Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-20, 23:50   #346
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Tillman kan bara köra på ett sätt. Snälla ni som tycker hon är söt.. osv..
Oavsett så räcker det att man kan huka sig framåt, vika fram körspöet och hålla i tömmarna så ska nog hästen sprinta undan på 1640 meter till en seger till :>
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 23:55   #347
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enrico1 Visa inlägg
Avd 5; har svårt att se 13 Föylands Kongen hinna på 6 Närby Kalabalik! När J-OP är så uppåt är det svårt att gå emot. Kuskplus, dessutom.
Skulle vilja veta lite om hur nr 13 i det loppet är beroende av barfota eller inte för att kunna prestera som näst senast. Skulel den göra om edt kommer den definitivt vara med och göra upp om segern.

Men frågan är hur banan blir...
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 23:56   #348
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Oavsett så räcker det att man kan huka sig framåt, vika fram körspöet och hålla i tömmarna så ska nog hästen sprinta undan på 1640 meter till en seger till :>
Nej.. bevisat flera gånger ATT det behövs en KUSK.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 23:59   #349
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Det är väl inte omöjligt att Amiralen kommer relativt tidigt. Svårt att säga. Men tror absolut inte den kommer trycka sönder ledaren om inte Uffe själv anser att hans häst vinner med det upplägget.

Det här med stallkörningar verkar ha fastnat lite för mycket i huvudet på vissa bara för att Melander tryckte upp tempot med sin häst för ett tag sen.

Jag säger inte att det inte existerar men det skulle bli lite för uppenbart med dessa hästar tycker jag. Vi får se vem som vinner. Just nu håller jag Peaberry högst. Bästa hästen i loppet, bästa spåret och garantispets samt oöm för skor och brodd.

Det räcker långt för att jag ska spika. Om den vinner får vi se som jag skrivit tidigare också. Jag har åtminstone en spik jag står för - vilket många andra här inte har. De bara kritiserar utan substans samt skriker ut klaringar som t o m är mörkade för övriga på forumet. Bara eliten ska veta att Global Legislation tar ledningen tydligen!
Oj vad du kommer bli förvånad imorgon när lill Bergh (med klara direktiv) svarar från start. Som sagt, du kan för lite för att uttala dig junior. Något som verkligen har fastnat hos dig det är dom konstant nerfällda skygglapparna….

Här försöker jag hjälpa dig till 7 rätt imorgon, har varnat dig hela dagen vad som kommer att ske imorgon. Trots det envisas du likt en dåre att hålla fast vid Tillman…

Senast redigerad av varulv den 2013-12-21 klockan 00:01.
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 00:05   #350
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6252
Standard

Klistrar in vad jag tidigare skrev idag för er som valt att öppna ögonen..

Efter mkt bra info ang brons i morgon så utnämner jag Peaberry till omgångens mest överstreckade och faktiskt rätt chanslös. Kan tyvärr inte lämna ut infon offentligt.
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 00:07   #351
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Oj vad du kommer bli förvånad imorgon när lill Bergh (med klara direktiv) svarar från start. Som sagt, du kan för lite för att uttala dig junior. Något som verkligen har fastnat hos dig det är dom konstant nerfällda skygglapparna….

Här försöker jag hjälpa dig till 7 rätt imorgon, har varnat dig hela dagen vad som kommer att ske imorgon. Trots det envisas du likt en dåre att hålla fast vid Tillman…
Och så har vi härskartekniken framme igen. Månne är det något som växer bort med åren, jag får hoppas det! Dessutom är du yngre än mig!

Ja, din hjälp är ju att bara såga utan att ens komma med en vinnare själv! Jag tror inte ditt intresse ligger i att hjälpa övriga på forumet och att vi tillsammans ska få bättre system här. Då hade du agerat annorlunda här.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
rolle2 (+10)
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 00:12   #352
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Och så har vi härskartekniken framme igen. Månne är det något som växer bort med åren, jag får hoppas det! Dessutom är du yngre än mig!

Ja, din hjälp är ju att bara såga utan att ens komma med en vinnare själv! Jag tror inte ditt intresse ligger i att hjälpa övriga på forumet och att vi tillsammans ska få bättre system här. Då hade du agerat annorlunda här.

Säger som Stenmark: He gå int o förklar för nån som int begrip...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+20)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 00:17   #353
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Och så har vi härskartekniken framme igen. Månne är det något som växer bort med åren, jag får hoppas det! Dessutom är du yngre än mig!

Ja, din hjälp är ju att bara såga utan att ens komma med en vinnare själv! Jag tror inte ditt intresse ligger i att hjälpa övriga på forumet och att vi tillsammans ska få bättre system här. Då hade du agerat annorlunda här.

Jag gav både sugar neo till 11ggr och seduce till 12ggr i onsdags.. vad har du visat?! Inte ett skit.. Visa nu lite cojones och ta bort kamelen, lusen Bearhawaii imorgon. Sen spikar du även Peaberry.. Har du med min häst imorgon så är du bara fullständigt patetisk efter dina sågningar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+10), DIF (+10)

Senast redigerad av varulv den 2013-12-21 klockan 00:18.
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 00:20   #354
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Jag gav både sugar neo till 11ggr och seduce till 12ggr i onsdags.. vad har du visat?! Inte ett skit.. Visa nu lite cojones och ta bort kamelen, lusen Bearhawaii imorgon. Sen spikar du även Peaberry.. Har du med min häst imorgon så är du bara fullständigt patetisk efter dina sågningar.
Quiteanotherstory är väl typ det enda jag sagt och den vann som bästa spik på V86 till drygt 15 i odds.

Ytterst sällan som jag skriker klar på något. idéer finns det ycket av.

Ta nu fram linjalen och se om du fortfarande leder!
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 00:22   #355
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Nej, tyvärr inte.

Hoppas på jackpot vidare = enkel rad.

Sporten imorgon är inte vidare.. jag ser hellre bra sport.

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Jag gav både sugar neo till 11ggr och seduce till 12ggr i onsdags.. vad har du visat?! Inte ett skit.. Visa nu lite cojones och ta bort kamelen, lusen Bearhawaii imorgon. Sen spikar du även Peaberry.. Har du med min häst imorgon så är du bara fullständigt patetisk efter dina sågningar.
Vet inte hur öppna dom var? Den sista fick inte ens jag...
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 00:28   #356
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6252
Standard

Jo jag inboxade den till dig, Dasen och Putte! Har du missat det?!
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 00:29   #357
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Vidare kan man läsa följande citat av dig från onsdagens omgång...

"Mitt enda tips idag blir: Stå över.. Vilka skitlopp! "

"Va bara tvungen att titta lite noggrannare på startlistorna.
Sugar Neo är dagens spik!"

"avd 4. Super Happy trivs ypperligt på Valla, ev spik."
"avd 7. Seducedbyaface A-häst"
"avd 8. Spikar Stirling om allt verkar som det ska. "

"Stefan skickar Bear with me fram till dödens sen slår High Stage av samtliga.. Ser inte hur han ska kunna torska loppet om han är i hyfsad författning. "

"High Stage är stenklar! Alla som inte fattar det kan inte trav…*
* ref dasens travbibel "

"Avd Ordinarie hästar
1 5, 12
2 6 Tyson November
3 1, 5, 6, 11
4 2 Super Happy*
5 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
6 1, 2, 4, 5, 6, 10
7 3, 10, 11
8 2, 4, 7, 9, 10
Vadet gäller startnummer
7 200 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 1 800,00 kr"



Det jag kan reagera lite på är hur klar Sugar Neo är men du har fyra hästar med i loppet.

Ibland vinner dina, ibland inte. Ibland skriker du ut dom och ibland har du spikat dom på ett system. Inte ens alltid det är samma linje verkar det som. När jag skriker ut en häst så är den definitivt spik på mitt system. Många spikar får bli nödlösningar då jag inte hittar någon tillräckligt bra.

Så jag vet inte om du ska sträcka på dig speciellt mycket med Sugar Neo? Men vill du göra det så varsågod!

Senast redigerad av RazshVollril den 2013-12-21 klockan 00:33.
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 00:29   #358
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Jo jag inboxade den till dig, Dasen och Putte! Har du missat det?!
Ja kanske det..

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 00:31   #359
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Quiteanotherstory är väl typ det enda jag sagt och den vann som bästa spik på V86 till drygt 15 i odds.

Ytterst sällan som jag skriker klar på något. idéer finns det ycket av.

Ta nu fram linjalen och se om du fortfarande leder!
Mot dig behöver jag inte en linjal, jag är dig nämligen fullständigt överlägsen på alla punkter när det handlar om trav.
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 00:31   #360
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Jo jag inboxade den till dig, Dasen och Putte! Har du missat det?!
Det är väl lite det här jag menar att du borde hålla dig från forum. Håll dig till mail, telefoni, skype eller annat! Dels slipper vi dig och du slipper mig!
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td