Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-20, 23:28   #331
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
1,3,11 i sjätte så är loppet garderat! Stallkörning så det skriker om det! 1 och/eller 3 kommer köra ihjäl Peaberry sen vinner 11 eller förhoppningsvis 1 om det är 3 som kör ihjäl.
Nr 3 kan inte vinna det där loppet hur det än körs i mitt huvud... Hur hade du tänkt att det skulel gå till? Nr 1 kommer vara chanslös på spets också!
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 23:29   #332
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 31
Sharp$: 221
Standard

Hur funkar 2 Mellby Brunello, på skitig eller ngt tung bana? Ska kanske fällas med 12 Under Sund?
Enrico1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 23:30   #333
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enrico1 Visa inlägg
Vem vinner i 3;e? Ngn, som har ett vettigt förslag?
Svåraste loppet enligt mig. Men tidiga är 3, 5 och 7 som det ser ut nu.
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 23:33   #334
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enrico1 Visa inlägg
Vem vinner i 3;e? Ngn, som har ett vettigt förslag?
Tror det skräller i det loppet, nämnde tidigare Zertex och Yes We Can, men undrar om inte BG lurar alla och vinner med Persos Smokie
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 23:34   #335
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enrico1 Visa inlägg
Hur funkar 2 Mellby Brunello, på skitig eller ngt tung bana? Ska kanske fällas med 12 Under Sund?
Udos Oiler älskar dåliga förhållanden. Fel lopp. men se upp.

Senast redigerad av Helge den 2013-12-20 klockan 23:36.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 23:34   #336
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Nr 3 kan inte vinna det där loppet hur det än körs i mitt huvud... Hur hade du tänkt att det skulel gå till? Nr 1 kommer vara chanslös på spets också!
Jag förstår vad du tänker. Grejen är att Peaberry kommer köra för spets, Tresor kommer göra det samma = idiotöppning = kommer öppna lucka för VC att gå ut i andra spår och inte fastna om han vill. Beroende på hur länge 2 och 3 kommer fightas om ledningen kommer loppet gynna antingen 3 eller 11 och med lite klaff så kommer VC att ta hem loppet.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 23:35   #337
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enrico1 Visa inlägg
Hur funkar 2 Mellby Brunello, på skitig eller ngt tung bana? Ska kanske fällas med 12 Under Sund?
Den ska fällas oavsett eftersom den har 80% av alla pengarna på sg vilket är ett skämt i mina ögon. Sen må den vinna 50-65% av gångerna, men jag tänker vara med när den inte gör det!
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 23:36   #338
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 31
Sharp$: 221
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Nr 3 kan inte vinna det där loppet hur det än körs i mitt huvud... Hur hade du tänkt att det skulel gå till? Nr 1 kommer vara chanslös på spets också!
Byt huvud! Det kanske t o m blir 'Amiralen' som går fram och trycker sönder ledaren till förmån för 'Chefen', såvida att inte ngn av hans intressen redan sitter i vinstposition?!
Enrico1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 23:40   #339
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Den här omgången är ju helt omöjlig och göra en vettig analys på innan man sett banan och underlaget. Krävs det skor och broddar, så kan ni glömma de flesta av hästarna som har varit uppe på tapeten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 23:40   #340
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Jag förstår vad du tänker. Grejen är att Peaberry kommer köra för spets, Tresor kommer göra det samma = idiotöppning = kommer öppna lucka för VC att gå ut i andra spår och inte fastna om han vill. Beroende på hur länge 2 och 3 kommer fightas om ledningen kommer loppet gynna antingen 3 eller 11 och med lite klaff så kommer VC att ta hem loppet.
Peaberry kommer ta spets. Det är redan klart. Tillman säger att hon ska köra i ledningen desutom eftersom hästen är i toppform och klättrade på Ed You näst senast och vann enkelt senast med en träningsrunda på banan bara.

Skulle då Bergh pressamed sin häst kan det gå illa om Tillman väljer att svara, men kommer Bergh pressa fastän han har tre hästar i loppet? Det är svårt att säga men jag kommer jaga honom genom norrlandsskogarna med karta, kompass och gps ifall han kör sönder Peaberry i loppet.

Väljer Tillman att släppa vinner den om den får lucka - vilket kanske inte är det troligaste scenariot men inte uteslutet heller.

Sen hoppas jag ju att Elles W Fill kommer hamna i dödens och välja att stanna kvar där, det garanterar seger för Peaberry!

Men hur nr 3 ska vinna kan jag inte se. Visst, kommer den till dödens och Tillman släpper ökar ju möjligheterna men tror inte hon släpper.
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 23:43   #341
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Peaberry kommer ta spets. Det är redan klart. Tillman säger att hon ska köra i ledningen desutom eftersom hästen är i toppform och klättrade på Ed You näst senast och vann enkelt senast med en träningsrunda på banan bara.

Skulle då Bergh pressamed sin häst kan det gå illa om Tillman väljer att svara, men kommer Bergh pressa fastän han har tre hästar i loppet? Det är svårt att säga men jag kommer jaga honom genom norrlandsskogarna med karta, kompass och gps ifall han kör sönder Peaberry i loppet.

Väljer Tillman att släppa vinner den om den får lucka - vilket kanske inte är det troligaste scenariot men inte uteslutet heller.

Sen hoppas jag ju att Elles W Fill kommer hamna i dödens och välja att stanna kvar där, det garanterar seger för Peaberry!

Men hur nr 3 ska vinna kan jag inte se. Visst, kommer den till dödens och Tillman släpper ökar ju möjligheterna men tror inte hon släpper.
Nu behöver inte nödvändigtvis nr 3 vinna. Jag har med den som möjlig. Utgångshäst i loppet är 11 efter hur loppet har körts i mitt huvud. Jag tror och hoppas att Bergh kommer köra ihjäl sin häst för att styra loppet till elvans fördel.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 23:46   #342
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enrico1 Visa inlägg
Byt huvud! Det kanske t o m blir 'Amiralen' som går fram och trycker sönder ledaren till förmån för 'Chefen', såvida att inte ngn av hans intressen redan sitter i vinstposition?!
Det är väl inte omöjligt att Amiralen kommer relativt tidigt. Svårt att säga. Men tror absolut inte den kommer trycka sönder ledaren om inte Uffe själv anser att hans häst vinner med det upplägget.

Det här med stallkörningar verkar ha fastnat lite för mycket i huvudet på vissa bara för att Melander tryckte upp tempot med sin häst för ett tag sen.

Jag säger inte att det inte existerar men det skulle bli lite för uppenbart med dessa hästar tycker jag. Vi får se vem som vinner. Just nu håller jag Peaberry högst. Bästa hästen i loppet, bästa spåret och garantispets samt oöm för skor och brodd.

Det räcker långt för att jag ska spika. Om den vinner får vi se som jag skrivit tidigare också. Jag har åtminstone en spik jag står för - vilket många andra här inte har. De bara kritiserar utan substans samt skriker ut klaringar som t o m är mörkade för övriga på forumet. Bara eliten ska veta att Global Legislation tar ledningen tydligen!
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 23:47   #343
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Peaberry kommer ta spets. Det är redan klart. Tillman säger att hon ska köra i ledningen desutom eftersom hästen är i toppform och klättrade på Ed You näst senast och vann enkelt senast med en träningsrunda på banan bara.

Skulle då Bergh pressamed sin häst kan det gå illa om Tillman väljer att svara, men kommer Bergh pressa fastän han har tre hästar i loppet? Det är svårt att säga men jag kommer jaga honom genom norrlandsskogarna med karta, kompass och gps ifall han kör sönder Peaberry i loppet.

Väljer Tillman att släppa vinner den om den får lucka - vilket kanske inte är det troligaste scenariot men inte uteslutet heller.

Sen hoppas jag ju att Elles W Fill kommer hamna i dödens och välja att stanna kvar där, det garanterar seger för Peaberry!

Men hur nr 3 ska vinna kan jag inte se. Visst, kommer den till dödens och Tillman släpper ökar ju möjligheterna men tror inte hon släpper.
Tillman kan bara köra på ett sätt. Snälla ni som tycker hon är söt.. osv..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 23:47   #344
 
SuperFinnens avatar
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 138
Sharp$: 1392
Standard

Tillmann ä ju en hejare på att inte köra in en krona till ägarna som startar sina hästar på V75
__________________
Ser Travet me andra Ögon!
SuperFinnen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 23:49   #345
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 31
Sharp$: 221
Standard

Avd 5; har svårt att se 13 Föylands Kongen hinna på 6 Närby Kalabalik! När J-OP är så uppåt är det svårt att gå emot. Kuskplus, dessutom.
Enrico1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td