Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-21, 09:13   #391
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 394
Sharp$: 13296
Standard

Är Bearhawaii klar ??
Tror fan att Båth Svante har den i ordning
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 09:29   #392
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 376
Sharp$: 1864
Standard

1 2 3 4 5 6 9
2 3 5 6 12
5
4 8 9
13
4 5 8 11
1
detta blir mitt bidrag mot julmiljonen.

Lycka till alla!

Tack för alla bra analyser (fylletraddet ger 0) och nu mot Köpenhamn för julklappsshopping med min alltför snygga sambo...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Inascott (+5)
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 09:39   #393
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Ska bli spännande att se Bear idag.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 09:42   #394
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 571
Sharp$: 642
Standard

Vill varna för 3 Troll Viktor kan leda hela vägen till mål, låser avd5..... 3-6-13
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 09:50   #395
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

God Morgon

Tråkigt att diskussionerna far iväg och oftast på helgerna tyvärr

Jag tycker vi istället fokuserar på hästarna och i juletider kan vi lägga personangreppen åt sidan

En fråga till Varulv Jag tror inte du trummar iväg till Bergsåker för att peta dig i näsan idag -Bearhawaii

Jag tror inte heller norsken i nordisloppet åker till Bergsåker för att köra om en matlapp Det är min spik på ALLA kuponger idag och det är bara att gå in i lopparkivet för den som inte såg uppvisningen senast och enda sättet han ska kunna förlora det här loppet är om han ramlar ut sulkyn?!

Lycke till med era spel

Ha för övrigt en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 09:53   #396
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Måste hålla med om att det är synd med personangreppen när vi alla istället på ett reko sätt kan hjälpas åt mot pengarna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), Inascott (+5)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 10:07   #397
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Man bestämmer väl själv om alla ska veta vad man anser eller några utvalda....att det blir så beror ju på att man tappat respekten tillfälligt/eller helt för vissa.....så allt tjat om att alla ska skriva ut allt är ju bara löjligt.... ingen behöver skriva något.... och varulv är nog den här inne som har mest reell kontakt med olika tränare så förstår om han inte villa förstöra rens och odds på de ideer han har. Tycker han är mer givmild än han borde så har inget att klaga på alls.
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 10:10   #398
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8312

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
God Morgon

Tråkigt att diskussionerna far iväg och oftast på helgerna tyvärr

Jag tycker vi istället fokuserar på hästarna och i juletider kan vi lägga personangreppen åt sidan

En fråga till Varulv Jag tror inte du trummar iväg till Bergsåker för att peta dig i näsan idag -Bearhawaii

Jag tror inte heller norsken i nordisloppet åker till Bergsåker för att köra om en matlapp Det är min spik på ALLA kuponger idag och det är bara att gå in i lopparkivet för den som inte såg uppvisningen senast och enda sättet han ska kunna förlora det här loppet är om han ramlar ut sulkyn?!

Lycke till med era spel

Ha för övrigt en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År
Senast var Baggen dålig, men gången innan var han grym
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 10:11   #399
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Provar 0,1 units på Global Legalisation vinnare 30 gånger. Har missat så många sjuka när jag bara spelat platsspel. Sist Jameson Broline.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 10:13   #400
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

En vecka i pastans underbara land gör underverk för kropp och själ, så nu är man laddad för att få in de sista julpengarna.

Tänkte jag skulle läsa ikapp och se om man kunde bli serverad en lika klar som den man fick i DD1 igår, men här verkar det mest ha mätts k*k under natten.

Så det fick bli att snabbplugga omgången själv och jag kan bara konstatera: vilka skittävlingar. Om det vore för jackpot hade jag tagit jul och dykt upp igen till annandagen.

Lopp1: Många streck, men brukar inte BG vinna sånna här skitlopp? Given A-häst
Lopp2: MB är stenklar och dagens bästa spik. Bästa häst, bästa läge och överlägset bästa kusken. Hur ofta vinner resten av kuskarna på V7. Både hästar och kuskar e löss, hur fan kan det loppet platsa inom V7. V4-3 eller V4-4 är ju bättre. Nåja, hästen är ju löjligt överstreckad på sina 80% i insats. Men va fan det finns ju inget annat och alla andra spikar är ju också kassa. Det ger miljoner även med en Järvsöfaxfavorit.
Lopp3: 3 eller 7 i spets, kör båda som A. 1,8,9 som skrällar
Lopp4: Är lite inne på att Kajsa tar spets och hoppas hon kör där. Ratar BGs , sto och långresa. Bearhawaii är ju bästa hästen men tills den fungerar fullt ut får den bara hänga med. Kommundragen är ju 4 & 9
Lopp5: Läste att 1-4 rankade isbjörnar vinner 77% av loppen. tar med den 5:te (Trollviktor) som A och hoppas på SoS. Sen blundar jag när loppet går.
Lopp6: bästa hästen är 8 Rico Follo och från ett bättre spår hade spiken varit självklar, nu bara A-häst och kanske utgång. Bergs Inverne-hästar ska med, däremot tror jag inte att Tillman vinner med Peaberry. 5,9,12 som spelvärda skrällar
Lopp7: 6 Ultralum är väl stenklar, given som A-häst. Men för att ha lite puls vill jag jobba in 1,11,12 som B och tar med 8,10 som C. Illinois Rose är såklart chanslös, men den kan speeda en liten bit och som promillehäst känns den lite kul.

Summa:

Bästa spik MB
A-hästar: Berlusconi, MB, 3&7, VF, Trollet, Rico F, Ultralum. 3 ska vi jobba in
skrällarna: 1,9 i tredje, 5,9,12 i sjätte och Illinois Rose i sista
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 10:17   #401
 
Lindvallens avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 836
Sharp$: 4170
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Inascott Visa inlägg
Vill varna för 3 Troll Viktor kan leda hela vägen till mål, låser avd5..... 3-6-13

Vad har du för info som inte vi har? Källa?
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 10:20   #402
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Banunderlaget

Robert Bergh känner väl till banan om någon Han har i skrivande stund anmält barfota runt om i V4-1 och vi kommer att få definitivt svar då vad det är för bana. glöm inte bort att det är i Norrland V75 körs det har varit kallt och då är det för det mesta tjäle i marken......
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 10:24   #403
 
CamillaSs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 57
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Vem måste man ligga med för att bli invald?
Haha..

Ja du Nicklas.. Det kan man undra..

Tack för ett bra inlägg tidigade förresten..
Det är ju precis sådant man vill läsa, andras tankar om hur det kan bli.

Annars blir det bara massa dravel att läsa sig igenom, slöseri på tid.

Själv avvaktar jag en stund med att säga något, vill se lite mer av banan och hästarna.. såklart, man vet inte vad som hänt på vägen dit, ett tramp i trailern kan förstöra mycket!

Det jag tänker på är att Bergh ser ut att ha många fina chanser men har haft förvånansvärt svårt att vinna V75 på hemmaplan, trots fina hästar.

I avd 6 tror jag dock att han har det upplagt för en sån där fin stallkörning. Gäller bara att lista ut vem dom vill ska vinna nu då. Kolla ägare och sånt..

Båths Brunello ska bara vinna det där, men allt kan hända.

Likaså så tror jag att nordisen med det svåra namnet, F Kongen borde vinna. SSer ut att vara överlägsen på pappret och när Börje håller med, ja, då spikar jag.!

Sista, Ultralum... Jag måste gardera, med många tror jag..

I första så tycker jag att Goop borde ha fin chans med sin Berlusconi.

Men som sagt, jag återkommer..
__________________
~ Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
CamillaS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 10:24   #404
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Följer Steffe på Global Numerous plats 5,50.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 10:26   #405
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8312

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Kajsa tar inte spets

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
En vecka i pastans underbara land gör underverk för kropp och själ, så nu är man laddad för att få in de sista julpengarna.

Tänkte jag skulle läsa ikapp och se om man kunde bli serverad en lika klar som den man fick i DD1 igår, men här verkar det mest ha mätts k*k under natten.

Så det fick bli att snabbplugga omgången själv och jag kan bara konstatera: vilka skittävlingar. Om det vore för jackpot hade jag tagit jul och dykt upp igen till annandagen.

Lopp1: Många streck, men brukar inte BG vinna sånna här skitlopp? Given A-häst
Lopp2: MB är stenklar och dagens bästa spik. Bästa häst, bästa läge och överlägset bästa kusken. Hur ofta vinner resten av kuskarna på V7. Både hästar och kuskar e löss, hur fan kan det loppet platsa inom V7. V4-3 eller V4-4 är ju bättre. Nåja, hästen är ju löjligt överstreckad på sina 80% i insats. Men va fan det finns ju inget annat och alla andra spikar är ju också kassa. Det ger miljoner även med en Järvsöfaxfavorit.
Lopp3: 3 eller 7 i spets, kör båda som A. 1,8,9 som skrällar
Lopp4: Är lite inne på att Kajsa tar spets och hoppas hon kör där. Ratar BGs , sto och långresa. Bearhawaii är ju bästa hästen men tills den fungerar fullt ut får den bara hänga med. Kommundragen är ju 4 & 9
Lopp5: Läste att 1-4 rankade isbjörnar vinner 77% av loppen. tar med den 5:te (Trollviktor) som A och hoppas på SoS. Sen blundar jag när loppet går.
Lopp6: bästa hästen är 8 Rico Follo och från ett bättre spår hade spiken varit självklar, nu bara A-häst och kanske utgång. Bergs Inverne-hästar ska med, däremot tror jag inte att Tillman vinner med Peaberry. 5,9,12 som spelvärda skrällar
Lopp7: 6 Ultralum är väl stenklar, given som A-häst. Men för att ha lite puls vill jag jobba in 1,11,12 som B och tar med 8,10 som C. Illinois Rose är såklart chanslös, men den kan speeda en liten bit och som promillehäst känns den lite kul.

Summa:

Bästa spik MB
A-hästar: Berlusconi, MB, 3&7, VF, Trollet, Rico F, Ultralum. 3 ska vi jobba in
skrällarna: 1,9 i tredje, 5,9,12 i sjätte och Illinois Rose i sista
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td