Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-16, 22:25   #46
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Skulle du inte spika tex Laurier dag från det läget mot det motståndet, samma propp? Jag ät tämligen övertygad att Ultralum tom är bättre än Laurier dag.
Jag brukar nästan aldrig spika i avdelning 6 och 7. Men Laurier dag hade jag nog spikat, så nog kan man spika Ultralum. Däremot är jag mindre säker på Mellby Brunello i avdelning 2, eftersom banan kommer troligen vara geggig på lördag.

Senast redigerad av robust den 2013-12-16 klockan 22:27.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-16, 22:30   #47
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 610
Standard

En klaring...


Ni som har tillgång till lopparkivet bör kolla in Lord Rocket från Ax 10/11, den följde med som vinnare på Ös 24/11, va helt ruggigt bra där, satt både V5, Vinnar & Tvilling spel, startade sen B luciadagen där jag tyvärr inte hann va med på V64an, hann bara vinnare & Tvilling, hästen är i psykform!!
Ser dessutom ut att kunna bli lite körning från start Mandarino, Schwering, Calvados ev även Flip men Ohlsson söker nog bara pos långt fram, helst innerspår då Flip är bäst på kortare speed...
Jag tror bara östman städar på Lördag.
Ultralum...finns inte i min kalender att spika LE i ett V75 lopp, hästen tillräckligt bra men ekipaget...LE är ingen driver, han åker mest med, finns en liten risk att pållen inte tar i från start, spec med volt, om LE kan "brisa# upp hästen innan start kanske...ingen spik för mej iaf omän bra form på pållen, xtra bra spår med bara 3 häst på den volten, första häst ja, men att lägga pengarna i körhänderna på LE känns osäkert...
Att Noss Wood kommer med på 79 poäng (8e plac i lunchlopp samt 4a i B-lopp) & Really Queen med 0 (noll) poäng säger ju lite om klassen på loppet.
Lyycka till med era lir.
nord är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-16, 22:57   #48
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Nu har jag hittat en bra spik! Beeboop Laday, hade otur i sista kurvan innan upploppet. Fastnade bakom en trött rygg, fick backa hela vägen och spurtade bra till slut. Bra kusk, bra läge.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-16, 23:08   #49
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 780
Sharp$: 1990
Standard

Sämsta Silver i år utan diskussion. Kanske sämsta silver någonsin! Någon som kan minnas att de sett en sämre silver division?

Tror fan att de flesta bra klass 1 hästar skulle gå ut och vinna i det motståndet!
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-16, 23:41   #50
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Ja, silverdivisionen är ju ett stort skämt!
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-16, 23:59   #51
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Jag brukar nästan aldrig spika i avdelning 6 och 7. Men Laurier dag hade jag nog spikat, så nog kan man spika Ultralum. Däremot är jag mindre säker på Mellby Brunello i avdelning 2, eftersom banan kommer troligen vara geggig på lördag.
Kletig bana är inget du behöver oroa dig för ang MB. Vinner loppet baklänges med slalompjäxor på..

Jag kommer vara på plats på lördag. Vi är bjudna till Bergharns terass på stallbacken. Vi börjar hos Båth, sen Bergh, sen restaurangen. Kommer garanterat att ha fin info att delge er runt 14.00, om jag inte redan då är för kraftigt på dyken!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), rickyfashion (+10), alle (+5)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-17, 01:27   #52
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Nu har jag hittat en bra spik! Beeboop Laday, hade otur i sista kurvan innan upploppet. Fastnade bakom en trött rygg, fick backa hela vägen och spurtade bra till slut. Bra kusk, bra läge.
Fastnade bakom Fromage. Men, varför vred inte Tony ut Beeboop i tredje 600 kvar när angreppen kom? Förmodligen för att han kände det inte fanns så mkt kvar i tanken. Tycker inte heller hon gick nåt vidare även upploppet.. Beeboop kan säkert vinna detta lopp, men det är ingen bra spik i mina ögon, väldigt ojämn och trivs bäst i spets. Spets kommer hon inte att ta, den tar Norberg med GL. DÄR har du däremot en riktigt rolig chansspik på lördag. Håll koll på om det aviseras skoryck och jänkarvagn på denne. DÅ kommer det bli åka av och hästen vinner med……100m….
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-17, 07:38   #53
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Skulle du inte spika tex Laurier dag från det läget mot det motståndet, samma propp? Jag ät tämligen övertygad att Ultralum tom är bättre än Laurier dag.
Håller med, Ultralum är en kanon! Kommer ihåg när den började starta, man önskade den skulle gå till "en riktig tränare". Men den kommer gå upp i Guld snart, sen måste den träna upp snabbheten för att räcka där. Men detta lopp känns utskrivet för hästen och jag vet att dom haft sikte på detta lopp länge!

Om man ska leta några Minus är det väl Leif Eriksson, men han känner hästen och det är bara att köra!
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-17, 08:37   #54
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Fastnade bakom Fromage. Men, varför vred inte Tony ut Beeboop i tredje 600 kvar när angreppen kom? Förmodligen för att han kände det inte fanns så mkt kvar i tanken. Tycker inte heller hon gick nåt vidare även upploppet.. Beeboop kan säkert vinna detta lopp, men det är ingen bra spik i mina ögon, väldigt ojämn och trivs bäst i spets. Spets kommer hon inte att ta, den tar Norberg med GL. DÄR har du däremot en riktigt rolig chansspik på lördag. Håll koll på om det aviseras skoryck och jänkarvagn på denne. DÅ kommer det bli åka av och hästen vinner med……100m….
Eller så trodde Tony Wallin att Fromage skulle vara bättre än så... Men krafterna tröt helt på Fromage i början av sista kurvan, när tempot redan var tokhögt. Samtidigt som de andra började attackera i tredjespår och därför fastnade BL och fick backa hela vägen längst bak för att vara nästan i linje i mål med vinnarna. Totalt var de 8 st på linjen. Hade BL fått fritt eller gått ut i tid, så hade den vunnit lätt. Min klaraste spik på lördag. Din GL kan absolut bli tvåa i loppet.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-17, 09:03   #55
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 394
Sharp$: 13296
Standard

Ja Berlusconi borde ha en bra vinst chans
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-17, 09:39   #56
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Eller så trodde Tony Wallin att Fromage skulle vara bättre än så... Men krafterna tröt helt på Fromage i början av sista kurvan, när tempot redan var tokhögt. Samtidigt som de andra började attackera i tredjespår och därför fastnade BL och fick backa hela vägen längst bak för att vara nästan i linje i mål med vinnarna. Totalt var de 8 st på linjen. Hade BL fått fritt eller gått ut i tid, så hade den vunnit lätt. Min klaraste spik på lördag. Din GL kan absolut bli tvåa i loppet.
På linje?? Nu får du ta och se om loppet med ett par andra glasögon. Flertalet längder bakom vinnaren. Önskar dig lycka till med spiken.
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-17, 09:44   #57
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Eller så trodde Tony Wallin att Fromage skulle vara bättre än så... Men krafterna tröt helt på Fromage i början av sista kurvan, när tempot redan var tokhögt. Samtidigt som de andra började attackera i tredjespår och därför fastnade BL och fick backa hela vägen längst bak för att vara nästan i linje i mål med vinnarna. Totalt var de 8 st på linjen. Hade BL fått fritt eller gått ut i tid, så hade den vunnit lätt. Min klaraste spik på lördag. Din GL kan absolut bli tvåa i loppet.
Utnämner Beeboop till lördagens mest chanslösa..
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-17, 09:48   #58
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
På linje?? Nu får du ta och se om loppet med ett par andra glasögon. Flertalet längder bakom vinnaren. Önskar dig lycka till med spiken.
I samma klunga då... men ändå... hade vunnit lätt med fritt. Tack för bollplanket. Nu har jag gjort 7 rätts raden och där garderade jag båda dina spikar...

Senast redigerad av robust den 2013-12-17 klockan 09:50.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-17, 10:02   #59
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6252
Standard

Jag har inga spikar än. Det är ju bara tisdag idag. Mina spikar vet jag kl 14.25 på lördag.

Och nä, hon var inte i klungan heller, en bit efter tom den. Tappade ju på Mellby Amulett över upploppet, som hade en gunga i starten..
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-17, 10:13   #60
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Jag har inga spikar än. Det är ju bara tisdag idag. Mina spikar vet jag kl 14.25 på lördag.

Och nä, hon var inte i klungan heller, en bit efter tom den. Tappade ju på Mellby Amulett över upploppet, som hade en gunga i starten..
Nu har du nog kollat på fel häst eller nåt.. Beeboop Laday hade nummer 9. Längst ut i fjärde, förlåt sjunde spår. Nästan förbi Mellby Amulett på mållinjen.

Senast redigerad av robust den 2013-12-17 klockan 10:17.
  Ge poäng Svara med citat
Svara



td