Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-14, 17:45   #526

sherwyns avatar

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 45
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Seducedbyaface, PLATS till 1.95 hos Unibet - barfota runt om, troligtvis...

Vad tror du om 1.50 H2H mot Ariel Tabac? (B365)
sherwyn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 17:49   #527

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sherwyn Visa inlägg
Vad tror du om 1.50 H2H mot Ariel Tabac? (B365)

Det är på gränsen - de har lagt linan bra där... Dock så kan det vara så att just dagsformen är så avgörande så att det är spelvärt... Men, spela försiktigt för oddset är som sagt inget extra...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 17:56   #528

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5971

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skulle uppskattas om ni skriver bana och lopp när ni postar tips.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 18:18   #529

Fyrans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 160
Standard

Ok, med reservation för att jag är jäkligt off, gällande hästar, för närvarande..:

Axevalla lördag: V75-1, Lopp 5, nr 5 Miss Beniss, plats 3.75 på UB. Den är fjärdehandare på strecken f.n. Vid skoryck är det ett bra spel imo, även om den funkar med skor oxå.

Axevalla lördag: V75-4, Lopp 8, nr 7 Qualis Talis, plats 3.60 på UB. Skulle haft en 1:a i raden senast men jag tycker nog Dalborg förivrade sig lite och då orkade han inte hela vägen. Revansch nu när kusken känner hästen bättre. Läget är lite jobbigt men kommer den ned hyggligt så räcker sista 700 långt. Anser även att vinnarspelet till 12.75 är spelbart.

Notera att jag inte har kollat övriga bolag för odds, kanske ni kan få än bättre..?

Lycka till om ni kör på dessa!

Edit: Lägger in intervjuer från V75-tråden: 5 Miss Beniss (Jorma Kontio) har haft en fin form länge. Kom inte riktigt till senast från spår fem på 20 meters tillägg och kom därför aldrig in i matchen. Nu är det bilstart och hon kan öppna hyggligt. Hon kommer göra ett bra lopp här och sluta långt fram, säger CG Björkroth hos Timo Nurmos.

7 Qualis Talis (Thomas Dalborg) gick jättebra på Åby senast där det mesta blev fel. 2 640 meter är bra och spår sju är dåligt men han är bra för klassen och ska räknas. Han är inte borta från tätstriden, säger Thomas.
sirlarsson (+15)

Senast redigerad av Fyran den 2014-02-14 klockan 19:09.
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 18:22   #530

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Skulle uppskattas om ni skriver bana och lopp när ni postar tips.
Skriv in namnet här så kommer det fram.
http://classic.atg.se/SokHastDetaljServlet
Gammal 2014-02-14, 18:24   #531

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fyran Visa inlägg
Ok, med reservation för att jag är jäkligt off, gällande hästar, för närvarande..:

Axevalla lördag: V75-1, Lopp 5, nr 5 Miss Beniss, plats 3.75 på UB. Den är fjärdehandare på strecken f.n. Vid skoryck är det ett bra spel imo, även om den funkar med skor oxå.

Axevalla lördag: V75-4, Lopp 8, nr 7 Qualis Talis, plats 3.60 på UB. Skulle haft en 1:a i raden senast men jag tycker nog Dalborg förivrade sig lite och då orkade han inte hela vägen. Revansch nu när kusken känner hästen bättre. Läget är lite jobbigt men kommer den ned hyggligt så räcker sista 700 långt. Anser även att vinnarspelet till 12.75 är spelbart.

Notera att jag inte har kollat övriga bolag för odds, kanske ni kan få än bättre..?

Lycka till om ni kör på dessa!
Ryggar båda platsspelen, Unibet ligger här milsvis över Bet365 och Expekt, erbjuds inte över 2,90 på någon av hästarna.

Senast redigerad av sirlarsson den 2014-02-14 klockan 18:25.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 19:01   #532

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Provar lillspelet på Linda Kavat plats 5 gånger.

Pilkast (+3)

Senast redigerad av sirlarsson den 2014-02-14 klockan 19:22.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 04:38   #533

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Skriver denna nu för morgonpigga och då jag själv sitter så här sent/tidigt så vet jag inte om jag vill låta detta odds glida mig ur händerna...

True Advantage-Miss Shape, 2.40 hos Unibet... Axevalla lopp 5, spelstopp 14:26...

Som jag läser loppet kommer båda ekipagen köras på väntan och då är Miss Shape den speedigare av dem två... Får hon gå för tidigt är TA den starkare och att föredra, men jag räknar med att Goopen hittar rätt ryggar, kanske i rygg på TA, under slutrundan och spurtar enkelt förbi till slut...

För bra odds för att invänta oddssänkning...

Gammal 2014-02-15, 04:52   #534

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

True Advantage slår MS tio gånger i rad.
Klart starkaste stoet, gynnad av det långa upploppet.

Citat:
Skriver denna nu för morgonpigga och då jag själv sitter så här sent/tidigt så vet jag inte om jag vill låta detta odds glida mig ur händerna...

True Advantage-Miss Shape, 2.40 hos Unibet... Axevalla lopp 5, spelstopp 14:26...

Som jag läser loppet kommer båda ekipagen köras på väntan och då är Miss Shape den speedigare av dem två... Får hon gå för tidigt är TA den starkare och att föredra, men jag räknar med att Goopen hittar rätt ryggar, kanske i rygg på TA, under slutrundan och spurtar enkelt förbi till slut...

För bra odds för att invänta oddssänkning...

Gammal 2014-02-15, 05:03   #535

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
True Advantage slår MS tio gånger i rad.
Klart starkaste stoet, gynnad av det långa upploppet.

Så du skulle spela TA till allt över 1.01 då...?! Nu skriver jag ju att om Miss Shape får den bättre löpningen så speedar hon lätt förbi TA över upploppet och jag anser att hon kommer få det loppet och göra detta i runt hälften av gångerna, därav spelvärde, enligt mig... De står, trots allt, lika start, bakom bilen och från bakspår...

Helt klart är TA det starkaste stoet av dem båda, men nu tror ju jag inte att TA får användning av sin styrka då Miss Shape kommer smyga med bakom och speeda förbi - får dock TA längder i början av upploppet så kan det bli svårt att ta ikapp, då hon, som sagt, är mycket stark och håller farten...

Men, från lika läge, nja...!

Gammal 2014-02-15, 05:15   #536

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Så du skulle spela TA till allt över 1.01 då...?! Nu skriver jag ju att om Miss Shape får den bättre löpningen så speedar hon lätt förbi TA över upploppet och jag anser att hon kommer få det loppet och göra detta i runt hälften av gångerna, därav spelvärde, enligt mig... De står, trots allt, lika start, bakom bilen och från bakspår...

Helt klart är TA det starkaste stoet av dem båda, men nu tror ju jag inte att TA får användning av sin styrka då Miss Shape kommer smyga med bakom och speeda förbi - får dock TA längder i början av upploppet så kan det bli svårt att ta ikapp, då hon, som sagt, är mycket stark och håller farten...

Men, från lika läge, nja...!

I min värld släpper man till uffe och då är dödens ledigt
tror tobbe kör fram och har många längder tillgodo på goopen
Ms från bakspår låter trist
Gammal 2014-02-15, 05:27   #537

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
I min värld släpper man till uffe och då är dödens ledigt
tror tobbe kör fram och har många längder tillgodo på goopen
Ms från bakspår låter trist

Ja, blir det så och dåligt tempo så kan jag nog vara rökt... Men, varför skulle han söka sig till dödens? tror det kommer gå såpass fort så att han istället avvaktar och då får han Goopen någonstans i rygg under slutrundan...

Jaja, vi ser på det olika - väldigt sunt! Hoppas jag har rätt... Kör hårt och lycka till!

Måste sova ett par timmar nu - om jag klarar det... Är faan som en obstinat, tvååring...

EDIT: Sitter inte redan Photo Princess i dödens tidigt - är då inte så ledigt som du tror...

Senast redigerad av Pilkast den 2014-02-15 klockan 05:29.
Gammal 2014-02-15, 05:55   #538

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

PP kanske tom hamnar bakom TA i starten.
Får se om han kommer ner någonstans eller måste backa, jag tror på det senare då hästen är dålig ut.

Citat:
Ja, blir det så och dåligt tempo så kan jag nog vara rökt... Men, varför skulle han söka sig till dödens? tror det kommer gå såpass fort så att han istället avvaktar och då får han Goopen någonstans i rygg under slutrundan...

Jaja, vi ser på det olika - väldigt sunt! Hoppas jag har rätt... Kör hårt och lycka till!

Måste sova ett par timmar nu - om jag klarar det... Är faan som en obstinat, tvååring...

EDIT: Sitter inte redan Photo Princess i dödens tidigt - är då inte så ledigt som du tror...

Gammal 2014-02-15, 10:31   #539

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Bjuder på ett spel från skidbacken. Plats på Miss Beniss till 3.85 på Unibet.
Migge (+1)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 13:56   #540

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8369
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1953503

Ska med största sannolikhet köras barfota runt om. Senaste 7 loppen har den 5 vinster och 2 andraplatser med den balansen att jämföra med 14 senaste loppen med skor och 0 vinster, 2 andraplatser och 0 tredjeplatser. 2.75!!!

Ogiltigt spel-ID: 1953507

Abborren tror Jorma på toppchans för och bättre chans än Bear Glide (50% på V75) enligt varulv. Bara Claes Boko emot och han är klar andrahandare i loppet. Har bästa spår 5 och är klar spetsfavorit.

td