|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-12-27, 23:47 | #76 | |
Citat:
Vad tror du om min idé/känsla..Narold Vox ? Som är stark och kan gå med i food moneys rygg... o ta dem över upploppet!? |
||
2013-12-27, 23:56 | #77 |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Noa Star skall vara med där framme direkt, annars går det inte i dessa hårdare sällskap... Gillar hästen skarpt men har plockat bort den hela tiden när den inte har chans på ledning eller dödens...
2013-12-27, 23:57 | #78 | |
Citat:
men super curious får desto mer tid att gå i ryggar o chansa att vinna precis över det långa upploppet.. annars 4 zahara ser ut att klara av en bra tid på distansen. Den kanske kan sitta i ledningen!? O då hålla hela vägen, bra kusk för detta lopp o det verkar som uffe kan vara revanschsugen efter senaste loppet med den. |
||
2013-12-28, 00:00 | #79 | |
Citat:
Som ny i klassen och med detta spår mot några riktigt bra silver hästar så är dom nog nöjda men en maplapp ifrån stallet. Ingen häst är chanslös men just denna är inte het för mig. Då tycker jag det finns en annan 2%are i loppet som jag tror mer på 9 Goldomaster. Hästen har visat bra form är snabb ut och kan nog komma fram fint om han lyckas rygga BLG Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1) |
||
2013-12-28, 00:13 | #80 |
Narald Vox är ju så lite streckad att det såklart går att plocka med om man tror på den. Levererar ju fina avslutningar gång på gång.
|
|
2013-12-28, 00:23 | #81 | |
Citat:
Den ena spiken för mig är Uroy och den ändrar jag inte men frågan är vem jag spikar istället för narold. Är inne på 1Misty marke i 2a trots allt ( spets o slut) annars är det ett av de öppnare loppen!? LR 1 King i 4e. Där däremot är unterstainer inte så positiv..min tanke är rygg ledaren lovelock o att race cowboyland går fram i dödens. Men risken för 3e inner kanske är för stor.. |
||
2013-12-28, 00:39 | #82 |
I andra avdelningen tar väl Misty Marke ganska enkelt ledningen. För inte laddar väl Jennifer med sin häst och kör mot den som hon till vardags jobbar hos!!! Och rinner inte då en halv klen favorit undan från spets??
|
|
2013-12-28, 00:41 | #83 | |
Citat:
Tycker det alltid är svårt att säga såhär dagen innan. Men om jag gör det så kommer jag ha 3,4,5,9,11 åtminstonde bakom. Tror man klarar sig rätt ofta med de 4 mest streckade egentligen men har gärna fler när jag spelar utgång. Misty Marke är ett alternativ till spik. Jorma upp är säkert ett bra plus och han brukar kunna hålla igång hästarna på upploppet. Men hästen har ju inte direkt varit övertygande på slutet. Låter som den tränat bra och när man plockar ut den på v75 så borde det ju betyda att dom tror på en bra insats nu. Trodde helt klart denna häst skulle tjänat mer än vad den gjort hittils. Kommer förmodligen behöva lägga en speed i början även om den lyckas hålla spets. Det kan ju såklart kosta sen över det långa upploppet. Men som du skrev så är det väldigt öppet bakom och krävs väl många streck annars. 11 Heart Jack har ju varit riktig fin vid 2 segrar och är tidig om man garderar. 1,4,11,10 kanske är dom första i alla fall. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1) |
||
2013-12-28, 00:43 | #84 |
Tillman säger ju själv att hon tänker ge allt från start för att antingen komma till ledningen eller skapa lucka till rygg ledaren. Tror inte hon kan ta en längd på Jorma men det kan ju kosta i alla fall att svara.
|
|
2013-12-28, 00:57 | #85 |
Ja det kändes lite konstigt att hon tryckte grönt!? För att sedan säga så..för då måste hon tro att misty marke vinner trots tuff öppning. Hur är misty marke på kort distans..inga problem! ?
|
|
2013-12-28, 01:07 | #86 |
Är ju snabb ut så det borde inte vara några problem med kort distans. Känns väl snarare som att det kan vara en fördel imorgon.
|
|
2013-12-28, 01:23 | #87 |
Sorgligt att behöva se och höra den odugliga Tillman i Vass eller Kass, hon har absolut inget att tillföra. En sån oerhörd skillnad när Adielsson är med. Jag trodde att det räckte med Sandra Svensson för att TV4 skulle fylla upp sin jävla patetiska jämställdhetskvot.
|
|
2013-12-28, 01:25 | #88 |
Örbeckens Cruella har ju svept fält efter fält på senare tid. spurtade ju från sista till 3e senast på vermo i stoeliten. Visserligen tuffa hingstar nu, men borde hitta en bättre position denna gång och om BLG kör i spets och får nougaten utvändigt blir det nog lite fart på det hela. Med axevallas långa upplopp bör man ju ha med den om man inte spikar.
|
|
2013-12-28, 01:33 | #89 |
Systemet nu
1. 2, 7, 9, 10 ( 10 har mött tuffa ston hela året o kanske kan lifta med hanna banker) 2. 1 Misty Marke ( spets o slut har jag bestämt mig för) 3. 7 Uroy ( taktiken överlåter jag åt björn, han är rätt duktig) 4. 1, 2, 10 5. 4, 7, 12 6. 3, 4, 5, 7, 9, 10 (skräller ofta i näst sista loppet!?) 7. 2, 3, 5, 12 ( blev avanti lm ist för goldomaster, känns som bättre chans, food money tror jag inte är tillräckligt bra) Vad tycks? |
|
2013-12-28, 01:54 | #90 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+2) |
||
|