|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-12-26, 17:03 | #1 |
V75-28-12-13
1.afd.: 1-2-6-9
2.afd.: 1-4-11 3.afd.: 2-3 4.afd.: 2-10 5.afd.: 4-5-10-11-12 6.afd.: 4-5-6-7-10-11 7.afd.: 3 Nougat Ås 1.440 rækker = 720 kroner. forslag fra recing news |
|
2013-12-26, 17:06 | #2 |
alalyse fra recing news DK
3 Nougat Ås.
Hesten vandt som bekendt Harper Hanovers i sommer, og efter en tur til Frankrig blev det til en ”ferie”. Hesten var fin i sit come-back ved en sejr på Jägersro, men galopperede uforklarligt i starten efter på V75. Nougat Ås så ellers fin ud, men galopperede da han lige var kommet frem til dødens. Forhåbentlig var det en enlig svale fra hesten, som ellers er stabil nok. Nu kuskeforstærkes han kolossalt og fra et bedre spor så skal sejrschancen være god også selv om han møder ret gode heste her. Nougat Ås er hurtig fra start, men der er også hurtige heste omkring ham, så det er langt fra sikkert, at han kommer til spids i løbet. Det vigtige må dog også blot være at undgå dødens, da hesten ikke er specielt afhængig af at gå i spids. Som et godt stykke nougat er hesten klemt inde mellem to rigtig farlige konkurrenter i form af 2 Burning Line Gral og 4 Örbäckens Cruella. Begge heste leverede topløb i Vermo senest efter ikke alt for heldige rejser. Så har man fundet sine ugarderede andre steder, så er det helt oplagt at man sætter disse to heste på kuponen. Skal der flere med er det formstærke 11 Food Money, som har imponeret stort trods en enorm tvangspræmiesum. Sporet er dog ikke så morsomt her. Men samlet set har jeg indtryk af, at Nougat Ås er den der rummer størst udvikling af deltagerne, og derfor tager vi chancen med ham som ugarderet. Dansk kvartet V75-spillet starter med en afdeling der meget vel kan give dansk sejr, idet Danmark er rigt repræsenteret af Westergård-duoen 1 Ruth Reerstrup og 9 Hanna Banker, Flemming Jensens 6 Wink Spot samt Bo Falsigs 2 Pelikan Trio. Wink Spot er måske ikke som allerbedst på sprint, men her kan der meget vel komme overpace på, og så er hoppen pludselig farlig. Både 1 Ruth Reerstrup og 2 Pelikan Trio kan åbne. Pelikan Trio er den mest eksplosive af de to og må have stor spidschance, hvis Falsig kører til. På Solvalla for tre starter siden pressede den Donttellmeanymore, som siden fik en ”selvmordspilot” over sig, og så fik de åbnet 05,4 de første Nougat til jul V75 - Axevalla Se Spillelisten på side 2-4 1.afd.: 1-2-6-9 2.afd.: 1-4-11 3.afd.: 2-3 4.afd.: 2-10 5.afd.: 4-5-10-11-12 6.afd.: 4-5-6-7-10-11 7.afd.: 3 Nougat Ås 1.440 rækker = 720 kroner. V75-forslag: Den bedste ugarderede 11. løb: 3 Nougat Ås – Klar til revanche. Mulig ugarderet 7. løb: 3 H.R. Arn V75-fidusen 6. løb: 4 Persos Amarula – Bedre betingelser nu. 500 meter, mens Pelikan Trio bagved velsagtens ramte de 500 meter i en 06-tid. Pelikan Trio vandt siden løbet og stod bedst for mosten. Siden har hesten så skiftet regi og spørgsmålet er hvor meget Bo Falsig trykker den af fra start, men interessant er den i hvert fald, da der ikke mangler fart i benene. 1 Ruth Reerstrup bliver ved med at gå gode løb og var rigtig fin for to starter siden, hvor hun var med i spidskampen, men siden måtte give op for blot i stedet at afgøre løbet fra dødens. Seneste tabte hun til Pompano Dream efter at have givet 20 meter forud, men var klart godkendt, idet hun kom til at sidde lidt for langt tilbage i feltet med tanke på hvor langsomt det gik den første omgang. 9 Hanna Banker gør heller ikke meget forkert og selv om det ser ud til at ”førstekusken” sidder bag Ruth Reerstrup, skal Hanna Banker ikke glemmes. Løbet er i det hele taget tricky, idet der godt kan blive kørt lidt for stærkt, hvilket gør startsporene lidt mindre vigtige. De fire danskrelaterede heste rækker langt her og skal man gardere yderligere, skal der smøres rigtigt godt på i løbet. Lås på tre V75-2 udgøres af et klasse II løb, hvor det skal blive specielt interessant at se Jørgen Lorentzens 11 Heart Jack der har imponeret ved to overlegne spidssejre på Jägersro og nu virkelig får lov til at bekende kulør fra bagspor her. Det positive er at hesten så mere afbalanceret ud senest, mens den nærmest ”løb i vildelse” ved den første af sejrene. Flasker det sig har Heart Jack form til at vinde. To heste med bedre startspor er dog mere interessante. 1 Misty Marke var ude i et klasse II løb på en hverdag på Färjestad senest og blev presset hårdt i åbningen som lød på 10,1-tempo de første 500 meter. Det sætter sig i benene på denne årstid og selv om han holdt fornuftigt hjem, så blev det for meget af det gode. Her er sporet igen godt og distancen kunne meget vel være den optimale for hesten. Det er blot prøvet to gange tidligere. Første gang blev det til en andenplads fra spor 11, mens det anden gang blev til galop. Nu er det så endelig tid at se denne hurtige hest på sprint igen. 4 Persos Amarula går hele tiden gode løb og har trukket et meget bedre spor end normalt. Hesten kan åbne fornuftigt fra start og senest hun var ude på sprint, gik Persos Amarula et glimrende løb efter at have siddet langt tilbage undervejs. Denne gang kan hun komme til at sidde meget bedre til, og viser hun siden sin normale speed er hun farlig. Det er godt nok kun blevet til én sejr i 27 forsøg, men alligevel virker det som en rigtig interessant luring. Dagens øvrige… To heste synes at skille sig lidt ud fra de øvrige i V75-3, hvor norsktrænede 2 Cloud Connected og dansktrænede 3 H.R. Arn meget vel kan afgøre tingene mellem sig. Cloud Connected har fået er perfekt spor her, da han ikke kan åbne noget fra start. Således havnede han i fjerde par indvendigt fra spor 1 tilbage i juli måned på Årjäng. Pladsen kom først alt for sent, men afslutningen antydede, at der var gode tider forude. Han har da også haft en glimrende sæson siden i Norge med fem sejre på kort tid. H.R. Arn har også haft en god tid i Danmark siden ankomsten til Flemming Jensens stald, for hvem han senest vandt Golden Cup med Jeppe Rask i sulkyen. Nu formede løbet sig godt nok perfekt for H.R. Arn, men han gjorde arbejdet færdigt på en god måde. Derudover er det værd at tænke på, at hesten blot er 4 år gammel og rent faktisk var med i udtagelsesløbene til flere af de store løb. Derfor er der egentlig ikke så meget underligt i at den har startet godt hos Flemming Jensen. Det ligger nærmest lidt i kortene at vi kun har set starten af hestens udvikling. Har man råd til flere heste så er formstærke heste som 7 Uroy og 10 Quiteanotherstory de næste der skal have plads på bonen, men H.R. Arn virker som så godt et vinderbud at det er tættere på at han bruges som ugarderet end at man sætter mere end to heste på bonen. En ny lås på to heste og en ny mulighed for at få en dansk vinder på V75 finder man i V75-4, hvor 10 Race Cowbowland forsvarer de danske farver. Hesten har gået strålende i en længere tid og at han ikke vandt senest var der ikke meget at sige til, idet han var oppe mod selveste Raja Mirchi. Familiens Friis’ Race Cowboyland er dog afhængig af hårdt tempo undervejs og fra bagspor er der ikke så let at opfylde det krav, idet en del ting er overladt til tilfældighederne. Derfor skal han garderes med klassehesten i feltet, som uden tvivl er 2 Lovelock der nu har løb i kroppen efter pause. Hesten har blot tjent omkring en halv million kroner, men var ikke langt fra årgangstoppen som 4-åring og vandt allerede klasse II på V75 som 3-åring. Det er normalt kun heste af høj klasse som gør det og han kvalificerede sig da også til Svensk Trav Derby. Noget stemte dog ikke for hesten i fjor og derfor er der ikke flere penge på kontoen. Senest gjorde han så comeback efter lang pause. Fra spor 9 kom han perfekt igennem, men måske blev det lidt for meget af det gode, idet åbningen på den førende var 08,8 og 12,5 for henholdsvis de første 500 og 1000 meter. Det er hård kost efter et års pause. Lovelock holdt pænt ved i dødens, men var træt til slut. Hesten vil givetvis være meget bedre denne gang og han kan meget vel tage spidsen i dette løb, for siden at få lov til at bestemme undervejs. Finder hesten tilbage til sin gamle kapacitet løber de øvrige om andenpladsen. I V75-5 er der brug for en del garderinger. Førstehesten er 5 Amina Hornline der har forbedret sig en hel del siden ankomsten til Claes Svensson og senest blev det til V75-sejr på Vermo i lidt blød konkurrence. Nu er der tale om tillæg og det er ikke helt så lige til. 4 Zahara har vist god form den sidste tid i de starter hun har gået uden sko. Her står hun fordelagtigt til med blot fire heste på startvolten og dermed er det normalt snævre spor ikke helt ligeså besværligt. Med på bonen skal også 7 Pamela Ali der har vist, at hun rækker i denne konkurrence, 10 Honeydew der afsluttede glimrende på Axevalla senest og 11 Noa Star der kan meget på sine bedste dage og tidligere har vist at hun kan gøre sig gældende på V75. En hest man heller ikke skal glemme er 12 Super Curios som så ud til at have afgjort løbet på V75 senest og bare rykkede fra Spurs Rain og company. Pludselig stod hesten bare stille og det var velsagtens lidt kuskens egen skyld at galoppen kom. Den har dog en giftig speed at spille ud, så med det rette rygløb her, kan hun måske overraske. Mange gode stayere stiller til start i V75-6 som er et løb i Bronzedivisionen. 4 Elit Håleryd, 6 Blixtodunder, 7 Rooibos og 10 Kazire de Bob har alle fordel af distancen her, og den der får det bedste løb er også først på stregen. Det er dog også værd at se op for en hest som 5 Åtting Hornline der har set formstærk ud den sidste tid uden at få lov til at vinde. Senest var han tempotorsk i et løb på Kalmar som Donttellmeanymore vandt efter at have kørt 1.17 de første 1000 meter. Åtting Hornline leverede dog en giftig afslutning fra køen og skal med hvis man har råd. Det samme skal 11 Jonathan Palema der har god for dagen, men naturligvis skal det flaske sig lidt fra dette startspor. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
overpace (+5) |
|
2013-12-26, 19:57 | #3 |
Hur kommer Amina Hornline iväg från spår 5. Någon som vågar sig på en gissning?
|
|
2013-12-26, 20:19 | #4 |
Amina Hornline
Enligt storavinster så öppnar den bättre än medel och kommer knappast sitta fast, skriver dom...............
|
|
2013-12-26, 20:20 | #5 |
tja |
|
2013-12-26, 20:21 | #6 |
|
|
2013-12-26, 20:22 | #7 | |
Citat:
5 Amina Hornline har utvecklas enormt i ny regi och vann senast i ett v75 lopp i vermo efter ha kommit loss i rättan tid från rygg ledaren. Hon är rask ut, så troligen kan hon ta sig ut i andra spår direkt och därmed bör de vara chans till 5 raka. ( från axvalla tidning ) Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
korpo (+1) |
||
2013-12-26, 20:58 | #8 |
Svårt att hitta spikar. Kommer nog bli bra utdelning oavsätt...
|
|
2013-12-26, 21:12 | #9 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Inascott (+3) |
||
2013-12-26, 23:56 | #12 |
ikke enig |
|
2013-12-27, 00:43 | #13 |
Givetvis spikas kvinnobanken sen utgår man från det och går vidare.
|
|
2013-12-27, 09:58 | #14 |
Lite inne på att spika Hanna Baker och Amina Hornline. Men ser grymt svårt ut.
|
|
2013-12-27, 10:22 | #15 |
Stall Goop verkar tro mer på Rooboi´s än Lovelock.. bygger mina två spikar på detta så spikarna blir Rooboi´s och Race Cowboyland! hoppas Lovelock behöver ett lopp till innan den segerdefilerar
|
|
2013-12-27, 11:58 | #16 |
Spikar H.R.ARN och sen blir det utgångar på HANNA BANKER som spetsade från spår 8 sist och släppte till Big Bill Bac. Lucka men rådde aldrig på BBB och NOUGAT ÅS.
Om någon missat det så vill jag tillägga att Axevalla har Sveriges längsta upplopp, 227 meter. Senast redigerad av oHYRA den 2013-12-27 klockan 14:16. |
|
2013-12-27, 12:22 | #17 |
Ska bli kul att se vad Food Money kan mot de här. Tycker det ser ut som lilla julafton för Goop. Tror han sätter 3. Blir spel på Uroy.
Senast redigerad av draken den 2013-12-27 klockan 12:28. |
|
2013-12-27, 14:16 | #18 |
|
|
2013-12-27, 14:17 | #19 |
Borttagen
Senast redigerad av oHYRA den 2013-12-27 klockan 14:20. Anledning: info fanns redan |
|
2013-12-27, 14:19 | #20 |
|
|
2013-12-27, 15:52 | #21 |
Pelikan Trio med sommarformen hade ju haft väldigt hög vinstchans i detta lopp(avd1).
Har dock ingen koll varför den flyttats till Bo Falsig och har ju inget lopp i kroppen inför detta lopp. Måste ju ändå vara tidigt från spår 2 på kort distans mot bara ston när hon dessutom är snabb ut. |
|
2013-12-27, 16:19 | #22 |
La allt i samma post istället
Senast redigerad av NicklasJ den 2013-12-27 klockan 16:25. |
|
2013-12-27, 16:27 | #23 |
Mercury Broline ska vara klar favorit i avd 3. En häst som borde passa bra på Axevalla. Bakom är det 9,2,10 första och främst för mig.
Honeydew första häst enligt mig i avd 5. Skulle kunna vara en chansspik i en öppen omgång. Går ner i klass,PU upp igen och spurtar allt som oftast starkt. Har springspår och kan nog hamna rätt bra på det direkt. |
|
2013-12-27, 16:27 | #24 |
Är väl möjligen det långa upploppet som kan ställa till det för Pelikanen.. Wink Spot verkar stark och rejäl. Fel distans men gick rätt bra sist över kort distans.
Andra är nog ett lopp man kan offra lite streck på. 3dje tror jag att Uroy bara vinner till ett skapligt odds. Mercury är givetvis med om jag garderar. 4e. Lovelock är underbar att titta på och var jävligt bra som 4 åring. Saknas nog en hel del men tycker de borde vara bra chans. King och cowboy kanske värst emot. 5e är det rätt stor chans att Amina bara är bäst men offrar några streck då läget inte är helt optimalt. 6e tror återigen att Goop bara vinner. Fick visserligen pisk av 10an senast men har nu lopp i kroppen. sista tror jag inte så mycket på Nougaten men tar med den om jag tycker att jag har råd. Sätter Burning före. Cruella är formstark och alltid farlig och måste bara dra ett sympatistreck på Food Money |
|
2013-12-27, 16:29 | #25 | |
Citat:
|
||
2013-12-27, 16:35 | #26 |
Burning Line Gral har vunnit silverdivisionsfinal från bakspår mot bl a hästar som sedan hävdat sig bra i guld. Två lopp i kroppen och perfekt läge nu. Är ju solklar första häst/utgång/spik vad man nu väljer. Finns ju några roliga emot ändå och Anders Svanstedt är ju inte Åke Svanstedt, även om det va Anders som styrde i just det loppet.
Senast redigerad av NicklasJ den 2013-12-27 klockan 16:37. |
|
2013-12-27, 16:36 | #27 |
Vafan. Inte en till klar struken. Får börja om igen då.
|
|
2013-12-27, 16:46 | #28 |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla Spelform: V75, omg. 64 Avd Ordinarie hästar 1 2, 9 2 1 Misty Marke 3 7 Uroy 4 1, 2, 6, 7, 10 5 5 Amina Hornline 6 7 Rooibos 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12 Vadet gäller startnummer 110 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 55,00 kr liten tidig bong.... man vet aldrig |
|
2013-12-27, 16:58 | #29 |
Va tycker ni om 1 Ruth Reerstrup i avd1 ?
|
|
2013-12-27, 17:17 | #30 |
Som Hans G sa. ....
Korsdrag i kuponghögen. Cesar Duo som vunnit på V7 innan men sedan mest galopperat. Given utgångshäst Avanti LM såg ut som en helt ny häst senast när Falsig funåkte, given utgång men inga spikar då kuskarna inte vinner ihjäl sig på V7 |
|
2013-12-27, 17:19 | #31 |
Bra chans om ledning. Läste att Westergård tror mest på 9.
Skulle nog ranka loppet A: 9 B: 1-2-7 C: 5-3-12 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Inascott (+4) |
|
2013-12-27, 17:20 | #32 |
Avd1. Pelikan trio borde rimligen spetsa här. Tycker inte det är fullständigt omöjligt att 9 Hanna banker klistrar sig i rygg o ställer en allvarlig fråga e några 100m.. så startsnabb som hon är kan hon hålla ut 5 o 7.. förmodligen har jag luktat för mycket på glöggen men man måste få fantisera.
|
|
2013-12-27, 17:39 | #33 |
Intervjuer eller kommentarer inför V75-Axevalla 28 Dec.
V75-1 1 Ruth Reerstrup (Johnny Takter) höll starkt senast efter en tuff öppning. Hästen håller bra form och jag vill tro att hon kan försvara innerspåret. Hon är en av dem som kan vinna, säger Bo Westergård. 2 Pelikan Trio (Bo Falsig) hade halsinfektion när han gjorde debut för mig vilket naturligtvis var olyckligt. Nu känns hästen mycket bättre i träningen och han är rejält jobbad inför detta. Jag körde ett 1.19-jobb på banan förra veckan och allt var till belåtenhet. Det finns givetvis risk för att det fattas lopp och det är inte optimalt att hon hade halsinfektion senast, men det är ändå saker som inte bekymrar mig jättemycket. Hästen är snabb ut och jag tror hon ska räcka långt, säger Bo. 3 Raising Rhonda (Lasse Punkari) är på väg uppåt i form och det första loppet jag vann med henne var inget att dra några större växlar av. Senast mötte vi en som var bra så vi ska inte ta så hårt på den segern heller. Nu är det tuffare konkurrens och framför allt är det många som är bra. Kort distans är knappast någon fördel, säger Lasse. 4 Ustine d’Ecajeul (Björn Goop) fick äntligen utdelning på sin fina form senast. Hon är långsam ut och skulle vara klart gynnad av överpace för då kommer hennes avslutning att bita bra på Axevallas långa upplopp. Platschans, säger Ola Frisell i Björns stall. 5 In Serenity (Mikael J Andersson) gjorde ett bra lopp senast på en opassande bana. Jag kör framåt och hoppas på ledningen där hon aldrig har förlorat. Risken är att jag får köra med skor runt om och då är hon inte lika snabb från start. Till slut har det dock ingen betydelse, säger Mikael J Andersson. 6 Wink Spot (Flemming Jensen) möter ofta bra hästar, men gör bra lopp varje gång. Det blev tufft lopp även denna gång, men han ska ha chans att plocka pengar och med flyt vara bland de tre främsta, säger Flemming. 7 Qvintette (Sören Eriksson) fick en ganska tuff öppning senast och även om vi fick dämpa lite sedan tyckte jag att hon gjorde det bra som höll undan till seger. Läget blev tråkigt, men jag känner mig inte helt slagen på förhand. Hon borde kunna gå en bra tid på distansen, säger Sören. 8 Strong Reasons (Jörgen Sjunnesson) känns fortsatt fin i träningen, men läget är iskallt med tanke på att min häst är väldigt löpningsberoende. Det blir tufft att vinna, säger Mimmi Elfstrand. 9 Hanna Banker (Kenneth Haugstad) har fått ett för henne perfekt spår och hästen håller verkligen kanonform. Med tanke på det håller jag henne som min bästa chans i loppet även om spåret kan innebära vissa problem, säger Bo Westergård. 10 Alchemilla Rich (Anders Svanstedt) var fin efter en bra resa senast. Bakspår är en klar nackdel då hon är snabb ut, men jag tycker ändå inte att hon ska vara helt borta, säger Anders. 11 Caddie Geisha (Åke Lindblom) är allting okej med i jobben och hon kan vara en platsluring, säger Åke. 12 Rydens Guzzi (Joakim Lövgren) har om inte lyft sig så i alla fall stabiliserat sig på sistone. Hon har gjort två bra lopp i rad och jag tror på en ny fin insats, men spår tolv sätter ned förväntningarna. Vi får hoppas på lite galopper, strykningar och att det långa upploppet kan hjälpa oss för min häst avslutar alltid bra, säger Joakim. V75-2 1 Misty Marke (Jorma Kontio) har tränat som vanligt efter senast då han var lite svagare utan att jag har någon bra förklaring. Vi har bra läge, bra kusk och perfekt distans så det finns inget att klaga på. Han är en av de som kan vinna loppet, säger Micke Selin. 2 Chosen One (Stefan Persson) körde jag snällt med senast och han fick sparade krafter kvar efter att ha gjort ett bra lopp. Hästen ska ha haft nytta av det loppet och känns fin i träningen efteråt. Han är bara hygglig från start och inget spetsbud, säger Stefan. 3 Affe Road (Johnny Takter) fick maxutdelning senast. Vi har fått ett bra spår och jag hoppas att han kommer ner i banan så att vi kan tjäna lite pengar. Det lutar åt att det blir skor runt, men det ska inte spela någon stor roll, säger Anders Göstasson. 4 Persos Amarulia (Tino Ärling) har gjort det bra varje gång för oss utan att riktigt glänsa. Två lopp i kroppen borde vara ett plus och vi har börjat komma underfund med henne. Det såg ut att vara ett rätt bra lopp, säger Jeanette Walmann i Roger Walmanns stall. 5 Prins Korean (Jennifer Tillman) är relativt snabb ut och om allt stämmer ska han kunna få en bra resa. Jag hoppas att vi kan undvika dödens i alla fall. Formen är jättebra och senaste insatsen var positiv med sparade krafter kvar. Jag tror att det blir svårt att vinna, säger Björn Jezek. 6 Skyreach (Tony Wallin) har gått sin vanliga träning efter senast och allting verkar normalt. Jag tror att han kan göra en bättre insats och till den här starten rycker vi alla skydd och skor. Han är hyfsad från start och Tony får köra allt som går från början, säger Ulrik Pedersen. 7 Nice Leg (Anders Svanstedt) var bra efter vila senast. Hon bör ha gått framåt med den genomköraren. Nu blev spåret svårt och jag är nöjd om hpn kan tjäna pengar, säger Anders. 8 Law Laday (Mikael J Andersson) höll undan från spets senast. Tuffare uppgift nu. 9 Photo Star (Claes Svensson) har bra dagsform, men läget är mindre bra då han inte gillar att vara bakom hästar. Jag hoppas att han går felfritt och får med sig sista pengen hem. Hästen är annars väldigt kapabel och eventuellt barfota runt om och norskt huvudlag för första gången, säger Stefan Dahl. 10 Sugar Neo (Johan Untersteiner) var riktigt bra senast och fick äntligen vinna efter att ha gjort det bra en längre tid. Jag har svårt att bedöma våra hästar sinsemellan, men Sugar Neo har i alla fall gjort allting rätt så här långt, säger Jeanette Walmann. 11 Heart Jack (Peter Ingves) har tyvärr fått ett bakspår då han är riktigt snabb ut och har bra form. Jag är ändå övertygad om att han är lika bra bakifrån, men att vinna från spår elva på kort distans på V75 är tufft. Jag hoppas att han kan vara med i den främre träffen i alla fall, säger Jörgen Lorentzon. 12 Nearly Nine Feet (Björn Goop) har formen på topp, men är väldigt svår att hålla fräsch. De dagar han får travet att fungera är han riktigt bra och hade säkert haft betydligt mycket mer pengar på sig om det hänt lite oftare. Galopprisken är stor, men skulle han skäta sig har han kapacitet för att sluta långt framme, säger Ola Frisell. V75-3 1 George Sånna (André Eklundh) har varit bra på sistone och vann på ett fint sätt senast. Innerspår är bra och han kan vara med i segerstriden. Han ska förhoppningsvis kunna tävla barfota runt om och det gjorde han även i första starten för mig, men då fungerade det inte fullt ut. Nu är han starkare och har hittat en extra växel och då ska barfotakörningen fungera bättre. Han är ett platsbud och för att vinna krävs 110 procents klaff, säger Glenn H Persson. 2 Cloud Connected (Kenneth Haugstad) har tänt till i ny regi och har fått ett perfekt utgångsläge. Haugstad upp. Ska ses med segerchans. 3 H.R.Arn (Flemming Jensen) blir bättre och bättre för varje start och tränar fint. Vi förväntar oss en liknande insats som senast, men hur långt det räcker här vågar jag inte gissa, säger Flemming. 4 Philippe Bi (Oscar Nilsson) har inte startat för sulky i min regi utan bara i monté. Han ska bara smygas för då går han alltid till slut. Han var inte som bäst senast då han hade haft en hovböld innan och vi kör med lite lättare balans den här gången. Förhoppningsvis kan vi tjäna lite pengar, säger Marina Ginman. 5 Mercury Broline (Tino Ärling) hoppade bort sig direkt från start senast och ska vara gynnad av bilstart. Hästen verkar ha bra form av träningen att döma. Han har hävdat sig bra på V75 tidigare och ska duga långt igen, säger Jeanette Walmann. 6 Hamras Pirat (Kim Eriksson) har bra form och satt fast med allt sparat senast. Hon har gått bra varje gång på sistone. Nu blir det skor och det är en klar nackdel. Han kanske kan vara trea-fyra, säger Micke Selin. 7 Uroy (Björn Goop) var sjuk i finalen näst senast och tunt jobbad inför senast, men gjorde det ändå bra och ska ha gått framåt med loppet. Jag tycker att hästen är bra för klassen och trots ett tråkigt läge kan han vara långt framme, säger Ola Frisell. 8 Ottens Fighter (Jennifer Tillman) kämpade på klart godkänt senast. Svårt läge nu och tuff konkurrens. Borde få svårt att segerstrida. 9 B.B.S.Sugarlight (Tom Horpestad) tyckte jag gick väldigt bra senast, men det blev fel i loppet. Han visade i alla fall god form och den ska vara fortsatt fin. Spåret är bra och han kommer att gå bra till slut. Vi kan vara bland de tre främsta, säger Tom. 10 Quiteanotherstory (Johan Untersteiner) blev det fel för senast och den starten är bara att glömma. Johan tyckte i alla fall att hästen kändes fin och formen verkar bra av de tidigare starterna att döma, säger Jeanette Walmann. 11 Askhults Sigvard (Tommy Karlstedt) hade jag tänkt starta i V75-finalerna på Solvalla, men vi blev första reserv. Formen är med andra ord bra och känslan är att hästen blir bättre och bättre för varje start. Vi kommer att testa norskt huvudlag för första gången och det borde ge bra effekt, säger Håkan Andersson. 12 Royal Fighter (Daniel Olsson) fick alla krafter kvar senast och hästen är i sitt livs form. Tyvärr fick vi ett tråkigt läge, men blir det lite körning kan min häst klara av det också. Jag tror att han är minst lika bra som i sina senaste starter, säger Per K Eriksson. V75-4 1 King (Peter Untersteiner) har varit från ett tag, men brukar göra bra lopp direkt efter uppehåll. Läget passar bra då han ska ha en smygare och jag ser det som en liten platschans, säger Peter. 2 Lovelock (Björn Goop) hade inte startat på ett år inför senast och ska ha gått framåt rejält med den starten innanför västen. Det är en jättefin häst som absolut ska ses med segerchans, säger Ola Frisell. 3 Jane’s Heart (Kenneth Haugstad) blev dragen bakåt näst senast, men avslutade sedan bra. Senast var hon lite stinglös, men det gick fort till slut också. Jag har svårt att se henne vinna på V75 mot hingstar och valacker, säger Ulf Stenströmer. 4 Cool Caviar (Mikael J Andersson) gjorde ett bra lopp senast och allting verkar fint i träningen efteråt. Nu är det ett tufft lopp, men vi har i alla fall fått ett bra spår och hoppas att han kan vara fyra-femma, säger Bengt R Karlsson. 5 Cantab Sisu (Håkan B Johansson) är segerlös efter sju starter hittills i år, men möter inte de tuffaste hästarna nu. Snabb ut och kan leda länge. Knappast hela vägen. 6 Geting Sånna (André Eklundh) gör debut i min regi och har tränat riktigt positivt. Han har gått några träningspass på sandbanan i 1.35-tempo på riktigt fint sätt och han kan vara farlig att glömma bort, säger Glenn H Persson. 7 Glenn Palema (Anders Svanstedt) har bra form, men från det här spåret får jag ligga lågt. Det krävs en hel del tur för att vi ska kunna vara med och slåss om segern, säger Anders. 8 Wiss Roadrunner (Peter Ingves) fick ett för tufft lopp senast då han ska spurta till slut för att komma till sin rätta. Vi backar sist nu och försöker knipa en slant till slut, säger Carl-Otto Göransson. 9 Lover Roc (Magnus Jakobsson) var en halvmeter från ledningen senast och sedan en halvmeter från att komma ner i rygg ledaren. Han ledsnade till slut då och den starten gör vi bäst i att bara försöka glömma. Full distans och bakspår är inte hans likör. Vi provar lite nya grejer nu och det blir urryckare och norskt huvudlag för första gången. Jag tror ändå inte att han vinner, säger Bengt Holm. 10 Race Cowboyland (Morten Friis) gick väldigt bra senast. Han har samma form som då och jag tror att det ska vara en väldigt fin segerchans. Distansen är hans bästa och det ska vara en fördel jämfört med senast. Han har en väldigt fin spurt om han får ett lopp på rulle, säger John Friis. 11 Callela Marquis (Ville Nisonen) har visat bättre och bättre form på sistone. Distansen passar bra även om hans bästa kanske är kort väg. Han var pigg i måndagens jobb och det är en jättefin häst som är finare än raden. Han tål dock inte att göra allt jobb själv, säger Martina Björklund i Villes stall. 12 Look Out (Jorma Kontio) kommer närmast från en start i monté, men är ännu segerlös efter 29 starter hittills i år. Räcker ej från sämsta spåret. V75-5 1 Lajos Cella (Roger Pettersson) hade vunnit med lucka senast. Vi siktar på pengar. Eventuellt barfota fram, säger Jörgen Axén. 2 Valnes Dora (Jorma Kontio) hade krafter sparade senast. Kan vi tjäna pengar är jag nöjd, säger Frida Svande. 3 Dark Chocolate (Anders Svanstedt) har startat två gånger efter uppehåll. Första gången var hon fin, men saknade trycket. Senast startade hon utan boots och blev rullig, men det var bättre tryck i henne. Vi lägger på boots nu och jag skickar åt henne så mycket som möjligt från början då hon är startsnabb. Kommer jag till spets tror jag på bra segerchans, säger Anders. 4 Zahara (Ulf Ohlsson) är inte alls så tokig och Uffe trodde att hon vunnit senast om han fått spara norsken till upploppet. Jag håller tummarna för att hon får en bra resa och är trea-fyra, säger Ulf Stenströmer. 2 160 meter 5 Amina Hornline (Claes Svensson) har fyra raka segrar och även om det var lite tur inblandat senast gjorde hon det bra. Jag tycker att hon ska ses med segerchans då läget är intressant, säger Claes. 6 Muscles Girl (Peter Ådefors) var fin i måndagens jobb. Jag tror att hon gör ett bra lopp, men har svårt att bedöma chanserna, säger Svante Karlsson. 7 Pamela Ali (Kenneth Haugstad) känns lika fin som inför senast och då var jag nöjd med henne. Jag tycker inte att motståndet är speciellt mycket tuffare och att upploppet är längre talar för oss, säger Ove Nilsson. 8 Freia Maxim (Dagfinn Aarum) var duktig senast på Bjerke och ska vara ännu bättre nu. Jag hoppas att hon ska vara på den övre halvan, säger Dagfinn. 9 Freia Bear (Mikael J Andersson) var jag nöjd med senast på en tung bana. Allting verkar bra efteråt och hon känns fin i träningen. Om hon får en hyfsad position borde hon kunna hänga med och avsluta bra till slut, säger Louise Granstedt. 10 Honeydew (Peter Untersteiner) gick ett strålande upplopp senast och visade färsk form. Hon borde räcka bra mot de här stona, säger Peter. 11 Noa Star (Anders Elehn) gick bra senast och kanske har hon haft nytta av täta starter. Det ser ut att vara ett svårt lopp, men så har det varit tidigare också utan att hon gjort bort sig, säger Anders Elehn. 12 Super Curious (Magnus Jakobsson) har visat tidigare att hon stannar när hon kommer först för tidigt vilket hon också gjorde senast. Hon blev trött samtidigt som motivationen tröt en aning. Vi hoppas på ryggresa in i det sista för då ska hon kunna vara med långt framme, säger Sofia Aronsson. 13 Prima Donna (Thomas Dalberg) har bra form och det ska bli roligt att starta på V75. Hon gör alltid sitt och sedan får vi hur mycket vi får med oss hem. Eventuellt barfota runt om, säger Ireén Lycken. 14 Bedas Chip (Jonas Moberg) har haft lite problem med halsen, men har tränat i stort sett hela tiden. Jag tycker att det är en ganska bra häst, men hur långt det räcker är svårt att säga, säger Jonas. 15 Village Surprise (Peter Cederin) gjorde ett bra lopp senast och svarade för en stark avslutning. Hon ska kunna sluta långt framme igen, säger Peter. V75-6 1 Gigant Sånna (Jorma Kontio) har perfekt smygläge och kan överraska. 2 Purple Rain Dream (Carl Johan Jepson) gjorde det helt okej senast, men ska vara förbättrad nu med täta starter. Vi har fått ett bra spår och inte gett upp på förhand, säger Carl Johan. 3 Baretta Boko (Magnus Jakobsson) gör första starten i min regi och får bedömas på gamla meriter. Vi startar för att det är hemmaplan då hon tidigare varit svår att resa med och en liten brasklapp vill jag lämna för att hon inte ätit riktigt som hon ska inför detta, säger Ulf Stenströmer. 4 Elit Håleryd (Peter Untersteiner) är en nyttig häst som vinner sällan, en typisk platshäst. Han känns alert i träningen så det finns ingenting negativt att rapportera om, säger Peter. 5 Åtting Hornline (Fredrik Persson) var vi väldigt nöjd med senast då han avslutade fantastiskt bra. Han känns precis lika fin och kommer säkert att göra en bra insats igen. Han har en missvisande rad och han borde stå på tur för seger. Han gick med jänkarvagn för första gången senast, men jag vet inte om Fredrik om kört i någon sådan än … Det ska ändå inte spela någon roll och vi har siktat hit, säger Thomas Madsen i Fredrik Perssons stall. 6 Blixtodunder (André Eklundh) var sjuk för tre starter sedan då han hade en infektion i kroppen. Han fick vila efter det och börjar komma allt mer nu. Han gick bra ute i tredjespår på Åby och senast i dödens på Raising Rhonda då han närmade sig till slut. Han går troligtvis barfota runt om, säger Glenn H Persson. 7 Rooibos (Björn Goop) har fått fått ett tråkigt läge, men kan öppna hyggligt och jag tippar på att Björn kör framåt för det här är en häst som lever bara på sin styrka. Han var riktigt bra i comebacken senast och det är vår klart bästa V75-chans, säger Ola Frisell. 8 Cesar Duo (Stefan Söderkvist) var riktigt bra senast och hade vunnit utan trafikproblem. Jag joggade hästen 1.18/3 000 meter förra veckan och han kändes bättre än någonsin då. Jag hoppas att vi kan köra utan framskor som när han var som bäst på Kalmar i somras. Spår åtta är svårt, men min häst är inte slagen ändå, säger Olavi Niemi. 9 Kalle (Dagfinn Aarum) hoppade från start senast och det var ett olycksfall i arbetet. Jag körde ett jobb efter galoppen och han var väldigt spänstig. Vi har siktat hit ett bra tag och jag hoppas att han har toppform. Distans och startmetod är hans likör. I ett öppet lopp är han en av de som kan vinna, säger Dagfinn. 10 Kazire de Bob (Daniel Olsson) gick bra senast även om han hängde ner lite i banan. Vi plockar bort den utrustningen och han känns precis lika fin som tidigare. Jag hoppas att formen är intakt och med rätt löpningsförlopp ska han kunna vara långt framme, säger Joakim Wallin. 11 Jonathan Palema (Anders Svanstedt) gjorde det fullt godkänt senast. Jag tror att han ska haft nytta av den genomköraren och jag tycker att det ser ut som en helt okej uppgift. Jag har i alla fall lite förhoppningar, säger Pär Hedberg. 12 Bazire Brodde (Thomas Uhrberg) håller bra form. Senast fick han gå i dödens och det var lite iskallt så jag körde lugnt och det var lite bättre än vad det såg ut. Läget är dåligt, men med tempo i loppet kan han fälla en del över upploppet, säger Thomas. V75-7 1 Latitude Broline (Johan Untersteiner) är ingen raket ut och kan knappast försvara innerspåret, men här är det smygresa som gäller. Det är ett tufft lopp, men får hon lucka till slut går hon alltid bra de sista 75 meterna, säger Jeanette Walmann. 2 Burning Line Gral (Anders Svanstedt) var det inte rätta trycket i senast. Det var lika med min andra häst den dagen och kanske blev det fel med resan. Hästen kan bättre och känns jättefin i träningen och nu är det första gången på länge som han startar med ett bra spår. Han är otroligt bra för klassen, har fint spår, gillar distansen och är min bästa V75-chans, säger Anders. 3 Nougat Ås (Johnny Takter) ändrade vi lite i balansen senast, men det föll inte väl ut och därför ändrar vi tillbaka igen. Jag har höga förväntningar på hästen och normalt sett ska han ses med bra segerchans. Spåret passar också bra då han är snabb från start, säger Bo Westergård. 4 Örbäckens Cruella (Claes Svensson) var lika bra som Amina Hornline i Finland senast, men hade inte samma tur. Hästen har fortsatt fin form och går bra både i ledningen och bakifrån. Det skulle vara intressant att se henne utnyttja sin speed på Axevallas långa upplopp. Jag känner mig inte slagen på förhand. Det blir barfota runt om till skillnad från senast, säger Claes. 5 Avanti L.M. (Bo Falsig) vann väldigt enkelt senast och det fanns sparade krafter kvar. Nu är det silverdivisionen och betydligt tuffare motstånd, men min häst är tuff också. Han skulle vara gynnad om det blir högt tempo, säger Bo. 6 Caliber T.T. (Fredrik Persson) har knallform, men tyvärr har han fått spår något hack för långt ut. Jag vet att Fredrik vill köra i ryggar den här gången och han såg fantastiskt fin ut i ett jobb i måndags. Platschans, säger Thomas Madsen. 7 Pine Alone (André Eklundh) möter bra hästar och vi har fått ett dåligt spår. Det blir troligtvis helstängt huvudlag för första gången i min regi, men jag är nöjd med lite pengar, säger Josefine Ivehag. 8 Air Gunner (Jorma Kontio) höll farten bra senast. Iskallt läge. Borde få svårt. 9 Goldomaster (Dagfinn Aarum) är bra i ordning för dagen och vi har rygg på en startsnabb häst. Det var fyra veckor sedan han startade och jag tycker nog att han är lite vassare med täta starter. Jag hoppas på en bra slant, säger Anders Danielsson. 10 Mad Image (Ville Nisonen) har galopperat i sina två senaste starter, men han har tappat bootsen vid båda tillfällena så det har varit olyckliga omständigheter. Hästen känns annars jättefin och är riktigt kaxig för dagen. Jag tror att han gör ett bra lopp, men sedan är det svårt att veta hur långt det räcker, säger Martina Björklund i Villes stall. 11 Food Money (Mercedes Balogh) har vunnit på alla möjliga sätt på sistone. Senast var han verkligen jättebra efter att ha legat på hela vägen utvändigt om ledaren. Spår elva sätter naturligtivs ned förväntningarna samtidigt som han möter riktigt bra hästar. Jag känner ändå mig aldrig helt slagen med Food Money. Jag hoppas att vi slipper brodden han gick med senast, säger Björn Jezek. 12 Narold Vox (Tomas Pettersson) blev första reserv i finalerna till Solvalla, men det här är plan B. Hästen var riktigt bra senast och jobbar strålande för dagen så jag känner ändå inte mig slagen trots spår tolv, säger Krister Jakobsson. Källa: Martin Berg/Sportbladet
2013-12-27, 17:56 | #34 |
Blir ju inte bara nöjd med att se att TT har rankat Uroy som etta. Deras form på streckspelet är om möjligt sämre än min. Antar att den är helt chanslös tänkte jag skriva. Har lite mindre chans att vinna än vad jag först uppskattade vinstchansen till menade jag ju såklart. Måste dock lägga ett spel på den.
Senast redigerad av draken den 2013-12-27 klockan 18:03. |
|
2013-12-27, 18:28 | #35 |
Stenhård märr med fin skalle. Kontrade ut fina Ginger Belle på Solvalla för ett år sen. Vann då till 1,50. Men det är ingen sprintertyp så borde få svårt att svara om det laddas rejält utifrån.
Skulle hon mot förmodan hålla ledningen är det bra vinstchans men kan vinna oavsett löpningsförlopp, lite beroende på dagsform och hur motståndarna kommer till, förstås. Första strecket för mig, men i ett lurigt lopp. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Inascott (+4) |
|
2013-12-27, 18:56 | #36 |
Intressant spik, jag skulle chans-spika 15 i avd:5 och lacka lite till.
Trinity (+2) |
|
2013-12-27, 19:14 | #37 |
hittar ingen bra lösning i sista så lutar åt att alla förmodligen hamnar med på systemet..
|
|
2013-12-27, 19:40 | #38 |
Goop sa senast att Uroy skulle med på kupongen men rådde inte att spika.
|
|
2013-12-27, 19:52 | #39 |
Vad tror ni om 1 GIGANT SÅNNA ?
Funderar om hon kanske leder "runt om" ? Hon har ju mött årg.toppar & borde vara en hård nöt för alla om hon tar "piken" ! |
|
2013-12-27, 20:03 | #40 |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Hypersvårt imorgon med ihåliga skitlopp, långt upplopp och troligtvis svårbemästrat underlag - blir det INTE miljonutdelning i morgon så vet i alla fall inte jag när det blir det...
2013-12-27, 20:08 | #41 |
BOLAGSSPEL
V75-1: 1,2,3,7,9,10,12 (4,5) V75-2: 1,2,4,7,10,11,12 (3,6) V75-3: ALLA ELVA (7,2) V75-4: 2,6,10 (1,5) V75-5: 7 Pamela Ali (10,12) V75-6: 7,10 (9,4) V75-7: 3 Nougat Ås (2,4) 3234 rader / 10 pers Eget system v75-1: 1,2,9 (3,7) v75-2: 1,4 (2,10) v75-3: 2,5,7,9,10 (11,6) v75-4: 1,2,6,10 (5,7) v75-5: 5,7,10,11,12 (4,9) v75-6: 7,10 (9,4) v75-7: 3 Nougat Ås (2,4) 1200rader / 600kr |
|
2013-12-27, 20:15 | #42 |
Efter att man lyckades sätta sjuan igår så har man borrat ner sig ordentligt tills imorgon... Men svårt, det är bara förnamet!!!
Inledningen, rättmätig favorit i Hanna Banker, kan sitta bra till direkt, t.o.m. chans med ledning efter 3-400 meter. Lite väl stor favorit tycker jag dock hon är. Kan möjligtvis användas som utgång. Som b-hästar streckas nog de flesta framspårshästarna. 8, 10-12 känns chanslösa! Avd2: Vidöppet säger känslan. Tipsnicken till 2 Chosen One! Vet att dom var jättenöjda med hästen senast, om dom gått ut varvet kvar så tror Persson han hade vunnit. Nu fick hästen en vilsam resa och formen ska vara riktigt fin. Vann plättlätt på banrekord över kort distans på Kalmar i höstas. Chansar nog och går kort här ändå, 1,2,4,6,10. Avd3: Just nu känns 2 Cloud Connected som ett spikförslag. Tycker det känns ruskigt tunnt och har ingen aning om vad man ska strecka bakom. De tänkbara motuden(en ostreckad Ottens Fighter) har ju dåliga lägen. Avd4: Här kommer ett andra spikförslag, 10 Race Cowboyland möter ju ett gäng ickevinnare. Med det långa upploppet borde det inte vara några problem att spurta ner dessa. Känslan är att Lovelock behöver fler lopp i kroppen! Avd5: En bunt hästar från tillägg streckas nog här. Glöm inte 11 Noa Star! 5,7,10,11,12 och ev 15. Från framspår känns troliga ledaren 4 Zahara tidigast. Avd6: 3,7,10 räcker väldigt långt är känslan, har inte kommit längre än så just nu. ev 6 Blixtochdunder. Avd7: Svårt om inte Nougat Ås vinner. Utgång! 2,4,11 streckas bakom. Kan bli fler om det finns utrymme Just nu: Utgång 9 Flera Spik 2 Spik 10 Flera Några Utgång 3 |
|
2013-12-27, 20:17 | #43 |
|
|
2013-12-27, 20:50 | #44 |
Alchemilla Rich Tycker jag är väldigt bortglömd i första avd.. blev det konstigt kört för senast.. tyckte den avslutade jättebra!!!
|
|
2013-12-27, 20:57 | #45 |
Avd7 11 Food Money har ju varit galet bra nu i sina starter, måste ju bli farlig om tempo, och det lär det ju bli eller?
|
|
2013-12-27, 21:04 | #46 |
Avd 3. 7 Uroy känns som spik just nu. Tyckte den var positiv senast, gått framåt med loppet. Björn sa i intervju till aftonbladet får ses som outsider på läget. (Alltså så tolkar jag det som bra chans med bättre spår). Favoriten på förhand struken och uroy har nu spår 6. Den som nu blir favorit är väl cloud connected med kenneth haugstad, som det inte gått så bra för på sistone!? (Tänkte på kusken)
Uroy är en stark och bra häst för klassen som har kommande form och körs av den bästa kusken. Blir streckad på 20% kanske, spik för mig just nu. Annars öppet lopp. Senast redigerad av Champinj0nen den 2013-12-27 klockan 21:05. |
|
2013-12-27, 21:17 | #47 |
En rolig skräll i avd. 6 kan vara Åtting Hornline. Har gått bra på slutet och jag hoppas på vinst
|
|
2013-12-27, 21:26 | #48 | |
Citat:
Men senaste tiden har åtting varit sjukt bra.. spurtat som en demon hela tiden.. 11/1000 senast!!!! Nu har den ett bra läge.. och hamnar den bara hyfsat så tror jag på rätt god chans!! Dock är inte 1 vinst på 21 starter sådär jätte imponerande! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1) |
||
2013-12-27, 21:28 | #49 |
Stefan säger följande om sina två startande:
Lopp 1 – 2 Capello Bob (Persson) ”Är absolut i toppform och gjorde ett bra senast även om vi inte fick pengar. Han gick utvändigt om Maharajah och höll farten bra. Det är ett litet fält nu och vi har fått ett bra läge vilket gör att han måste vara en av dem som ska räknas med vinstchans. Barfota fram, helstängt huvudlag och bike” Lopp 6 – 2 Chosen One (Persson) ”Gick bra till slut senast efter ett ganska passivt upplägg. Jag pressade honom heller inget nämnvärt till slut. Han känns fin i träningen efteråt så formen är nog på väg upp. Han är bara medelsnabb ut men från ett bra läge här så borde vi kunna få en fin position. Jag tycker han är en typisk outsider. Det blir bike igen efter att inte ha gått med det sedan vinsten på Kalmar. Barfota bak och öppet huvudlag” Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1) |
|
2013-12-27, 21:29 | #50 |
I sista vinner 12 narold vox efter att de betroddda kört livet ur varandra...lr är johnny takter för sansad.. iaf både 2 o 3 vet man inte själv var/hur formen med tanke på hur det sett ut senaste loppen..men de är optimistiska från stallen. Då tänkte jag att de kör mer än vad hästarna pallar just nu..
Om jag känner mig lite galen spikar jag narold annars blire en jag garderar med. Många som är positiva denna omgång ang chanserna.. |
|
2013-12-27, 21:31 | #51 |
4,25 vinnare på Nougat Ås räcker inte?
|
|
2013-12-27, 21:31 | #52 | |
Citat:
|
||
2013-12-27, 21:34 | #53 | |
Citat:
Champinj0nen (+1) |
||
2013-12-27, 21:35 | #54 |
|
|
2013-12-27, 21:44 | #55 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8333Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Ja, verkligen
Kan utnyttja spåret och bara tre hästar på start. Bör vara med i striden.
2013-12-27, 21:44 | #56 |
9
1 4 7 10 11 2 5 7 1 2 6 10 10 7 1 2 8 11 12 ser märkligt bra ut... |
|
2013-12-27, 21:45 | #57 |
|
|
2013-12-27, 21:49 | #58 |
Fan.. är i behov av en stenklar som vinner med 100 så jag kan sjöa obegränsat med lax.
laxdasen (+5) |
|
2013-12-27, 21:56 | #59 |
|
|
2013-12-27, 21:58 | #60 |
Uroy vinnare 6 gånger plats 2,25 är inte något som luktar värde?
|
|
2013-12-27, 21:59 | #61 |
|
|
2013-12-27, 21:59 | #62 |
|
|
2013-12-27, 22:07 | #63 |
Har lirat 500V på bet365. Gissar att den kommer stå i ca 4-4.50 ggr pengarna på banan imorgon. Ser många plus. 2/3 på Ax, bästa kusken och ska dessutom lättas i balansen både fram och bak. Spikförslag!
|
|
2013-12-27, 22:09 | #64 |
välkommen Fozho hoppas att du sjöar i morgon.
|
|
2013-12-27, 22:20 | #65 |
"Hon gick ett väldigt fin upplopp senast och visade form. Hon är inte så jätte startsnabb men från springspår med fast volt måste jag ju prova lite och kanske kan vi komma iväg bra . jag kan inte motståndet men så som hon avslutade senast känns hon iaf lite intressant och hon är nog min bästa chans i omgången"
Peter Untersteiner från v75 Guiden Men tänk på att den har galopperat 6 av de senaste 9 starterna och nu ska han försöka ladda för att komma först.. jag tror det är en MYCKET stor galopprisk! |
|
2013-12-27, 22:34 | #66 | |||
Citat:
Citat:
Citat:
Galopperna är ett problem. Därför så rekade jag inte platsspelet som jag tycker blir för lågt pga galopprisken. Men är hästen felfri så borde det vara bra chans och när vi får 10 gånger pengarna så får vi utrymme att räkna med galopperna. 2 felfria med lärling (även om Frank Nilsson är en rutinerad räv) ser jag som ett plus och kanske har man fått den lite mer stabil igen. Tror Axelvalla passar hästen perfekt och på 4 starter har den vunnit två, varit femma i ett stenhårt breeders kval och galopperat 1. |
||||
2013-12-27, 22:40 | #67 | |
Citat:
|
||
2013-12-27, 22:58 | #68 |
Hur tror ni d blir kört i V75-7? Ska dom verkligen köra så mkt där framme.
Luktar väl spets på nr2 el 3. Kanske händer nada efter det? Tankar? |
|
2013-12-27, 23:02 | #69 |
Skulle behöva gå kort/spika i V75-4 el V75-7. Blir för dyrt annars:(.
Beslutsångest. Kostar väl miljoner o välja fel. Var inne på låsa bägge på 3 resp 2 hästar. |
|
2013-12-27, 23:07 | #70 | |
Citat:
Sen nicklasj vad säger du om super curious denna gång? Spelad till 3ggr senast på v75 mot liknande motstånd lr tuffare... nu streckad på 6%.. |
||
2013-12-27, 23:26 | #71 |
|
|
2013-12-27, 23:34 | #72 | |
Citat:
Har torskat mycket pengar på Super Curious två senaste lopp. Har ju innerspår på bakre volten på tillägg och det blir ju väldigt chansartat. Axevallas långa upplopp känns väl inte superbra med tanke på hur Super Curious sett ut senaste loppen. Magnus Jakobsson fick ju dock mycket bra fart på hästen senaste gången han körde och hästen är kapabel. Bara spelad till 5% på insatsen så det är absolut ett alternativ till streck. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1) |
||
2013-12-27, 23:38 | #73 | |
Citat:
Tror Food Money körs på speed bakifrån denna gång och kan ju röra på sig till slut. |
||
2013-12-27, 23:42 | #74 |
21.7 i segerprocent är dåliga siffror menar du? (33/152)
oHYRA (+1) |
|
2013-12-27, 23:45 | #75 |
varfor kor inte johnny hanna banker i forsta? ar inte han forsta kusk for westergard?
|
|
2013-12-27, 23:47 | #76 | |
Citat:
Vad tror du om min idé/känsla..Narold Vox ? Som är stark och kan gå med i food moneys rygg... o ta dem över upploppet!? |
||
2013-12-27, 23:56 | #77 |
Noa Star skall vara med där framme direkt, annars går det inte i dessa hårdare sällskap... Gillar hästen skarpt men har plockat bort den hela tiden när den inte har chans på ledning eller dödens...
2013-12-27, 23:57 | #78 | |
Citat:
men super curious får desto mer tid att gå i ryggar o chansa att vinna precis över det långa upploppet.. annars 4 zahara ser ut att klara av en bra tid på distansen. Den kanske kan sitta i ledningen!? O då hålla hela vägen, bra kusk för detta lopp o det verkar som uffe kan vara revanschsugen efter senaste loppet med den. |
||
2013-12-28, 00:00 | #79 | |
Citat:
Som ny i klassen och med detta spår mot några riktigt bra silver hästar så är dom nog nöjda men en maplapp ifrån stallet. Ingen häst är chanslös men just denna är inte het för mig. Då tycker jag det finns en annan 2%are i loppet som jag tror mer på 9 Goldomaster. Hästen har visat bra form är snabb ut och kan nog komma fram fint om han lyckas rygga BLG Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1) |
||
2013-12-28, 00:13 | #80 |
Narald Vox är ju så lite streckad att det såklart går att plocka med om man tror på den. Levererar ju fina avslutningar gång på gång.
|
|
2013-12-28, 00:23 | #81 | |
Citat:
Den ena spiken för mig är Uroy och den ändrar jag inte men frågan är vem jag spikar istället för narold. Är inne på 1Misty marke i 2a trots allt ( spets o slut) annars är det ett av de öppnare loppen!? LR 1 King i 4e. Där däremot är unterstainer inte så positiv..min tanke är rygg ledaren lovelock o att race cowboyland går fram i dödens. Men risken för 3e inner kanske är för stor.. |
||
2013-12-28, 00:39 | #82 |
I andra avdelningen tar väl Misty Marke ganska enkelt ledningen. För inte laddar väl Jennifer med sin häst och kör mot den som hon till vardags jobbar hos!!! Och rinner inte då en halv klen favorit undan från spets??
|
|
2013-12-28, 00:41 | #83 | |
Citat:
Tycker det alltid är svårt att säga såhär dagen innan. Men om jag gör det så kommer jag ha 3,4,5,9,11 åtminstonde bakom. Tror man klarar sig rätt ofta med de 4 mest streckade egentligen men har gärna fler när jag spelar utgång. Misty Marke är ett alternativ till spik. Jorma upp är säkert ett bra plus och han brukar kunna hålla igång hästarna på upploppet. Men hästen har ju inte direkt varit övertygande på slutet. Låter som den tränat bra och när man plockar ut den på v75 så borde det ju betyda att dom tror på en bra insats nu. Trodde helt klart denna häst skulle tjänat mer än vad den gjort hittils. Kommer förmodligen behöva lägga en speed i början även om den lyckas hålla spets. Det kan ju såklart kosta sen över det långa upploppet. Men som du skrev så är det väldigt öppet bakom och krävs väl många streck annars. 11 Heart Jack har ju varit riktig fin vid 2 segrar och är tidig om man garderar. 1,4,11,10 kanske är dom första i alla fall. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1) |
||
2013-12-28, 00:43 | #84 |
Tillman säger ju själv att hon tänker ge allt från start för att antingen komma till ledningen eller skapa lucka till rygg ledaren. Tror inte hon kan ta en längd på Jorma men det kan ju kosta i alla fall att svara.
|
|
2013-12-28, 00:57 | #85 |
Ja det kändes lite konstigt att hon tryckte grönt!? För att sedan säga så..för då måste hon tro att misty marke vinner trots tuff öppning. Hur är misty marke på kort distans..inga problem! ?
|
|
2013-12-28, 01:07 | #86 |
Är ju snabb ut så det borde inte vara några problem med kort distans. Känns väl snarare som att det kan vara en fördel imorgon.
|
|
2013-12-28, 01:23 | #87 |
Sorgligt att behöva se och höra den odugliga Tillman i Vass eller Kass, hon har absolut inget att tillföra. En sån oerhörd skillnad när Adielsson är med. Jag trodde att det räckte med Sandra Svensson för att TV4 skulle fylla upp sin jävla patetiska jämställdhetskvot.
|
|
2013-12-28, 01:25 | #88 |
Örbeckens Cruella har ju svept fält efter fält på senare tid. spurtade ju från sista till 3e senast på vermo i stoeliten. Visserligen tuffa hingstar nu, men borde hitta en bättre position denna gång och om BLG kör i spets och får nougaten utvändigt blir det nog lite fart på det hela. Med axevallas långa upplopp bör man ju ha med den om man inte spikar.
|
|
2013-12-28, 01:33 | #89 |
Systemet nu
1. 2, 7, 9, 10 ( 10 har mött tuffa ston hela året o kanske kan lifta med hanna banker) 2. 1 Misty Marke ( spets o slut har jag bestämt mig för) 3. 7 Uroy ( taktiken överlåter jag åt björn, han är rätt duktig) 4. 1, 2, 10 5. 4, 7, 12 6. 3, 4, 5, 7, 9, 10 (skräller ofta i näst sista loppet!?) 7. 2, 3, 5, 12 ( blev avanti lm ist för goldomaster, känns som bättre chans, food money tror jag inte är tillräckligt bra) Vad tycks? |
|
2013-12-28, 01:54 | #90 | |
Citat:
Champinj0nen (+2) |
||
2013-12-28, 02:22 | #91 |
Niklas vem tycker du är bästa spiken?
|
|
2013-12-28, 02:43 | #92 |
Om det blir bfro så är jag just nu inne på att singla Mercury Broline. Men jag har inte riktigt bestämt mig än. Andra hästar jag har i tankarna är Race Cowboyland, Misty Marke, Honeydew och Burning Line Gral. Får se hur det blir imorgon.
heddari (+5) |
|
2013-12-28, 03:56 | #93 |
Skämtar dom, eller?! Såg nu att det endast är 30 000 kronor i förstapris i fjärde V75 - har det någonsin varit så dåligt...?
2013-12-28, 04:07 | #94 |
dom la gulddivisionen som V4-1...
|
|
2013-12-28, 04:41 | #95 |
Svårt som fan idag.
2, 5, 9 (1, 7) 1, 4, 10, 11 (7, 12) 7 Uroy (2, 5) 10 Race Cowboyland* (2, 1) 4, 5, 7, 10, 11, 12, 15 (14, 2) 7 Rooibos (10, 9) 2, 3, 4, 5 (11, 9) |
|
2013-12-28, 05:15 | #96 | |
Citat:
Hela V75-orgien har varit bättre än förväntat ändå. Med detta som enda egentliga misstaget.
2013-12-28, 05:23 | #97 | |
Citat:
Sören Eriksson som kör Nr 7 Qvintette är en riktig kamikaze-pilot när det gäller att ta sig till spets. Jag tror att man är tvungen att släppa med Pelikan-hästen vare sig man vill eller inte nu när det är första starten efter sjukdom och vila. Till 5% är Qvintette ett givet streck, mitt första och enda! Jag tror att hon har minst 10% chans att vinna och spikar.
2013-12-28, 06:25 | #98 |
ingen som har SS tips? Nyfiken på deras utgång som ska ha så låg streck%
|
|
2013-12-28, 06:39 | #99 |
Fy fan va svårt idag, här kommer mitt V75 system
Avd1. 1,2,5,7,9,10 Avd2. 1 spets och slut Avd 3. 1,2,5,7 Avd4. 1,2,10,11 Avd 5. 5,10,12,15 Avd6. 5,6,7,9,10 Avd7. 4 första V 75 segern i år nu för Claes Ha en god helg,själv blir det jobb |
|
2013-12-28, 06:46 | #100 | |
Sharp$: 8333Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Man fick bara 7 anmälda till guld och tog bort det från V75, körs nu som lopp1, se https://www.travsport.se/sanmlista?k...vlingId=529821
Pilkast (+3) Senast redigerad av putte64 den 2013-12-28 klockan 06:49. |
|
2013-12-28, 07:07 | #101 |
1- fyra hästar 5,7,2,9
2- När de kört färdigt där framme så spurtar JU med10 Sugar Neo förbi demDagens bästa spik!! 3- 2,6,7,9,10 toköppet om inte 2an bara är bäst 4- Dagens näst bästa spik nr 10 Race Coboyland(form slår klass) 5- 15,7,10,12,6 6- omgångens stora miljondrag 8 cesar duo som får sällskap med 9,10 7- nästa miljondrag 5 Avanti LM som garderas med 3 Nougat ås 600 rader |
|
2013-12-28, 07:22 | #102 |
Anders Malmrot, spelexpert under lördagens V75 Direkt:
- 2 Burning Line Gral (V75-7) är en jag gillar. Det handlar om en häst som varit bort lite och nu fått två lopp i kroppen inför V75-starten hemma på Axevalla. Bästa hästen från ett perfekt läge! I en annars klurig omgång blir Anders Svanstedts sexåring mitt bästa spikförslag. Får inte ihop det tipset med vad Travtjänst säljer |
|
2013-12-28, 07:42 | #103 |
Jag skulle gärna ta del av snokens drag idag. Tack.
|
|
2013-12-28, 08:04 | #104 |
Kan inte Kontio leda hela vägen i avd 2?
|
|
2013-12-28, 08:20 | #105 | |
Citat:
Annars blir det spik på Uroy istället eller så fegar jag och tar med 2,5,7. Mitt andra spik blir Pamela Ali, Då det är min första häst och på strecken 3dje handare (just nu) 1: 2,9 2: 1,4 3: 5 4: 1,2,6,10 5: 7 6: 1,3,4,5,6,7,8,9,10 7: 1,2,3,4,5,6,9,11,12 |
||
2013-12-28, 08:22 | #106 |
|
|
2013-12-28, 08:26 | #107 |
Kontio i andra med Misty Marke, är det det nån som har koll på hästen och vet varför och när galopperna kommit i dom två sista starterna.
Ser ju ut att vara upplagt för jorma som brukar få iväg dom rejält i auto, och hästen är startsnabb. |
|
2013-12-28, 08:35 | #108 |
Snoken |
|
2013-12-28, 09:15 | #109 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 5618Winter - VS Stats: 73 - 53 - 7 ROI: 116.79% Vinstprocent: 57.94% |
Har fastnat för 5. ÅTTING HORNLINE i avd 6. Bra form, missvisande rad enligt stallet som tycker den står på tur för seger. Står bra inne i loppet. Man har siktat på detta.
2% på strecken, jag kommer bygga min DD kring denna idé. Köper redan nu vinnare till 25-30 ggr pengarna. |
2013-12-28, 09:25 | #110 |
Björn ligger lågt med sin styrning i avd 6 och favorit lär denna bli ! Någon som förklarar detta med sin visdom?
|
|
2013-12-28, 09:35 | #111 |
|
|
2013-12-28, 09:36 | #112 | |
Citat:
Loppet innan hoppar han direkt i starten. Skitig bana men vet ej om det är orsaken. |
||
2013-12-28, 09:49 | #113 |
Och sedan är Nogauten en klasshäst men kan vara så att Avanti lurar i vassen har jag en känsla för!?
|
|
2013-12-28, 09:52 | #114 |
Super Curious känns intressant trots chansartat läge. Blev, i mitt tycke, kraftigt bortkörd senast av annars duktige Oskar J. Med klaff idag är hon långt framme, vågar dock inte spika med tanke på läget.
|
|
2013-12-28, 09:57 | #115 |
Facit
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla Spelform: V75 , omg. 64 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 4, 9, 11 2 1 Misty Marke 3 7 Uroy 4 1, 2, 10 5 4, 5, 7, 10 6 1, 3, 5, 7, 10 7 4 Örbäckens Cruella Vadet gäller startnummer 300 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 150,00 kr |
|
2013-12-28, 09:57 | #116 |
|
|
2013-12-28, 09:58 | #117 |
Hur kan Affe Road stå i 4,2 med bara vara 3% streckad? Dum fråga kanske men jag förstår inte den logiken...
|
|
2013-12-28, 09:58 | #118 |
SYDVENSKANS SYSTEM
v75-1: 2.9 (1.7) v75-2: 1.4.5.6.7.10.11.12 (2.8) v75-3: 2.5.7 (9.10) v75-4: 2.10 (1.6) v75-5: 5.7.10.11.12 (4.15) v75-6: 7 Rooibos (10.3) v75-7: 2.3.4.5 (6.1) 1920rader/960kr |
|
2013-12-28, 10:03 | #119 |
DD 5 - 12 625 ggr
Någon som har en tanke kring 4 zahara i avd5? Chans? |
|
2013-12-28, 10:03 | #120 |
En fråga till er kunniga finns de änns chans att nån kan vinna över 7 PAMELA ALI den känns för mig som ett stekhet spik drag 14%.... antingen spikar ja eller kryddar med 4-6 hästar.
|
|
2013-12-28, 10:05 | #121 | |
Citat:
Zahara Axevalla 28/12 Ulf Ohlsson Lopp 9 Spår 4 Hon fick det inte att flyta perfekt senast och kusken trodde hon hade vunnit annars. Det visade sig vara en karled som störde henne men den är mycket bättre nu. Hon kan öppna bra så kusken får försöka komma först här. Hon är ganska bra för klassen så visst bör hon vara med där framme någonstans. Loppet ser öppet ut. Barfota r.o. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1) |
||
2013-12-28, 10:08 | #122 |
Är det någon som kan länka till avd1 Ruth reerstrup senaste lopp..
|
|
2013-12-28, 10:09 | #123 |
Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1628chaplins spel Stats: 125 - 85 - 7 ROI: 101.11% Vinstprocent: 59.52% |
Tycker det är värt att passa Nearly Nine Feet i avd 2 idag. Läget är tufft men sköter han sig finns det fart som räcker långt här. Blir det barfota runt om så ska den streckas.
|
2013-12-28, 10:10 | #124 |
på atgs hemsida låter det ju som att Bo w laddar från start med nougaten. Inte fan släpper Anders även fast nougaten skulle vara ett jävligt bra upplägg för enkla pengar? luktar körning... Då tror jag inte BLG har det som krävs för att vinna detta. Får gärna motbevisa mig, dagens schaaas för min del.
|
|
2013-12-28, 10:16 | #125 | |
Citat:
|
||
2013-12-28, 10:18 | #126 |
Emil Person på Skaraborgs läns tidning rapporterar live m värmningar idag:
http://www.skaraborgslanstidning.se/...-fran-axevalla |
|
2013-12-28, 10:19 | #127 | |
Citat:
|
||
2013-12-28, 10:19 | #128 | |
Citat:
Anders Svanstedt @anderssvanstedt 3m Burning Line Gral: kan bättre än senast. Fin i jobb. Ojämn Startsnabbhet, provar iaf. Är med i striden. Barfota RO |
||
2013-12-28, 10:22 | #129 |
12 Super Curious struken nu i avd 5
|
|
2013-12-28, 10:25 | #130 |
Anders Svanstedt @anderssvanstedt 9m
Burning Line Gral: kan bättre än senast. Fin i jobb. Ojämn Startsnabbhet, provar iaf. Är med i striden. Barfota RO |
|
2013-12-28, 10:48 | #131 |
hur löser vi andra loppet grabbar?
|
|
2013-12-28, 10:52 | #132 |
hej allihopa har en fråga angående Axevalla bruka bak hästerna vinna eller har ej koll på det finns nån kan hjälpa till?
|
|
2013-12-28, 10:54 | #133 |
Har känsla för Misty Marke. Ta många om du inte spikar. Heja Jorma
|
|
2013-12-28, 10:57 | #134 |
Både Kontio och Tillman kör för ledningen i V75-2, ingen av dem är känd för att ge sig....Öppnar för Heart Jack som spurtar ner samtliga över det långa upploppet.
|
|
2013-12-28, 11:02 | #136 |
Sværet sværet v75 i dag..-
V75
V75 BANE 28.12.2013 V75-1: 1,2,9 V75-2: 1,4,11 V75-3: 2 V75-4: 2,10 V75-5: 4,5,10,11 V75-6: 4,5,6,7,10,11 V75-7: 3 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 0,50 kr. 432 216 kr. Købt d. 28.12.2013 10:55 Serienummer: 9A06-602F- Udbydes af Danske Lotteri |
|
2013-12-28, 11:07 | #137 |
Håller med tror dessutom den får bra position från start i rygg på Skyreach som ska laddas från start.
|
|
2013-12-28, 11:13 | #138 |
Kan ju bli så att hon kryper ner i ryggen så fort det blir en lucka med. Är ju den perfekta ryggen att ha. Nej det är nog en SOS för herr Kontio idag
|
|
2013-12-28, 11:27 | #139 |
Ju mer man sitter och pillar med systemet ju mer snurrig blir man ju, riktigt riktigt svårt idag så nu får systemet lov att vara klart om det inte blir några strykningar vill säga.
1) Spikar 9 Hanna Banker 2) A: 1 B: 4,10,11,12,5 C:2,6 (får ingen riktig feeling i detta lopp så streckar på med 8 av 12, hade haft alla om jag hade haft råd men måste dra ner lite så får bli så här) 3) A: 5 B: 2,9,10,7 4) B: 2,10,1 5) Spik 5 Amina Hornline 6) B: 7,10,9,5 C: 3 7) A: 3 B: 4,2,11,9 C: 12 (garderar Nougat Ås, vågar inte spika i detta lopp då jag tycker det finns flera tänkbara och sen åker Goldomaster och Narold Vox med som skrällhästar) Krav 1-3 A hästar max 1 C häst får vinna. Om inga strykningar sker fram till 14:00 då jag tyvärr måste iväg (missar att se travet får följa det sporadiskt via mobilen) så blir detta systemet. |
|
2013-12-28, 11:27 | #140 |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla Spelform: V75, omg. 64 Avd Ordinarie hästar 1 2 Pelikan Trio 2 1, 2, 4, 7 3 5, 7, 8, 11 4 1, 2, 4, 6, 10 5 7 Pamela Ali 6 3 Baretta Boko 7 2, 3, 4, 8, 11 Vadet gäller startnummer 400 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: EF44
2013-12-28, 11:48 | #141 |
Tillman säger att hon ska köra för spets, går det inte vill hon öppna upp där framme så hon får lucka att lägga sig bakom Misty Marke. Så om inte Misty Marke släpper till spets lär det väl bli körning ett par hundra så Tillman får luckan.
|
|
2013-12-28, 11:49 | #142 |
lidt v4 for at være med
V4
V75 BANE 28.12.2013 V4-1: 3 V4-2: 8 V4-3: 1,2,3,4,5,7,9,10,11,12 V4-4: 6,8,12 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 2 kr. 30 60 kr. Købt d. 28.12.2013 11:39 Serienummer: 0008-2979-B6B |
|
2013-12-28, 11:50 | #143 |
Tillman har ingenting med spets o göra i avd 2.. misty marke tar den och sen får man hålla tummarna att fanskapet inte galopperar
|
|
2013-12-28, 11:54 | #144 | |
Citat:
Tillman tror inte att hon tar spets från MM, hon jämför hästen med rapid marke. Jag spikar MM. |
||
2013-12-28, 11:59 | #145 | |
Citat:
Misty Marke och Rooibos på det andra |
||
2013-12-28, 12:08 | #146 |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla Spelform: V75, omg. 64 Avd Ordinarie hästar 1 2 Pelikan Trio 2 4 Persos Amarula 3 6 Hamras Pirat 4 3 Jane's Heart 5 1 Lajos Cella 6 11 Jonathan Palema 7 3 Nougat Ås* Vadet gäller startnummer 1 rad x 1 x 0,50 kr Totalt: 0,50 kr Kvittonummer: C34C 22B3
2013-12-28, 12:09 | #147 |
V75 2
Misty Mark hoppar bakom bilen vid laddning. Sen kör 5 o 6 mot varandra. 4 Persos Amarula och 11 Heart Jack Gynnas. Drömscenariot för mitt system =) |
|
2013-12-28, 12:28 | #148 |
|
|
2013-12-28, 12:35 | #149 |
1 2, 9
2 1, 10, 11 3 5, 7 4 2, 10 5 5, 10 6 5, 7 7 2, 3, 4 Lycka till idag! |
|
2013-12-28, 12:37 | #150 |
|
|
2013-12-28, 12:42 | #151 |
Det var ett bra tag sen man lirade på trav så lite vilsen känner jag mig (inte säkert att det blir sämre för det).
1,2,4,7,8 1 7 2,4,5,9,10 7 5,6,7,9 2,3,4,5,6,11 600 rader Lycka till |
|
2013-12-28, 12:45 | #152 |
V4 - KÖR ÅKE KÖR!!
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla, omg. 43 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 3 Macho Gossip 2 1, 4, 5, 9, 12 3 5, 7, 10, 11 4 2, 3, 6, 7, 8 Vadet gäller startnummer 100 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 8902 C279 1675 XXXX Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla, omg. 43 Lopp: 1 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 3 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 500,00 kr Totalt: 500,00 kr Kvittonummer: CD0C AC73 5675 XXXX |
|
2013-12-28, 12:48 | #153 |
Heart Jack har 3 segrar. Alla från spets men sett riktigt vass ut de 2 senaste starterna. Tror den kan bli farlig i dag. Om det blir tempo i loppet vill säga. Med Wallin,Jorma och Tillman därframme kan jag inte tänka mig annat än högt utgångstempo och stumma ben. Tror att det långa upploppet kommer fälla avgörande i detta lopp.
|
|
2013-12-28, 12:49 | #154 |
Tror det blir såhär men är inte helt säker. Vet ej vem jag ska spika i sista. |
|
2013-12-28, 12:51 | #155 |
Skönt att se att spelstöten inte lyckades!!! DOPINGPROV på 5 Pactole DeLiton!! 10-åring som inte visat ett skit bombar runt första 1000 på 10 och håller strålande!! Goop upp ingen slump! Jävla pack!!!
|
|
2013-12-28, 12:51 | #156 |
1,2,3,4,7,9,12
1,2,10,11,12 7 2,10 7 7 2,3,4,5,11,12 Senast redigerad av draken den 2013-12-28 klockan 13:14. |
|
2013-12-28, 13:12 | #157 |
Det känns som flera sharpsare kommer sjöa idag ^^
Mercury broline skor runt om. Spiken Uroy känns ännu bättre. |
|
2013-12-28, 13:13 | #158 |
ska de slå på skor på mercury broline? nån som vet varför?
|
|
2013-12-28, 13:13 | #159 |
Vill man spara fossingarna på Mercury Broline? Det verkar ju som om banan tillåter barfotabalans.
|
|
2013-12-28, 13:18 | #160 |
|
|
2013-12-28, 13:18 | #161 |
Lite gratispengar??
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla Spelform: Lunch Dubbel, omg. 720 Avd Ordinarie hästar 1 5, 12 2 7, 10 Vadet gäller startnummer 4 x 100,00 kr Totalt: 400,00 kr Kvittonummer: A528 A095 D453 XXXX |
|
2013-12-28, 13:23 | #162 |
är det stort minus med skor på mercury?
|
|
2013-12-28, 13:28 | #163 |
TACKARRRRR!!
|
|
2013-12-28, 13:28 | #164 |
"P G @laxdasen 16m
Mill Triss med Uhrberg spik nu... då sitter V4..alla i sista!" Om ändå dasen varit med oss!!! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5) |
|
2013-12-28, 13:29 | #165 |
riktigt snyggt valde en rak ld med 9an i första dumt. grattis!!
|
|
2013-12-28, 13:29 | #166 |
info fra team svanstedt
Axevalla.
Arctic light. Gick bra senast med tappstart. Auto nu.. fin häst som kommer göra ett bra lopp. Barfota fram. Glenn palema. Tävlar alltid bra. Vinner ej ofta. Provar från start. Nöjd med fin peng. Burning line gral. Kan bättre än senast. Fin i jobb. Ojämn startsnabbhet.provar iaf. Är absolut med i striden. Barfota ro. Alchemilla rich. Fin form. Startsnabb som tusan. Kommer köra på chans idag. Stämmer de på vägen spurtar hon förbi många. Barfota ro. // team svanstedt |
|
2013-12-28, 13:31 | #167 |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla, omg. 43 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 3, 6, 7 2 1, 4, 5, 8, 9, 12 3 10 Mill Triss 4 12 Nelle Pride Vadet gäller startnummer 30 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 60,00 kr blev en liten idag kan kanske bli nån kladdpeng till v75 extra Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5) |
|
2013-12-28, 13:36 | #168 |
En liten ? den va fantastisk 3686kr tillbaka är över litet
doob (+5) |
|
2013-12-28, 13:37 | #169 |
Trio!
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla, omg. 43 Lopp: 4 Spelform: Trio 1:a 2, 6 2:a 1, 2, 3, 6, 7, 8, 12 3:a 1, 2, 3, 6, 7, 8, 11, 12, 13, 14, 15 Vadet gäller startnummer 108 kombinationer x 2,00 kr Totalt: 216,00 kr Kvittonummer: 6728 A0D5 10F1 XXXX |
|
2013-12-28, 13:39 | #170 |
Ja, kombinationen skor på+Ärling istället för Örjan=bort som A-häst. Har gått de senaste 16 starterna barfota och då tjänat merparten av sina pengar. Med skor: 17 1-3-2, utan: 16 4-1-3, och i hårdare gäng!
Senast redigerad av overpace den 2013-12-28 klockan 13:40. |
|
2013-12-28, 13:39 | #171 |
Om avslutningen blir en kopp te följt av en nougatpralin ska det väl iaf bli något tillbaka...
God Tur! Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla Spelform: V75, omg. 64 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 2, 7, 9 (4) 2 1, 2, 4, 6, 7 (11) 3 2, 5, 7 (10) 4 2, 10 (6) 5 2, 4, 5, 7, 10 (11) 6 7 Rooibos (10) 7 3 Nougat Ås* (2) |
|
2013-12-28, 13:40 | #172 |
Laxdasen har skänkt 1000 Sharps till tävlingen "Sju chanslösa".
alle (+5) |
|
2013-12-28, 13:41 | #173 |
Jag vart så förvirrad och besviken sen DD igår så blev en andel av axvalla profilen OTTO.
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla Spelform: V75, omg. 64, andelsspel Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 3, 9 2 1, 2, 4, 5, 7, 10, 11, 12 3 5, 7 4 10 Race Cowboyland* (2) 5 7, 10, 12, 15 6 3, 6, 7, 9, 10 7 2, 3 Vadet gäller startnummer 1 920 rader x 1 x 0,50 kr x 1/10 Totalt: 96,00 kr Kvittonummer: gÖÖÖÖT med kaffe |
|
2013-12-28, 13:45 | #174 |
Googlar man laxdasen så är han lika het som Zlatan just nu.
laxdasen (+5) |
|
2013-12-28, 13:49 | #175 | |
Citat:
doob (+5) |
||
2013-12-28, 13:51 | #177 | |
Citat:
Senast redigerad av doob den 2013-12-28 klockan 13:52. |
||
2013-12-28, 13:51 | #178 |
Du är kung DOOB... fortsätter leverera! snyggt och grattis!
laxdasen (+5) |
|
2013-12-28, 13:53 | #179 |
Banned
|
doob någon spik o skräll till v75?
|
2013-12-28, 13:53 | #180 |
Ojdå! Spelade i blindo! 20 ggr på raka tvillingen! Blev ju bra!
mrrobban (+1) |
|
2013-12-28, 13:55 | #181 |
Hej hej, ganska ny här. Inte hunnit läsa på så mycket idag, blev en blöt kväll igår, så slänger in ett litet chansspel.
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla Spelform: V75, omg. 64 Avd Ordinarie hästar 1 2, 4 2 4, 5 3 5 Mercury Broline 4 1, 2 5 10 Honeydew 6 2, 3, 7, 9, 10 7 2, 3, 4 Vadet gäller startnummer 120 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 60,00 kr Kvittonummer: 2F20 4815 5EB1 0945 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Inascott (+3) |
|
2013-12-28, 13:57 | #182 |
Min v75:a ser ut så här!
1) 9 2) 1 4 3) 2 4) 2 10 5) 1 4 5 6 7 9 10 11 14 15 6) 1 3 4 6 7 9 10 11 7) 1 2 3 4 5 11 I början är det tydligt vad jag tror på men i garderingsloppen så är mina skrällbud främst 11 Food Money 8% i sista men nämner även 3 Baretta Boko 8% i sjätte och 4 Zahara 7% i femte! Där har du mina spikar och främsta skrällbud under 10%! |
|
2013-12-28, 14:00 | #183 | |
Citat:
Har det sagts något om det på liven? |
||
2013-12-28, 14:02 | #184 |
Liten sidolapp där jag enbart går för 7!
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla Spelform: V75, omg. 64 V7 - endast vinst vid 7 rätt Avd Ordinarie hästar 1 2, 9 2 1 Misty Marke 3 2 Cloud Connected* 4 2, 10 5 4, 5, 6, 7, 10, 11, 15 6 1, 3, 4, 6, 7 7 2, 3, 11 Vadet gäller startnummer 420 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 210,00 kr Kvittonummer: AB40 80DB 54B1 XXXX |
|
2013-12-28, 14:04 | #185 |
Banned
|
1,2,3,9,10
1 Misty Merke 2,5,7,9 1,2,10 5 Amina Hornline 2,3,4,5,7,9,10 2,3,4,9,11 1050kr - 4 andelar GL |
2013-12-28, 14:04 | #186 |
Klar rak tvilling i första V75!
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla, omg. 43 Lopp: 5 Spelform: Tvilling Hästar: 2, 9 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 1000,00 kr Totalt: 1000,00 kr Kvittonummer: 8F88 48BD 54F1 XXXX Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
2013-12-28, 14:05 | #187 |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla Spelform: V75, omg. 64 V7 - endast vinst vid 7 rätt Avd Ordinarie hästar 1 9 Hanna Banker 2 1 Misty Marke 3 5, 7 4 2 Lovelock 5 2, 4, 5, 7, 10, 15 6 7, 9 7 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Vadet gäller startnummer 264 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 132,00 kr Kvittonummer: 8F0C E8FD 12B1 0941 |
|
2013-12-28, 14:07 | #188 |
V-75
Mitt system idag blev såhär
Avd 1. spik 9 HB Avd 2. 1,4,10 Avd 3. 2,5,7,9,11,12 Avd 4. spik 10 RC Avd 5. 5,7,10,15 Avd 6. 5,7 Avd 7. 2,3,11,12 kostnad 288 kronor och lycka till allihop |
|
2013-12-28, 14:15 | #189 |
Axevalla 64 20131228 V75
Avd-1: 1,2,5,7 Avd-2: 11 Avd-3: 2,6,7,9,10 Avd-4: 10 Avd-5: 5,7,13 Avd-6: 10 Avd-7: 2,4,5,11 System: 1 240 rader * 1 * 0,50 = 120 kr |
|
2013-12-28, 14:16 | #190 |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla Spelform: V75, omg. 64 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 3, 5, 7, 9 2 1, 4 3 2, 5, 7 4 2 Lovelock 5 6 Muscles Girl 6 1, 2, 3, 7, 10 7 2, 3 Vadet gäller startnummer 360 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 180,00 kr Drömde att Purple rain dream vann och nu vågar jag inte ta bort den : ) Senast redigerad av whalz den 2013-12-28 klockan 14:17. |
|
2013-12-28, 14:16 | #191 |
blev två lappar idag, idag sätter någon av oss här på sharps sjuan!!! lycka till alla
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla Spelform: V75, omg. 64 Avd Ordinarie hästar 1 9 Hanna Banker 2 1 Misty Marke 3 7 Uroy 4 2, 5, 10 5 4, 5, 7, 10, 15 6 3, 6 7 1, 2, 3, 4, 5, 11 Vadet gäller startnummer 180 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 90,00 kr Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla Spelform: V75, omg. 64 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 2, 5, 7 (1) 2 1 Misty Marke (4) 3 2, 5, 6, 7 (8) 4 2, 5, 6, 10 (7) 5 10 Honeydew (5) 6 1, 3, 6, 7 (9) 7 2, 3, 4, 5, 12 Vadet gäller startnummer 960 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 480,00 kr |
|
2013-12-28, 14:17 | #192 |
Så blev det.
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla Spelform: V75, omg. 64 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 2, 5, 7, 9 (3, 4) 2 1 Misty Marke (11, 4) 3 2, 6, 7 (10, 9) 4 2 Lovelock (10, 6) 5 5 Amina Hornline (10, 7) 6 4, 6, 7, 9, 10 (3, 1) 7 2, 3, 4, 5, 11, 12 Vadet gäller startnummer 450 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 225,00 kr Kvittonummer: |
|
2013-12-28, 14:17 | #193 |
Nu är det ingen återvändo.
Avd1. 1,9 Avd2. 1,2,4,6,10,11 Avd3. 9 Avd4. 2,10 Avd5. 2,5,6,7,9,10,11 Avd6. 7 Avd7. 2,3,4,6,9,11 504kr Lycka till allihop! |
|
2013-12-28, 14:24 | #194 |
1) 1,2,3,7,9
2) 1,3,4,7,10,11,12 3) 1,2,5,7,8,9,10 4) Spik 2 5) Spik 5 6) Spik 7 7) 2,3,4 |
|
2013-12-28, 14:25 | #195 |
Dagens bolagssystem:
V75 - 2013-12-28 - Axevalla Systemet skapat med 'Hjälp på traven!' (http://www.hpt.nu) V75-1: Lindahls stolopp - 1:A PRIS 100 000 kr 1640 A 1(B) - Ruth Reerstrup* (DK)(3,0) 2(B) - Pelikan Trio (IT)(2,0) 3(C) - Raising Rhonda (CA)(5,0) 4(C) - Ustine d'Ecajeul (FR)(7,0) 7(B) - Qvintette(4,0) 9(A) - Hanna Banker(1,0) V75-2: På Landet 2014 - Klass II, Försök 2 i Meeting 1 - 2014 - 1:A PRIS 100 000 kr 1640 A 1(A) - Misty Marke(1,0) 4(B) - Persos Amarula(2,0) 7(C) - Nice Leg(6,0) 10(C) - Sugar Neo(4,0) 11(B) - Heart Jack(3,0) 12(C) - Nearly Nine Feet(5,0) V75-3: Skara Hästlands lopp - Klass I, Försök 2 i Meeting 1 - 2014 - 1:A PRIS 100 000 kr 2140 A 2(A) - Cloud Connected*(1,0) 5(B) - Mercury Broline(2,0) 7(B) - Uroy(3,0) 9(C) - B.B.S.Sugarlight*(5,0) 10(C) - Quiteanotherstory(4,0) V75-4: - 1:A PRIS 30 000 kr 2140 A 1(B) - King (DE)(4,0) 2(A) - Lovelock(1,0) 3(C) - Jane's Heart(6,0) 6(B) - Geting Sånna(3,0) 7(C) - Glenn Palema(5,0) 10(B) - Race Cowboyland* (DK)(2,0) V75-5: Stolopp - 1:A PRIS 100 000 kr 2140 V 2(C) - Valnes Dora(7,0) 4(C) - Zahara(5,0) 5(A) - Amina Hornline(1,0) 7(B) - Pamela Ali(3,0) 10(B) - Honeydew(2,0) V75-6: Bronsdivisionen, Försök 2 i Meeting 1 - 2014 - 1:A PRIS 110 000 kr 2640 A 7 - Rooibos(1,0) V75-7: Silverdivisionen, Försök 2 i Meeting 1 - 2014 - 1:A PRIS 125 000 kr 2140 A 2(A) - Burning Line Gral(1,0) 3(B) - Nougat Ås*(2,0) 5(C) - Avanti L.M. (NL)(5,0) 6(C) - Caliber T.T.(8,0) 11(C) - Food Money (US)(4,0) Systemstorlek: 27 000 Reducerad storlek: 5 181 Kostnad: 2 590,50 kr Reduceringsgrad: 80,8 % ABCD-Villkor 1,2,3,4 A-Hästar 1,2,3,4 B-Hästar 1,2 C-Hästar Kuskar: 4 av 4 Kuskvillkor: 0,1,2 vinnare Björn Goop Kuskvillkor: 0,1,2 vinnare Kenneth Haugstad Kuskvillkor: 0,1,2 vinnare Jorma Kontio Kuskvillkor: 0,1,2 vinnare Anders Svanstedt Utgångar: 1 av 1 Utgång: 1,2,3 vinnare Misty Marke Burning Line Gral Lovelock Radvärde Beräknat radvärde: 8000 - 34632392 kr Procentintervall: 0 - 100%
2013-12-28, 14:27 | #196 |
Så här blev det. Lycka till alla
1. 1, 2, 7, 9, 10 2. 1 Misty Marke 3. 7 Uroy 4. 1, 2, 6, 10 5. 7 Pamela Ali 6. 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10 7. 2, 3, 4, 5, 9, 11, 12 980 rader DD 5-12 |
|
2013-12-28, 14:27 | #197 |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla Spelform: V75, omg. 64 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 3, 11 2 1, 4, 7 3 1, 5, 7, 8, 9, 12 4 3, 6 5 7 Pamela Ali 6 9 Kalle 7 2, 4 Vadet gäller startnummer 288 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 144,00 kr Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla, omg. 43 Lopp: 5 Spelform: Plats Hästar: 11 Caddie Geisha Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla, omg. 43 Lopp: 5 Spelform: Vinnare Hästar: 11 Caddie Geisha Vadet gäller startnummer 1 x 140,00 kr Totalt: 140,00 kr Senast redigerad av astockel den 2013-12-28 klockan 14:28. |
|
2013-12-28, 14:28 | #198 |
V75 - 2013-12-28 - Axevalla
Systemet skapat med 'Hjälp på traven!' (http://www.hpt.nu) V75-1: Lindahls stolopp - 1:A PRIS 100 000 kr 1640 A 7 - Qvintette(3,7) 9 - Hanna Banker(1,0) V75-2: På Landet 2014 - Klass II, Försök 2 i Meeting 1 - 2014 - 1:A PRIS 100 000 kr 1640 A 1 - Misty Marke(3,3) 2 - Chosen One(6,3) 3 - Affe Road(5,7) 4 - Persos Amarula(3,7) 5 - Prins Korean(7,0) 6 - Skyreach(8,7) 7 - Nice Leg(6,0) 8 - Law Laday(11,0) 9 - Photo Star(11,0) 10 - Sugar Neo(3,0) 11 - Heart Jack(4,0) 12 - Nearly Nine Feet(7,7) V75-3: Skara Hästlands lopp - Klass I, Försök 2 i Meeting 1 - 2014 - 1:A PRIS 100 000 kr 2140 A 2 - Cloud Connected*(2,7) 7 - Uroy(2,0) 9 - B.B.S.Sugarlight*(5,7) 11 - Askhults Sigvard(5,7) V75-4: - 1:A PRIS 30 000 kr 2140 A 6 - Geting Sånna(4,3) V75-5: Stolopp - 1:A PRIS 100 000 kr 2140 V 7 - Pamela Ali(3,3) V75-6: Bronsdivisionen, Försök 2 i Meeting 1 - 2014 - 1:A PRIS 110 000 kr 2640 A 1 - Gigant Sånna(5,0) 3 - Baretta Boko(3,0) 4 - Elit Håleryd(5,3) 5 - Åtting Hornline(9,0) 7 - Rooibos(1,3) 10 - Kazire de Bob(2,7) V75-7: Silverdivisionen, Försök 2 i Meeting 1 - 2014 - 1:A PRIS 125 000 kr 2140 A 2 - Burning Line Gral(1,7) 3 - Nougat Ås*(1,3) 4 - Örbäckens Cruella(4,0) 11 - Food Money (US)(4,0) 12 - Narold Vox(6,7) Systemstorlek: 2 880 Reducerad storlek: 996 Kostnad: 585,00 kr Reduceringsgrad: 65,4 % OBS! V7 för rader med beräknat radvärde under 10000 kr OBS! Flerbong på enkelrader för att uppnå målvinsten 55000 kr OBS! Flerbong spelat på vissa rader för att uppnå en kostnad på 585 kr. Utgångar: 1 av 1 Utgång: 3,4,5 vinnare Qvintette Misty Marke Persos Amarula Heart Jack Rooibos Kazire de Bob Cloud Connected* Burning Line Gral Nougat Ås* Örbäckens Cruella Food Money (US)
2013-12-28, 14:28 | #199 |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla Spelform: V75, omg. 64 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 3, 7, 9 2 1 Misty Marke 3 2, 5, 7, 8, 9, 11 4 2, 4, 6, 10 5 5, 10, 15 6 10 Kazire de Bob 7 3 Nougat Ås* Vadet gäller startnummer 360 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 180,00 kr |
|
2013-12-28, 14:28 | #200 |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla, omg. 43 Lopp: 5 Spelform: Vinnare Hästar: 10 Alchemilla Rich Vadet gäller startnummer 1 x 50,00 kr Totalt: 50,00 kr Kvittonummer: |
|
2013-12-28, 14:29 | #201 |
Axevalla V75
Avd-1: 1,5,7,9,11 Avd-2: 1 Avd-3: 2 Avd-4: 2,10 Avd-5: 5,6,7,10,11,14,15 Avd-6: 3,4,10,11 Avd-7: 3,11 560 rader * 1 * 0,50 = 280 kr |
|
2013-12-28, 14:34 | #202 |
Blir så less på mig själv! Det första jag intalade mig själv när jag började läsa strecklistorna var att nummer 1 Ruth Reerstrup skulle ta hem detta lopp utan större problem. Men självklart så är man feg och garderar! Tröttsamt. Skönt att Caddie Geisha satt på plats i alla fall. Lita alltid på din inre känsla...
Senast redigerad av astockel den 2013-12-28 klockan 14:35. |
|
2013-12-28, 14:34 | #203 |
BRA takter
på mit bon 1,2,9
men da bo gik i galop var jeg klar over at løbet var over |
|
2013-12-28, 14:36 | #204 |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla Spelform: V75, omg. 64 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 2, 9 (7, 3) Ville ha alla hästar med här men plånboken tillåter inte det. 2 1, 4, 10, 11 (7, 5) 3 1, 2, 5, 7, 8, 9, 10 (12, 4) 4 10 Race Cowboyland* (2, 1) 5 5 Amina Hornline (10, 4) 6 7, 10 (9, 3) 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 11, 12 (9, 7) Vadet gäller startnummer 1 344 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 672,00 kr Kvittonummer: 6D02 A0BB 903D SJÖA Började fint med plats spelen idag iallafall. Hade ju en sjukt dålig dag här sist igen. Men men nu ska det vara slut på dålig form hoppas jag. Lycka till alla Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) Senast redigerad av Steffe1988 den 2013-12-28 klockan 14:39. |
|
2013-12-28, 14:37 | #205 |
Kan nån berätta vem som vann, har ej atg live
|
|
2013-12-28, 14:38 | #206 |
|
|
2013-12-28, 14:40 | #208 |
Jävla pajas galopp då.
2013-12-28, 14:41 | #210 |
Många överlevde här inne. Bra början. Hanna Banker måste ha vart sjuk. Bland det sämre jag sett. Näst sist i mål.
|
|
2013-12-28, 14:43 | #211 |
Sent på det..
1: 1,2,3,7,9,10 2: 1 3: 7 4: 10 5: 7 6: 1,3,4,5,6,7,9,10 7: 1,2,3,4,5,9,11,12 |
|
2013-12-28, 14:48 | #212 |
+++++
Persos Amarula helt klart sammen Heart Jack ---
|
|
2013-12-28, 14:49 | #213 |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla, omg. 43 Lopp: 6 Spelform: Plats Hästar: 4 Persos Amarula Vadet gäller startnummer 1 x 138,00 kr Totalt: 138,00 kr |
|
2013-12-28, 14:49 | #214 |
Fan att inte in serenity vann.. kanske inte ens va nära? kollade bara resultatet
|
|
2013-12-28, 14:50 | #215 |
Banned
|
|
2013-12-28, 14:52 | #216 |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla, omg. 43 Lopp: 6 Spelform: Vinnare Hästar: 10 Sugar Neo Vadet gäller startnummer 1 x 150,00 kr Totalt: 150,00 kr |
|
2013-12-28, 14:55 | #217 |
Vart försvann 11an? Galopp i början?
|
|
2013-12-28, 14:55 | #218 |
Där satt 4an som en spik!
heddari (+1) |
|
2013-12-28, 14:55 | #219 |
Persos Amarula vp |
|
2013-12-28, 15:01 | #220 |
Synd att 4an vann hade behövt en kamel häst där
|
|
2013-12-28, 15:03 | #221 |
Kuk. black redan. hoppades att den skulle tvärstanna men såklart inte.
Senast redigerad av draken den 2013-12-28 klockan 15:07. |
|
2013-12-28, 15:07 | #222 |
Ursäkta för min "dåliga rek" - skulle gått mer på att den inte gått en meter bakifrån tidigare... Tror, iofs. att det kvittat idag, så bra helt plötsligt som Persos Amarula var - har varit hur vek som helst men vinner nu från dödens, hehe... Inte lätt att räkna ut när utrustningsändringar bär frukt...
Jaja, brukar inte be om ursäkt, men detta kändes inte bra!
2013-12-28, 15:08 | #223 |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla, omg. 43 Lopp: 7 Spelform: Plats Hästar: 12 Royal Fighter Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla, omg. 43 Lopp: 7 Spelform: Plats Hästar: 8 Ottens Fighter Vadet gäller startnummer 1 x 50,00 kr Totalt: 50,00 kr Senast redigerad av astockel den 2013-12-28 klockan 15:09. |
|
2013-12-28, 15:12 | #225 |
Mercey Broline är ju bara plocka bort den kusken vinner aldrig 2 gånger i rad på v75
|
|
2013-12-28, 15:12 | #226 |
Försöker mig på ett vinnarspel på Uroy som lättas i balansen.
|
|
2013-12-28, 15:14 | #227 | |
Citat:
Undrar om det är många som väljer att trots att dom känns skit och vet att något är fel innan start? Man skulle ha kört på magkänslan innan att det kändes otroligt märkligt att Haugstad som knappt vinner något varken på V64.a,V86 eller V75 nu för tiden seglar upp med 2 favoriter och en 3.e handare på V75. Tror att han hade kört bort favoriten i V75-1 oavsett om den var frisk. Inte alls samma drag i honom längre vilket är lite synd då han var en av mina favoritkuskar ett bra tag men rasat helt senaste året. EDIT : 12 Royal Fighter spurtar hem 3.e nu.
Travstatistiken sjöar cash hos V75 Pensionskassan: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av sandro den 2013-12-28 klockan 15:15. |
||
2013-12-28, 15:19 | #229 |
HELVETE! Hade ju en jävla saftig summa på Pirat!!!!!!!!!
2013-12-28, 15:19 | #230 |
Vad i helvete säger han på atg-live??
Vi får ännu en seger från ledningen säger han med 100 meter kvar!? Undrar om det är den klassen som atg.s "talangfabrik" håller. Som sagt var...spelar ingen roll vad Haugstad kör, ett under att någon ger honom förtroende med så fina hästar.
Travstatistiken sjöar cash hos V75 Pensionskassan: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av sandro den 2013-12-28 klockan 15:20. |
|
2013-12-28, 15:19 | #231 |
Kunde inte hamras hållt ut sista??
|
|
2013-12-28, 15:19 | #232 | |
Ingen sätter alla rekar
Men hon var bra senast Så här stoår det i min logg inför dagens tävlingar Persos Amarula - Medel ut som sämst - 2a/3e ut senast, först i 3e, klart bra - Jag är lite inne på att den vinner nu !!! - Hmm, såg precis att Tino kör, helt värdelös kusk Citat:
2013-12-28, 15:21 | #233 | |
Citat:
2013-12-28, 15:22 | #234 |
Vem vann, sitter på Burger King 1% batteri kvar.
|
|
2013-12-28, 15:23 | #235 |
Mercury Broline kom 3a men den dåliga starten inte dåligt gjort av Tino Ärling
|
|
2013-12-28, 15:23 | #237 |
Sjuk
Sandro Du kan ej känna om en häst är sjuk i värmningen.Det är när hästen presterar på max det kommer fram.
|
|
2013-12-28, 15:24 | #238 |
Skit, upploppet skulle ha varit kortare
Satan att inte Kim fick vinna med Hamras Pirat, värdet hade varit mumma på v7
|
|
2013-12-28, 15:25 | #239 | |
Citat:
Tycker hon var bättre senast än tidigare starter, men inte mycket då hon fick ett bra lopp, en kurva i tredjespår och drog visserligen fram vinnaren, men gav upp direkt på upploppet... Ett liknande lopp idag och hon hade varit sist i mål - idag var ju hon kusligt förbättrad, vekskallen...
2013-12-28, 15:26 | #240 | |
Citat:
En av dom värre är väl Witasp som sagt det ett antal ggr men ändå startar sina hästar som antingen hoppar eller inte travar rent en meter i loppet eller går genom fältet som en sten efter lustempo. Den mest kända med honom är väl när han var till valla med Stein Daylight som var favorit och såg riktigt risig ut i värmningen, klappade ihop helt i loppet och Witasp själv sa efteråt att den inte alls kändes bra innan loppet men han chansade ändå..sånt är härligt för oss spelare att höra va? Sedan stryks det en hel del hästar efter värmningar pga av att något inte står rätt till så att det inte går att känna av det är något som du själv hittat på antar ja.
Travstatistiken sjöar cash hos V75 Pensionskassan: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av sandro den 2013-12-28 klockan 15:31. |
||
2013-12-28, 15:30 | #241 |
Race Cowboyland vinner nästa avdelning?
Känns så och chansar på det.. |
|
2013-12-28, 15:32 | #242 |
Sjuk
Det håller jag med om om hästen är halt eller orytmisk,men om det är en infektion kan du ej märka det i värmningen En halt häst ska inte starta
|
|
2013-12-28, 15:33 | #243 |
|
|
2013-12-28, 15:33 | #244 |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla, omg. 43 Lopp: 8 Spelform: Vinnare Hästar: 3, 6 Vadet gäller startnummer 2 x 100,00 kr Totalt: 200,00 kr Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla, omg. 43 Lopp: 8 Spelform: Vinnare Hästar: 7 Glenn Palema Vadet gäller startnummer 1 x 50,00 kr Totalt: 50,00 kr |
|
2013-12-28, 15:37 | #245 |
|
|
2013-12-28, 15:40 | #246 |
Såja!! Antaligen en jävligt idiotisk spik nu i nästa..
|
|
2013-12-28, 15:40 | #247 |
Så jädra gött Goop! nu blir de tuffare på slutet för min del
|
|
2013-12-28, 15:41 | #248 |
|
|
2013-12-28, 15:43 | #249 |
Hoppas dom 3 sista loppen blir favoriter
|
|
2013-12-28, 15:45 | #250 |
Du vill ha en ny jackpott.
Själv hoppas jag på lite småskrällar Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Inascott (+5) |
|
2013-12-28, 15:51 | #251 |
DD
DAGENS DUBBEL
V75 BANE 28.12.2013 DD1: 11 DD2: 3 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 100 kr. 1 100 kr. Købt d. 28.12.2013 15:50 Serienummer: 7014-91CC- Udbydes af Danske Lotteri |
|
2013-12-28, 15:53 | #252 |
spelar vinnare på 10 honeydew till 7.00
gott spelvärde (bet)
2013-12-28, 15:56 | #253 |
tvilling
VILLING
V75 BANE 28.12.2013 LØB 9 1. 10 2. 11 Indskud: Antal rækker: Total Indskud: 100 kr. 1 100 kr. Udbydes af Danske Lotteri Spil A/S |
|
2013-12-28, 15:59 | #254 |
Hoppas den visar lite muskler nu!
|
|
2013-12-28, 16:02 | #255 |
jävla skit
Bra för 6an med en 2% dock Senast redigerad av whalz den 2013-12-28 klockan 16:04. |
|
2013-12-28, 16:05 | #258 |
|
|
2013-12-28, 16:06 | #259 |
|
|
2013-12-28, 16:08 | #260 |
vilket skutt de vart på v75 från 1700kr till 120 000 tusen
|
|
2013-12-28, 16:09 | #262 |
Måste ge cred till den här inne som snackade upp Dalborg igår eller för någon dag sedan, personen skrev att det dröjer inte för än han sätter dit en 0 eller 1% på streckspelen.
Tackar för det!! Riktigt fina pengar in på det vinnarspelet och 2.a streck på V75 efter 15 Village Surprise, hoppet om 6 rätt lever än iaf med spik på BG i nästa och alla i sista. Även omgångens skräll som hamnade precis utanför TT.s system efter strykningen på 12.an. Dom missar på 9 streck haha.
Travstatistiken sjöar cash hos V75 Pensionskassan: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av sandro den 2013-12-28 klockan 16:12. |
|
2013-12-28, 16:12 | #263 |
Dubbel snack nu!! Tänker spela 9-2,5,11 x 100:-
|
|
2013-12-28, 16:14 | #264 | |
Citat:
hahaha - missa dom?? - hahaha hahaha - fler som missat förutom moi? hahaha
2013-12-28, 16:16 | #266 |
Spelat en rak chansdubbel som ger en del i odds..
4 - 12 |
|
2013-12-28, 16:18 | #267 |
11-3
12-3 något krokig dd
2013-12-28, 16:18 | #268 |
Jag spikade cloud och missade således där men hade iaf prima på 4
2013-12-28, 16:21 | #270 |
Var tvungen att även spela vinnare på Elit Håleryd, Då oddset känns bra.
|
|
2013-12-28, 16:22 | #271 |
10,11 - 2 lite mer
10,11 - 5,9 lite mindre |
|
2013-12-28, 16:23 | #272 |
Kazire De Bob...! Stark och kan speeda en lång bit - bra över det långa upploppet. Denna vinner nu!!!
2013-12-28, 16:24 | #273 |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla Spelform: Dagens Dubbel, omg. 721 Avd Ordinarie hästar 1 5, 6 2 3 Nougat Ås* Vadet gäller startnummer 2 x 50,00 kr Totalt: 100,00 kr |
|
2013-12-28, 16:25 | #274 |
Så redan från början att Goop vinner 3 i dag. Måste stå för det men för att få lite tryck i dd spelar jag mot 11 och 12
|
|
2013-12-28, 16:25 | #275 |
Synd att man inte observerade detta i tid ifrån Jens Sjöden's statistiksida:
"Detta sagt eftersom jag tycker att 13 Prima Donna bör ha mer än 0% chans. Typisk skrällvinnare, i sådana här lopp vinner ju faktiskt 14:e-rankade ibland (tabell sidan 179). ”Trodde på seger senast och hästen var jätteduktig, men det strulade under vägen” säger tränaren till Ronden. Då blev hon fyra och stod i 45 gånger. Det bör bli ett liknande odds den här gången, men läget är i alla fall lite bättre och med tur i stället för otur blir placeringen bättre än senast. 13 Prima Donna tar en plats och favoriten en annan. Den som kan lista ut den tredje kan få in en fin trio till högt odds på få rader". http://www.storavinster.se/statistikanalys-v75-8447373 |
|
2013-12-28, 16:25 | #276 |
Kör Anders! Kör!!! Blir bra i andra ut!
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla Spelform: Dagens Dubbel, omg. 721 Avd Ordinarie hästar 1 3 Baretta Boko 2 3 Nougat Ås* Vadet gäller startnummer 1 x 300,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: 070C 80B5 D0B5 XXXX Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla Spelform: Dagens Dubbel, omg. 721 Avd Ordinarie hästar 1 3 Baretta Boko 2 5, 11 Vadet gäller startnummer 2 x 100,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 430C 80B5 D0B5 XXXX |
|
2013-12-28, 16:44 | #277 |
|
|
2013-12-28, 16:44 | #278 |
V3
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla, omg. 43 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 3, 5, 11 2 4, 11 3 1, 5, 11, 13 Vadet gäller startnummer 24 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 240,00 kr Kvittonummer: 6724 607D D0FB XXXX Chansar bort lill-Svanen som ska köra i spets men statistiskt ska inte den hästen gå där! Viker ner sig!? I andra studsade Untersteiners 11 fram men jag har jagat 4:an så vågar inte ta bort den! I sista tror jag att jag känner mig säker! Goop vinner väl men tar tre fina outsiders i bra form! |
|
2013-12-28, 16:46 | #279 |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla, omg. 43 Lopp: 9 Spelform: Plats Hästar: 14 Bedas Chip Vadet gäller startnummer 1 x 50,00 kr Totalt: 50,00 kr Kvittonummer: EBC8 0471 92FB 8945 Utbetalt: 325,00 kr Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla, omg. 43 Lopp: 9 Spelform: Plats Hästar: 14 Bedas Chip Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: CFC8 0031 92FB 0901 Utbetalt: 650,00 kr Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla Spelform: Dagens Dubbel, omg. 721 Avd Ordinarie hästar 1 5, 9 2 2, 4 Vadet gäller startnummer 4 x 37,00 kr Totalt: 148,00 kr Satt fint Skönt att få "sjöa" lite smått efter många mothugg... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5) Senast redigerad av astockel den 2013-12-28 klockan 16:51. |
|
2013-12-28, 16:49 | #280 |
Kul att Örbäcken Cruella fick vinna efter det fina loppet. BLG såg inte alls bra ut innan bilen gick.
|
|
2013-12-28, 16:50 | #281 |
Hade ju raket på Hamras/Örbäckens till 120ggr för 110kr: TILT!!!
2013-12-28, 16:50 | #282 |
HaHaHa
Lill Svanen
2013-12-28, 16:50 | #283 |
Nougat Ås är en riktig jäkla skithäst! Kommer aldrig rätt på den! Ofattbart att den har så många ettor i raden... Skyldig vinna!
|
|
2013-12-28, 16:51 | #284 |
GRATTIS VARULV TILL 7 RÄTT
|
|
2013-12-28, 16:52 | #285 |
Grattis Varulv till sjuan, endast V7 så klart!!
och Hatten med! Fullt pådrag på Twitter idag Senast redigerad av Helge den 2013-12-28 klockan 16:54. |
|
2013-12-28, 16:52 | #286 | |
Citat:
Sen blir det svårare ...
2013-12-28, 16:53 | #287 |
Får ta upp tvillingarna igen!
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla, omg. 43 Lopp: 12 Spelform: Tvilling Hästar: 4, 11 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 300,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: 676A 4ABD 70D5 XXXX |
|
2013-12-28, 16:55 | #289 |
Har Varulv satt 7:an?? GRATTIS SOM FAAAAN!! KUL! Någon som kan redovisa raden?? Smidig avstängning på dasen som dansade in V4 och ulven som sätter sjuan...
Över miljonen!!!! STOOOOORT!! Enbart för 7 eller?? |
|
2013-12-28, 16:56 | #290 |
GRATTIS; VARULV OCH HATTEN - FINA PENGAR!!!
2013-12-28, 16:57 | #291 | |
Citat:
Lär nog bli schysst nyårsfest
2013-12-28, 16:58 | #292 |
blir bara ännu mer förbannad
här har vi killar och tjejer som sätter v-7 till miljonen och vi får inte ta delas av tipsen för "reglerna" är sådana. ändra då reglerna så att vi kan ta del av deras tips här på forumet.
Grattis Varulv och det är du värd |
|
2013-12-28, 17:00 | #293 |
Grattis varulv!!! Riktigt häftigt!!!
|
|
2013-12-28, 17:02 | #294 |
Hatten satte bara rak DD va??
|
|
2013-12-28, 17:04 | #295 |
Vad har Varulv för twitter?
|
|
2013-12-28, 17:05 | #296 |
Grattis Varulv till storvinsten!
varulv (+100) |
|
2013-12-28, 17:08 | #298 |
spelatrav.se @spelatrav 20s
Ca 45 miljoner till Estland på 12 system. Även USA med på vinstlistan idag. #V75 så mycket till Estland?? sjukt! |
|
2013-12-28, 17:09 | #299 |
GRATTIS VARULV skönt att någon här kan visa var skåpet ska stå ha en schysst nyårs fest nu
|
|
2013-12-28, 17:09 | #300 |
Äre sant!? Fyfan va kul, och avis blir man! Vill OCKSÅ!!!!!!
2013-12-28, 17:10 | #301 |
Hur fan fick Ingves lucka?? Va ju klar!!?
|
|
2013-12-28, 17:14 | #302 |
Vem har infon om Varulv? Hade varit kul att se systemet
|
|
2013-12-28, 17:15 | #303 |
Grattis varulv! Själv får man vara glad för DD vinsten. Resten gick ju åt......
|
|
2013-12-28, 17:21 | #305 |
|
|
2013-12-28, 17:26 | #306 |
Så dåligt tycker jag inte det var, fick 2 kurvor i tredjespår, första och sista och det gick ganska fort där Sen slagen med en hals av en som gick på innerspår hela vägen. Ledaren fick ju givetvis en tryckare men..
|
|
2013-12-28, 17:37 | #307 |
Det är något galet med dessa uppgifter. Enligt ATG skall det finnas 56,06 rader med 7 rätt, enligt den vinstlista som spelatrav.se publicerat finns det 83,12 rader med 7 rätt.
2013-12-28, 17:50 | #308 |
Siffrorna på atg.se stämmer med "Att utdela på 7 rätt". Känns som att det borde vara "rätt".
2013-12-28, 17:56 | #309 |
Stort Grattis! Varulven
|
|
2013-12-28, 18:03 | #310 |
grattis varulv var kan man se hans system?
|
|
2013-12-28, 18:09 | #311 |
I sådana fall har jag svårt att få rum med någon så stor jättevinst till Estland som kommunicerats. 19 rätta rader hos svenska ombud, 19 rätta rader hos atg.se ger 18,06 system över för de internationella aktörerna att fördela. Inte 45,13 som det står i vinstlistan.
2013-12-28, 18:22 | #312 |
En teori är att man vid nedräkningen missat att man i Estland spelat endast V7 och haft deras system som 1 istället för 2,5 gånger den estniska insatsen. Då stämmer det ganska exakt, men i sådana fall har ATG ett stort problem.
2013-12-28, 18:25 | #313 |
Varuls system! |
|
2013-12-28, 19:03 | #314 |
Team Svanstedt
Ok, då kom den.. Dagen då det mesta gick åt skogen!!!
Väldigt tråkigt för er som singelstreckat Burning Line Gral. Från min synvinkel, så fick jag känslan av att Claes Svensson ville släppa spets, därför körde jag som jag gjorde. Med facit i hand blev det ju som alla såg.. Fel... Hade ju fått 2a ut om jag släppt ner Johnny. Nu handlar inte allt om Burning, men då han var en av dagens snackisar så var det ju tråkigt. Glenn Palema körde jag framåt med, men märkte tidigt att "dödens" skulle bli våran position. Då var det bara att backa ner och köra för en bättre peng. Alchemilla Rich fick ett fint lopp men det gick lite fort för hästarna ute i spåren. Vi jobbar vidare mot nya mål. God fortsättning och gott nytt år önskar Team Svanstedt |
|
2013-12-28, 19:11 | #315 |
Häftig vinst. Kraftig sjö. Bara att buga.
|
|
2013-12-28, 19:26 | #316 | |
Citat:
http://www.mynewsdesk.com/se/atg/pre...paa-v75-944694
2013-12-28, 19:41 | #317 | |
Citat:
|
||
2013-12-28, 19:46 | #318 |
Grattis Varulv
2013-12-28, 19:54 | #319 |
|
|
2013-12-28, 20:13 | #320 |
Grattis till Varulven! Grymt snyggt!
Känns surt att vi alla nu inte fick ta del av denna chattråd som hade blivit löjligt bra och roande om varulven, laxen och den siste varit inne idag. Nu gick vi miste om det tyvärr. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1) |
|
2013-12-28, 20:33 | #321 |
Fy fan vad orätt kastA ut sidans bästa tipster när han sätter miljonerna. Mod snacka om att komma fel på det.... Ring upp honom å snacka honom tillrätta istället. Guld värd ju en sån kille.
varulv (+100) |
|
2013-12-28, 20:49 | #322 |
Håller med! Men helt ärligt ärligt, är du förvånad?
|
|
2013-12-28, 21:05 | #323 |
|
|
2013-12-28, 21:16 | #324 |
den ena med kunskap och den andra med humor menade du nog.hahaha. Sorry dasen var tvungen
|
|
2013-12-28, 21:32 | #325 |
|
|
2013-12-28, 21:40 | #326 |
För typ tredje gången
@NEBteamet NEB teamet AB @NEBteamet 27m Precis blivit intervjuad av Kanal75, ni kan läsa det på atg.se imorgon lunch/eftermiddag. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sebkar (+100) |
|
2013-12-28, 21:40 | #327 |
Grattis varulv!!
Men precis som jag skrev i tråden om dessa avstängningar så är det sjukt att dom 3 mest formtoppade användarna här inne hittar snuskigt flyt innan dagens JP omgång och så blir dom avstängda, kostade nog några av som brukar rygga dessa herrar ca 1 mille. Någon som vet om personen som utdelade avstängningarna står för dessa pengar ur egen ficka till oss i travtråden? Hur som helst så måste ju personen i fråga nomineras till någon form av utmärkelse här på sharps för dom fruktansvärt otajmade avstängningarna. Angående felet som atg har gjort med antalet rätta system är förresten inte det enda under veckans gång, hänt 3 ggr förut under veckan och till och med min tjej som knappt har kunnandet har påpekat detta och frågat mig hur det är möjligt att antalet kvarvarande system kan fela så från avdelning till avdelning. Atg är riktigt nere i skiten nu när dom inte ens kan hålla koll på antalet system längre.
Travstatistiken sjöar cash hos V75 Pensionskassan: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
pawweshark (+25) |
|
2013-12-28, 21:44 | #328 |
STORT FUCKING GRATTIS! TILL VARULV MED GULDBYXORNA, MR 100%
varulv (+50) |
|
2013-12-28, 21:45 | #329 |
|
|
2013-12-28, 21:55 | #331 | |
Citat:
Vid ett tillfälle lyckades man strula till det med 0.01 system i skillnad mellan två avdelningar. Jag misstänker att det finns mer "handpåläggning" i ATGs IT-system än man kunde drömma om och är alltid intresserad av tips på märkliga spel-info-siffror.
2013-12-28, 22:10 | #332 |
Guest
|
Själv spelade man för stora pengar också, men hade oflyt med att skrällen kom i Avd5 istället för Avd6. Bättre lycka nästa gång.
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-28 Bana: Axevalla Spelform: V75, omg. 64, andelsspel Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 5, 7, 9, 10 2 1, 4, 6, 11 3 5, 7 4 2, 10 5 4, 5, 6, 7, 10, 11, 15 6 2, 5, 8, 11, 12 7 2, 3, 4 Vadet gäller startnummer 10 080 rader x 1 x 0,50 kr x 1/10 Totalt: 504,00 kr Kvittonummer: **** E655 965F 0905 Utbetalt: 560,00 kr |
2013-12-28, 22:37 | #333 |
Små pengar lirat efter ett jobbpass och lagom trött men det helstängda ffg på RR i första avgjorde spiken på en NG från december 2012, med uppkollad dokumenterad form och spetschans.
Hade varulv dessutom tipsat om sitt drag i femte så hade det suttit *grrr* Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fusbar (+160), draken (+50), DIF (+5), Pilkast (+1) Senast redigerad av Helge den 2013-12-28 klockan 22:38. |
|
2013-12-28, 22:54 | #334 | |
Citat:
Jag hade med 13 i 5e på 3 hästar efter jag läst vad han skrev. |
||
2013-12-28, 22:59 | #335 | |
Citat:
Jag jobbade från 16:00 igår till 11:30 idag. Hann inte läsa knappt något, vilket jag brukar göra. Ville dock vara med på något, på den enorma jackpoten. Snabbt knåpat och den siste hade suttit om jag varit med i tid utan plugg - helt gratis från varulv Men vad bra, hur mycket vann du? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
varulv (+20) Senast redigerad av Helge den 2013-12-28 klockan 23:01. |
||
2013-12-28, 23:03 | #336 | |
Citat:
Jag vann inget.. |
||
2013-12-28, 23:10 | #337 |
synd helge...du tar dem imor...snyggt spelat
Helge (+5) |
|
2013-12-28, 23:12 | #338 |
|
|
2013-12-29, 04:11 | #339 |
Synd helge. Satt på restaurangen med gudfar. Han och en kompis åkte med 9 häst i femte. Jag påtalade nr 13 (läste oxå Jens) men icke! Måste jag säga att de spelade v7......
Helge (+5) |
|
2013-12-29, 10:45 | #340 | |
Citat:
Själv fick jag 5 rätt, brände i lopp 5-6 tyvärr..! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
||
2013-12-29, 11:19 | #341 |
Laxdasen:
Meddelande till alla på SHARPS: jag kommer lämna sharps för gott. Kommer finnas här istället. Sharps=Div 7, Twitter=Elitserien Jag har härmed avslutat mitt medlemskap på SHARPS. Meddelar Laxdasen! Senast redigerad av korpo den 2013-12-29 klockan 12:36. |
|
2013-12-29, 11:52 | #342 | |
Citat:
Att han raljerar om 0% är bara löjligt. V75%det visar att hästen var spelad på 0.66% och det är givetvis den procentsatsen som han ska ställa vinstchansen mot.
2013-12-29, 12:05 | #343 |
GRATTIS VARULV!!!!!
|
|
2013-12-29, 12:12 | #344 |
Var nog många som läste Jens Sjöde`n men hästen var inte mer spelad för det.. Hade varulv skrivigt här att han trodde den var farlig så hade den säkert blivigt betydligt mera spelad.
|
|
2013-12-29, 12:21 | #345 | |
Citat:
Han hade ju någon intervju du kopierade in här. |
||
2013-12-29, 12:51 | #347 | |
Citat:
1.60% på V5 2.20% på Tvilling 3.10% på Vinnarspelet OCH HELA 8.30% av PLATS-spelet. Skrällar som är hårt spelade på plats är alltid värda extra uppmärksamhet. Det är mycket som krävs för att en skräll ska vinna. Men platsa kan man ofta göra på egen styrka. Därför är hårda platsspel en helt ok indikator. Tyvärr så låg loppet så sent i omgången att den höga andelen på platsspelet inte var synlig vid V75-spelstopp. Om inte annat så är det värt att tänka på när man letar skrällar i V75-1!
2013-12-29, 13:00 | #348 |
Det där är en viktig faktor att tänka på, nämligen hur alla statistiska indikatorer såg ut en halvtimme före spelstopp. Det är inte sällan som det som i efterhand såg ut som en signal att spela inte fanns alls när man lämnade in systemet.
2013-12-29, 13:07 | #349 |
Men som indikator för första loppet i streckspelen är det nog mumma!
2013-12-29, 13:34 | #350 |
0.66% på V75
1.60% på V5 2.20% på Tvilling 3.10% på Vinnarspelet OCH HELA 8.30% av PLATS-spelet Hur tar du fram alla siffror på tvilling, vinnarspel samt platsspel? Känner mig okunnig nu. Tur du och andra finns Strappa71 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
2013-12-29, 13:56 | #351 |
Ja visst, och är man vaken kan man komplettera med en V4:a/V5:a/DD-spel. Tyvärr finns det ju idag inga rank/ reduceringsprogram som hjälper till att redogöra för tydliga skillnader i spelet som kan vara signaler för spel.
2013-12-29, 14:05 | #352 | |
Citat:
I HPT kan du lägga upp kolumner för Vinnarspelsandel, platsandel,tvillingandel osv i avdelningsfliken för streckspelen. Det som fattas är kors-visning för streckspelsandelarna.
2013-12-29, 15:28 | #353 | |
Citat:
både på deras lilla och stora systemet. Så då hade de 2 av de 3 system som satte 7 rätt och 7:an gav då ca 6 miljoner. |
||
2013-12-30, 10:46 | #354 |
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle18098174.ab
Ännu en artikel med den Mäktige Varulv!! Grattis igen! |
|
2013-12-30, 10:57 | #355 | |
Citat:
Men så har inte jag gjort. Jag använder reduceringsprogrammet HjälpPåTraven, HPT, där man kan välja att visa den här infon i konfigurerbara data-kolumner.