrällen i 4.e är ju trots allt 4.e handare och ska med vid gardering utan tvekan, man får skylla sig själv när man bränner 5 rätt och ett gäng 4.or eller till och med möjligen 6 rätt och nästan 600.000 på det.

Får ta nya tag imorgon.
Inascott (+5), Migge (+1)
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-07, 16:41   #168
Banned

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Mitt svar från ATG...

Citat:
Hej!

Tack för mailet.

Vi beklagar att livesändningen bröts i förtid och har förlängt livesändningen med en dag.
Att jag ville ha ett par månader var tydligen att glömma! En dag kostar typ tre kronor. Att de saboterar något jag betalat för var alltså värt tre kronor.

Råttor är de på ATG!
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td