Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-22, 23:28   #61

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4164
Standard

Spela ni eran monster drive, se bara till att inte ta med orecchietti på kupongen om ni nu tror stenhårt på den.

Man blir mörkrädd när man läser att kash's cantab samt Clear Sign är tidiga på kupongen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+10), mijo14 (+10)
Jarmop är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-22, 23:49   #62

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 642
Standard

RazshVollril

du har ju lite form har du nått kul drag att bjuda på ?
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-22, 23:58   #63
Banned

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Inascott Visa inlägg
RazshVollril

du har ju lite form har du nått kul drag att bjuda på ?
Inte ännu. Kollat alldeles för lite i lopparkivet. Inte gjort mycket mer än där jag var inatt så det blir de närmaste timmarna nu. Ska griljera en julskinka också och risken är väl att man mest sitter och tuggar på den sen

Acai Am är väl den som jag tycker är mest intressant. Om det kan räcka till seger får vi se men hästen har absolut toppform!

Senast redigerad av RazshVollril den 2013-12-23 klockan 00:00.
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-23, 00:15   #64
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Lite rolig info till dem som inte vet. Rebellion (Avd1) ägs av Mats Sundin och köptes för 1.010.000kr. Hästen har hittills dragit in 445.758kr, så fortfarande är köpet en minusaffär för Mats. Kan vinna imorgon.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-23, 00:19   #65

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Sista känns som de från tillägg får svårt....spets eller spårsnålt vinner....ÅLANDS VIKINGEN förstahäst trots veijo
Gammal 2013-12-23, 00:26   #66

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

kollat gamla lopp på ÅV fan vilket tråkigt trav den har....blir tveksam nu....
Gammal 2013-12-23, 00:30   #67

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Tror ni Orecchietti siktas mot prix d'amerique?
Jag tror de.. varför skulle han annars tävla i december? Känns ju som han skulle kommit ut i mars/april om han siktat mot Elitloppet!?

Världens största travlopp är i sikte så han vinner avd 6 HUR lätt som helst!
Då måste den ner i Frankrike och kvala in. Kanske prövar man men jag är tveksam. Är väl egentligen inte konstigt att man låter hästen tävla lite. Har ju väldigt få starter senaste 2 åren och banan är fortfarande helt ok på Solvalla.
laxdasen (+1)

Senast redigerad av NicklasJ den 2013-12-23 klockan 00:33.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-23, 00:40   #68

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 259

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Engla håleryd såg ju fin ut vid senaste segern. Hemmaplan och allt. behöver ju lite tur med fart på loppet och positionen. Men gick snabbt sista 700 och höll farten bra!

Borde väl inte ligga lägre en Nurmos andra häst då förste kusken kör denna. Finns väl säkert nån bra förklaring till det...
Scherlock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-23, 00:43   #69

Standard

Orkar inte komma med något stort tips till imorgon. Men bjuder på 4 stycken som jag tycker är intressanta.

Rebellion (avd1)
Disney Tooma (avd1)
Priceless Pellini (avd5)
Shibur Night (avd7)

Senast redigerad av NicklasJ den 2013-12-23 klockan 00:51.
Gammal 2013-12-23, 01:10   #70

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Tror ni Orecchietti siktas mot prix d'amerique?
Jag tror de.. varför skulle han annars tävla i december? Känns ju som han skulle kommit ut i mars/april om han siktat mot Elitloppet!?

Världens största travlopp är i sikte så han vinner avd 6 HUR lätt som helst!
Nej, han har alldeles för lite pengar på sig för att komma med där.
Då måste han kvala in via 1 av 4 storlopp, men han är inte ens där och de har redan kört några.
Gammal 2013-12-23, 01:10   #71

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Scherlock Visa inlägg
Engla håleryd såg ju fin ut vid senaste segern. Hemmaplan och allt. behöver ju lite tur med fart på loppet och positionen. Men gick snabbt sista 700 och höll farten bra!

Borde väl inte ligga lägre en Nurmos andra häst då förste kusken kör denna. Finns väl säkert nån bra förklaring till det...
Så här säger Nurmos

"Lopp 11, 2140A 12 ENGLA HÅLERYD - Jorma Kontio
Vann överlägset senast och var helt okörd i mål. Hon är i mycket fin form nu och trots ett dåligt läge och många att runda så blir jag inte förvånad om hon är med långt framme. Hon är stark och tål att göra lite jobb själv och jag gillar den här hästen.
Balans: Barfota fram
Huvudlag: Öppet huvudlag

Lopp 11, 2140A 15 BELIEVE ME - Stefan Söderkvist
Tyckte jag var en liten besvikelse senast för hon hade tränat så bra inför den starten. Näst senast var det väldigt tungsprunget på innerspåret vilket fällde henne den gången. Hon känns i alla fall okej efteråt och vi provar igen nu när det är den här finalen. Men hon har sämsta läget och det känns som att Engla Håleryd har bättre form än de två.
Balans: Barfota runt om
Huvudlag: Norskt huvudlag eller helstängt huvudlag"

Senast redigerad av NicklasJ den 2013-12-23 klockan 01:13.
Gammal 2013-12-23, 01:12   #72

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Orkar inte komma med något stort tips till imorgon. Men bjuder på 4 stycken som jag tycker är intressanta.

Rebellion (avd1)
Disney Tooma (avd1)
Priceless Pellini (avd5)
Shibur Night (avd7)
Nurmos:
Lopp 7, 1640A 9 DISNEY TOOMA - Jorma Kontio
"Vann på ett bra sätt senast och har mycket fin form. Jag tror att han hade vunnit redan näst senast om han inte hade legat på så hårt i loppet. Bakspår nu över kort distans kan förstås ställa till det men jag tycker faktiskt att hästen är ännu bättre när han får gå bakifrån än i ledningen. Han är vass på speed och så fin som han känns så måste han räknas tidigt."
Balans: Barfota runt om
Huvudlag: Helstängt huvudlag
Gammal 2013-12-23, 01:18   #73

Standard

Nordström har en del intressanta hästar till start och såhär skriver han själv på sin hemsida. Kan tilläggas att Per allt som oftast är väldigt positiv angående sina chanser.

"Nimbus C.D.

lopp 7 nr 3

Känns jättefin i träning och fick äntligen ett bra läge bakom bilen. Siktar på ledningen och väl där kan han gå en riktigt bra tid över sprinterdistansen, sen får vi se hur långt det räcker mot de äldre hästarna. Öppet huvudlag som vanligt och barfota runt om om det är så att banan tillåter det. Spydervagn.

Denim Boko

lopp 10 nr 4

Har också fått ett perfekt läge bakom bilen. Formen verkar sitta där och hon gick 13,5 i 2000m efter startgalopp sist så jag tror och hoppas att hon gör ett bra lopp här. Siktar på ledningen. Skor runt om, rycktussar och Spydervagn. Huvudlaget har jag inte bestämt än.

M.T.Henry Thierry

lopp 13 nr 7

Har verkligen fått självförtroende av montéstarterna och det är en av anledningarna till att jag provar ett sulkylopp med honom nu. Sist klarade han av 5 omstarter och han har blivit stabilare mentalt. Kommer att montera bort sidostängerna på vagnen för att få den lite större så att han får mer plats. Springspår 7 tyckte jag var perfekt då han kan trampa igång lite för sig själv där ute och han ska gå i ett jämnt hårt tempo då han är urstark och inte direkt speedig. Går med skor runt om och öppet huvudlag. "

Senast redigerad av NicklasJ den 2013-12-23 klockan 01:42.
Gammal 2013-12-23, 01:54   #74

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Jag vill inte ta till för stora ord då jag inte är känd för detta, nåja...! ORRECHIETTI måste vara århundradets bästa spik...! Är totalt överlägsen detta motstånd och vinner lätt - även från dödens...

Titta på motståndet! Är avdankade och "ruttna" hästar som INTE ens är på samma planet som Orrechietti! Många som skriver här inne som borde kunna skriva under på vad jag skriver - jämför hästarnas kapacitet och för den delen, form...

Jag vet att ingen häst egentligen är STENKLAR - men, varför skall alltid folk leka besserwissrar och ALLTID dissa en storfavorit?! Spika och gå vidare, istället... Spika och helgardera ett annat lopp, istället... Självklart skall man analysera loppen och dess innehåll, men när man gjort detta och man inte hittat något fel på storfavoriten - varför då gardera?!

Orrechietti är för mig en av de säkraste spikarna på hela detta år!!! Orrechietti är på väg uppåt i både form och utveckling, han har startat väldigt lite för en 6-åring och det kan ibland tyda på skörhet och annat, men när dessa är i form så är det faan ingen som slår dem i mediokra gäng... Orrechietti är Sveriges bästa häst i nuläget, beaktat form och kapacitet, så varför tveka?!

One down, six to go...

You´ll Never Walk Alone...
DIF (+5)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-23, 02:03   #75

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Jag vet att Erik inte är jätte imponerad av Iniesta, hon måste köras på chans och väldigt spårsnålt. Med maxklaff så kan hon vinna på kort speed. Att hon skulle gå i nån ledning imorgon håller jag som väldigt otänkbart.

1. Frankie Ale

2. Xena och Riff står med 3 ben i mål redan..

3. Helgarderar avd 3,5,7

4. Går kort i guld, 5,6 och orre. Kash cantab är superintressant imorgon!

Detta förutsatt att allt är som det ska i värmningar, balans osv.

Hur kommer det sig att Kash Cantab är "superintressant" idag då denne inte vunnit på HELA 21 starter...?!

Stig H:

Citat:
Kash’s Cantab (V75-6) hängde med rätt skapligt här i första starten på länge. Var ett lågtempolopp i Malmö. Har tränat på som vanligt efteråt. Är med och får en hygglig slant men normalt är det inget vinstbud.

You´ll Never Walk Alone...

Senast redigerad av Pilkast den 2013-12-23 klockan 02:33.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td