|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-12-18, 15:53 | #46 |
Banned
|
|
2013-12-18, 16:04 | #47 | |
Citat:
11 Made At Home chansar jag också bort då det bara är karriärens 2.a start som inte är uppåt i Sverige, enda besöket på valla slutade med en 5.e plats. Nej spikar man inte 6.an så är nog vinnaren 2,8 eller 12 i det loppet. Är Tarzan så fräck att han kör upp i dödens igen och pressar upp farten för att 12.an ska plocka så många som möjligt sista biten?
2013-12-18, 16:12 | #48 | |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Iofs bara 10 hästar kvar, så han kanske försöker med något annat den här gången ?
2013-12-18, 16:27 | #49 |
Ungefär så jag läser loppet. Stefan skickar Bear with me fram till dödens sen slår High Stage av samtliga.. Ser inte hur han ska kunna torska loppet om han är i hyfsad författning.
|
|
2013-12-18, 16:53 | #50 |
high stage känns jätte intressant.. varit ute och tom varit betrodd mot mycket bättre hästar!! OCH nu 2 strukna! KUL spiK!
|
|
2013-12-18, 17:10 | #51 |
Hyfsad författning....hmmm, han har ändå inte lyckats vinna ett enda lopp i år på 15 starter, en seger förra året på 16 starter, ändå har han senaste tiden varit ute i ett par riktiga skitlopp på Valla och då bara lyckats bli 3:a resp. 5:a trots bra lägen. Nu har han sämsta läget och även om det är ett par strykningar undrar jag om det verkligen kan gå vägen även om Tarzan försöker bana väg..... Jag kan inte hitta många argument som talar för att den skulle vinna idag heller, men, men....
|
|
2013-12-18, 17:25 | #52 |
Så här fick det bli idag. Kastade bara ihop ett + en harry.
Ska iväg på bio med kärringen så. Bio tricket har gett några vinster förr :P Registrerat spel Datum: Onsdag 2013-12-18 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 79 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 5 Red Adair Superb (6, 11) 2 4, 5, 6, 11 (12, 3) 3 4, 6, 11 (5, 12) 4 2, 7, 10, 12 (3, 8) 5 5, 9, 12 (11, 2) 6 5 Sensational Dream (1, 6) 7 3 Dream on Silvio (6, 8) 8 2, 3, 4, 8, 9, 11 (7, 5) Vadet gäller startnummer 864 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 216,00 kr Kvittonummer: 4D02 560C 7A55 **** Registrerat spel Datum: Onsdag 2013-12-18 Bana: Solvalla Spelform: V86 Harry Boy, omg. 79 Avd Ordinarie hästar 1 5, 8, 11 2 5, 6 3 6, 11 4 1, 2, 3, 4, 7, 10, 12 5 9 Valnes Doris 6 5 Sensational Dream 7 3, 6, 8 8 3, 5 Vadet gäller startnummer 504 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 126,00 kr Kvittonummer: 0B0C 5402 7855 **** Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
2013-12-18, 17:49 | #53 | |
Citat:
Jag spikar och litar på att bästa hästen vinner. |
||
2013-12-18, 17:56 | #54 |
Stallintervjuer eller kommentarer alla hästarna på V86.
Till Solvalla 18 December. V86-1 1 Mygodwhata Face (Olga Sehlova) har inte vunnit än i år på 15 försök. Startsnabb. Taktik? Främst platsbud. 2 Famna Käll (Erik Adielsson) är ojämn av sig. Om hon har en bra dag och vill springa så gör hon bra lopp. Men det är upp och ner med motivationen från hennes sida. Formen känns bra och hon ska kunna göra en bra insats. Finns ändå en reservation för att hon är ojämn. Och därmed också svårbedömd, säger Stig H Johansson. 3 Guiness Trot (Kenneth Haugstad) känns faktiskt spänstig och fin. Verkar ha piggnat till efter loppet senast. Det känns som om han ska vara på gång uppåt. Jag hoppas att han kan få ett bra lopp därifrån och är med och tar en peng här, säger Frida Svande. 4 Mr Turbo Triss (Glenn Elo) har varit duktig på slutet och fick ett bra läge här. Borde kunna vara med där framme. Han verkar vara i riktigt bra form. Jag är förhoppningsfull, säger Glenn. 5 Red Adair Superb (Björn Goop) galopperade senast tyvärr. Annars satt han hyfsat på det. Slog ihop och snubblade till. Så det var synd. Hästen är inte så tokig och 2 600 är ingen nackdel. Gynnad av körspö. Blir det lite tempo på loppet ska han absolut vara med på lappen. Så bra är han, säger Ola Frisell i Björns stall. 6 Falcon Håleryd (Oscar Nilsson) verkar allting bra med. Formen är normalgod. Jag har inte pratat med Fredde om balans och huvudlag än. Spåret är lite långt ut och han är inte så där supersnabb ut. Distansen är okej. Det är lättare hästar här än han har mött på slutet men det är ingen häst som bara går ut och vinner på beställning heller. Jag tycker definitivt att han ska vara en av dem som räknas, säger Oscar. 7 Bear With Me (Stefan Melander) fick en tuff resa senast och var bra med tanke på det. Lyckas bättre nu med en snällare resa? 8 Xman Kemp (Jorma Kontio) tycker jag har bra form. Inga konstigheter där. Han har bra form. Spår åtta är inte det bästa utgångsläget men jag tror att han gör ett bra lopp i varje fall. Tycker han ska kunna vara långt fram men från de här lägena måste man ha lite tur också, säger CG Björkroth som är Nurmos försteman. 9 First Lane (Torbjörn Jansson) STARTAR EJ 10 Quanto Composite (Jan Hellstedt) STARTAR EJ 11 Made at Home (Ulf Ohlsson) är allt bra med. Formen tror jag är ganska fin. Han har gått sina vanliga träningsjobb och känns hur bra som helst. Det blir sommarskor nu när vi åker till södra Sverige. Hästen är bra igång. Det är klart att jag är lite förhoppningsfull, säger Anders Stenman. 12 High Stage (Per Lennartsson) gynnas av strykningarna. Van vid värre motstånd. Tar årets första etta? V86-2 1 Donna Dreamcatcher (Gianni Coysman) gick ett jobb i måndags och då var allt fint. Senast hängde hon mystiskt på en töm fram till 500 kvar. Sedan blev det sprutt. Hur långt hon räcker nu vet jag inte alls, säger Anna-Karin Rundkvist. 2 French Call (Svante Ericsson) har ett bra spår och god form. Jämna hästar. Svårt att säga hur det här ska sluta. Alla hästar är lika bra kan man säga. Mycket jämnt och svårt att säga, säger Bengt Karlsson. 3 Withma (Paula Pettersson) har gått hyggligt på slutet. Ingen riktigt form som det verkar. Inte varit till sin fördel i de två senaste loppen. Hoppas att hon kommer vettigt på det från början. Då får hon smyga med, säger Fredrik Tengstad. 4 Romeo Lavec (Tino Ärling) var fin senast när han hoppade och det fanns ingen förklaring heller. Han har fått ett lopp i kroppen efter vila och går framåt med det. Sköter han sig ska han vara med där framme. Skulle inte vara överraskad om han vann, säger CG Björkroth. 5 Panic Button (Frank Nilsson) har bra form och har gjort bra lopp de tre senaste. Bra kusk och han är i bra form. Jag hoppas att han ska vara med och segerstrida, säger Thomas Lönn. 6 Tyson November (Oskar Kylin-Blom) har gjort två starter nu efter vila och gått ganska bra i båda. Borde vara ännu bättre nu. Sätter eventuellt på jänkarvagn och halvstängt huvudlag nu, säger Stefan Persson. 7 All American Class (Petter Karlsson) var bra vid segern men har varit tveksam efter det. Även om han galopperade senast fick jag inga plusvibbar. Ändrar till helstängt huvudlag för att se om han bli mer motiverad, säger Marcus Savin. 8 Sugar Line (Fredrik Claesson) kan blanda sig i med en del tur på vägen. 9 Maple Hills Zico (Clas-Göran Björkroth) håller väldigt fin form. Har tränat bra och känns fräsch. Ett ganska så bra utgångsläge också så det kan bli spännande. Det finns ingen anledning att inte vara hoppfull, säger Maria Bergström. 10 Treviere (Mattias Djuse) är mycket bättre i raden. Haft otur i loppen. Känns bra och får smyga. Med ett bra lopp är hon långt fram. Hon är en outsider tycker jag, säger Håkan Eriksson. 11 Global Oasis (Antti Veteläinen) är i bra form men har ett dåligt utgångsläge. Hon ska vara med och få en fin löpning om hon ska ha några möjligheter i ett sådant här lopp. Det är svårt att räkna med det från det här läget, säger Stig H Johansson. 12 Oops Trot (Oskar J Andersson) är en trevlig häst. Hon har gått två bra lopp hos oss. Känns formstark. Men det är samma sak där. Det är ett väldigt spektakulärt läge. Krävs väldigt mycket tur och hur loppet blir kört för att hon ska kunna komma in i matchen här, säger Stig H Johansson. V86-3 1 Sugar Neo (Johan Untersteiner) har ett bra läge och lättare emot än senast. Vi smyger med och kör för en god slant. Vinna blir svårt, säger Roger Walmann. 2 T.B.’s Memories (Tommy Hanné) har inte startat på ett tag. Var sämre. Är åtgärdad. Vi ligger lågt eftersom hon har varit borta ett tag, säger Li Platzer i stallet. 3 Destiny Calls (Antti Veteläinen) är hopplöst osäker men kapabel. Visst är läget bra. Felfri måste man räkna med henne men det är stor galopprisk. Jättestor, säger Ari-Pekka Pakkanen. 4 Cummin (Björn Goop) har gjort fyra starter. Fick äntligen vinna senast efter att ha gjort bra lopp i varenda start. Kommer för varje start. Kan öppna hyfsat. Om hon hamnar bra på det så kan hon vara med bland de tre här, säger Ola Frisell. 5 Pompano Princess (Ulf Ohlsson) är en rätt hygglig märr. Kom aldrig till senast. Trodde att hon skulle kunna öppna bättre. Ett vettigt läge. Hoppas att hon kommer skapligt på det. Sköter sig i jobben. Hon borde duga, säger Reijo Liljendahl. 6 Glamour Håleryd (Kenneth Haugstad) är ett fint treårigt sto som var fin i de två första starterna. Senast var hon inte alls bra men är renoverad och känns fin i träningen. Jag hoppas och tror på en god insats här, säger Peter Untersteiner. 7 Impression (Jan Nordin) verkar bra känns det som. Jag är nöjd med hästen och tror att vi har chans att vara bland de tre, säger Jan. 8 Veams New Moon (Kim Eriksson) har börjat bra och känns som en rejäl häst som jag kommer få mycket glädje av. Möter bättre motstånd än vad hon har gjort någon gång. Bara tre år och gör sin sjunde start. Ställer inte så hårda krav, säger Michael Sandström. 9 Polly (Torbjörn Jansson) har bättre form. Smygform. Har gjort bra lopp i de två senaste. Även om placeringarna inte har varit de bästa. Går med någon form av stängt huvudlag för att bli rappare. Duger i klassen, säger Fredrik Tengstad. 10 Isa Sånna (Erik Adielsson) utvecklas och är kuskförstärkt. Men har fel läge. 11 You to Lovely (Lars-Åke Söderholm) känns helt okej i jobben och läget behöver inte vara fel eftersom hon inte har öppnat bra ändå. Fortfarande vinglig i loppen med osäkra tendenser men en otrolig kapacitet. Räknas inte bort, säger Lars-Åke. 12 Yoga Brick (Jorma Kontio) har fin form men fick tolv. Krävs mycket tur därifrån, säger CG Björkroth. V86-4 1 Emeraude d’Inverne (Frank Nilsson) har fortsatt bra form men har inte haft någon större tur i senaste loppen. Gick bra i mål senast som vanligt. Försöker från start. Blir det ledningen tror jag hon ska gå där, säger Jonny Stjernström. 2 Super Happy (Svante Ericsson) har gått bra men senast kom galoppen. Det var mycket kvar i hästen då. Han måste räknas, säger Ari-Pekka Pakkanen. 3 Exciter (Antti Veteläinen) dövades ner senast och var stabil då. Vann bekvämt. Formen är bra. Platskandidat, säger Thomas Lönn. 4 Streetdance Girl (Oskar Kylin-Blom) har gjort jämna och stabila insatser nu på slutet. Senast tog hon ledningen och vi släppte. Gick en bra tid och såg jättefin ut. Tror att hon tar ledningen igen och vi släpper igen, säger Henrik Hoffman. 5 Flying On (Gianni Coysman) var väldigt nära att vinna senast. Fick stryk på målfoto. Har gjort det bra under hösten och står på tur för att vinna sitt första lopp. Vinner när som helst, säger Hans Karlsson. 6 Catchdrivers Dream (Clas-Göran Björkroth) gav sig i tät senast. Besvikelse. 7 Apropos (Oskar J Andersson) är en mycket bra häst som redan har elva vinster. Han är i bra form och kan göra sina egna lopp. Jag är optimistisk. Vi har en bra kusk. En av två, tre som kan vinna, säger Pertti Isotalo. 8 Master Ho (Petter Karlsson) fick det sämsta tänkbara startspåret. I år har han varit en ständig tvåa. Nio andraplatser och jag har aldrig haft en häst med fem raka tvåor. Grundkapabel, säger Daniel Wikberg. 9 Titus Rocket (Paula Pettersson) är i hygglig form. Blir det hårt tempo där framme kan han dyka upp bland de tre, fyra. Är mer stark än speedig. Barfota fram, säger Fredrik Palm. 10 Mon Cheri Broline (Fredrik Claesson) hoppas jag kunna köra barfota. Loppet ser hyggligt ut men även om han ryckt upp sig och gått bra i senaste starterna är han inget för vinnarspelarna, säger Jan Jönsson. 11 Medal Hangre (Tino Ärling) ser det bra ut med inför onsdagen. Hon tog förra loppet bra. Vi kör med samma balans och utrustning. Nu när vi har hittat rätt. Hon går väldigt bra bakifrån, säger Eleonore Hultdahl. 12 Chip Lane (Mattias Djuse) var kanske ivrig senast från början när han hade varit borta. Spår tolv men är ändå en så bra häst att om det löser sig ska han vara med, säger CG Björkroth. V86-5 1 Blues Goals (Kim Eriksson) ska absolut inte gå i ledningen såg vi senast. Skjutit till jättebra när hon gått i ryggar. Annars är det en kul häst. Ett riktigt skrällbud. Fruktansvärt speedig, säger Michael Sandström. 2 Flight Instruments (Per Lennartsson) var positiv senast. Kan spräcka nollan. 3 P.S.Iloveyou (Svante Ericsson) verkar bra efter loppet. Hon har varit lite ojämn men var bra senast i alla fall. Motståndet är överkomligt men hon har varit för ojämn för att vi ska lita hundraprocentigt på henne, säger Markus Svedberg. 4 Isadora (Ulf Eriksson) var jättebra senast i ett så kallat dynglopp. Har jättebra skalle och är inte alls dum. I och med att hon bara gick 1.20 senast är det jättesvårt att säga var hon står här, säger Daniel Wikberg. 5 Love in Action (Ulf Ohlsson) fick en hård öppning senast och blev trött till slut. Vettigt läge och det gäller att komma till. Platschans, säger Reijo Liljendahl. 6 My Pokerface (Tino Wallin) tror jag kan prestera skapligt. Fick en paus och har tränat bra. Ska gå med rycktussar och barfota fram för första gången. Tror inte att hon är sämre än någon annan, säger Janos Olah. 7 Lambada Sun (Sören Eriksson) har kommit igång sent men nu fungerar hon faktiskt ganska bra. Tufft läge och tuffa hästar emot. Vi är nöjda om vi får en slant, säger Bengt-Åke Larsson. 8 Fast Agnes (Håkan Eriksson) är snabb, har bra fart i benen och är fruktansvärt speedig. Men hon ska helst bara gå 200 meter. Hopplöst läge med spår åtta gör det svårt, säger Hockey. 9 Valnes Doris (Juhani Partanen) håller formen antar jag. Vi har tagit två raka i enklare sällskap men gången innan det satt hon fast på Valla. Hon har varit rejäl och fräsch. Bra häst under utveckling, säger Juhani. 10 Elin the Flyer (Erik Adielsson) var dålig näst senast på Åby. Utan förklaring. Med loppet senast och det på näthinnan som hon gjorde då så har hon gått framåt. Det är tydligt. Känns inte som om någon här är bättre än vad hon är. Räknas definitivt, säger Ulf Karlsson. 11 Deauville Boko (Jorma Kontio) gjorde en slät figur senast men känns fin i träningen. Spår elva. Läget är emot, säger CG Björkroth. 12 B.W.TBoobs (Björn Goop) har ett dåligt läge. Så det blir svårt den här gången. Har haft en paus också. Så jag tror inte så mycket nu. Nästa gång kanske, säger Ari-Pekka Pakkanen. V86-6 1 Highspirit (Håkan Eriksson) är med dem om han går felfritt. Spår ett är ett bra framspår men han har hoppat därifrån någon gång. Vingen går för sakta. Det är tryck i honom om man säger så. Felfri är han med dem, säger Hockey. 2 Jönsson Palema (Jan I Jönsson) är knappast något för vinnarspelarna. Även om han har ryckt upp sig i de två senaste. Tar säkert ledningen om han vill men jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det, säger Jan. 3 Stopsigns Shaggy (Torbjörn Jansson) verkar helt normal efter senast. Det är ett bra läge. Jag räknar inte med vinst men han är allround och går på alla distanser. Inget vinstbud, säger Kim Möller Nielsen. 4 Nero Doc (Fredrik B Larsson) gick bra senast från ett omöjligt läge. Formen verkar vara bra. Nu är det läge också. Bland de tre kanske, säger Glen Norman. 5 Sensational Dream (Jorma Kontio) har varit kanonfin i de två senaste. Senast var han riktigt, riktigt fin. Är i en låg klass fortfarande och måste ses med chans. Bra läge, säger CG Björkroth. 6 Feel the Love (Johan Untersteiner) var vi nöjda med i comebacken senast. Borde gått framåt med loppet och kan vara en platsfidus, säger Roger Walmann. 7 Blenda Av (Kjell Wallin) hoppade senast. Lite överraskande. Jag vet inte varför. I starterna innan har hon gått förvånande bra. Men att hon ska räcka till vinst på Valla tror jag inte riktigt på, säger Kjell. 8 Bamming Star Run (Björn Goop) är allt bra med och formen är fin. Det finns många fina hästar och spår åtta är inte roligt. Kusken och hästen är bra men jag tror inte på att vi kan vinna, säger Matti Ruusunen. 9 Yster Brick (Linda Sedström) har varit bra i senaste starterna. Börjar piggna till. Hyggligt läge. Blir i alla fall inte hängande. Jagar en penningplacering. Mycket mer kan vi inte sträcka oss till, säger Bengt Karlsson. 10 Patriot Magi (Tommy Hanné) har varit sämre i ett par starter. Frågetecken för formen. Tränar bra. Synd på bakspår, säger Li Platzer. 11 Carro Boko (Kim Eriksson) har jag överforcerat från start vid galopperna. Känns bättre i träningen efter senast. Ska ha gått framåt. Kommer att göra ett bra lopp men läget är inte bra, säger Marcus Savin. 12 Bellflower (Juhani Partanen) har iskallt läge. Med framspår hade man trott på chans. Därifrån får man ligga lägre, säger Juhani. V86-7 1 Gentelina M.J. (Juhani Partanen) blev fast senast men har fått ett lopp i kroppen nu. Det är ett bra läge. Hon kan vara trea, fyra men rätt löpning, säger Juhani. 2 Karina Sisu (Teijo Ahola) är i helt okej form. Gjorde en helt okej prestation senast. Hårdare lopp nu men formen är bra. Får hon det för en gångs skull lite serverat ska man inte glömma henne, säger Petri Salmela. 3 Dream on Silvio (Johan Untersteiner) var strålande näst senast men blev lite väl trött från dödens på Solvalla. Vi hittade inga fel och provar igen. Fin i träningen. Hoppas att hon räknas, säger Peter Untersteiner. 4 What a Supergirl (Per Lennartsson) var bra senast och kommer antagligen att gå med jänkarvagn i den här starten. Så får vi se om det går att plocka av skorna. Har ett bra läge och det var gott gry i henne senast, säger Johanna Karlsson. 5 I Saw Her (Åke Lindblom) ska med ett lopp i kroppen vara långt framme nu. Gick på rundbanan i torsdags och kändes bra, säger Åke. 6 Liza Broline (Björn Goop) vann direkt i comebacken senast efter att inte ha startat sedan i juli. Avgjorde knappt men säkert med full fart över mål. Ska vara ännu vassare med lopp i kroppen. Det lär behövas. Plats-chans, säger Ola Frisell. 7 Frozen Cheesecake (Ulf Ohlsson) är allt bra med. So far, so good. Möjligtvis barfota om banan tillåter. Hon har varit duktig och är i bra form men Solvalla är alltid Solvalla. Vi hoppas på en framskjuten placering, säger Madeleine Strand. 8 Persos Amarula (Örjan Kihlström) borde kunnat lite mer efter en fin resa i första starten för oss senast. Har ett svårt spår här och det är nog som bäst en platsfidus, säger Roger Walmann. 9 Shemeansbidness (Frank Nilsson) känns bra i jobben. Ett bakslag senast. Vet inte om banan var för hård. Varit fin efter. När hon sköter sig är hon riktigt bra. Kapacitet finns och blir över, säger Marcel Hjort. 10 Seducedbyaface (Jorma Kontio) gick bra senast och ser bra ut. Var fin i jobb i måndags. Hyggligt läge också. Finns möjlighet för henna att dyka upp där framme, säger Glen Norman. 11 Caddie Heart (Erik Adielsson) gör debut för oss. Har varit lite upp och ner i jobben men det känns som om det finns bra resurser i henne. Sedan om hon ska ha någonting med det att göra från det dåliga läget är svårt att säga. Jag tycker inte att man kan lämna bort henne helt. Tränar rejält nu, säger Stig H Johansson. 12 Simon’s Geisha (Tommy Karlstedt) har ett värdelöst läge så klart. Hade inte gått så tufft inför senaste starten och var ursäktad. Behövde helt klart loppet, säger Håkan Karlsson. V86-8 1 Graceland (Erik Adielsson) verkar vara hygglig men måste nog ändå höja sig om hon ska vinna här. 2 Miss Golightly (Jorma Kontio) är fint i ordning. Hon är bra och fick ett bra läge. Ska nog vara med där framme, säger CG Björkroth. 3 Ronja Röverdatter (Tommy Karlstedt) är bra. Jättebra. Jag har matchat henne snällt på slutet och då har hon vunnit väldigt enkelt med tussarna kvar. Hon har fått kaxa till sig och nu ska vi testa mot tuffare motstånd. Får köra till slut. Hon har chans att vinna loppet, säger Håkan Karlsson. 4 Stirling Allstar (Tino Ärling) känns som hon ska. Ingenting att klaga på. Barfota runt om i fall banan tillåter. Några bra hästar emot men ingen riktig kanon. Jag tror att hon har bra chans nu, säger Ville Nisonen. 5 Ariel Tabac (Rikard Lindh) är allt jättebra med. Formen är jättefin. Vore roligt om två raka kunde bli tre men jag tror att det är för hårt motstånd. Läget är bra men jag är nöjd om hon får pengar i det där motståndet, säger Lena Wahlgren. 6 Caddie Girl (Åke Lindblom) ridtränades i torsdags utan anmärkningar. Den här hästen kan om hon vill. Outsider, säger Åke. 7 Naughty Me Hanover (Björn Goop) fick ett tråkigt läge tyvärr. Öppnar ganska dåligt och lär hamna någonstans i den bakre delen. Men är en stark spurtare. Inte borta om hon får en hyfsad rygg, säger Ola Frisell. 8 Rugiada dei Rex (Örjan Kihlström) tränar på bra och har visat att hon duger gott i klassen hon befinner sig i. Borde få vinna snart men fick spår åtta nu. Med vid gardering, säger Tommy Berghagen hos Hultman. 9 Noa Star (Anders Elehn) är allt bra med. Formen var bra senast och jag har inte gjort så mycket annorlunda efter. Som hon var senast ska hon räknas i sin klass väldigt ofta, säger Anders. 10 Village Surprise (Peter Cederin) har gjort bra lopp hela tiden. Känns pigg, mjuk och fin. Jag är dåligt påläst men från bakspår på 1 600 meter är man alltid lite beroende av vad som händer. Formen är bra. Det har hon visat, säger Peter. 11 Fortune Again (Johan Untersteiner) var bra senast. Ett dåligt läge nu drar ner våra förväntningar. Det är möjligen ett platsbud här, säger Roger Walmann. 12 B.W.T.Juggler (Pekka Korpi) var bra senast. Har bra form men dåligt spår igen. Känner inte till motståndet och det är svårt med numret, säger Pekka. Källa: Martin Berg/Sportbladet
2013-12-18, 18:02 | #55 | |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
|
|
2013-12-18, 18:24 | #56 | |
Citat:
|
||
2013-12-18, 18:27 | #57 |
High Stage är stenklar! Alla som inte fattar det kan inte trav…*
* ref dasens travbibel Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5) |
|
2013-12-18, 18:34 | #58 |
De som inte fattar att Te freddo knick är stenklar bör utbilda sig vidare... men dagens största vinnarspel kommer först i nästa lopp....
@laxdasen Senast redigerad av laxdasen den 2013-12-18 klockan 18:35. |
|
2013-12-18, 18:36 | #59 |
Finns en mycket duktig tippare på TP - Travfonden. Han brukar hitta fina skrällar som ofta sitter. Dagens skräll är jag själv inne på, så kopierar in hans motivering här.
I SS intervjun låter det med mycket uppåt från Cederin. Village Suprise Postat av: Travfonden 2013-12-18 17:20:34 Mycket fint och kapabelt sto som Cederin har i form av Village Suprise. Var ute mot dom bästa stona i klassen i somras och gjorde det fullt godkänt. Fick en paus efter det och har nu fått 3 lopp i kroppen. Tapper från dödens i comebacken och tror att det strulade med utrustningen på upploppet vilket kostade segern då. Näst senast på Valla hamnade Cederin snett på det från start och hamnade bland dom sista. Efter ett rykande slutvarv hann hon fram till ett 3e pris. Senast tog kusken dödens efter en bit och reglerade därifrån motståndet och intrycket var läckert över mål. Kanske inget distans + idag men skulle det bli lite överpace på loppet så duger hon alla dagar i veckan i sådana här gäng. 2 %! |
|
2013-12-18, 18:38 | #60 | |
Citat:
Värmningar från Solvalla där vi har en plusgrad, lätt och fin barfotabana. V86-2: 6 Tyson November blåste upp sig i bv och såg grymt fin ut! och stora vinsters värmning på den 6 Tyson November - 1:A BIKE ++, helladdad bakom bilen, stabil, lär laddas rejält ++, mycket fin värmning! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dzeno (+10) Senast redigerad av Helge den 2013-12-18 klockan 18:51. |
||
|