Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-16, 17:22   #46

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Lite lättare att rygga om någon skriver exempelvis:

"Sarpfoss idag bör få en bra resa, formen är god och platsspelet bör ha god chans, jag räknar på att den sitter 2/4 och är således spelbar till 2,75 som ges på fasta marknaden".

Än:

"Sarpfoss stenklar, sämst tvåa, rygga om ni vill eller skit it".

Det är detta som folk stör sig på laxdasen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+10)

Senast redigerad av sirlarsson den 2013-12-16 klockan 17:25.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-16, 17:23   #47

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Ingen vet hur det ser ut på någons konto. På en spreadsheet läggs inte alla spel. Så rent löjligt att försvara dem som lägger upp där. Komiskt att folk inte fattar det
Gammal 2013-12-16, 17:25   #48
Banned

Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
det skulle vara mycket roligare om inga odds syntes.... då skulle det för första gången krävas kunskap och analys för att inse hur mkt de var spelade.... hur många tror du skulle fixa det??? väldigt få vilket skulle ge enomr fördel för de som fattar något.= BRA!
Alla seriösa som vet vad spel handlar om skulel såklart inte ha någon fördel alls.

Kan du inte bara ta och lära dig lite basic stuff och sen komma tillbaka?
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-16, 17:25   #49

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Lite lättare att rygga om någon skriver exempelvis:

"Sarpfoss idag bör få en bra resa, formen är god och platsspelet bör ha god chans, jag räknar på att den sitter 1/4 och är således spelbar till 2,75 som ges på fasta marknaden".

Än:

"Sarpfoss stenklar, sämst tvåa, rygga om ni vill eller skit it".

Det är detta som folk stör sig på laxdasen.
då är du blind eller trotsig.... tidig spets skrev jag och sen sämst tvåa det säger en hel del om hur jag ser på loppet och om du inte förstår hur viktig spets är i travlopp så kanske du lär dig med tiden. Du har ju själv nyss sagt att du inte kan NÅGOT om trav...... jag skulle aldrig hålla på med något som jag inte kunde något om......bättre satsa på det man kan.
Gammal 2013-12-16, 17:26   #50

Grufens avatar

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 1652
Standard

V64 Förslaget / 32kr

V64-1 2,4,8,9
V64-2 1,4
V64-3 9,10
V64-4 2
V64-5 13
V64-6 5,14
Grufen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-16, 17:27   #51

laxdasens avatar

Standard

Haha raznici .... kul
Gammal 2013-12-16, 17:28   #52

sirlarssons avatar

Standard

Citat:
då är du blind eller trotsig.... tidig spets skrev jag och sen sämst tvåa det säger en hel del om hur jag ser på loppet och om du inte förstår hur viktig spets är i travlopp så kanske du lär dig med tiden. Du har ju själv nyss sagt att du inte kan NÅGOT om trav...... jag skulle aldrig hålla på med något som jag inte kunde något om......bättre satsa på det man kan.
Jag skrev fel menade 2/4 givetvis

Men vad säger ditt resonemang om vad faktiskt är spelvärt? Hur ska jag som novis veta vad jag ska spela till för odds när du skriver ut "STENKLAR" på två hästar varje dag.

Jag använder forumet för att folk här kan trav och vissa kan både trav och värdera spelvärde. Tex NicklasJ som när man frågar ger seriösa värderingar.

Dessutom är jag på grönt i spelboken för trav så finns ingen anledning att lägga ned.
Gammal 2013-12-16, 17:31   #53

laxdasens avatar

Standard

eftersom alla spelvärdes analyser är subjektiva är de totalt ointressanta.... och sannolikhet..... jaja.... absolut! Bara gratulera att alla kan bedöma den så oerhört bra.... haha.....
Gammal 2013-12-16, 17:31   #54

hammmmmars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1722
Standard

Sen när fick man större balle för att kunna mer än andra på trav? Skärp er nu grabbar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-16, 17:33   #55

sirlarssons avatar

Standard

Trodde forumet var till för att hjälpa varandra, inte stjälpa.
Gammal 2013-12-16, 17:33   #56

laxdasens avatar

Standard

Och de som inte spelar streckspel kommer aldrig vinna något av värde... spec inte på fasta odds där man inte får spela mer än korvören..... det är en uppehållande verksamhet som enbart är tidsfördriv. är för amatörer.... som vill få tiden att gå.
Gammal 2013-12-16, 17:36   #57

laxdasens avatar

Standard

Jag har alltid försökt hjälpa.... men eftersom halva sharps verkar bestå av sura citroner så får man gödsla med pH-värde 15 för att neutralisera allt. Varför skulle jag annars ge klara som vinner då o då.... men kraven här är ju att man sätter alla sina spel annars är man sågad.... och vissa har ju inte haft en enda ide än på flera år.... enbart sugit ut tips och inte bidragit med något själv. Är det bättre????
Gammal 2013-12-16, 17:37   #58

sirlarssons avatar

Standard

Glöm inte bort att korvören för dig kan vara stora pengar för någon annan. Morsan blir överlycklig när hon vinner ett par hundra en lördag på DD.
Gammal 2013-12-16, 17:39   #59

muumiins avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1615

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Citat:
ja kanske det.... men vissas resonemang håller inte så säkert som de tror.... Stäng ner alla odds. Gör allt osynligt. Skulle vara kul att se spelvärdesnördarna famla i blindo haha
Snygg bong btw!
Gammal 2013-12-16, 17:39   #60

laxdasens avatar

Standard

Alla saker som skriva är ju upp till var och en att kolla upp. Den som förstått det sa för några dagar sen(PUTTE64) att det kan vara bra att någon även skriver stenklar.... då går man till arkivet och kollar om personen har någon substans i det han skriver..... så gör väl alla?? för inte ryggar ni ett enda spel utan att kolla där???? för gör man det är det ju rent lotto så klart!!! Ser jag so självklart att kolla upp allt som skrivs. det gör alla seriösa.

td