Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-11, 21:23   #451

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Izacfosho Visa inlägg
Var detta den enda bommen? Det enda spelet jag hann rygga :/
Japp Pilkast skrev 3 satte 2. Robfri 1 satte 1. Hemskt att lyckas plocka det enda förlustspelet. Lider mig dig broder!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-11, 21:26   #452

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Och var är de som gnällde i dagar på pilkast nu ?
Gratisätarna kan knipa brödfittan hårt
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-11, 21:27   #453

sirlarssons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Vem gnällde nu? Vad har jag missat?
Gammal 2014-02-11, 21:33   #454

sherwyns avatar

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 45
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Han syftar på att jag klagade på efterhandsspel. Men å andra sidan har jag inte ryggat pilkast när han skrivit ut sina spel i förhand så jag vet inte vad han vill säga med sitt inlägg.
sherwyn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-11, 21:33   #455

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Vet du inte skiter vi i att dra upp det igen
Mitt inlägg är mer riktat mot att man "grindar"
En del tror nan vinner varje gång och gnäller pm det inte blir så
Gammal 2014-02-11, 21:35   #456

Izacfoshos avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 368

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Japp Pilkast skrev 3 satte 2. Robfri 1 satte 1. Hemskt att lyckas plocka det enda förlustspelet. Lider mig dig broder!
Äh, sånt händer, bara att gratulera er andra. Har trots allt plussat på trav som jag inte kan så mycket om, så jag är bara tacksam
Pilkast (+5)
Izacfosho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-11, 21:35   #457

sirlarssons avatar

Standard

Grindar? Man ryggar väl på egen risk, jag har inte sett någon gnälla över ett förlorat spel sen jag började följa trådarna här på sharps noggrant för ett par månader sen.
sherwyn (+10)
Gammal 2014-02-11, 21:41   #458

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Grindar? Man ryggar väl på egen risk, jag har inte sett någon gnälla över ett förlorat spel sen jag började följa trådarna här på sharps noggrant för ett par månader sen.
Jo, du har bara förträngt det
Du har tom försvarat pilkast
Du har såvitt jag vet aldrig skrivit något negativt, tänkte alltså inte på dig
Gammal 2014-02-12, 00:30   #459

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sherwyn Visa inlägg
Han syftar på att jag klagade på efterhandsspel. Men å andra sidan har jag inte ryggat pilkast när han skrivit ut sina spel i förhand så jag vet inte vad han vill säga med sitt inlägg.

Det är just det som är problemet - jag får, och flera andra, skit enbart när jag/vi lägger ut i efterhand... När jag lägger ut före så har jag inte sett att du nämner detta och/eller ger sharps heller...!

Jag har sagt det förr och säger/skriver det igen... Ibland så hinner man inte lägga ut alla spel INNAN spelstopp,då jag, kan bara prata/skriva för mig själv, skriver i flera trådar och då sharps har enminutersregeln mellan postning så kan det bli fel ibland. Jag väljer då, i eufori eller idioti, att posta i efterhand!

Men, så mycket kan jag säga, att jag aldrig lagt ett spel, före eller efter, som jag INTE kan redovisa för någon som är intresserad av detta!!! Hittills har ingen hoppat på den chansen...

Det är också så att jag sitter med diverse nätsajter uppe (ibland flera konton) + ATG-Live + Rikstoto.no - då man som jag oftast vill spela i många lopp så är det inte alltid enkelt att posta allt i tid... Självklart har jag "massor" av vinnarspel jag inte heller redovisat/postat. Självklart har jag "loserspel" jag ej heller redovisat, men de är klart färre än vinnarspelen...

Jag vill hjälpa så många som möjligt att vinna pengar men det är omöjligt att ligga alla till lags, hela tiden... Om jag då skall välja mellan att posta eller inte posta, så har det många gånger varit humöret som styrt! Jag lägger även in förlorande spel i efterhand - men dessa är ju svåra att bevisa om de inte finns, eller hur...? Jag är inne i ett riktigt gott stim - där just nu nätet och spelen på Rikstoto.no går bättre, nästa vecka kan det vara så att ATG går bäst! Och att lägga in "loserspel" får ju också till följden att jag måste ta tid från analysen från nästa lopp och därmed tid för att posta dessa...

När jag spelar mest på ATG är det inga problem, bara "klistra och klistra", ala Marjasin. När jag spelar på ex. nätet och/eller Rikstoto.no så måste jag vara ute i väldigt god tid före loppen körs - detta då jag måste godkänna varje transaktion, med en dosa för att få spelen godkända... Sedan "klippa och klistra"! Ibland hinner/orkar jag bara inte - för jag vill ju se loppen live, när de avgörs, eller hur...?

Jag jämför in i det sista, så långt det är möjligt, skillnaderna mellan nätet/Rikstoto.no och ATG-Liveodds. Det är fasiken INTE lätt att hålla detta flytande, för att hitta spelvärde... Det händer, ofta, att man inte har pengar på alla ställen och detta gör också att man ibland skiter i att spela, även om man har en klar idé - man hinner helt enkelt inte räkna ut vilket odds och på vilken sida det bästa oddset sitter...

Jag är långt ifrån perfekt och skall försöka skärpa mig med efterhandare, men ingen skall komma till mig och säga att jag "myglar" och/eller inte vinner/förlorar i den omsträckning jag gör... Jag är som de flesta i denna branch - man vinner i bland och man förlorar i bland - inget svårare än så... Okey?!

Alla vet dessutom att alla postade bongar kan manipuleras, så jag vet i alla fall inte hur detta skall gå att undkommas... Även de spel som läggs INNAN spelstopp kan ju vara förvanskade, eller hur...?! Ingen nämnd, ingen glömd där! Allt för att erhålla "cred" från andra gamblers... Jag fungerar inte så, det gör inte de flesta andra här inne heller - men, låt oss för faan skilja på agnarna från vetet...!

/Pilkast

You´ll Never Walk Alone...
Izacfosho (+15), sherwyn (+50)

Senast redigerad av Pilkast den 2014-02-12 klockan 00:33.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 08:16   #460

sherwyns avatar

Sharp$: 45
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Det är just det som är problemet - jag får, och flera andra, skit enbart när jag/vi lägger ut i efterhand... När jag lägger ut före så har jag inte sett att du nämner detta och/eller ger sharps heller...!
Om jag ser dina rekar i tid och ryggar spelet så är det en självklarhet att jag tackar dig om spelet sitter. Kolla bara när jag tackade robri för hans fina rek på Luxury Lane igår. Och sen har jag sett att Sirlarsson tackar dig varje gång? För mig är det en självklarhet att man tackar för ett fint spel om man ryggar ett vinstspel. De som inte gör det borde inte ens ha tillgång till detta forumet.

Och ang. efterhandsspel får du göra som du vill. Det är bara frustrerande för en själv att se att någon annan vinner på spel i efterhand när man själv sitter på ett förlustspel... Men det är ju skillnad från person till person.

Senast redigerad av sherwyn den 2014-02-12 klockan 08:31.
sherwyn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 09:21   #461

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8369
Standard

Citat:

Jag har sagt det förr och säger/skriver det igen... Ibland så hinner man inte lägga ut alla spel INNAN spelstopp,då jag, kan bara prata/skriva för mig själv, skriver i flera trådar och då sharps har enminutersregeln mellan postning så kan det bli fel ibland. Jag väljer då, i eufori eller idioti, att posta i efterhand
Som du säger, ingen ger någon skit om man lägger spelen innan loppen. Även om jag tycker som många andra att en rads motivering vore trevligt så inte trådarna blir rena spreadsheet.

Citat:
Det är också så att jag sitter med diverse nätsajter uppe (ibland flera konton) + ATG-Live + Rikstoto.no - då man som jag oftast vill spela i många lopp så är det inte alltid enkelt att posta allt i tid... Självklart har jag "massor" av vinnarspel jag inte heller redovisat/postat. Självklart har jag "loserspel" jag ej heller redovisat, men de är klart färre än vinnarspelen...
Kikade in i dina spreadsheet och stämmer det att du har klart färre förlorande spel än vinnarspel så går du SJUKT MYCKET PLUS eftersom medeloddsen för dina spel där ligger högt högt över 2.00 som räcker mer än väl om vinstspelen är vanligare än förlustspelen.

Citat:
Alla vet dessutom att alla postade bongar kan manipuleras, så jag vet i alla fall inte hur detta skall gå att undkommas...
Det enda sättet är att posta spelen innan loppet och sen inte editera det inlägget efter loppet. Går inte att manipulera ditt spel då. Sen kan man aldrig veta om någon lagt ett spel eller inte men varför skulle man lägga ner tid och energi på att posta ett spel som man inte spelat. Låter otroligt patetiskt att låtsasspela och utge det för att vara riktiga spel.
Gammal 2014-02-12, 12:08   #462

Sharp$: 600
Standard

Kör på dessa till lunchen!
12-02-2013 Bergsåker lopp 2, Bullet V-odds 4,75 @ bet365
12-02-2013 Bergsåker lopp 3, Flyson V-odds 12 @ unibet
12-02-2013 Bergsåker lopp 4, Eng Tassen V-odds 15 @ bet365

Rygga på egen risk men tror på dem själv ialf även om oddsen var rätt skyhöga! =)
Magicspace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 12:10   #463

Sharp$: 600
Standard

Oddset på Eng Tassen är endast 3,6 på atg i skrivande stund, galet jämfört med vad bet365 erbjuder. Låg dessutom på 20ggr tidigare!
Magicspace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 12:30   #464

sirlarssons avatar

Standard

Bullet startade på 6,75 på Unibet.
Gammal 2014-02-12, 12:54   #465

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Qvuintus Exclusive; PLATS 2.45 på Unibet - ursäkta för sent spel...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td