Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-20, 20:01   #211

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1880
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Bergh kommer ju se till så att Peaberry om den spetsar inte vinner. Har 3 hästar med och finns inga som helst restriktioner mot stallkörning.
Just därför spikade jag Amiral Dinverne (11)...
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 20:05   #212

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Bergh kommer ju se till så att Peaberry om den spetsar inte vinner. Har 3 hästar med och finns inga som helst restriktioner mot stallkörning.
Äntligen någon som fattat!!! Tack Nicke..
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 20:08   #213

Standard

Peaberry kommer inte heller spetsa, om den nu gör det har det gått 07-08 första 5 och sen få Tresor över sig... Grattis...... Tresor kommer sitta i spets tidigt... Peaberry är chanslös imorgon.
Gammal 2013-12-20, 20:09   #214
Banned

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Peaberry kommer inte heller spetsa, om den nu gör det har det gått 07-08 första 5 och sen få Tresor över sig... Grattis...... Tresor kommer sitta i spets tidigt... Peaberry är chanslös imorgon.
Och Bearhawaii tar tredje raka segern dessutom!
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 20:19   #215

Standard

Visst är det underbart! Spika Peaberry nu din amatör
Gammal 2013-12-20, 20:24   #216
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Visst är det underbart! Spika Peaberry nu din amatör
Den som är en amatör är väl den som skriker ut sin egen häst som sen inte ens kan ta sig i mål oavsett löpningsförlopp. Fört kunde den inte gå i dödens pga tempotorsk, sen fick den gå i ledningen och bestämma tempo själv, då funkade det inte heller. Kanske är så enkelt som att kamelen är usel?
Gammal 2013-12-20, 20:33   #217

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 90
Standard

Kan man lita på Bergh och spika Trailing Edge?
polofsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 20:37   #218

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Den som är en amatör är väl den som skriker ut sin egen häst som sen inte ens kan ta sig i mål oavsett löpningsförlopp. Fört kunde den inte gå i dödens pga tempotorsk, sen fick den gå i ledningen och bestämma tempo själv, då funkade det inte heller. Kanske är så enkelt som att kamelen är usel?
Återigen visar du vilken tomte du är och hur totalt kass du faktiskt är på trav, oavsett vad du själv tror dig kunna. Vilket faktiskt inte är mkt. Gå nu och snytt dig och drick lite varm mjölk, klockan är mkt o det är dags för småbarn att sova. Sen imorgon kan du be lilla mamsen lämna in dina ettöreslir.
Gammal 2013-12-20, 20:41   #219

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Förstår faktiskt inte hur någon kan just nu lämna klart på något!
Värsta larmet om kass bana imorgon och tills man vet skicket på den/möjlighet till balanser, så ställer det ju bara till massa frågetecken.
Vilka kan ej gå med optimal balans och missgynnas, vilka gynnas av skitbana, men om det då blir bra?

Äsch, jag har lagt ned tills de första V4 loppen gått
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 20:44   #220

Standard

Är väl ingen som lämnat klart på nånting alls. Förutom Rasselin vasselin och hans uber bästa spik i omgången Peaberry.. (Som är helt chanslös)
Gammal 2013-12-20, 20:49   #221

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3020
Standard

Tänk på att de är Jul snart!

God jul allesammans!
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 20:49   #222

Helges avatar

Standard

Citat:
Är väl ingen som lämnat klart på nånting alls. Förutom Rasselin vasselin och hans uber bästa spik i omgången Peaberry.. (Som är helt chanslös)
Det både lämnas in streckspel och spelas i förtid på nätbolag varje dag, långt innan start. (på nätisarna kan jag förstå man vill hugga till bra odds..hehe på hela 20 sekunders tid, typ..)
Alla gör som man vill, inte min grej då. Inväntar alltid det sista eller avstår helt. Inte ovanligt många timmars jobb kastas i papperskorgen
OK, för mig, gillar den biten oftast kanske mest av allt.
Gammal 2013-12-20, 20:53   #223

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av karpafan Visa inlägg
Tänk på att de är Jul snart!

God jul allesammans!
Detsamma!

Passar på att önska alla God Jul och Gott Nytt År.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1)
Gammal 2013-12-20, 20:53   #224
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Återigen visar du vilken tomte du är och hur totalt kass du faktiskt är på trav, oavsett vad du själv tror dig kunna. Vilket faktiskt inte är mkt. Gå nu och snytt dig och drick lite varm mjölk, klockan är mkt o det är dags för småbarn att sova. Sen imorgon kan du be lilla mamsen lämna in dina ettöreslir.
Och du fortsätter med din överlägsna attityd och din härskarteknik. Som jag sa innan så är det enbart patetiskt med en 36-åring som beter sig så. Och det är ju inte mot mig du beter dig naivt!

Och hade du haft läsförståelse så skrev jag ju redan att det finns en risk att Bergh kör sönder loppet för Peaberry men det får jag väl ta isf, för bästa hästen är Peaberry! Nu får man väl se hur banan blir!

Inte ens när folk kan få tillbaka pengarna på en usel Bearhawaii spelar folk den och då försöker vi ändå spela med ev+ här!
Gammal 2013-12-20, 20:56   #225

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

Finns nog inte så många klara i morgon. Trodde jag var helt klar i går på hemmabanan Sundbyholm. Kastade lappen efter efter 3 lopp. Vet inte om jag stannade på 1 el 2 men inte var det direkt klart. Ser busenkelt ut i morgon och statistiken säger att det borde bli det, men Bergsåker har visat gammal god skrällform de senaste v7 omgångarna så vet i fan om det är läge att gå för multi. Kan också vara en inplanerad megajackpot på gång då de gör reklam om det på radion.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td