Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-26, 10:45   #1156

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 61
Standard

Plats på Gisela Ås 4.75 Unibet
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-26, 10:48   #1157

Standard

Sen tar jag åt mig Viroids tips om Circles så blir ett platsspel på den med på Unibet 6.25
Gammal 2014-04-26, 10:51   #1158

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Flickepojken, är det verkligen smart att spela både Gisela Ås och Circles plats i samma lopp? Det betyder i stort sett att endast ett spel kan gå in då det är långsökt att båda är på plats med så bra motståndare, bättre att chansa på den du tror mest på isåfall.

Troligtvis kniper Youana och Sahara Fairytale vars en plats bland de tre och då kanske det är lite dumt att spela två andra hästar på plats?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-26, 10:53   #1159

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Flickepojken, är det verkligen smart att spela både Gisela Ås och Circles plats i samma lopp? Det betyder i stort sett att endast ett spel kan gå in då det är långsökt att båda är på plats med så bra motståndare, bättre att chansa på den du tror mest på isåfall.

Troligtvis kniper Youana och Sahara Fairytale vars en plats bland de tre och då kanske det är lite dumt att spela två andra hästar på plats?
Bra där Andy! Jag är lite snurrig, tänkte inte på att de var i samma lopp. Men då blir det Gisela ås utav dem tror jag
Gammal 2014-04-26, 10:56   #1160

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:

Det spelar ingen roll. Utan att säga något om dessa specifika spels värde så är det inga problem att spela plats på 2 hästar i samma lopp.
Inga spel sitter varje gång utan man spelar efter sannolikheter. Gisela Ås behöver bara platsa 21,5% eller mer för att det ska vara profitabelt. 16% gäller för Circle.
Kan ibland spela vinnarspel på 2-3 hästar utan problem i ett lopp t.ex. om favorit är kraftigt överspelad/överskattad. Då kan det uppstå värde i flera andra hästar.
Flickepojken (+2), Migge (+1)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-26, 11:13   #1161

AndyMarts avatar

Standard

Håller med dig, det kan vara spelvärt att spela flera hästar då en favorit är överspelad i ett lopp, men jag anser att detta är ett lite annorlunda exempel. Här är två riktiga topphästar med bevisad form med i loppet och det mesta talar för att de kommer vara placerade i ledningen respektive rygg ledaren. Därför är det också troligt att de förblir 1a och 2a i mål eller att de iallafall håller sig bland de tre in i mål.

Varken Circles eller Gisela Ås har samma form som de två favoriterna och det känns därför väldigt långsökt att båda ska vara på plats idag, min åsikt är att man ska plocka ut den med bäst chans av de två, spela denne och hoppas på att den kniper den sista "lediga" platsen efter favoriterna.

Du skriver även att Gisela "bara" behöver platsa 21,5 % av gångerna och Circles 16 %. Jag tycker inte att det är "bara" utan för mycket, jag tror inte att Gisela platsar var femte gång och inte heller att Circles platsar var sjätte gång eftersom Gisela inte har rätta formen och Circles inte riktigt visat att den duger bland de bästa stona. Men visst, anser man att båda är spelvärda så är det bara att köra på och hoppas!
Gammal 2014-04-26, 11:24   #1162

Standard

Citat:
Håller med dig, det kan vara spelvärt att spela flera hästar då en favorit är överspelad i ett lopp, men jag anser att detta är ett lite annorlunda exempel. Här är två riktiga topphästar med bevisad form med i loppet och det mesta talar för att de kommer vara placerade i ledningen respektive rygg ledaren. Därför är det också troligt att de förblir 1a och 2a i mål eller att de iallafall håller sig bland de tre in i mål.

Varken Circles eller Gisela Ås har samma form som de två favoriterna och det känns därför väldigt långsökt att båda ska vara på plats idag, min åsikt är att man ska plocka ut den med bäst chans av de två, spela denne och hoppas på att den kniper den sista "lediga" platsen efter favoriterna.

Du skriver även att Gisela "bara" behöver platsa 21,5 % av gångerna och Circles 16 %. Jag tycker inte att det är "bara" utan för mycket, jag tror inte att Gisela platsar var femte gång och inte heller att Circles platsar var sjätte gång eftersom Gisela inte har rätta formen och Circles inte riktigt visat att den duger bland de bästa stona. Men visst, anser man att båda är spelvärda så är det bara att köra på och hoppas!
Då testar vi Vinnare på Circles till 50ggr på UB
Gammal 2014-04-26, 12:12   #1163

Standard

Folk har ju tidigare pratat om Ed You, det kan inte vara ett potentiellt platsodds till 5.50 på UB?

Eller ställs den emot ruskigt bra motstånd här kanske.
Gammal 2014-04-28, 12:00   #1164

Standard

Halmstad

lopp 1 funderar jag på Platsoddsen

Ernst Hugo 5.00
Bonnies Napoleon 3.25

Senast redigerad av Flickepojken den 2014-04-28 klockan 12:19.
Gammal 2014-04-28, 16:59   #1165

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Några drag på Färjestad?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-28, 17:04   #1166

sittlers avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 191
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Några drag på Färjestad?
Har en egen tråd.
sittler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-28, 17:11   #1167

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Några drag på Färjestad?
Gliding Light är stenklar om den inte hoppar eller blir fast, tror du kan hitta bra odds på den! 3.50 på Bet365, tror det är värt det!

Pascal Zet är också intressant!
sirlarsson (+3)
Gammal 2014-04-28, 17:16   #1168

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Antagonista plats till 3.75 kan vara något.
Årsedebut och bakspår är inte bra, men hästen har fin kapacitet och har tävlat mycket i V75 konkurrens.
En mindre insats kan det kanske vara värt.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-29, 11:55   #1169

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Halmstad

lopp 1 funderar jag på Platsoddsen

Ernst Hugo 5.00
Bonnies Napoleon 3.25

Grattis om du spelade Bonnies Napoleon! Den vann ju till 6.36!!!
Du är het nu!!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Flickepojken (+2)
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-29, 16:18   #1170

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Grattis om du spelade Bonnies Napoleon! Den vann ju till 6.36!!!
Du är het nu!!
Stod i 15 på unibet vill jag minnas.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td