Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-26, 16:43   #181

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 642
Standard

Chansar ULM KARSK vinnare / plats 100kr
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-26, 16:44   #182

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Ingen påse idag där man får med vinnarspel i sista? Var lite klen omsättning mot normalt.
Nej, det här är en extraomgång av V75, och de flesta "Svensson-spelare" har nog hållit sig hemma med glöggen, Alladinasken och en skinksmörgås.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-26, 16:50   #183

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 642
Standard

Fint upplopp av 12 Arazi Boko varning
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-26, 18:12   #184

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7924
Standard

Att det skulle bli jackpot var skrivet i stjärnorna sedan länge så de kan robba oss rejält på lördag. Lite trist att de lät lusTobbe vinna i 4e så man blev black i alla fall. 6 gör ingen glad... eller jo d händer ju faktiskt men sällan när det gäller v75. (Nej jag tror inte på uppgjorda lopp,matcher eller doping. Bara rent spel existerar.)
Nästa gång Arazi har framspår står den i 1,50. Måste garderas såklart. En lus som råkade gå bra i dag. Dansken är däremot jävligt bra. Känns som han bollar med den här divisionen.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-26, 20:02   #185

Migges avatar

Sharp$: 3528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Man betalar ju inte för de som inte kan vinna. I det här fallet 11 och 12. Vann ju endast för att det blev sesam öppna dig 50 kvar. Såklart chanslös annars .
Häst nr 11 visste ju inte om att den ansågs chanslös & därför vann den ändå...likväl som bin inte vet om att dom inte kan flyga & därför så flyger dom ändå!

Rätt tröttsamt att läsa om hästar som "inte kan vinna" när det egentligen borde stå att dom har en lägre vinstchans än övriga startande!

Likt förbaskat så vinner "chanslösa" hästar dagligen i ATG's olika spelformer...
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-26, 20:36   #186

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Bjerke 50 20131226 V4
Avd-1: 5,6,7,8,12
Avd-2: 2,4,5,8
Avd-3: 3,4,5,7,11
Avd-4: 2
System: 1
100 rader * 1 * 2,00 = 200 kr

Svenska travet mindre framgångsrikt idag men utlandsvistelse över Jul har kapat min verksamhet. Första seriösa spelet på svensk mark (norskt trav till trots) visade i alla fall att formen håller i sig! :-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Inascott (+1)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-26, 21:05   #187

drakens avatar

Sharp$: 7924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Häst nr 11 visste ju inte om att den ansågs chanslös & därför vann den ändå...likväl som bin inte vet om att dom inte kan flyga & därför så flyger dom ändå!

Rätt tröttsamt att läsa om hästar som "inte kan vinna" när det egentligen borde stå att dom har en lägre vinstchans än övriga startande!

Likt förbaskat så vinner "chanslösa" hästar dagligen i ATG's olika spelformer...
Ber om uräkt för ordvalet om du tycker att det var så jobbigt. Jag ansåg att den minst spelade i loppet hade en sämre vinstchans än de andra. Dels på vad den visat och dels på läget. Tyvärr har jag inte satt mig in i hela stamtavlan,vad den äter för frukost etc eller vad du vill läsa. Jag ansåg den som chanslös och att den inte kunde vinna. Ber hemskt mycket om ursäkt om jag sårade dina känslor eller vad nu ditt inlägg betyder.
Och jag skrev att den skulle vart totalt chanslös om den inte fick en flytlucka på innern vilket var sant. Fattar inte vad du gnäller på i detta fall faktiskt.

Senast redigerad av draken den 2013-12-26 klockan 21:28.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td