|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-12-27, 22:21 | #31 |
Försök hitta endast två platsspel. Gör inte misstaget som " spelare " gör. Nämligen att spela allt för många löp. GÖR INTE DET!
Varför inte lira en platsraket i två löp i morgon. Även om man har många planer så är det bäst att koka ner det till få större spel. Börja med att försök spela ihop till din matpengar i veckan som kommer. Gå lågt i början. Hittade ett intressant odds nu i kväll från E-tuna. Untersteiner vann med en häst som gav 4,55 som vinnare och hela 2, 01 på plats! Det är sådana odds du ska hitta. Ett tips är att du studerar Kontios uppsittningar för Nurmos på Solvalla framöver. Undvik monte, kallblod, amatör/lärlingslöp så har du redan där undvikit mycket ledvärk. Man blir aldrig för gammal för sprit och brudar! Varje gång jag vinner över fem tusen brukar jag gå ut på Söder i Stockholm. Men det är även för adrenalipåslaget som gör det svårt att vara hemma och sova ellet titta på landet runt. Det är samma yrkessjukdom som drabbar artister faktiskt vilket innebär att en del fastnar i alkoholöverbruk. |
|
2013-12-27, 22:32 | #32 |
Tar till mig det rådet, liksom massor av annat nyttigt du med flera kommit med. Stort TACK för det, verkligen! Nu ska jag försöka hitta några spel tills i morgon.
|
|
|