Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-25, 15:32   #61

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1035
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Ingen av dem har någon chans mot Illuminatowinner L
pesven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 15:33   #62

chrisso84s avatar

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 2159

Chrisso
Stats: 5 - 9 - 0
ROI: 121.01%
Vinstprocent: 35.71%

Standard

Spanat på Illuminatowinner L hela veckan och tänkte dunka in en bra slant till rätt odds. Tycker dock 5ggr var lite för dåligt hade hoppats på >6 på nån sida.
Känns som de blir en DD istället.. Orkar man leva med Veijo om vi får >10ggr på 9-5? Även om han får spets gratis är jag säker på att han lyckad driva till galopp eller dylikt i solklar ledning på upploppet.
chrisso84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 15:36   #63

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1325
Standard

Famous dream
magohl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 15:43   #64
Banned

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av magohl Visa inlägg
Famous dream
Ja, den startar den också. Fler du vill nämna som startar? Kanske lika gärna kan skriva hela listan nästan gång?

Totalt meningslöst inlägg!
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 15:49   #65

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Kommer inte att spela idag men tycker Elektra Sund är på tok för lite spelad.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 15:55   #66
Banned

WinterIsHere

Standard

Någon som har någon träningsinfo vad gäller nr 1 Agasse i andra avelningen? Den har ju varit borta frn tävlingsbanan sen slutet av juli nämligen. Björn Goop nu känns intressant från bra spår men har hästen utvecklats eller?
Gammal 2013-12-25, 15:58   #67

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1035
Standard

V86

Vill lämna in en lapp innan man blir påverkad av värmningar osv, det slutar då som oftast att man ändra sig
Registrerat spel

Datum: Onsdag 2013-12-25
Bana: Åby
Spelform: V86, omg. 67

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 4, 8, 9, 12 (2)
2 3, 6, 7 (12)
3 1, 3 (4)
4 3, 9, 10, 12, 14 (8)
5 1 Prince di Poggio* (4)
6 3, 6, 9, 10 (8)
7 9 IlluminatoWinner L* (5)
8 5, 7, 11 (3)

Vadet gäller startnummer

1 440 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 360,00 kr

Kvittonummer:
pesven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 15:59   #68

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Själv tycker jag Sheer Bliss inte alls sett bra ut efter segern på Tingsryd där den sprang på 1609-metersbana. Samtidigt möter den ju nästan enbart skräp idag! Björn Goop i samma lopp ser hyfsat kul ut till 6% just nu.
Okej (jag kollar bara mobilen o aftonbladets startlista idag) men hon verkar gå bra på distansen o har bra tider i förhållande till motståndarna. Om någon hör lr läst någon intervju skriv gärna det.. Vem utmanar? 5 face of power? Då kan 1 prince di poggio vinna. Än så länge är sheer bliss spik för mig då den e rätt lite streckad förhållande till 'chansen' ^^ om jag kollar vidare i startlistan så ser jag också lookh magic som du säger, den o yugo står bra inne o kan skrälla men, det negativa är att de inte vunnit på distansen på 7 respektive 12 försök.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 16:05   #69

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ja, den startar den också. Fler du vill nämna som startar? Kanske lika gärna kan skriva hela listan nästan gång?

Totalt meningslöst inlägg!
Sluta va så dryg och elak, om du bemödat dig med att läsa 3 inlägg innan så hade du förstått vad som syftats.

Men det klart man bemöter andra så som man själv vill bli bemött.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 16:06   #70
Banned

WinterIsHere

Standard

Few beers blev free beers i översättningen Men man kunde trott det var free beer för det var mycket folk i Kaikura (stavas?).

Eller hörde jag så satans fel? :>

Nej, nu borde man snart få ihop det här V86-systemet. Är Sigma Vang bästa spiken idag kanske?
Gammal 2013-12-25, 16:09   #71

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 642
Standard

Om favoriten faller 7 Perfect Cash så tror ja luringen 5 Return Ticket kan svepa fältet.
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 16:09   #72
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Sluta va så dryg och elak, om du bemödat dig med att läsa 3 inlägg innan så hade du förstått vad som syftats.

Men det klart man bemöter andra så som man själv vill bli bemött.
Svarar man på ett annan inlägg på ett forum brukar man citera det.

Totalt meningslöst att skriva ett hästnamn rakt upp och ner. Jag kan tycka det är ok att se andras system för att se hur de byggt det etc, men folk pallar ju knappt det här. Men ett enda hästnamn i ett inlägg är ju helt sjukt. Speciellt frpån en som varit här över tre år och lyckats med runt 75 inlägg på den tiden!

EDIT: Och ja, den dagen jag bara skriver ett hästnamn rakt upp och ner så förväntar jag mig att bli bemött som en idiot!
Gammal 2013-12-25, 16:12   #73

joback1s avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 133
Standard

Kuskintervjuer om någon är intresserad. =)

Spoiler:
V86-1
1 Pippi (Marcus Hultman) går bra i ledningen, men släpper till en bra rygg som vill köra i spets. Formen är lite diffus och vi kör barfota om banan tillåter, säger Marcus Hultman.
2 Önas Mozart (Stefan Söderkvist) har helt perfekta- förutsättningar nu och han är mycket startsnabb med helstängt som det blir nu. Vi rycker bakskorna, och så kör vi med jänkarvagn. Jag tror inte någon tar en längd på honom från start och han vill ha jämnt tempo så jag ser hellre att han kör i spets än att han släpper till någon som pullar upp. Jag måste vara optimist, säger Carsten Hansson.
3 Lanzelot Eson (Johnny Takter) ligger vi lågt med. Han har inte funkat på ett och ett halvt år och är inget för spelarna, säger Patrik Södervall.
4 Lucky Sec (André Eklundh) kan öppna bra och han trivs i dödens. Han mö- ter två bra, så denna gången vågar jag inte sticka ut hakan, säger Thord Rixman.
5 Brigadoon (Peter Unter- steiner) är snabb ut även om spets inte är nödvändigt. Han har full form och vi kör barfota runt om även till denna starten, säger Conny Lindblad.
6 Colonel Trick (Mikael Å Linderoth) gick bättre senast med helstängt huvud- lag, jänkarvagn och körde med rycktussar för första gången på flera år. Vi kör lika dant denna gången, säger Mikael.
7 Only The Best (Bo Falsig) känns bra men han möter två bra hästar som i och för sig också har dåliga lägen, säger Bo.
8 Ricardo Mols (Flemming Jensen) är en fin sprinter med stabil form. Spåret är inte kul, men han är nog kvick ut. Får kanske inte led- ningen men säkert en bra position, säger Flemming.
9 Saxo Holmsminde (Marcus Savin) gjorde ett bra lopp sist och har varit pigg och glad efter det. Han går barfota runt om och det har han ej gjort på tre starter. Läget är fint, säger Marcus.
10 Korplral Kanon (Thomas Uhrberg) går jämna tider men vinner sällan.
11 Ocean Kronos (Björn Goop) har en hygglig speed att tillgå. Om banan tillåter så blir det barfota. I första hand siktar vi på pengar, säger Bo Jakobsson.
12 Paramount (Peter Ingves) vann okörd på Valla senast och då kan man inte vara annat än nöjd. Nu är förutsättningarna annorlunda men hästen känns i alla fall jättefin i träningen, sä- ger Carl-Otto Göransson.

V86-2
1 Agasse (Björn Goop) har opererats för lösa benbitar i en has och har därför varit ifrån ett tag. Gick provlopp 17/12 efter 1.18,6 vilket är bra. Formen är på g men hon behöver nog ett lopp i kroppen. Hon kan öppna bra, säger Olle Elfstrand.
2 Rojales (Stefan Persson) har varit jämn och säker men får tufft att vinna. Brukar ta pengar och det är det vi siktar på, säger Kenneth Haugstad.
3 Beyond Imagination (Thomas Uhrberg) var jag jättenöjd med senast. Resan är ett frågetecken, men nu får hon resesäll- skap. Hon är en av tre-fyra med chans, säger Jenny Andersson.
4 Siri Lock (Thomas Dalborg) har jag kört i provlopp och det är en ganska fin typ. Hon ska inte ha ledningen för då viker hon ner sig.
Jag tror hon har lite chans, säger Thomas Dalborg.
5 Return Ticket (Bo Falsig) vann lätt i ett nollopp men nu är det en helt annan upp- gift. Jag rycker framskorna om banan tillåter, men de har lovat regn och då blir det inte barfota, säger Bo.
6 Juno F. (Stefan Söderkvist) är ju visslande snabb ut. Stefan undrande om inte bilen skulle flytta sig någon gång senast, sedan kämpa- de hon på bra. Hon är ingen världsstjärna, men i den här klassen duger hon gott, säger Helena Burman.
7 Perfect Cash (Peter Un- tersteiner) är ett fint sto helt klart och allt ser bra ut. Hon har aldrig startat med bil, men hon verkar förnuftig även om hon var stressad just i starten senast. Nor- malt är hon en travsäker häst, säger Peter.
8 Fairytale Road (Anders Svanstedt) gick okej senast över lite fel distans för henne. Det blev ett bra lopp och hon är en enkel häst men bra för klassen. Spåret drar ner chanserna, säger Anders.
9 Telegram Sam (Johnny Takter) fick traska i dödens senast men var blek ändå.
10 Janita Loves You (Lars-Göran Johansson) får svårt att räcka till från detta läge.
11 Budets Ragnhild (Peter Ingves) var inte taggad tidigare så vi valde att ta en paus. Vi kör med öppet hu- vudlag nu, tidigare har hon gått med helstängt. Det blir skor runt om och jag ligger jättelågt, säger Johan Nils- son.
12 Pretty Brodda (Kenneth Haugstad) kommer lite så smått men det blir svårt att runda dem här ifrån och Perfect Cash är den bästa av mina två i alla fall, säger Peter Untersteiner.

V86-3
1 Sigma Vagn (Flemming Jensen) var lite sämre senast trots vinst. Men hon tränar fortsatt bra. Hon har chans att vara bland de tre-fyra främsta, säger Flem- ming.
2 Hanna Nalan (Peter Ingves) fick bra spår och for- men är bra, det är därför hon får möta lite tuffare hästar nu. Hon är en medelmåtta från start och egentligen mer gynnad av voltstart. Vi testar ny kusk nu, säger Catrin Fajersson.
3 La Prinsess (Jan Henriksson) har gått bra på slutet och hon håller formen. Det känns som om hon hittat en extra växel barfota runt om så det är viktigt att banan tillåter den balansen. Då
är chansen är god, säger Ronny Palm.
4 Liberty Pellini (Thomas Uhrberg) låg på senast och orkade inte riktigt. Formen tror jag är ganska bra. Om banan är fin kör vi barfota fram, och det är en fördel, säger Thomas.
5 Carry A Torch (Kevin Oscarsson) tränar riktigt bra. Hon är snabb ut men hon går lika bra bakifrån. Hon känns så pass fin att jag måste tro på henne även om hon är ojämn, säger Kevin Oscarsson.
6 Neonandra (Evelina Månsson) har tänt till i monté och vi hoppas att hon ska tycka att det är roligt med sulky. Hon är ett frågetecken och knappast något vinstbud, säger Thomas Madsen i Fredrik Perssons stall.
7 Flirtin Silvio (Oscar Uhr- berg) var ute på 2 600 me- ter senast och det är inte hennes bästa distans. Hon har inget tur med sina lägen och får svårt att vinna, säger Thomas Uhrberg.
8 Fantasy D’estino (Johnny Takter) fin häst och bra kusk, dock trist läge.
9 Surinam F.H. (Mikael Pilenberg) nyförvärv som jag är väldigt nöjd med. Vi har ändrat i balansen sen hon kom. Jättenöjd om bland de fem, säger Mikael.
10 Queen Conch (Stefan Söderkvist) var inte till sin fördel senast men tränat på och känns nu piggare. Hon är ej mogen att vinna än, säger Lars Järpedal.
11 Wingait Sonja (Stefan Persson) har mycket bättre form än raden men ej funge- rat i loppen. Det måste hon göra innan det går att tro på henne, säger Kenneth Haugstad.
12 Min Finish (Kenneth Haugstad) fick ett riktigt surt lopp senast och var dålig i magen då också. Vi glömmer den starten. Hon var bra i starten innan och jag tror på en bra insats, säger Dan Widegren.

V86-4
1 Sputnik (Bo Falsig) underpresterade senast och gick i inte ner i puls efter loppet så något skit var det. Han är min bästa chans i V86, säger Bo.
2 Action Stations (Per Berg Thomsen) har haft lite problem med halsen under hösten. Jag är nöjd om bra placering, säger Per.
3 Red Hot Snapper (Stefan Söderkvist) testar vi barfota runt om för första gången. Han är inte borta, säger Lars Järpedal.
4 Rosebud (Kenneth Haug- stad) är knepig i voltstart så spåret är svårt. Kapaci- teten är bra och felfri kan hon vara bland de tre, säger Kenneth.
5 Carolus Bell (Magnus Jakobsson) han har höjt sig ett snäpp men här får vi för- söka komma ner till plan- kan, säger Jonny Johansson.
6 Rydens Haro (Mikko Aho) har varit ifrån länge men tränar bra. Han är hur snabb som helst ut, men går bra bakifrån också. Jag känner mig inte slagen på förhand, säger Mikko.
7 Ny Komet (Peter Unter- steiner) inbillar jag mig att distansen passar. Vi kör barfota men jag ligger jättelågt, säger Patrik Södervall.
8 Teetime (Thomas Uhrberg) gick fint senast och har tränat lugnt efter det. Visst hade det kanske varit roligare med framspår men det kan gå ändå, säger Thomas.
9 Qualis Talis (Björn Goop) startar över perfekt distans då han är stark och rejäl och alltid går in i mål, men spåret är emot oss, säger Christina Medin.
2 660 meter
10 Roxy Hill (Flemming Jensen) gör debut över lång distans. Det är ett test och jag tror att det är minus på distansen, säger Flemming.
11 Saladino (Peter H Sjöberg) ändrar vi inget på och med rätt resa är han nog med där framme, säger Marcus Lindgren.
12 Sensei (Johnny Takter) klara distansen men har ingen fördel av den. Formen är bra och han är den bättre chansen av mina två, säger Flemming Jensen.
13 Urban Lock (Thomas Dalborg) är svår att motivera och ska gärna gå utan ryggar, säger Thomas.
14 Vinnalt Saga (Peter Ingves) är i härligt slag och vann senast trots galopp.
15 Half Past Nine (Olof Thorson) avslutar bra varje gång men vinner sällan.

V86-5
1 Prince Di Poggio (Stefan Söderkvist) har varit stenbra i de sista fyra starterna och inget tyder på att formen är sämre nu. Han kan inte utnyttja sitt innerspår men tar sig ut i andraspår och mal ner dem bara. Han har kanonchans att vinna, säger Bengt Holm.
2 Mastermind Martha (Christian Cracchiolo) har inte kunnat följa med i av- slutningarna i de två senas- te loppen.
3 Zappa Heikant (Håkan K Persson) är en av flera startsnabba. Stannade dock från spets senast.
4 Sheer Bliss (Per Berg Thomsen) gör det bra mest varje gång. Hon är snabb ut och trivs i ledningen så jag måste testa från start. Hon har den bästa uppgiften av mina två hästar som startar i dag, säger Per.
5 Face Of Power (Thomas Uhrberg) gör första starten i min regi och har jobbat bra i sanden. Han känns fräsch och fin, men jag hoppas att han är lite spänstigare i loppet. Det blir barfota runt och norskt huvudlag, säger Ulf Stenströmer.
6 Lookh Magic (Björn Goop) galopperade tyvärr senast och är en känslig herre. Annars tycker jag att formen är bra och han duger i klassen, säger Ola Frisell i Björn Goops stall.
7 Yugo (Peter Ingves) fick inga passande förutsätt- ningar men har hygglig form. Kan vara platschans om det löser sig till 100%, säger Mats Rånlund.
8 Morfars Boy (Mikael Å Linderoth) gick bra efter lång vila senast. Han kom- mer att utrustas med hel- stängt huvudlag och då blir han mer framåt från början. En placering är inom räck- håll, säger Mikael.
9 Careful Victory (Thomas Dalborg) gick förra onsda- gen ett snabbjobb i lång- vagn och avslutade 16-tempo sista 500 metrarna på ett bra sätt. Bakspår med rygg på favoriten behöver inte vara fel för han är rus- kigt snabb med lopp på rulle, säger Thomas.
10 Ominette Fönix (Mikael Pilenberg) har tränat jättebra och höjt sig. Hon måste ha det serverat. Det blir jänkarvagn och skor runt om som tidigare och är vi bland de fem främsta så är jag jättenöjd, säger Mikael.
11 Ochoa Bob (Peter Untersteiner) är upp och ner i prestationerna men senast funkade han riktigt fin. Läget över kort distans är inte kul men jag är inte uppgiven, säger Peter.
12 Darling Boko (Johnny Takter) är ett fint sto som nu möter äldre grabbar.

V86-6
1 Electra Sund (Thomas Uhrberg) är en fin häst. Det är ett bra läge men vi är nöj- da om vi får en slant. Mina hästar bruka komma i form allt eftersom när de gör comeback och brukar inte gå ut och skrälla. Hon får star- tat på så kommer formen så sakta, säger Ronny Palm.
2 Bonnies Maggie (Stefan Persson) tränar bra men inte startat på ett tag. Förutsättningarna är perfekta och Stefan kan välja taktik som han vill, säger Kenneth Haugstad.
3 Famous Dream (Jörgen Sjunnesson) har gjort två fina lopp på slutet och bör- jar hitta stilen. Jag tror på en god insats, säger Peter Untersteiner.
4 The Editor (Johnny Takter) har bra förutsättning- ar och går på alla distan- ser. Känns fräsch och fin i träningen men är skör och man måste använda bomm- ulshandskar när man tränar henne. Jag tror att hon är startsnabb om man kör, säger Raoul Engblom.
5 Ginger Tree Wanda (Ke- vin Oscarsson) STARTAR EJ
6 Lady’s Photo (Magnus Jakobsson) var fin senast bakom Örbäckens Cruella. Hon skulle vara gynnad om vi kom till ledningen och når vi dit tror jag på lite segerchans. Annars lär det bli svårt, säger Magnus Jakobsson.
7 Cherion Tooma (Björn Goop) Löper jämnt och bra, men har en tuff uppgift här.
8 Yvory Queen (Håkan K Persson) har toppform, men har fått ett alldeles för dåligt läge och riskerar att bli hängande från start. Jag är nöjd om hon tjänar pengar, säger Håkan.
9 Wiss Shadow (Peter Ingves) satt fast med alla krafter sparade senast och ha- de tussarna oryckta. Han går alltid bra till slut och jag hoppas att han kan vara bland de tre främsta, säger Carl-Otto Göransson.
10 Jumble Ås (Peter Untersteiner) är lite ojämn och vunnit varannan gång och då varit riktigt fin. Jag gör inga utrustningsändringar och skulle gärna kunna köra bägge mina hästar i detta lopp, säger Peter.
11 Nuvola Di Poggio (Ste- fan Söderkvist) satt fast och spurtade bra senast. Hon har ofta lite svårt att äta, men haft bra aptit och skött jobben som hon ska. Hon har chans att vinna, bara det löser sig. Jag tycker att jag har två bra chanser på V86, säger Bengt Holm.
12 Nana’ Ross (Kenneth Haugstad) står fel till men kommer att gå bättre nu än senast. Det måste vara bra tempo för att vi ska komma in i matchen, säger Kenneth.

V86-7
1 Why Sly (Peter Ingves) gick bra som tvåa sist och tränar normalt och håller sin form. Platsbud i bästa fall, säger Glenn H Persson.
2 Shepard (Anders Svanstedt) var oduglig senast då han tvingades att gå med skor. Nu kör vi barfota, annars ingen idé att anmäla. Känns jättefin i träning och han är 50 meter bättre bar- fota och väldigt kvick första biten, en platschans, säger Anders Svanstedt.
3 Lazer Crown (Jörgen Sjunnesson) har opererats i framknäna och inte startat på länge. Han är rätt startsnabb men behöver nog loppet. Jag ligger lågt, säger Mats Rånlund.
4 Oleander (Marcus Savin) har jag varit jättenöjd med två starter i rad och allt verkar bra efter senast. Han ska gå barfota runt om som han brukar. Fungerar han fullt ut är han väldigt bra för klassen, säger Marcus.
5 Perfect Power (Peter Untersteiner) har varit struken efter senaste starten. Han hade ont i en hov och fick pausa i tio dagar. Nu verkar allt bra även om formen inte är på topp, säger Peter.
6 Dollar Access (Joakim Sandkvist) är snabb ut tror jag och jag kommer säga till kusken att han ska köra till och komma ner till plankan. Han behöver ha det serverat, säger Mats Olsson.
7 Fighter Gull (Kenneth Haugstad) har varit lite skadad och lär behöva ett lopp och jag ligger lågt denna gången, säger Peter Untersteiner.
8 Leader Tom (Olof Thorson) gör alltid sitt och går över alla distanser. Han kan öppna men fick trist nog spår för långt ut på vingen.
9 Illuminatowinner L (Flemming Jensen) är faktikst en fin häst. Men med bakspår är han beroende av överpace, då har han chans att vara bland de tre-fyra främsta, säger Flemming.
10 Pling Plong (Stefan Söderkvist) kvävde sig senast. Vi kollade upp honom och då hade han slem i halsen. Han går barfota runt om och norskt huvudlag, säger tränarsambon Carsten Hansson.
11 Sundbo Kastanj (Björn Goop) gjorde comeback efter kastration senast. Insatsen var godkänd, men jag vill ändå se några fler lopp innan jag vågar tro på honom, säger Ola Frisell.
12 Nestor Gel (Thomas Uhrgeberg) var sämre senast även om det blev ett prov utan värde. Vi tänker köra snällt och vill bara se att han spurtar lite till slut. Annars får han byta miljö, säger Ulf Stenströmer.

V86-8
1 Benny Palema (Peter Untersteiner) duger inte, jag är inte ens optimist. Det är alldeles för bra hästar och loppet blev ju bättre än gulddivisionen, säger Sten Åke Bohlin.
2 Nero De Gloria (André Eklundh) är kvick från start men är nöjd med rygg här.
3 O’Grady (Flemming Jensen) fick bekymmer med ett framben och har varit ifrån länge. Han har tränat på och känns ganska fin men har tidigare visat att han behöver lopp för att komma igång, säger Flemming.
4 Crown’s Banker (Kenneth Haugstad) kommer med tre raka nollor och formen är diffus.
5 Solvato (Veijo Heiskanen) var lite sliten dagarna efter den senaste starten men börjar piggna till och kändes fin i fredags i ett lugnt jobb. Jag var besviken senast på att han inte öppnade bättre så till denna starten ska jag göra lite ändringar på framskorna för att få honom lite rappare. Spåret är bra, motståndet är tufft, men han
är konkurrenskraftig och jag tror att han är med på linjen, säger Veijo Heis- kanen.
6 Trade East (Olof Thorson) är ute på djupt vatten och blir glad om peng.
7 Bath Launcher (Björn Goop) var sämre i Norge senast, men hade en infektion i kroppen då. Han tränar fint och även om han möter bra hästar ska han kunna vara ett platsbud, säger Ola Frisell.
8 Viking S.S. (Per-Olof Svantesson) gör sin sista start i karriären nu och det är bara att backa ner och följa med. Han är helt otrolig hästen och han är godkänd avelshingst och får jobba med det i nästa år, säger Per-Olof Svantesson.
9 Mr Vida (Peter Ingves) blir bättre och bättre. Han verkar hålla sin form och tränar på bra i sanden och är pigg och glad. Enligt ägaren ska han vara bättre bakifrån än från spets. Solvato var så där sist tycker jag och O’Grady har inte startat på ett halvår. Jag känner mig inte slagen på förhand och Mr Vida är min bästa chans i dag, säger Raoul Engblom.
10 Global Kitten (Magnus Jakobsson) gick bra senast, men bakspår är ingen rolig historia. Jag hoppas på överpace, men har ingen direkt segerfeeling, säger Magnus.
11 Montgomery Hill (Johnny Takter) har pausat men känns som om han är i fin form. Trots spåret har han en lite bättre chans av min två, säger Flemming Jensen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Inascott (+4)
joback1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 16:12   #74

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

Citat:
Svarar man på ett annan inlägg på ett forum brukar man citera det.

Totalt meningslöst att skriva ett hästnamn rakt upp och ner. Jag kan tycka det är ok att se andras system för att se hur de byggt det etc, men folk pallar ju knappt det här. Men ett enda hästnamn i ett inlägg är ju helt sjukt. Speciellt frpån en som varit här över tre år och lyckats med runt 75 inlägg på den tiden!

EDIT: Och ja, den dagen jag bara skriver ett hästnamn rakt upp och ner så förväntar jag mig att bli bemött som en idiot!
Han svarade på en tidigare fråga från en annan
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 16:17   #75
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Inascott Visa inlägg
Om favoriten faller 7 Perfect Cash så tror ja luringen 5 Return Ticket kan svepa fältet.
Ja, den är en av de intressanta i loppet tycker jag. Men svepa vet i fan du! Andra intressanta i loppet är nr 1 Agasse, nr 3 Beyond Imagination och nr 6 Juno F.
Svara

td