|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-12-18, 01:51 | #76 |
Så jävla skeptisk till hästar som är "bara vinner". Tog inte med Marre näst senast och lär väl hoppa en av de två som är stenklara enligt alla. Men visst, Utlralum är klar. Hittar ingen annan utväg i loppet om hästen inte hoppar. Aja, blir en trevlig dag på bergsåker med en massa öl i alla fall!
|
|
2013-12-18, 01:59 | #77 |
|
|
2013-12-18, 03:19 | #78 |
Sitter och tittar lite på omgången. Försöker hitta lite spännande motbud. Inte lätt.
Avd 1: En formlös Calvados Crane som inte vunnit lopp under 2013 på 15 försök är tidig streckis, den schasar vi bort helt. B.B.S Mandarino drar en hel del streck. Den var anmäld till bronsdivisionen men kom inte med där, men som uppanmäld i silver gick det bra. Jag är skeptisk till den. Lord Rocket är ny i klassen, men i sitt livs form. Den skall passas. Schwerin Boko är en häst med en del kvaliteter, i normala fall hade den väl inte räckt till, men här är motståndet inte det värsta. Berlusconi var bra senast, och skall passas igen, även om Björn mest anmält den som resesällskap. Avd 2: Mellby Brunello är befogad favorit. Vill man försöka fälla den så kommer Witasp med två hästar, Castor di Quattro och Under Sund som har skaplig form och står rätt bra inne i klassen. En riktig susare är U.Two Swing som har två segrar i raden. Avd 3: Robert Bergh har anmält nästan hela stallet och har fått med massor av hästar, men han har mest gjort det för att det är hemmaplan och kostar inte så mycket att delta. Någon seger kanske han kniper, men jag är skeptisk till att Trailing Edge är en av dem. Persos Smokie körs av Björn Goop har fått många tidiga streck. Hästen är svårbedömd då den endast gjort två starter de senaste två åren. Global Legislation är ganska bortglömd än så länge, och det tackar vi för. Den har bra chans. Zertex är en hemmatränad häst som jag tror en del på trots lite tråkigt läge. Avd 4: Bakers Ransom har gjort det mesta rätt hittills, och jag tycker det är en favorit med bra chans. Bearhawaii har kapacitet, men formen? En kantboll kan vara Västerbo Fantast som har byggt upp lite hårdhet och som jag tror vill vara med när det görs upp. Avd 5: Svårt lopp, det är många små tränare som säkert har försökt ställa i ordning till den här starten. 3-6-9-10-11-12-13 ser jag som givna på lappen. Avd 6: Dagens i särklass bästa lopp, och hittar man rätt här är vägen mot alla rätt väldigt bred och fin sedan. Brisco Boko har fått tidiga streck, men jag tror spår 12 blir för tufft. Ove A var uppsatt på tre hästar med körlöfte, men valde Reveur Sand framför Manstones Classic och sin arbetsgivares Elles W. Fill. Se upp med RS. Avd 7: Ultralum är megafavorit. Det tycker jag är lite märkligt. Favorit kan jag förstå, men så stor? Hästen har vilat i sex veckor. Den körs av Leif Eriksson som är rätt så grön på V75 och i övrigt inte kör så mycket och med medelmåttig framgång. Hästen har en gång tidigare försökt på V75 utan att lyckas, i övrigt har det varit starter på hemmaplan. Sju gånger har han besökt Bergsåker, en gång har han vunnit där. Jag tycker man skall kika lite På Robin Ru som är väl härdad i rikstoton och Aaron Boko som startar längst fram vid plankan. Kortast väg plus form kan mycket väl räcka.
2013-12-18, 08:29 | #79 |
Guest
|
Varulv om du är ingift i familjen Bergh... så tror jag inte på några av dina idéer den här gången. SORRY!
|
2013-12-18, 09:12 | #80 |
|
|
2013-12-18, 10:10 | #81 |
Ingift i familjen Bergh???? Vad yrar du om???? Jag har ingen sån koppling till Bergh. Har du sett mig förorda en enda Bergh häst här inför lördag?? Och VARFÖR be om ursäkt för att du inte tror på mina idéer? Jag bryr mig absolut inte. Ta du o spika Beeboop ist...
|
|
2013-12-18, 14:05 | #82 |
Alla vet att Björn vinner första... han är den enda som har något kvar när det avgjörs.. för smart för dessa lallare
2013-12-18, 14:09 | #83 |
|
|
2013-12-18, 14:13 | #84 |
Måste sluta jobba.... håller inte att offra tid på sånt... trav 100% är det som gäller!
2013-12-18, 18:25 | #85 | |
Citat:
Eftersom Beepoop är startsnabb och betrodd, Gick jag på att hon skulle få spets om inte direkt så bli släppt till spets efter en liten bit. Så, Tack! Varulven. Blir då att gardera Beeboop Laday |
||
2013-12-18, 23:22 | #86 |
Gör du helt rätt i! Eller så spikar du vinnaren Global Legislation…..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+2) |
|
2013-12-18, 23:58 | #87 | |
Guest
|
Citat:
|
|
2013-12-19, 00:36 | #88 |
Du är ju inte lite konspiratorisk du!! Är jag Lee Harvey också kanske!??
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sheriffen78 (+3) |
|
2013-12-19, 06:46 | #89 |
testar denna flerkupong
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-12-21 Bana: Bergsåker Spelform: V75, omg. 61 V7 - endast vinst vid 7 rätt Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 2 Lord Rocket (1) 2 2 Mellby Brunello (5) 3 3, 4 (10) 4 8 Bearhawaii (4) 5 6, 13 (15) 6 5 Elles W.Fill (3) 7 6, 11, 12, 14 (1) Vadet gäller startnummer 16 rader x 20 x 0,50 kr Totalt: 160,00 kr |
|
|