Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-03, 12:57   #61

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5776
Standard

Nu blir det barfota runt om, helstängt huvudlag, rycktussar och jänkarvagn. Klaus Kern varnar kraftigt för skrällen Sundsholms Keynote. - Vi går all in och jag tror benhårt på vinst. Hästen är kanonfin i jobben och för mig ska han vara favorit, säger Kern.

Hoppsan!
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-03, 13:01   #62

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3020
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Nu blir det barfota runt om, helstängt huvudlag, rycktussar och jänkarvagn. Klaus Kern varnar kraftigt för skrällen Sundsholms Keynote. - Vi går all in och jag tror benhårt på vinst. Hästen är kanonfin i jobben och för mig ska han vara favorit, säger Kern.

Hoppsan!
Men brukar inte Kern vara en obotlig optimist? eller?
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-03, 13:17   #63

korpos avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av karpafan Visa inlägg
Men brukar inte Kern vara en obotlig optimist? eller?
Ha ha. Synd att inte kör själv, alltid sevärt.
Gammal 2014-01-03, 13:25   #64

Grogg12s avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 430

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Blir inte riktigt klok på P Untersteiner.... I expressen tycker han att Qualis Talis är första häst i V75-2! Men i Aftonbladet spikar han sig själv med Staro H!

Vad ska man tro på??
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-03, 13:28   #65

korpos avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grogg12 Visa inlägg
Blir inte riktigt klok på P Untersteiner.... I expressen tycker han att Qualis Talis är första häst i V75-2! Men i Aftonbladet spikar han sig själv med Staro H!

Vad ska man tro på??
Ta dom två och Kerns så har du ett starkt lås!
Gammal 2014-01-03, 14:15   #66

oHYRAs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 219
Standard

Avd-7 känns spännande med ett par nya som gått upp i klassen och många startsnabba så ser det ut att kunna gå undan i början.
De som är mest intressanta för mig till helgens lopp är ändå dessa.

1 Big Bill Bac som är snabb ut och har väldigt bra kapacitet men är osäker och har galopperat i 10 av sina 24 starter.

5 Västerboonthenews även denna snabb ut men inte i behov av någon ledning då han går bra i ryggar. Ingves tror dock att han kan spetsa. Hemmabanan bör väl vara ett plus. Startat ganska tätt men är han bara fräsch så är vinstchanserna goda.

6 Oleander har återigen visat i de senaste starterna vilken fin häst detta är. Vann via open stretch senast. Tänker mig att han också är intresserad av ledningen men med några snabba innanför

7 On Hold är en rejäl typ som de kanske ska rycka skorna på för första gången på över ett år. Läget häxar lite men med lite tur i placeringarna så kan det gå. Överlägsen mot ett mediokert gäng senast.

Sist min outsider 10 Mynta Broline som varit väldigt duktig och jag gillar vad hästen presterat. De fyra senaste från baksår har resulterat i tre segrar och en andraplats(slagen med hals). Lite svår att sätta in mot motståndet då hästen galopperade sist mot liknande. Spelad till favorit till 3.9 jämfört med Västerbo som stod i 6.7. Då jag letar större pengar och tror på hård körning från start åker den med på kupongen. 5% i skrivande stund.

Senast redigerad av oHYRA den 2014-01-03 klockan 14:31.
oHYRA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-03, 14:52   #67

oHYRAs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grogg12 Visa inlägg

Vad ska man tro på??
Jag kan bara anta att även tränare/kuskar gör som vi spelare och ibland ändrar oss. En spik kan för mig andra dagen se ut som den måste garderas.
Det bli så klart oerhört svårt som spelare att veta vad som stämmer.

Senast redigerad av oHYRA den 2014-01-03 klockan 15:02.
Gammal 2014-01-03, 15:10   #68

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Då man varit utomlands i 2 v har man missat en del på forumet ser jag!
Har dasen och varulv (och fler? blivit spärrade? För hur lång tid?

Ngt storbråk på forumet på ngn av omgångarna i mellandagarna anar jag, lr? =)

(sorry om de är off topic, blev bara nyfiken)

Senast redigerad av mr_stylez den 2014-01-03 klockan 15:28.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-03, 15:19   #69

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 349
Standard

10 Prince Orlando bara vinner omgångens spik
Matsl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-03, 15:32   #70

Grogg12s avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 430

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Matsl Visa inlägg
Hahah
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-03, 15:46   #71

oHYRAs avatar

Standard

Avd-3: En rätt ljummen Gulddivision som jag tycker ser öppen ut.
Vore tacksam om någon har en stenklar vinnare i loppet!

1 Kash´s Cantab där det ryktas om jänkarvagn. Snabb ut och släpper. Kan gå med lucka.

2 Neo Holmsminde är inte alls lika bra som han en gång varit men i detta bleka lopp kan det vara segraren. Bra spår och duglig ut.

4 Capello Bob går ut som ganska stor favorit som jag gärna vill fälla. Bra från dödens senast och formen ett plus men långsam ut och ser inte att 2140 är till någon fördel för hästen.

6 La Bellouet får inte plats på någon kupong men tar upp den pga det är tänkt hon ska till Vincennes 21 januari, tas lugnt.

7 Global Investment är lite av en hedershäst som har ett lite krångligt läge men möter enklare denna gång. Gick bra till slut sist utan att kunna hota.

11 David Sisu, känns spännande att Takter sitter upp. Såg lite seg ut senast då loppet höll hög fart hela vägen. Avslutade godkänt.
Gammal 2014-01-03, 15:52   #72

oHYRAs avatar

Standard

Citat:
Oj! Spännande. Vad har du för superinfo på denna?
Gammal 2014-01-03, 16:08   #73

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Finns inga hästar som " bara" vinner från bakspår på sprint. Då måste de vara klassen bättre och det är inte Prince Orlando
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-03, 16:09   #74

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 642
Standard

V75-1 4 Bear Dancer (59 %) blir stor favorit. Han såg jättefin ut senast på Solvalla då han satt i rygg på ledaren. Han sköt till vasst när luckan kom femtio kvar. Han är startsnabb och förutsättningarna är helt perfekta. I ledningen är det säkert bra chans. 6 Stricker (13 %) var otroligt fin senast vid segern från utvändigt ledaren. När Stricker är fräsch är han väldigt bra och jag har svårt att lämna honom från min kupong. Ett tänkbart lås eller också försöker ni välja rätt.

V75-2 7 Staro Harlequin (42 %) såg strålande ut senast vid spetsseger på Solvalla. Han bara brisade undan på upploppet och det såg riktigt imponerande ut. Skulle han släppas till ledningen här är det nog helt klart. Han kan nog vinna på annat sätt också och detta är ett av spikförslagen denna vecka. Här gäller nog en eller alla. Ska ni gardera kan ni ta med Axevallahästen 11 Super Photogenic (4 %). Han har verkligen hittat stilen på slutet och skulle det strula för favoriten och det blir tempo kan jätteskrällen vara ett faktum.

V75-3 Gulddivisionen saknar just nu profiler då de laddar batterierna för vårens storlopp. 4 Capello Bob (36 %) vann på ett fint sätt senast på Axevalla. Han bevakade då segern över upploppet från utvändigt ledaren. Det går inte att spela Capello Bob till så stor favorit och här kan det säkert bli skräll. 2 Neo Holmsminde (17 %) kan nog sitta i spets här och i brist på annat kan han säkert hålla undan. 1 Kash's Cantab (6 %) har smygläget och kommer luckan kan sexprocentaren vara ett faktum. 11 David Sisu (8 %) var nära favoriten senast på Axevalla och han har visat bra form en längre tid. 9 Wiss Rambo (3 %) har härdats i silverdivisionen en längre tid och får han ett smyglopp kan han även vinna gulddivisionen just nu. Jag garderar rejält!

V75-4 5 Tore (48 %) är stor favorit i ett lärlingslopp. Han har tre raka segrar på V75 och har vunnit på bra sätt. På något sätt kommer han närmare en förlust och jag tycker inte att han är så imponerande att han ska vara jättefavorit. Jag hoppas att andrahandsfavoriten 1 Ed Rapide (26 %) svarar upp ledningen och ger favoriten en match. Då kan Ed Rapide vinna men det kan också bli skräll i loppet. 2 Bazire Brodde (7 %) var blek senast men om han startar kan han blixtra till ibland. Jag gillar 8 Tristan Toro (1 %). Eventuellt ska han gå barfota runtom vilket är ett stort plus. Han är helt bortglömd på spelet. Även norske 9 Photo Va Bene (4 %) är en skräll över den långa distansen.

V75-5 Jag är väldigt imponerad av 10 Clara R.C. (22 %). Hon är tuff och tål att göra en hel del grovjobb i loppen. Hon har mött tuffa konkurrenter under hösten och jag tror faktiskt att hon vinner. Nu tippar jag emot mig själv lite grand då det oftast skräller i stoloppen (V75-5).

V75-6 Det kommer bli väldigt tufft för det här unga stoet 2 M.T. Harmony (34 %) att vinna i silverdivisionen. Jag tror det blir för tufft! Jag gillar 10 Call Me Hanover (12 %). Han kommer gå genom klasserna och här har han en väldigt bra uppgift då motståndet inte skrämmer och han är mycket snabb i benen. 1 Berlusconi (6 %) har optimala förutsättningar. Från rygg på ledaren och lucka till slut blir han svårstoppad. 12 Art On Line (9 %) är ju bortlottad. Han är nog i grunden bästa hästen och med tanke på det kan han vara värd ett rysarstreck. 3 Midsummer King (1 %) är ju inte streckad över huvud taget. Han är en riktig sprinter med bra form. Visst är det långsökt men han har förutsättningar för att dyka upp i striden och plocka bort hela Sveriges spelarkår.

V75-7 1 Big Bill Bac (30 %) verkar återigen bli ganska stor favorit. Han kastade sig i galopp från bakspår senast och han har tidigare visat att han kan strula till det. Han står stentufft inne i bronsdivisionen och även om han tar spets här så tycker jag att det är lite tufft att göra honom till storfavorit. Jag tippar utan att tveka 6 Oleander (16 %). När han står på fyra friska ben är han härlig att skåda. Senast flög han fram över upploppet och han är klar förstahäst. 5 Västerboonthenews (27 %) gör alltid bra lopp och 7 On Hold (28 %) ska nu äntligen gå barfota runtom och det känns ju spännande. 10 Mynta Broline(4 %) kan vara en smällkaramell som höjer utdelningen rejält i sista avdelningen.

Otto tänker v75
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Zniper (+5)
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-03, 16:09   #75

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2568
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Scherlock Visa inlägg
Tycker MT harmony känns som omgångens bästa spik. Blev ju ett jävla tryck första halvan senast. Inte konstigt att den föll i fältet över upploppet. Var tuffare motstånd då. blek silver denna gång. Johan upp ser jag som ett kuskplus. Tror han dunkar sig till spets och därifrån vinner åkandes.

Garderar man så ska Art on line med. spöade ju bl.a Nothing but class med 10m sist dessa 2 möttes. som strecken är idag fattar jag ingenting.
Men om du kollar vinstprocenten från 12:e spår över 1640 auto på V75 så kanske det inte är så märkligt ändå. Men du kanske bara menar i förhållande till 10:an?
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td