Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-25, 21:25   #226

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av limpanz Visa inlägg
fick 7ggr på OGrady på unibet
Fick samma! Och bet365 höjde oddset till 8 ggr degen strax innan spelstopp...
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 21:27   #227
Banned

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Ge fan i Helge din jävla pissluffare! Mig och Dasen kan du få stångas mot mest du vill din lilla äckliga amatör, när du börjar lacka mot Helge har du nåt min gräns. Du är ett äckligt litet obetydligt kryp som jag inte ens skulle bemöda mig att pissa på om du brann.

Visa nu lite bollar och PM mig ditt namn och adress så kommer jag o hälsar på dig. Jag ger dig gärna min om du vill säga hej...

Som jag skrev ovan har jag inget intresse att... Jag väljer de jag umgås med omsorg! Där ingår inte brats från Stockholm iaf! Inga monopolpengaspelare heller! Och inga kamelägare!
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 21:32   #228
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Nu kommer snart en moderator in och förstör den trevliga diskussionen. Kanske dags att byta blad och börja fokusera på morgondagens utmaningar.
Låt torskarna vara lite sura idag! Inget kan få en människa så sur som att förlora papperspengar! Och det bästa sättet att försöka höja sin självkänsla är då att låtsas att man sjöar obegränsat alltid oavsett om man kan bokföra alla "klar" och se klar förlust!
Gammal 2013-12-25, 21:32   #229

fusbars avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 302
Standard

Vinst 3 642 047 kr

insats: 96 kr
spikar: 3
filspel: nej
harry: ja
andelar: 0

MAXI ICA BROMÖLLA, BROMÖLLA

Tror hon/han spikat i avd:1,2 och 7 sen fick väl Harry flipperspel och tog med CAREFUL VICTORY.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)

Senast redigerad av fusbar den 2013-12-25 klockan 21:38.
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 21:47   #230
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fusbar Visa inlägg
Vinst 3 642 047 kr

insats: 96 kr
spikar: 3
filspel: nej
harry: ja
andelar: 0

MAXI ICA BROMÖLLA, BROMÖLLA

Tror hon/han spikat i avd:1,2 och 7 sen fick väl Harry flipperspel och tog med CAREFUL VICTORY.
Ja, givet med spik i de avdelningarna samt två hästar i sista. Sen har vi 192 rader kvar som ska fördelas på fyra avdelningar! Åtta hästar där Careful Victory vann, Sen har vi 2, 3 och 4 hästar kvar. Alternativt 2, 2 och 6.
Pilkast (+1)
Gammal 2013-12-25, 21:50   #231
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Laxdasen samt varulv får en trevlig julklapp av oss från Sharps. En varsin 12månaders avstängning.
Personliga påhopp, hot och nedsättande kommentarer om andra medlemmar hör inte hemma på detta forum.
Laxdasen har även fått ett flertalet tillsägelser, varningar och kortare avstängning innan om att höja sin nivå men misslyckades.

God jul /MOD

Är det någon av er som vill diskutera eller tillägga mer ang avstängningarna så gör ni inte det i den här tråden utan ni får starta en tråd om användaren i fråga här: https://www.sharps.se/forums/feedback-fragor/

Edit: Efter närmare diskussion med annan mod så sänker vi varulvs avstängning till 1 vecka. Detta var trots allt hans första övertramp.

Den som bryter mot reglerna riskerar en varning, i vissa fall bannlysning.
En varning plockas bort efter 12 månader.

En varning = Avstängd från forumet i en vecka.
Två varningar = Avstängd från forumet i en månad.
Tre varningar = Avstängd från forumet i 24 månader.
Migge (+5), Zniper (+40), Pilkast (+5), JANNE48 (+5)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 21:55   #232

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Fick samma! Och bet365 höjde oddset till 8 ggr degen strax innan spelstopp...

Helt sjukt odds, hur kan man motivera detta? Det är ju inte så att kusen varit skitdålig på slutet... Nej, man övervärderade såklart Solvatos möjligheter. Men, det är alltid lätt att, i efterhand, skryta upp odds också, hehe...

Jag var skitnöjd med 3.83 - trodde han skulle bli storfavorit på läget och form och att Flemming är suverän på Åby, enligt mig...

Lite surt att oddset störtdök från 5.50 till under fyra gånger efter att loppet körts i 1.5 varv, dock - detta får ATG ta tag i...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 22:02   #233
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Helt sjukt odds, hur kan man motivera detta? Det är ju inte så att kusen varit skitdålig på slutet... Nej, man övervärderade såklart Solvatos möjligheter. Men, det är alltid lätt att, i efterhand, skryta upp odds också, hehe...

Jag var skitnöjd med 3.83 - trodde han skulle bli storfavorit på läget och form och att Flemming är suverän på Åby, enligt mig...

Lite surt att oddset störtdök från 5.50 till under fyra gånger efter att loppet körts i 1.5 varv, dock - detta får ATG ta tag i...

Oddshöjningen berodde väl att Flemming tyckte hästen kändes lite tyngre än normalt i värmningen och antagligen blev det mer på spel på andra favoriter då. Men det är fruatsnvärt bra odds! Synd man inte ens tittade hos bookmakers idag, för avstod 4-3 på DD pga för lågt odds, runt 13 bara. Lätt vara efterklok!

Men snygga spel av dig oavsett idag!
Pilkast (+5)
Gammal 2013-12-25, 22:09   #234
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

Som sagt, vill ni diskutera avstängningar gör ni det i: https://www.sharps.se/forums/feedback-fragor/

Inte i kvällens travtråd.
Gammal 2013-12-25, 22:11   #235

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Det mest sjuka jag sett!
Stånga av medlemmar i kväll.. som ger SÅ mycket.
Ta er i brasan moddar!!
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 22:17   #236

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Oddshöjningen berodde väl att Flemming tyckte hästen kändes lite tyngre än normalt i värmningen och antagligen blev det mer på spel på andra favoriter då. Men det är fruatsnvärt bra odds! Synd man inte ens tittade hos bookmakers idag, för avstod 4-3 på DD pga för lågt odds, runt 13 bara. Lätt vara efterklok!

Men snygga spel av dig oavsett idag!

Ja, jag skulle GÄRNA spelat hos bookies på nätet ikväll, men då dessa varit en pengaflod i fel riktning för mig så har jag valt att stänga av mig på vissa - och på vissa är jag limiterad...

Jag är tillbaks på banan på de flesta efter nyår så får vi se hur länge detta är hållbart...

Jag spelar självklart för att vinna i varje lopp jag spelar i, men borde lära mig att vikta insatserna mot streckspelen och vinna stort ibland, istället för att vinna lite lite oftare...

Men, det skall också sägas, jag har även spelet på kusar som en hobby och då är det svårt att hålla sig till money managment, tyvärr - men, jag lär mig väl till slut jag med... Det viktigaste är trots allt att spela för pengar man har råd att förlora... Jag lever kanske inte ens där, varje månad, som jag lär, men, men...

Gammal 2013-12-25, 22:19   #237

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Det mest sjuka jag sett!
Stånga av medlemmar i kväll.. som ger SÅ mycket.
Ta er i brasan moddar!!

Easy, does it...! Bli inte avstängd du också - du behövs...!

Gammal 2013-12-25, 22:24   #238

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg

O grady och Montgomery var jämnspelade hela dagen runt 5 6 ggr degen. Sista 10 min gick Motgomery ner till runt 4 och oddsen höjdes på O grady. Med andra ord spelades det rätt hårt på Motgomery från vissa håll.
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 22:29   #239
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

Användaren RazshVollril får även han en kortare avstängning.
Läs regelverket, https://www.sharps.se/forums/cmps_index.php?pageid=rules
Var trevliga mot varann och lägg ned inlägg med personliga påhopp eller nedkränkande kommentarer.

Tycker ni inte om varandra så kan ni utnyttja er utav ignorera funktionen eller rapportera varandras inlägg istället.

God Jul /MOD
Gammal 2013-12-25, 22:30   #240

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
O grady och Montgomery var jämnspelade hela dagen runt 5 6 ggr degen. Sista 10 min gick Motgomery ner till runt 4 och oddsen höjdes på O grady. Med andra ord spelades det rätt hårt på Motgomery från vissa håll.

Jo, det är klart! Men, att få O´Grady till 7-8 gånger på nätet är alldeles för högt, alla dagar i veckan... Spelbolagen viktar såklart oddsen mot gjorda insatser så de gör ingen förlust på detta, men jag anser ändå att oddset höjdes alldeles för mycket...

Det beror självklart på att O´Grady var min stenhårda idé från början och har inte haft möjlighet att följa intervjuer och sådant under kvällen då jag suttit på tåget hem till Svedala - kanske lika bra det!

Svara

td