Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-22, 00:53   #16
Banned

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Kommer bara ihåg att i somras tog Reijo över hästen från Åke Svanstedt. Sedan dess har man gått och väntat att den ska blixtra till i Reijos regi. Senast på Vermo hade den ju en stark spurt i slutet, men tempot på loppet blev ju som det blev... ingen fart alls när ingen utmanade Womanizer i ledningen. Nu borde det bli körning direkt i början och det gillar ju MD. Annars får väl Uffe ta spetsen och trycka sönder hela fältet. Bäst spurt har MD i alla fall i det här gänget. Björn Goops senaste körningar med hästen har ju inte varit några tio poängare precis. Segern kommer snart! Orrechietti vet man inte riktigt var man har... Fågel eller fisk?
Vet du om man kan se loppet från Vermo på nätet någonstans? Tror inte jag sett det då jag var borta den dagen och senare på kvällen kollade jag lite snabbt på atgplay har jag för mig men där var inget ljud (?) samt så funkade inte länkarna på sidan riktigt när det gått i Finland.
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-22, 01:02   #17
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Vet du om man kan se loppet från Vermo på nätet någonstans? Tror inte jag sett det då jag var borta den dagen och senare på kvällen kollade jag lite snabbt på atgplay har jag för mig men där var inget ljud (?) samt så funkade inte länkarna på sidan riktigt när det gått i Finland.
http://www.youtube.com/watch?v=MJudO2Xsth0
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-22, 01:04   #18

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

skönt att så många är så trevliga.... !! Det uppskattas!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-22, 01:10   #19
Banned

WinterIsHere

Standard

Ja, det var en riktigt fin avslutning trots 19.5 andra 500 samt 18.0 tredje 500. Måste ha gått i överljudsfart sista biten ju. Dock var loppet rätt ihåligt och motståndet inte det bästa, visserligen inte bättre nu totalt sett.

Ja, den får vi nog ha med. Men trivs den i ledning hästen? Kan Clear Sign ens utmana vid en bra dag? Huvudbry helt klart!
Gammal 2013-12-22, 01:29   #20
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Ja, det var en riktigt fin avslutning trots 19.5 andra 500 samt 18.0 tredje 500. Måste ha gått i överljudsfart sista biten ju. Dock var loppet rätt ihåligt och motståndet inte det bästa, visserligen inte bättre nu totalt sett.

Ja, den får vi nog ha med. Men trivs den i ledning hästen? Kan Clear Sign ens utmana vid en bra dag? Huvudbry helt klart!
Clear Sign har nog gjort sitt på högsta nivån.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-22, 01:32   #21
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Clear Sign har nog gjort sitt på högsta nivån.
Jo, men problemet är ju att det hade den ju redan i februari när jag satt där och inte förstod hur den kunde vinna då. Och nu senast gjorde den ju ett bra lopp mot ok motstånd. Borde ju inte ha toppchans men helt borta känns den inte. Innan måndag har man nog hunnit hitta tre andra vinnare och ge avslag på de man har nu!
Gammal 2013-12-22, 01:53   #22
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Fast det var ju ett V64 lopp senast med tokkörningar med Trustworthy Ås, som tryckte sönder favoriten Device i det loppet. Clear Sign fick loppet, men vann ändå inte. Du kan ta bort den.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-22, 02:04   #23
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Fast det var ju ett V64 lopp senast med tokkörningar med Trustworthy Ås, som tryckte sönder favoriten Device i det loppet. Clear Sign fick loppet, men vann ändå inte. Du kan ta bort den.
Vinnren var ruskigt bra i det loppet dock. Men visst, borde kanske krävt mer av Clear Sign men får ändå arbeta sig från sista plats och gör det bra. Ingen superavslutning men ingen trodde på den i februari heller. Jobbigt när man hängt upp sig på sådant. Men beror lite på hur många inom ramen man målar. Stryker man den och den vinner kommer jag göra ett tarzantjut
Gammal 2013-12-22, 07:06   #24

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5444
Standard

Bästa spiken måste väl vara Iniesta D.E i första, vilken form det lyser om den, äntligen ett kanonläge ! Spik på allt
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-22, 08:32   #25

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

Har hittat 3 stycken tänkbara spikar Orecchietti, Castor Boko även Riff Kronos.
Frågan är om man ska försöka fälla Orecchietti eller inte, känns ju som en häst som bara borde plocka ner hela fältet.
Lås på Xena Brick/Bradley också kanske.

Hmm blir en lång dag idag att dels packa/städa undan och samtidigt sitta och läsa på om omgången.
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-22, 10:20   #26

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Nån som vet Hur overtaker är på lång?
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-22, 10:28   #27

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3522
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Nån som vet Hur overtaker är på lång?
0% vinster & 0% plats på stayerdistans!

http://www.voltstart.se/startlista/s...e&sort=startnr
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-22, 11:10   #28

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

Avd 5 och Avd 7 tycker jag känns svårast att lösa..
någon med bra tankar i dem avdelningarna??
Just nu om jag skulle gå efter det jag har kikat på just nu så skulle lite mer än halva fältet i bägge de loppen komma med på kupongen.
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-22, 11:44   #29

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4175
Standard

Det finns inte en sportmössa att Orecchietti förlorar det här loppet. Det är en häst för Elitloppet nästa år och dom övriga är inte ens i närheten ännu.

Dessutom har den lopp i kroppen nu och det ska nog till ett jordskred för att den ska torska.
Jarmop är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-22, 13:40   #30

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8344

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
0% vinster & 0% plats på stayerdistans!

http://www.voltstart.se/startlista/s...e&sort=startnr
Han har ju bara gjort en start, det räknas inte.
Hästen är stark och rejäl, det räknas

td