Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-31, 19:23   #1

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Tala ur skägget - V86, 1/1-14.

Ja, då kör vi på årets första V86.

Vad tror ni...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-31, 19:40   #2

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2528
Standard

Tror Kontio vinner med 1 Castor Boko i avd. 3 och 6 Disney Tooma i avd. 6. Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1), waco90 (+10), chompipe (+5)
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-31, 19:58   #3

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Causton, måstestreck i fjärde - såg riktigt fin ut senast, lås med 12 och 15, troligtvis...

Jorma och Disney Tooma, SPIK, så här tidigt sett... Satt kvar med rubbet senast och hade vunnit lätt vid fritt. Tar spets här eller släpps - sedan över!

Gammal 2013-12-31, 20:01   #4

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

GOTT NYTT ÅR TILL ALLA!!!

Migge (+1), Fyran (+5), Klanke (+100), waco90 (+10), zamora_79 (+2)
Gammal 2013-12-31, 20:04   #5
dny

dnys avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 1177

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

återkommer, blir lopparkivet kl 01.12
Farnod (+1), Pilkast (+3)
dny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-31, 20:25   #6

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Causton, måstestreck i fjärde - såg riktigt fin ut senast, lås med 12 och 15, troligtvis...

Jorma och Disney Tooma, SPIK, så här tidigt sett... Satt kvar med rubbet senast och hade vunnit lätt vid fritt. Tar spets här eller släpps - sedan över!
Ettan i fjärde kan vinna
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-31, 20:43   #7

Sharp$: 4131
Standard

Tidiga skrällbud är : indigo broline, Hayden Viking, kimono pearl samt bear with me
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-31, 21:13   #8

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7916
Standard

Engla Håleryd spelar vi plats på och får en bra början på året.
waco90 (+10)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 00:57   #9

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Ettan i fjärde kan vinna

Ja, med annan kusk...! Lägger till att denne var totalt usel i sina starter i Sverige tidigare...

Senast redigerad av Pilkast den 2014-01-01 klockan 02:19.
Gammal 2014-01-01, 01:46   #10

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Äntligen tillbaks efter självavstängning på ATG... Om inget strular - får hoppas jag lärt mig lite mer om att INTE slänga iväg spel hur som haver nu - faan vet, men försöka duger...

Kommer försöka vara klart mer kritisk till mina egna idéer nu och hoppas detta bär frukt under det nya spelåret 2014 - året då jag skall bli spelmiljonäääärrr!!!

Gammal 2014-01-01, 02:54   #11

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Hur kan Hitman vara spelad till 17% i nuläget, dvs. klar andrahandare...?! Jag förstår självklart att klabbet gjort detta pga. Goop - men, inte ens han kan väcka upp de döda - vad fasiken har hästen gjort innan som gör att Goop nu skall kunna få den först över mållinjen...?!

Detta ÄR ett otroligt skitlopp, men spelarkåren måste väl ändå ha någon som helst kunskap i att kunna matcha skit mot annan skit, eller...?! Denne kuse har ju för i helvete bara gått som bästa tid (ja, jag vet att man inte skall stirra sig blind på tider men...) 1.17.5, som 5a på Eskils. Och 1.17.9 som tvåa på hypersnabba Färjestadsbanan som tvåa, 4 längder efter vinnaren i det loppet... Vad i helsike begär folk egentligen...?

Aldrig startat över aktuell och lång distans och aldrig bakom bil... Hoppas på någon fin H2H i morgon, verkligen, så var beredda!!! Denne är klar sistahäst i loppet för mig!!! Har haft andra och tredje ytter i alla starter och har inte behövt gjort något i dessa starter, såg dock ut att ha lite krafter sparade senast. Lättplacerad och inte svårkörd alls - där slutar plustecknen... Kusken Alexander Nilsson har gjort det suveränt i de fyra första starterna, dvs. att lotsa denne krabat till så fina placeringar som denne nu fått...

Kval: 1.20.3
3:a 1.19.1 Volt - 6:e-spår.
4:a 1.1.18.2 Volt - 7:e-spår.
2:a 1.17.9 Volt - 4:e-spår.
5:a 1.17.5 Volt - 2:a-spår, 2160 meter

Vad i denna rad gör att folk spelar denne till 17% av insatserna i detta lopp?! Folk måste vara totalt GALNA!!!

Denne tränas av Hans Nilsson... SAY NO MORE!!!

SCCHAHHHASS!!!!!!

DIF (+5)

Senast redigerad av Pilkast den 2014-01-01 klockan 03:52.
Gammal 2014-01-01, 09:27   #12

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Hur kan Hitman vara spelad till 17% i nuläget, dvs. klar andrahandare...?!
Resultatraden är i förhållande till de andra inte så dålig, den har ett bra snitt på insprungna pengar, den har ett vettigt spår och det är Goop i vagnen. Det låter positivt i tränarintervju i Ronden. Lägg till att det är inte så mycket spelat ännu.

Ronden tror på Duffman, som har två raka diskningar. Favorit är Kincannon Hannover som stallet är tveksamma till att den står distans.

Lutar åt att jag tar Nemo Face som A-häst, och Hitman är nog med på lappen.
Gammal 2014-01-01, 10:11   #13

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5777
Standard

Claude Guegan vinner idag!
drakdead (+5)
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 10:27   #14

Standard

Citat:
Ja, med annan kusk...! Lägger till att denne var totalt usel i sina starter i Sverige tidigare...

Fick bra info senast på den (ÖGAT), men kan vara dags nu ? Ibland har man ju nollor i programraden, sen slår dom till som bekant när man minst anar dt
Gammal 2014-01-01, 11:16   #15

MickeBadkarstravs avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 253
Standard

V86 starter i badkaret

Letade fram hästarnas bästa starttider och körde starterna med badkarstrav.
Här ligger en inspelning av starerna:

http://youtu.be/wQLMkQaOfaA

Lycka till med spelet !

Micke på badkarstrav.se
Migge (+1)
MickeBadkarstrav är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 11:43   #16

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 784
Standard

Min bong

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-01-01
Bana: Solvalla
Spelform: V86 , omg. 1

Avd Ordinarie hästar
1 1, 2, 7, 8, 9, 10
2 1, 4, 5, 6, 11
3 1, 3, 6, 9, 11
4 9 Causton
5 5 Nemo Face
6 2 Claude Guegan
7 1, 4, 6, 10
8 1 Bear with Me

Vadet gäller startnummer

600 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 150,00 kr
barkman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 12:00   #17

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 1140
Standard

Om inte Cayenne Käbb leder runt om fattar jag ingenting
Farnod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 12:05   #18

crossbows avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 8832
Standard

Stallintervjuer/kommentarer alla hästar V86-Solvalla 1 Jan.
V86-1

1 Cayenne Käbb (Torbjörn Jansson) hoppade med viss möjlighet senast. Han är speciell i aktionen. Aldrig riktigt rentravande. Han flyttades ut i banan samtidigt som tempot ökades. Det blev för mycket för hans ben att hålla ihop. Så han hoppade. Men krafter var det kvar i honom. Från det här fina läget hoppas vi att han har möjlighet att visa att han är i skaplig författning. Tycker att han ska räknas, säger Stig H Johansson.

2 Indigo Broline (Claes Sjöström) är kapabel men ojämn. Varit bra två gånger i rad nu och är värd en seger.

3 Digital Darling (Stefan Melander) har inte fått till det på länge men bör ändå tas på allvar. Mot spets.

4 Korok (Kim Eriksson) känns allt bra med. Han har inte presterat vad jag har trott att han skulle men samtidigt är det svårt när man ligger längst bak jämt. Det är inte så lätt att ta någonting till slut då. Nu ska han ha förutsättningar att kunna vara med från början. Är nöjd om han är trea, fyra, femma någonstans, säger Yvonn Mattsson.

5 Zeuxis Hornline (Ulf Ohlsson) var kusken nöjd med senast. Otur att han styrde ut så tvärt att det blev galopp. Han kändes pigg och fin. Han gick med skor runt om. Nu beror det på hur banan är och vad kusken säger om barfota. Alltid hårt på Solvalla och stallformen är inte bra. Så vi får ligga lågt den här gången, säger Märta Alkerud.

6 Royal Neo (Daniel Olsson) har känts fin och jag hoppas att formen är god. Han var lite sämre än vanligt senast men det visade sig att han var lite öm i en hov. Jag hoppas att han ska vara på gång igen. Sedan är det rätt distans den här gången. Kanske för långt ut på vingen för att man ska vara nöjd. Hur han står sig i sammanhanget är svårt att avgöra, säger Jonny.

7 Love n’Hate (Johan Untersteiner) var förbättrad senast. Svårt läge drar ner förhoppningarna. Här är det nog en premie i första hand, säger Roger Walmann.

8 Montgomery Gel (Jorma Kontio) har gjort det jättebra och känns fin i träningen. Jag tror att han kommer göra ett bra lopp den här gången också. Som han känns i träningen i alla fall. Tycker att han ska sluta långt fram. Trots startspåret räknas han tidigt, säger CG Björkroth som är försteman hos Timo Nurmos.

9 O.U.Glide (Björn Goop) har varit sliten en tid men gick bra i skymundan i torsdags. Hästens matchning?

10 Kaka A.T. (Kenneth Haugstad) har fått en liten tävlings­paus. Har tränat lugnare än han gjorde förut. Vi får se om han piggnar till av det. Han har inte varit riktigt motiverad och har inte kämpat helhjärtat i slutstriderna. Vi har ändrat lite på upplägget och hoppas att det ger honom en kick. Läget är dåligt och det krävs flax så att han kommer något så när till i loppet, säger Stig H Johansson.

V86-2

1 Pretty Woman (Kim Eriksson) verkar allt jättebra med. Fin senast när hon satt fast. Är i balans nu och då kan hon öppna bra. Känns allting bra så kör vi i ledningen den här gången. Det känns faktiskt spännande, säger Henrik Hoffman.

2 Umbria (Sandra Svensson) gör det bra utan att vara helt på topp. Nu är spåret bra. Det gör att hon inte ska avfärdas helt och hållet.

3 Diwianne (Daniel Olsson) känns som om hon har formen. Verkligen. Haft otur i loppen. Ett ganska jämnt startfält men för en gångs skull ett bra startspår. Jag tror definitivt att hon är med och tar pengar om allt klickar, säger Sofia Eriksson.

4 Panama As (Jorma Kontio) fick ett lopp efter en månads vila. Var okej. Ska gå framåt med det loppet. Kan vara en av dem som räknas, säger CG Björkroth.

5 R.K.Princess (Johan Untersteiner) var bra senast vid vinst. Kort mellan loppen nu men proppen stämde så bra här så vi provar. Med full klaff kan hon vara med och kriga om segern, säger Roger Walmann.

6 Najad Tilly (Per Lennartsson) har inte tävlat på ett tag men tränar på rätt så bra. En stark häst som har problem med accelerationen i loppen. Lär hamna risigt till men kommer göra ett bra lopp. Kan bli tufft att räcka till seger, säger Per.

7 Bella Bar (Carl-Erik Lindblom) får slå ur underläge. Vi chansar och kör framåt för att komma ner. Bella är på hugget. Calle får henne att sänka rekordet 1,5 sekund, säger Tomas Skoog.

8 Karina Sisu (Teijo ­Ahola) är formen okej på. Trots att hon har varit femma och femma i de senaste loppen. Läget är iskallt. Om hon når samma placering nu och får pengar måste man vara nöjd, säger Petri Salmela.

9 Digital Blasphemy (Stefan Melander) är rejäl för klassen och tål en del grovjobb. Är ett garderingsbud.

10 Global Oasis (Ville Karhulahti) går jämnt och säkert. Tjänar pengar hela tiden men har svårt att räcka till vinst. Likadant nu. Lär hamna en bit bak i fältet och då är hon inte så bra att hon går runt ett sådant här fält. Men skulle hon ha flyt, komma igenom på ett bra sätt och hitta en bra position är hon inte helt borta, säger Stig H Johansson.

11 B.W.T.Juggler (Pekka Korpi) var inte dålig senast men igen så har vi ett dåligt startnummer. Det blir inte så lätt. Vi behöver få ett bra lopp. Formen är hur som helst okej, säger Pekka.

12 Jullex Electra (Fredrik B Larsson) är inte alls tokig. Form? Plus ett minusläge.

V86-3

1 Castor Boko (Jorma Kontio) var överambitiös senast och sprang in i vingen. Hoppade därför. Han kan öppna bra men det är svårt att säga från spår ett. Man vet inte vad de andra kan. Hästen har bra form i alla fall. Hoppas det blir snabb revansch här, säger CG Björkroth.

2 Firestorm Viking (Daniel Olsson) är jag fundersam på. Trodde jag skulle hitta en extra växel när jag rev av skorna men det fungerade inte som jag tänkt mig. Känns inte som om viljan sitter. Nu åker skorna på igen, säger Rolf Peterson.

3 Birmingham (Per Lennartsson) har bra kunnande men har inte fått det att stämma fullt ut på ett tag.

4 Taraxacum (Torbjörn Jansson) var dålig senast och jag var besviken på honom då. Möjligt att han inte gillade 3 100 eller så har vi haft för dåliga banor. Jag har provat med helstängt i jobb och eventuellt kör vi med det nu. Kändes bättre, säger Göran Larsson.

5 Dufy Sund (Kenneth Haugstad) blixtrar till emellanåt. Men bara en seger på 46 försök i karriären ... Nej.

6 Kebnekajse (Åke Lindblom) kommer åter efter vila nu men jobbar starkt här hemma. Tycker att han ska räknas direkt, säger Åke.

7 Lover Boy Laday (Jennifer Tillman) är ingenting för spelarna härifrån. För tufft.

8 Nemo Töll (Miia Hakkarainen) har inte haft riktig ork i de två senaste loppen. Bara varit halvhyfsad. Haft en längre paus och det är först nu han har blivit valack på riktigt. Orkar mer nu. Dåligt spår men han är på rätt väg även om formen inte är på topp ännu, säger Miia.

9 Tricky Track (Ulf Ohlsson) gjorde som han brukar senast och hoppade från början. Känns fin både ­före och efter. Ändrar i utrustningen för att få honom felfri. Bakspåret borde hjälpa. Tränar så pass bra att han borde vara färdig för att duga. Men han måste sköta sig, säger Reijo Liljendahl.

10 Paradise Beach (Fredrik B Larsson) har inte visat något extra. Svår att tro på.

11 Persos Smokie (Björn Goop) verkar jättebra. Senast var det brodd och det tror jag var därför han inte var lika startsnabb. Vi hade en pigg och glad häst i mål som var helt oförbrukad. Trots ett tråkigt läge ­kanske det löser sig. Kanske inte ska glömma bort honom, säger Lotta Johansson.

12 Zoccer Laban (Mattias Djuse) tränar på bra. Otur senast att han hoppade. Är rätt bra i ordning. Gör han ett bra lopp kan han tjäna en slant, säger Mattias.

V86-4

1 Arctic Gentleman (Pekka Korpi) var inte så bra senast. Innan det var han bra i Finland. Jag hoppas att han ska vara bättre. Han öppnar bra normalt, säger Pekka.

2 Muirfield (Tommy Hanné) var Tommy nöjd med eftyer don omotiverade galoppen senast. Inte helt att lita på. Känns uppåt. Får svårt att slå vår andra häst, säger Li Platzer i Tommys stall.

3 Appetizer (Mats Ulriksson) kommer gå med skor. Första gången på distansen. Lite frågetecken. Nöjd med slant, säger Magdalena Ulriksson- Siminski.

4 Maicon Face (Rolf Ulriksson) har haft oflyt på sistone. Vinner inte det här loppet men slutar längre fram än Appetizer, säger Magdalena Ulriksson-Siminski.

5 Edwin Sjöhammar (Thomas Persén) har varit ifrån sedan i september. Svårt att säga. Inte kört några riktiga banjobb, säger Thomas.

6 Super Happy (Kim Åkerlund) har fortsatt form trots sämre resultat. Ej chanslös.

7 Quick Freeze (Ulf Ohlsson) har inte skött sig. Vettigt läge och känns som vanligt fin i jobben. Opålitlig men det skulle vara intressant att se honom i ledningen, säger Reijo Liljendahl.

2 660 meter

8 Mr Opal (Åke Lindblom) är en toppfin häst som jobbar bra inför den här starten. Kan duga direkt. Måste tas på allvar, säger Åke.

9 Causton (Torbjörn Jansson) har varit bra och känns som en hetare segerkandidat. Om han sköter sig. Inte heller helt att lita på. Givet bud felfri, säger Li Platzer.

10 Simb General Lee (Kim Eriksson) känns jättefin i träning. Alltid bökigt att stå på tillägg. Möter några bra långluffare. Kan ta en plats, säger Henrik Hoffman.

11 Net (Johan Untersteiner) är pigg och glad. Hoppas på ett rygglopp. Bland de fem, säger Maria Jernberg.

12 Grandseigneur (Jorma Kontio) var bra senast när han startade. Det är en kapabel häst när han fungerar. Det blir en safetystart nu men han är stark och rejäl, säger CG Björkroth.

13 Canal Skater (Per Lennartsson) STARTAR EJ

14 Foot on the Gas (Stefan Melander) är van vid hårt motstånd. Blandar och ger.

15 Corleone Shark (Björn Goop) presterade väldigt bra direkt för mig. Förra tränaren har gjort ett bra jobb med honom och 2 600 passar perfekt. Han står bra ­inne pengamässigt och har mycket rutin. Ska räknas, säger Risto Airaksinen.

V86-5

1 Roadscanner (Ulf Ohlsson) gjorde en bra upphämtning efter galopp senast. Borde gå fram med lopp i kroppen. Tappar från början. Beroende av vad de andra gör. En slantjägare, säger Stefan Arvidsson.

2 Lambada Sun (Kim Eriksson) är varken bättre eller sämre än senast. Behöver fäste. Det som är positivt är 2 600. Det är en fördel. Vi är nöjda med pengar här, säger Bengt-Åke Larsson.

3 Hayden Viking (Torbjörn Jansson) ser positiv ut. Fördel med bilstart. Snabb ut. Vi räknar med att komma till ledningen. Med där framme, säger Rolf Peterson.

4 Hitman (Björn Goop) är allt bra med. Formen är bra. Han har mött ganska bra hästar hela tiden. Han är nog med där framme. Jag tycker att han är streckvärd här, säger Hans Nilsson.

5 Nemo Face (Daniel Olsson) gick invändigt senast och avslutade bra när han fick fritt. Han är entaktad och 2 600 passar säkert bra. Med lite tempo på loppet borde han nog räknas, säger Lars Friberg.

6 Kincannon Hanover (Stefan Melander) har varit sämre på slutet. Tidigt bud.

7 Andreas Boy (Per Lennartsson) närmar sig formen. Gjorde ett riktigt fint lopp senast. Kan vara värd att bevaka. Distansen är ingen fara heller, säger Per.

8 Duffman (Oskar J Andersson) galopperade i en trång situation senast och är uppfräschad efter det. Är en häst med bra kapacitet men läget är allt annat än roligt. Fartmässigt står han sig bra. Det är en outsider här, säger Jörgen Westholm.

9 Digital Photo (Johan Untersteiner) känns jättefin efter loppet. Formen ska ­vara intakt. Han var rätt duktig i senaste starten. Jag hoppas att han ska kunna vara med bland de tre åtminstone, säger Claes Liljeqvist.

10 Luckyline Cesar (Tommy Hanné) var väldigt bra senast. Möter inte så jättehårt motstånd men är inte van vid distansen. Det är lite frågetecken men han borde klara den rätt bra. Plats-chans, säger Li Platzer.

11 Quomodo (Erik Lindegren) är en entaktad ­herre som är gynnad av 2 600. Fungerade inte på tråkig bana senast. Gången innan på Valla fungerade han väldigt bra. Måste till att de andra kör för fort, säger Erik.

12 Krut Rut (Carl-Erik Lindblom) är jag nöjd med pengar med från det läget. Hoppas hon har nytta av loppet senast. Var dåligt att träna på så men ska inte dra för stora växlar på förra starten, säger Lars-Erik Smås.

V86-6

1 Västerbo Pumpkin (Johan Brandel) känns bra och det blir sommarskor istället för vinterskor. Borde vara en fördel. Tar inte täten men ska inte ha den heller. Jäkligt nöjd om hon är på plats nu, säger Börje Brandel.

2 Claude Guegan (­Paula Pettersson) har gjort två bra lopp. Hoppas att han kommer iväg bra igen. Rajah Press fick han stryk av senast. Tror man att Rajah Press kan få stryk är min en av dem som kan vinna, säger Hans-Owe Sundberg.

3 Rajah Press (Marika Eriksson) håller formen. Läget är bra. Det kan man ­inte skylla på. Han är naturligt startsnabb. Jag tycker att han måste räknas med segerchans. Det är i stort sett samma löp som förra gången, säger Björn Lindblom.

4 Happy Casino (Christel Berntsson) var bra senast. Följde med bra. Hade stått över lite. Ska inte vara sämre. Platschans från ett bra läge, säger Micke Selin.

5 Nick I Can (Sandra Svensson) är ingen häst som gärna vill vinna men tjänar pengar. Nöter på och är mer nyttig. Det ser man på raden. Jagar en fin placering, säger Janne Hoas.

6 Shibur Night (Oskar J Andersson) galopperade direkt senast och gillar inte voltstart. Bättre startmetod nu. Duger långt i klassen han befinner sig i. Normalt sett dyker han upp långt framme. Det är ett vinstbud, säger Jörgen Westholm.

7 Caddie Havanna (Danne Jansson) har fin form men fick tyvärr ett svårt läge. Därifrån är det en plats som bäst, säger Åke Lindblom.

8 The Black Boy (William Eriksson) är på gång. För varje lopp han gör nu har han gått framåt efter operation. Känns fin men vi för­söker få en slant härifrån, säger Fredrik Tengstad.

9 Provenue (Emma Smedeby) skulle ha hållt lite bättre senast. Var öppningen som satt i benen. Det var ett helt annat motstånd. Får smyga med nu för en gångs skull. Det kan vara nyttigt. Pengar, säger Lars Smedeby.

10 Krösus Sork (Marcus Schön) verkar vara i fin författning. Äter och dricker bra. Smygs. Kan platsstrida, säger Mika Hirsikangas.

11 Loke so Lovely (Jonathan Gustavsson) satt fast med rubbet kvar senast. Hade varit med i segerstriden om han kommit loss. Det var missflyt och nu är läget tufft, säger Roger Borg.

12 Sanna Vint (Ville Karhulahti) har blivit bortlottad med tolv på kort. Sämre senast men bra innan dess. Vi har inte hittat något fel på henne, säger Li Platzer.

V86-7

1 Kimbee Star (Per Lennartsson) har fått ett bra ­läge. Äntligen. Förhoppningen är att hålla upp ledningen och köra där. Inte ­säker att han klarar det men vi gör ett försök. Skulle det ­lyckas så har han gjort sina ­bästa lopp när han är med där framme och rusar på lite, säger Per.

2 Wallace Boko (Sandra Svensson) är väldigt ojämn. Det är svåruträknat när han ska vara bra och inte bra. Uppfräschad sedan senast. Bra läge men ständigt svårbedömd. Vi får se hur det går, säger Märta Alkerud.

3 Kimono Pearl (Torbjörn Jansson) tränar fint nu. Varit borta ett tag från tävling men jag tror att hon ska vara bra i ordning. Idealiska förutsättningar. Har löpt ojämnt under 2013 och möter några formtoppade hästar. En outsider, säger Stig H Johansson.

4 Red Adair Superb (Björn Goop) avgjorde snyggt efter fin resa senast. Det var skoj att han fick utdelning. Känts bra en längre tid. Liknande upplägg nu. Skulle han få resan har han form nog för att blanda sig i striden, säger Ola Frisell hos Björn.

5 Guinness Trot (Kenneth Haugstad) verkar allt bra med. Jag funderar på om jag ska sätta på Cantseeback istället för helstängt. Så att han inte blir fullt så taggad. Hoppas att han kan få ett rygglopp nu. Jag siktar på en peng först och främst, säger Frida Svande.

6 Disney Tooma (Jorma Kontio) var kanonfin senast. Satt med allt sparat. Där är det toppform. Läget är helt okej. Ska absolut räknas, säger CG Björkroth.

7 Turbo Daylight (Olga Sehlova) STARTAR EJ

8 Berlock (Johan Untersteiner) är bortottad igen. Vi får köra för en mindre premie, säger Roger Walmann.

9 O.F.V.Dream (Fredrik B Larsson) är en nyttig herre som kan smyga med till en slant. Men att vara så mycket längre fram blir svårare.

10 Queasy (Ulf Ohlsson) galopperade kort efter start senast. Slog ihop då. Vi får tro att det ar ett olycksfall i arbetet, för annars har han skött sig bra sedan han blev valack. Känns som att formen är helt okej men det är klart att det inte blev något ordentligt lopp senast. Från bakspår behövs det naturligtvis klaff. På en välgarderad kupong fyller han sin plats, säger Tommy Berghagen hos Stefan Hultman.

11 Mr Turbo Triss (Glenn Elo) känns jättefin. Tyvärr blev det ett riktigt tråkigt läge. Vi är nöjda om vi får med oss en bra slant. Allt måste klaffa, säger Glenn Elo.

12 Knifetown Action (Ville Karhulahti) har ett iskallt läge. Även om formen är bra har jag inga större förväntningar på honom den här gången, säger Stig H Johansson.

V86-8

1 Bear With Me (Per Lennartsson) får inte spets nu och behöver då tur. Gjort bra prestationer på slutet.

2 Engla Håleryd (Jorma Kontio) gör det väldigt bra. Var bra senast också. Hon har blivit stabilare och stabilare. Stark och rejäl. Hon ska kunna sluta långt fram här, säger CG Björkroth.

3 Mylady (Daniel Olsson) är i bra form. Allt är till belåtenhet. Hon har visat bra form både i de senaste loppen och i träning hemma. Vi har inte så mycket att klaga på. Hon är startsnabb. Daniel styr på framåt och försöker ta ledningen. Så får vi se, säger Emma Englund.

4 Blended Bellouet (Björn Goop) har gjort det grymt bra i två raka på Valla. ­Både från dödens och senast kontrollerade hon fältet fullständigt från ledningen. Märren är kraftigt på gång. Lite stänkrädd. Helst ­utan ryggar. Då går hon som bäst, säger Ola Frisell.

5 Rose Hill Dream (Stefan Melander) var rejäl senast och fick välförtjänt utdelning på fin form. Bud igen.

6 Digital Beautiful (Kenneth Haugstad) är nyttig utan att glänsa. Jagar pengar.

7 Twigs Voici (Pekka Korpi) har varit bra i de tre ­senaste loppen. Numret är inte så bra. Om hon får ett bra lopp kan hon vara med bland de tre bästa. Så vi får se hur det löser sig, säger Pekka.

8 Iniesta D.E. (Ulf Ohlsson) är startsnabb och laddas trots läget. Taktik? Vingel?

9 Southwind Tequila (Ville Karhulahti) fick bakspår. Synd. Hon är väldigt kvick ut och det är hennes bästa vapen. Kan speeda till slut också om hon får en bra löpning. Kan komma bra till, säger Risto Airaksinen.

10 Idonette (Torbjörn Jansson) är fin och kapacitetsmässigt är det en jäkligt fin häst för klassen. Har varit svårt att få henne att fungera. Näst senast var hon ringrostig men det loppet gjorde väldigt bra. Senast var hon mycket bra. Hårdare lopp men om hon sköter sig får man inte glömma henne, säger Petri Salmela.

11 Kaisi Southwind (Åke Lindblom) jobbar hyggligt men har ett risigt utgångsläge. Vi kommer att smyga med härifrån, säger Åke.

12 Misty Elettra (Jennifer Tillman) kommer göra ett bra lopp men det är dåligt läge och bra hästar emot, säger Lars Edvinsson.

Källa: Martin Berg /Sportbladet
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 12:08   #19

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13308
Standard

Spik Grandseigneur & Disney Tooma
Lås Castor Boko & Tricky Track

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 12:17   #20

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Pretty Woman känns klart intressant.
Snabb ut, tar spets.
Rygg på Panama As senast, fick lite krafter kvar i mål.
Till 11% är den given på min kupong.
Gammal 2014-01-01, 12:23   #21

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Resultatraden är i förhållande till de andra inte så dålig, den har ett bra snitt på insprungna pengar, den har ett vettigt spår och det är Goop i vagnen. Det låter positivt i tränarintervju i Ronden. Lägg till att det är inte så mycket spelat ännu.

Ronden tror på Duffman, som har två raka diskningar. Favorit är Kincannon Hannover som stallet är tveksamma till att den står distans.

Lutar åt att jag tar Nemo Face som A-häst, och Hitman är nog med på lappen.

Nej, men nu är den spelad till än klarare andrahandare till 19% och 2.90 i vinnarodds - jag har sett alla starter denne gjort och Alexander Nilsson har lotsat kusen till max, förutom sist, då kanske den kunnat vara lite längre fram - lila julafton detta, nu gäller det bara att hitta spel emot...

Gammal 2014-01-01, 12:26   #22

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1367
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Claude Guegan vinner idag!
Tror du är helt rätt ute, Fast har själv i nuläget fegat och garderat.
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 12:29   #23

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Standard

1: 1,2,8,10 tar nog med ett lyxstreck i nr:5
2: 5,10
3: 11
4: 8,9,12,15
5: 6,8
6: 2,3,6,12
7: 6
8: 4
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 12:29   #24
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Nej, men nu är den spelad till än klarare andrahandare till 19% och 2.90 i vinnarodds - jag har sett alla starter denne gjort och Alexander Nilsson har lotsat kusen till max, förutom sist, då kanske den kunnat vara lite längre fram - lila julafton detta, nu gäller det bara att hitta spel emot...

Därav garderar man med några fler hästar... Ett riktigt skitlopp!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 12:30   #25

korpos avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Farnod Visa inlägg
Om inte Cayenne Käbb leder runt om fattar jag ingenting
Shj:
Cayenne Käbb (Lopp 3, V86-1) fick en fin löpning i sin första start på nästan fyra månader. Såg också ut att ha segerchans, då han galopperade när attackan sattes in på upploppet. En hastig förflyttning i sidled i kombination med tempoökningen blev tydligen för mycket för att han skulle kunna hålla ihop aktionen. Cayenne Käbb travar sällan helt rent, men han var inte sämre än vanligt i det avseendet. Jag hoppas och tror att han har chans att revanschera sig nu. Läget bör i varje fall bädda för en gynnsam löpning.
Gammal 2014-01-01, 12:31   #26
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Jag tog med Shibur Night också.
Trinity (+2)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 12:34   #27

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3851
Standard

Intressant omgång. Tänk på att den börjar 15.05. Lär vara mycket "bakis" lir och värdet högt. Pluggat en timme nu och tycker det ser väldigt intressant ut med många felaktiga favoriter:

1) Cayenne Käbb såg mkt fin ut senast men hoppade vid en hastig sidledsförflyttning. Lopp i kroppen nu och jag tror på spets och slut. Tar dock med Jormas här också då den var väldigt bra senaste tiden och skulle cayenne få tokpress(digital darling) i spets tror jag han bara vinner... Kan även ta ner min spik från dödens.

Rank: A: 1 B: 8

2) Tycker Panama As är fel favorit här. Släppt till ledningen senast mot väldigt snarlikt motstånd men kunde ändå inte stå emot till slut. Nu vankas svar invändigt då jag tror Kim testar i ledningen denna gången(släppte senast till Panama men gör ju det ytterst sällan, satt kvar med krafter då). 1 Intressant på spets men inte imponerad av den tidigare och gillar inte att bara gå på "sitta fast" intryck. Bättre idé här i 5 Rk Princess som flööög fram senast och slog liknande hästar. Hårt tempo gynnar henne och jag tror hon spurtar ner allt igen med rätt resa. Stolopp och kan skrälla och jag plockar med lite roliga C-hästar också.

Rank A: 5 B:4,1 C: 2,9,10

3) 1 På tok för stor favorit från strulläge, föreligger stor galopprisk och blir över oavsett och behöver flyt. Tror mest på bästa hästen 9 Tricky Track som ska få ny balans idag som ska funka bra, tränar mycket stark och vi har sett många andra djur som höjt sig i Reijos regi. Litar inte på ekipaget dock och tar med Birmingham som kan få överta spets och Persos Smokie som är bra!

Rank A: 9 B: 1,11,3

4) Lurigt lopp, jag garderar på. Överstreckade favoriter. Tror mest på Causton och Mr Opal(intressant i ny regi).

Rank A: 9,8 B: 15,1,12 C: 14,6,7

5) Även detta är lurigt och överstreckad favorit. Chansar med Hitman som ensam A som är en stark herre som jag tror gynnas av distansen, väldigt intressant med Goop upp för första gången ist för amatörkusk. Hade helst garderar det här loppet matematiskt men blir för dyrt!

Rank A: 4 B: 8,5,6,10 C: 1,7,3

6) Favoriterna stred upploppet ner senast och båda gjorde bra lopp. Mest imponerad av andrahandaren Claude som fick betydligt tuffare resa. Mycket avgörs i starten och jag tror Claude kan hålla ut Rajaha press med spår innanför men detta är inte givet. Claude kan vinna även från dödens och given första häst för mig. Tar med Shibur Knight och tokskrällen Happy Casino också!

Rank A: 2,3 B: 6 C: 4

7) Disney Tooma väääldigt stor favorit efter ett par bra prestationer. Såg lysande ut som fastlåst senast på V7, men 60% är för mycket då jag tror han får svar invändigt i spetsstriden, kan dock få bra resa ändå och kan inte sågas helt då han egentligen kanske är bättre bakifrån? 3 Kimono Pearl låter det bra på från Stig H och brukar gå bra efter vila, spets och slut? Tar även med 1 Kimbee Star som också har lillchans på spets, garanterat bra resa hur som helst och 10 Queasay som är bästa hästen men frågetecken på formen. Chansar bort andrahandaren 4 Red Adair som vann turligt senast men imponerade inte, distansminus idag och denna är rejält överspelad enligt mig.

Rank: A: 6,3,10,1

8) Omgångens bästa spik, Blended Bellout som imponerat stort på slutet. Inte hundra på spets även om jag tycker det är favorit på det efter ett halvvarvt, men jag tror hon har bra chans från samtliga positioner faktiskt.

Rank: 4 Blended Bellout

Kör systemet enligt rank och har ett krav på minst 5 A-hästar och max 1 C.

GL alla och gott nytt!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 12:35   #28

Kyodais avatar

Sharp$: 5186
Standard

Tidig dd med hyfsat spelvärde (egen bedömning)

6-2 till fast odds 13.30 (atg just nu 8.30)

kontio bedömer engla h som sin bästa vinstchans.

För spelare med numerologiskt intresse kan påminnas om

att gårdagens dd bjöd på fin triumf med siffror 2-6

Satsar nu på omvända nuffror

Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 12:37   #29

Standard

Citat:

Har endast 4 starter via ATG:s sida. Där redovisar man en förstaplats, två endraplatser och en tredjeplats. Ei i Sverige dock.
Gammal 2014-01-01, 12:38   #30

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1015

Standard

V86-1: 1 Cayenne Käbb 16% och 2 Indigo Broline 8% givna från fina utgångslägen.

V86-2: 1 Pretty Woman 11% snabb ut och satt fast med sparat senast, runt om idag?

V86-3: Givet att gardera favoriten som felade kort efter start senast han hade bricka 1 i auto. 9 Tricky Track 18% hyperkapabel strulputte som vinner felfri?

V86-4: Vidöppet, Mr Opal 5% i ny regi tidig för mig. Tar även med Quick Freeze 2% på allt.

V86-5: 3 Hayden Viking 3% kan öppna bra och är inte så tokig, hoppas TJ släpper och luckan kommer till slut.

V86-6: Är väl heltäckt på de tre mest betrodda. 3 och 2 kör eventullt bort varandra? Kanske tar en rå och spikar 6 Shibur Night 21%

V86-7: Svårt att köpa att Disney Tooma är sån stor favorit. 10 Quesy 7% given men krävs ju att det blir lite pace.

V86-8: Hoppas favoriten blir parkerad i dödens och tar med 10 Idonette 2% som äntligen fick vinna senast och 5 Rose Hill Dream 7%. Bear With Me 5% kanonform men hamnar
nog som bäst i femte inner här?
BeepBeep är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 12:47   #31

Sharp$: 1140
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Har endast 4 starter via ATG:s sida. Där redovisar man en förstaplats, två endraplatser och en tredjeplats. Ei i Sverige dock.
https://www.travsport.se/hast/visa/722073/resultat
spalato (+5)
Farnod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 12:47   #32

drakens avatar

Sharp$: 7916
Standard

Citat:

Det är ett riktigt skräplopp.Kincannon är favorit för att någon måste vara det. Hit man blir otroligt uppspelad pga av Goop. Här kan man nog hitta en del roliga i skräphögen. Digital Photo har gått skapligt på något tungt och bakifrån. Ingen hjälte men vilka är det i det här gänget på distansen. Tycker den kan vara värt ett streck på chanslappen iaf
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 12:51   #33

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37785
Standard

Kincannon barfota runt om idag är klart intressant, även distansen. Dock går Tarzans hästar inte som bäst i dagsläget.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 12:59   #34

korpos avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Känner två av delägarna. Dom var iaf uppåt, och förvånade att den plockades ut fastän Hans-Ove är ledig.
Trinity (+2)
Gammal 2014-01-01, 13:19   #35

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Gott Nytt År alla önskar er många stora vinster
Pilkast (+1), Trinity (+2)
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 13:21   #36

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15719
Standard

Vi kör väl en multi idag oxå.........
Gick ju nästan igår.

Registrerat spel

Spelform: V86, omg. 1

Avd Ordinarie hästar
1 1 Cayenne Käbb
2 5 R.K.Princess
3 11 Persos Smokie
4 9, 15
5 4 Hitman
6 2 Claude Guegan
7 3 Kimono Pearl
8 4 Blended Bellouet

Vadet gäller startnummer

2 rader x 100 x 0,25 kr Totalt: 50,00 kr

Kvittonummer: CD62 4808 3F71 0101
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 13:25   #37

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 259

Standard

Låset finns i lopp 8. Engla och Blended. huvuden högre och formen på topp.
Scherlock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 13:32   #38

Steffe1988s avatar

Standard

Testar bara dessa idag

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1, 8 (9, 7)
2 4, 5, 7 (10, 1)
3 1, 6 (11, 12)
4 1, 6, 8, 9, 11, 12, 15 (14, 10)
5 6 Kincannon Hanover (5, 4)
6 2, 3, 5, 6, 12 (1, 10)
7 6 Disney Tooma (4, 10)
8 4, 8 (2, 5)

Vadet gäller startnummer

840 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 210,00 kr

Kvittonummer: 0D42 **** 3D31 ****

Registrerat spel

1 2, 10 (9, 7)
2 4, 5, 7 (10, 1)
3 1, 6 (11, 12)
4 1, 12 (14, 10)
5 6 Kincannon Hanover (5, 4)
6 2, 3, 5, 6, 12 (1, 10)
7 6 Disney Tooma (4, 10)
8 4, 8 (2, 5)

Vadet gäller startnummer

240 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 60,00 kr

Kvittonummer: 0D80 **** 1539 ****

Lycka till vore fint med en vinst att börja året med =)
Steffe1988 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 13:38   #39

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Kör den här idag som det verkar! Lite osäker på Kontio/Nurmos i tredje men i brist på annat! Om felfri avgång kan väl inte ens Kontio bränna?

1) 1 8
2) 1 4 5 10
3) 1
4) 1 8 9 15
5) 1 4 6 7 8
6) 1 2 3 4 6 12
7) 1 3 4 6
8) 4
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 13:42   #40
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1767
Standard

Vinner inte bara Duffman idag, 7% känns ju mycket lågt. Tror jag chansspikar, är ju vidöppet bakom.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 13:45   #41

capones avatar

Thumbs up

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Vinner inte bara Duffman idag, 7% känns ju mycket lågt. Tror jag chansspikar, är ju vidöppet bakom.
Absolut
men jag kör 4,6,8 i avd 5

Gammal 2014-01-01, 13:52   #42

Kyodais avatar

Sharp$: 5186
Standard

såhär fick det bli idag

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 1, 3, 8, 9
2 5 R.K.Princess
3 3, 9, 11
4 9 Causton
5 3, 5, 7, 8, 9
6 2, 3, 4, 5, 6, 12
7 6 Disney Tooma
8 1, 2, 4, 5

Vadet gäller startnummer

1 440 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 360,00 kr

Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 13:53   #43
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Jag spikar Panama AS(IT) och Engla Håleryd
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 13:57   #44

Migges avatar

Sharp$: 3527
Standard

Bakis & skakis, Harry får dra in cashen åt mig idag!

Registrerat spel

Spelform: V86 Harry Boy, omg. 1

Avd Ordinarie hästar
1 1, 8, 10
2 4 Panama As
3 1, 9
4 1, 9, 12, 15
5 6 Kincannon Hanover
6 1, 2, 3, 5, 6, 9, 10, 12
7 6 Disney Tooma
8 2, 4

Vadet gäller startnummer

384 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 96,00 kr

Kvittonummer: 4302 xxxx xxxx 8145
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 13:58   #45

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 1242
Standard

Passa Luckyline Cesar med Hanne i 5e idag.
Tror den kan ta allt över upploppet.
Olsson43 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 14:01   #46

Gyllarens avatar

Sharp$: 1
Standard

EVP (vocie phenomeno)
Jag frågade ålder på hästen som vinner..

avd1. vinner 9 åring = 1-2

avd2. vinner 5 åring = 4-5-1-10-11-8

avd3. vinner 5 åring. = 1-9-6-8

avd4. vinner 5 åring = 8-6-14-10-7

avd5. (ingen info)

avd6. (ingen info)

avd7. vinner 6 åring = 1-3-12

avd8. vinner 5 åring = 5-1-8-10-7-11

igår fick jag rätta åldrar på DD spelet 12 ggr.. ;=)

"kallas kanske fusk" men vem bryr sig
Gyllaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 14:08   #47

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2625
Standard

När är det spelstopp idag?
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 14:09   #48

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 1242
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
När är det spelstopp idag?
15:05
Snapphanen (+5)
Olsson43 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 14:20   #49

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Duffman, OYEAH!!!

Gammal 2014-01-01, 14:28   #50

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5465
Standard

Chanssystem idag. Måste gambla lite i inledningen av nya året.

Registrerat spel

1 Cayenne Käbb
1 Pretty Woman
1, 9, 10, 11
1, 6, 7, 8, 9, 12, 15
3, 4, 5, 6, 8, 9, 10
2, 3, 4, 5, 6
6 Disney Tooma
1, 2, 4
Gammal 2014-01-01, 14:31   #51

fusbars avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 302
Standard

Migge (+1), Pilkast (+3)
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 14:33   #52
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Om Jorma ger 30% i vinstchans så måste det vara en BRA vinstchans... har han någonsin gått över 50%? Tänker på ATG:s egen Jorma analys av hans % chanser. Vet han om att man kan ge upp till 100% månne?
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 14:34   #53

Sharp$: 5165
Standard

O.U Glide klart spännande i första loppet... Montgomery är stark och Jorma lär ju inte låta Cayenne fuska bort loppet.... 1,2,8,9 känns bra att börja med.

femte låser jag på 6 & 8

svår omgång! rättare sagt svårspikad omgång
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 14:35   #54

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky Visa inlägg
Tror Kontio vinner med 1 Castor Boko i avd. 3 och 6 Disney Tooma i avd. 6. Lycka till!
Innerspår för Castor Boko=sämsta tänkbara. Har tidigare galopperat från samma spår. Hästen besitter dock fart och formmässsigt
Gammal 2014-01-01, 14:43   #55
DIF

Standard

Får bli 2 små lappar idag, ett öga på liven och ett på PL. Full omgång där.
Har fått känslan att Tricky Track vinner idag, litar på att Uffe kör felfritt, det kan ju häxa för Jormas.....

1 1, 2, 8, 9, 10
2 1, 2, 4, 5, 9, 10, 11
3 9 Tricky Track (1, 6)
4 8, 9, 15 (12, 10)
5 4, 5, 8, 10 (6, 3)
6 6 Shibur Night (3, 2)
7 6 Disney Tooma (4, 10)
8 2, 4 (5, 1)

avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1, 2, 8, 9, 10
2 1, 2, 4, 5, 9, 10, 11
3 9 Tricky Track (1, 6)
4 8, 9, 15 (12, 10)
5 8 Duffman (10, 5)
6 2, 3, 5, 6, 12
7 6 Disney Tooma (4, 10)
8 4 Blended Bellouet (2, 5)

Let´s have it
Gammal 2014-01-01, 14:51   #56

astockels avatar

Sharp$: 347
Standard

Nyårslapparna...

astockel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 14:51   #57

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Vart har de grävt upp den som gjort värmningstipsen nu...? Han med glasögon, bredvid tjejen på ATG-Live...

Migge (+1)
Gammal 2014-01-01, 14:55   #58

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3441
Standard

En litet blir ett större med

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 3 Digital Darling
2 4 Panama As
3 1 Castor Boko
4 9 Causton
5 5, 6, 8
6 1, 2, 5
7 1, 3, 4, 10
8 1, 2, 4, 5, 9

Vadet gäller startnummer

180 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 45,00 kr

Kvittonummer: CF8C 8CA2 91XX XXXX
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 14:55   #59

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Vart har de grävt upp den som gjort värmningstipsen nu...? Han med glasögon, bredvid tjejen på ATG-Live...
Peter Andersson på Vi Tippa.
Pilkast (+1)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 14:55   #60

sirlarssons avatar

Sharp$: 2741
Standard

Inga platsspel eller h2h idag pilkast?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 14:58   #61

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Inga platsspel eller h2h idag pilkast?

Tror inte det, skall kika får jag se - blir i sådana fall i de senare avdelningarna - men, jag tror inte det, som sagt...

Gammal 2014-01-01, 15:00   #62

Shooters avatar

Sharp$: 37785
Standard

1) 1,2,8,10
2) Spik 4
3) 1,9
4) 8,9,12,15
5) 4,5,6,7,8
6) Spik 6
7) Spik 6
8) 1,2,4,5,8,10
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 15:03   #63
DIF

Standard

Widman säger att bästa värmningen idag är Panama As
Travtjänsten skriver så här om den:
4 Panama As Värmde tveksam senast. Bättre stil i värmningen i dag med 16,5/200 men ändå inte helt bra.
Tror det blir en överraskning i det loppet.
Gammal 2014-01-01, 15:04   #64

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Jag blir mer och mer inne på Kaka A.T. här - möter ju sämre än normalt men har ju svårt att avgöra... Hmmm...

Gammal 2014-01-01, 15:08   #65
DIF

Standard

BG !! Bra där:-)
Gammal 2014-01-01, 15:10   #66

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Usch, valde mellan Goop och Haugstad och jag väljer Haugstad - hur är det möjligt...???!!!

Bra för V86an, dock!

Gammal 2014-01-01, 15:10   #67

capones avatar

Standard

GÖTT med en rensare 10% i första
45:- efter första

Gammal 2014-01-01, 15:12   #68

Sharp$: 5165
Standard

drömstart
A-häst, vinnarspel och platsspel! Hoppas resten av dagen fortsätter i samma stil!
Steffe1988 (+5), Steffe1988 (+5), Steffe1988 (+6), astockel (+10), astockel (+10), astockel (+10), Pilkast (+1)
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 15:13   #69

Steffe1988s avatar

Standard

Segt har lyckats sätta många första reserver sista tiden. Synd man nöjde sig med 4 streck där.

Lycka till alla andra
Gammal 2014-01-01, 15:14   #70

Sharp$: 4815
Standard

v86

1.afd.: 1-3-8-9-10
2.afd.: 1-2-4-5-7-9-10-11
3.afd.: Alle 12
4.afd.: 1-9-12-15
5.afd.: 4 Hitman
6.afd.: 3 Raja Press
7.afd.: 6 Disney Tooma
8.afd.: 2-4
3.840 rækker = 960 kroner
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 15:16   #71
DIF

Standard

Digital Blasphemy nu eller BWT Juggler!!
Gammal 2014-01-01, 15:17   #72
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Digital Blasphemy nu eller BWT Juggler!!
Melander verkar ju ha form på sina hästar.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 15:22   #73

capones avatar

Standard

Avd2. Global Oasis mitt vp/spel

Gammal 2014-01-01, 15:30   #74
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Synd när Jorma inte ens försöker...
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 15:31   #75

sirlarssons avatar

Standard

Trevligt med plats 1,65 på Panama
Gammal 2014-01-01, 15:34   #76

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Sköna lopp och vinnare:

Registrerat spel

Bana: Solvalla, omg. 1
Lopp: 4
Spelform: Vinnare

Hästar: 5 R.K.Princess

Vadet gäller startnummer

1 x 500,00 kr Totalt: 500,00 kr

Kvittonummer: Gött!

Registrerat spel

Bana: Vincennes, omg. 1
Lopp: 5

Hästar: 7 VARUM BOY ()

Vadet gäller startnummer

Kvittonummer: Magnifique!

jocklon (+5)
Gammal 2014-01-01, 15:35   #77

sirlarssons avatar

Standard

Citat:
Sköna lopp och vinnare:

Registrerat spel

Vadet gäller startnummer

Registrerat spel

Vadet gäller startnummer

HEY WTF? Jag frågade ju om du hade något spel? Rk Princess gav 5,50 på fasta.
Gammal 2014-01-01, 15:37   #78

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:

Sorry, trodde du menade någon mer genomtänkt rek...

ingo73 (+10)
Gammal 2014-01-01, 15:38   #79

whatons avatar

Sharp$: 1361
Standard

Citat:
ja har då fan aldrig sett dig ge någon nått tips så frågan är varför folk ska ge dig något ?
whaton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 15:40   #80

Steffe1988s avatar

Standard

Orkar inte lägga in denna i spreedsheten. Jobbigt med parlays.

Så visar en rolig här:

Migge (+1)
Gammal 2014-01-01, 15:41   #81

sirlarssons avatar

Standard

Har inga problem att rygga dig rakt av på det du visat upp hittills
Pilkast (+1)
Gammal 2014-01-01, 15:42   #82
DIF

Standard

Citat:
Sköna lopp och vinnare:

Registrerat spel

Vadet gäller startnummer

Registrerat spel

Vadet gäller startnummer

Snyggt * 2
Pilkast (+1)
Gammal 2014-01-01, 15:43   #83

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Steffe1988 Visa inlägg

Så visar en rolig här:

Hehe, lycka till - kul att folk vågar chansa och satsa för att vinna...!

Kör hårt!

Gammal 2014-01-01, 15:43   #84

sirlarssons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whaton Visa inlägg
ja har då fan aldrig sett dig ge någon nått tips så frågan är varför folk ska ge dig något ?
Det har du rätt i, jag kan inte så mycket om trav håller på att lära mig. Skulle jag dunka ut tips här skulle det finnas risk att jag lurar in någon på skitspel. Däremot använder jag kunskapen här och ryggar, vad är fel med det? Jag blev inte sur på pilkast, skulle lagt in en smiley så hade det sett bättre ut
Migge (+1), hanscrispi (+1), Farnod (+5)
Gammal 2014-01-01, 15:49   #85

Steffe1988s avatar

Standard

Citat:
Hehe, lycka till - kul att folk vågar chansa och satsa för att vinna...!

Kör hårt!

Hehe det höll inte länge ^^. Trist trodde 6 an skulle vara bättre än så
Pilkast (+1)
Gammal 2014-01-01, 15:50   #86

VenCes avatar

Sharp$: 698
Standard

Citat:

Så visar en rolig här:

Synd, roligt spel och fint odds på den!

VenCe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 15:50   #87

sirlarssons avatar

Standard

Spelar Engla Håleryd plats 1,90. Där har du mitt spel Whaton

Finnes hos bet365.
Gammal 2014-01-01, 15:51   #88

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Såg riktigt fin ut, Castor Boko!

Gammal 2014-01-01, 15:53   #89

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Jag kan rekommendera PLATS på Causton i nästa lopp (6)... Allt över 2 ggr är bra...

mrrobban (+5), sirlarsson (+1)
Gammal 2014-01-01, 15:56   #90

sirlarssons avatar

Standard

Citat:
Jag kan rekommendera PLATS på Causton i nästa lopp (6)... Allt över 2 ggr är bra...
Rygg 2,30 @ unibet, TACKAR!
Pilkast (+1)
Gammal 2014-01-01, 16:00   #91

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Hoppas ingen diskning för orent trav eller något nu...

Registrerat spel

Lopp: 6

Hästar: 10 BLISS NEVELE ()

Vadet gäller startnummer

1 x 200,00 kr Totalt: 200,00 kr

Kvittonummer:

Gammal 2014-01-01, 16:01   #92

crossbows avatar

Sharp$: 8832
Standard

Blir ett plats spel på Quick freeze, norskt hlag å j-vagn.
Gammal 2014-01-01, 16:04   #93

Standard

Registrerat spel

Lopp: 6
Spelform: Tvilling

Hästar: 6, 7, 8, 10, 12
U-hästar: 9 Causton

Vadet gäller startnummer
Gammal 2014-01-01, 16:09   #94

Steffe1988s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av VenCe Visa inlägg
Synd, roligt spel och fint odds på den!

Jo synd bara att hästen kom in som 4a. Men den va som sagt sämre än vad man trodde.

Psst lirat något själv idag då?
Gammal 2014-01-01, 16:11   #95

Migges avatar

Standard

Steffe1988

Tack för 11 Net x 15 ggr i plats-odds!
Steffe1988 (+5)
Gammal 2014-01-01, 16:16   #96

sirlarssons avatar

Standard

Causton var aldrig nära?:(
Gammal 2014-01-01, 16:16   #97

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1236
Standard

Solvalla 1 2014-01-01 V4

Avd Ordinarie Reserver
1 1 2 3 5 7 8 9 10 11 12
2 2
3 1 3 4 6 8 10
4 2
60 rader * 1 * 2,00 kr = 120,00 kr

2014 0DC8 2AA8 597B 8141
1 januari 2014

Provar en V4a
glennoskar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 16:16   #98

Sharp$: 642
Standard

Synd att andreas Boy har spår 7 annars hade den kunnat ta dessa hästar rätt lätt , ja chansar en slant ändå tror Oskar kan röra om i grytan lite.
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 16:17   #99

Sharp$: 17
Standard

Plats Nr 11 Quomodo
Asder (+10), astockel (+1), astockel (+1), astockel (+1), astockel (+1), astockel (+1), astockel (+1), astockel (+1), astockel (+1), astockel (+1), Pilkast (+5)
Mickemust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 16:18   #100

Steffe1988s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Steffe1988

Tack för 11 Net x 15 ggr i plats-odds!
Ja riktigt skönt =). Kul att du kikar in ibland ^^.

Formen går lite upp o ner tyvärr men är väl lite pga att man spelar mot högre odds.

Varsågod för den iallafall
Migge (+1)
Gammal 2014-01-01, 16:18   #101

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Causton var aldrig nära?:(

Nej, galopperade som trött och slagen efter att försökt följa Åkes, men blev lämnad ensam utan rygg sista varvet och det blev för hårt, tyvärr - galopperade som trea, men riktigt trött då...

Vi får ta nya tag...

Gammal 2014-01-01, 16:20   #102

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Har System Performance någon chans på Vincennes...?

Gammal 2014-01-01, 16:21   #103

capones avatar

Standard

V4
1. 6,8
2. 3,6
3. 1,3,6,8
4. 4

Inascott (+2)
Gammal 2014-01-01, 16:22   #104

mrrobbans avatar

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 504
Standard

duffman är farlig...bra odds
mrrobban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 16:24   #105

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Lopp: 7
Spelform: Plats

Hästar: 4 SYSTEM PERFORMANCE

Vadet gäller startnummer

1 x 340,00 kr Totalt: 340,00 kr

Kvittonummer:

Gammal 2014-01-01, 16:31   #106

Standard

Registrerat spel

Lopp: 7
Spelform: Tvilling

Hästar: 4, 5, 6, 8
U-hästar: 3 Hayden Viking

Vadet gäller startnummer
Gammal 2014-01-01, 16:33   #107

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 426
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mickemust Visa inlägg
Plats Nr 11 Quomodo
Tackar!!
Mickemust (+5)
Asder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 16:36   #108

Sharp$: 642
Standard

Citat:
Plats Nr 11 Quomodo
haha grym plats den gjorde du fan bra gratttiissss
Mickemust (+5)
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 16:38   #109

Standard

Vad tror folk om Happy casino i nästa? bfro.. Kan platsa?
Gammal 2014-01-01, 16:44   #110

whatons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Scherlock Visa inlägg
Vad tror folk om Happy casino i nästa? bfro.. Kan platsa?
tror på mkt bra plats chans
Gammal 2014-01-01, 16:45   #111

Standard

Citat:
tackar

blev en tvilling 2,4,10 runt om också
Gammal 2014-01-01, 16:47   #112

SuperFinnens avatar

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1392
Standard

Hur i helvete kan man ha fel spår i starten stolpskott
Gammal 2014-01-01, 16:47   #113

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Lopp: 8

Hästar: 6 Shibur Night

Vadet gäller startnummer

Kvittonummer: 87C8 0E48 3B7D 0105

Gammal 2014-01-01, 16:51   #114

Standard

Citat:
4:a skit också!
Gammal 2014-01-01, 16:52   #115

whatons avatar

Standard

shibur night var helt kass vilket ök! ska bara vinna med den resan.
Gammal 2014-01-01, 17:00   #116

VenCes avatar

Sharp$: 698
Standard

Citat:
Jo synd bara att hästen kom in som 4a. Men den va som sagt sämre än vad man trodde.

Psst lirat något själv idag då?
Lirar, men åkte i första. Sedan dess har spikarna suttit, så nu får vi hoppasp å lite skrällar!

VenCe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 17:04   #117

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Spelform: Dagens Dubbel, omg. 1

Avd Ordinarie hästar
1 6 Disney Tooma
2 2, 5

Vadet gäller startnummer

2 x 200,00 kr Totalt: 400,00 kr

Kvittonummer:

Gammal 2014-01-01, 17:04   #118

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2502
Standard

raket med ou glide avd 1 nr 9 x avd 7 nr 6 x nr 4 avd 8
raket med ou glide av 1 nr 9 x avd 7 nr 10 x nr 4 avd 8

uffe får gjärna vinna.
dumle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 17:05   #119

Standard

Fin värmning nr 12 Knifetown Action !
Gammal 2014-01-01, 17:09   #120

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Jorma sover och äckelgoop ser det!

Gammal 2014-01-01, 17:11   #121

Standard

JAAAAAAAAAAAAAAAA!

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 1, 10
2 4 Blended Bellouet

Vadet gäller startnummer
Gammal 2014-01-01, 17:13   #122

Sharp$: 17
Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 4, 10
2 2, 11

Vadet gäller startnummer
Mickemust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 17:14   #123

Standard

raket !

Citat:
Ursprungligen postat av dumle Visa inlägg
raket med ou glide avd 1 nr 9 x avd 7 nr 6 x nr 4 avd 8
raket med ou glide av 1 nr 9 x avd 7 nr 10 x nr 4 avd 8

uffe får gjärna vinna.
yes !
Gammal 2014-01-01, 17:15   #124

Sharp$: 890
Standard

Rose Hill dream tar det här! Riktigt vass senast!
Capeee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 17:15   #125

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dumle Visa inlägg
yes !
Vi jobbar in BB nu då!
Gammal 2014-01-01, 17:18   #126

astockels avatar

Sharp$: 347
Standard

Registrerat spel

Lopp: 10
Spelform: Plats

Hästar: 10 Idonette

Vadet gäller startnummer

1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr
astockel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 17:18   #127

Standard

dd avd 2 har nr 1,2,7,8,10 fina odds där med.
men bästa resultat med björn givetvis. 3 laxar in då.
Gammal 2014-01-01, 17:28   #128

Sharp$: 2568
Standard

Undrar vad fan Goop skulle köra till dödens för med en häst som inte pallar att gå där, han satt ju perfekt i tredje ut, lallarstyrning, reptilhjärnan som talade igen
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 17:30   #129

Sharp$: 2568
Standard

Citat:

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 4, 10
2 2, 11

Vadet gäller startnummer
Grattis, fin dubbel till 34 ggr
Mickemust (+5)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 17:32   #130

grannybars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 2110
Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 10 Queasy
2 2, 8

Vadet gäller startnummer

2 x 40,00 kr Totalt: 80,00 kr

Kvittonummer: 6F44 AE8A 133B 8145
Pilkast (+1)
grannybar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 17:33   #131

sirlarssons avatar

Standard

Platsspelet på Engla var fint

Whaton tog du den?
Pilkast (+3)
Gammal 2014-01-01, 17:34   #132

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Bana: Bjerke, omg. 1
Lopp: 1

Hästar: 6 Tuxi Titan (NO)

Vadet gäller startnummer

Kvittonummer:

Gammal 2014-01-01, 17:35   #133

Migges avatar

Standard

Hur gör Unibet när det är delad plats på plats-lir?

Får man det oddset man har lirat till eller slashar dom oddset?
Gammal 2014-01-01, 17:43   #134

whatons avatar

Standard

Citat:
Platsspelet på Engla var fint

Whaton tog du den?
nej tyvärr hoppades på björn hade satt v86an på han så hoppade allt spel i de loppet
Gammal 2014-01-01, 17:52   #135

sirlarssons avatar

Standard

Engla Håleryd plats gav 1,14 på ATGn och 1,90 på bet365. Hur i hela fridens namn kan det skilja så mycket
Gammal 2014-01-01, 17:55   #136

Migges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Hur gör Unibet när det är delad plats på plats-lir?

Får man det oddset man har lirat till eller slashar dom oddset?
Där ser man, oddset blev slashat till hälften.

Hade Bear With Me till platsoddset 2,10...fick istället 1,05
Gammal 2014-01-01, 18:03   #137

Lindvallens avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 4170
Standard

Satt så jäkla enkelt. Gött mos en härlig start på året.
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 18:04   #138

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Engla Håleryd plats gav 1,14 på ATGn och 1,90 på bet365. Hur i hela fridens namn kan det skilja så mycket

Mest för att nätbolagen inte tar hänsyn till vilka andra hästar som också kommer på plats... Kommer det tre favoriter på plats då blir oddset väldigt klent på ATG och tvärtom...

Gammal 2014-01-01, 18:06   #139

mrrobbans avatar

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lindvallen Visa inlägg
Satt så jäkla enkelt. Gött mos en härlig start på året.
grattis till en bra start!
mrrobban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-02, 08:55   #140

Viroids avatar

Sharp$: 16080
Standard

Det var väldigt bra betalt för V5 och V4 idag på Solvalla.

V5 hade Streckssonranksumma 7, (1-1-1-1-3) men gav ändå hyggliga 946kr.

Samma ranksumma på Boden den 29:e gav 124kr.

V4 hade Streckssonranksumma 7, (1-1-3-2), och gav 1142kr.

Eskilstuna hade samma ranksumma på Nyårsafton och gav då 426kr, V4:an på Östersund den 30:e hade ranksumma 10 och gav 1145kr.

Hoppas att några här fick betalt.

td