|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-12-20, 17:03 | #181 |
Skoja såklart. Jag börjar bli för gammal. För 20 år sedan hade jag sett fram emot att jonglera med dig, nu tar jag hellre en öl med dig och jobbar in BH i morgon.
|
|
2013-12-20, 17:11 | #182 |
haha, då är vi två.. 36 år och opererat diskbråck.. Vi håller oss till biran ist! Är du på plats imorgon?
|
|
2013-12-20, 17:12 | #183 |
Klubbar dig med DASEN i skallen sen domnar du av.... sen binder vi dig och låser in dig sen öppnar vi när alla lopp är slut
2013-12-20, 17:14 | #184 |
Efter mkt bra info ang brons i morgon så utnämner jag Peaberry till omgångens mest överstreckade och faktiskt rätt chanslös. Kan tyvärr inte lämna ut infon offentligt, men Laxdasen kan bekräfta då han nu också vet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5) |
|
2013-12-20, 17:16 | #185 |
Så kan du inte skriva!
Blir jag väldigt nyfiken på den infon! |
|
2013-12-20, 17:21 | #186 |
Ja nu skojade jag ju bara lite. Jonglerar ju såklart med dig fortfarande alla dagar i veckan trots knappa 10 år äldre. Men tycker du verkar lagom aggressiv och har en bra insikt i blackvärlden hahaha. Går all in på din pålle i morgon. Såklart ska vi träffas och vråla i kapp på elitloppet. Dasen med sin kraftiga håller täten
|
|
2013-12-20, 17:23 | #187 | |
Citat:
Jamen dåså, då kör vi ett litet stallbacks brawl först och förloraren betalar spriten hela dagen under elitloppet. Dasen dömer, tap out eller knock torskar! |
||
2013-12-20, 17:25 | #188 |
blir det skoryck om banan tillater och bike varulv, de sager sa i intervjuerna iaf..
|
|
2013-12-20, 17:25 | #189 |
Förstår det men det går tyvärr inte att outta infon. Vet inte hur jag annars skulle ha skrivit. Det är ju liksom inget jag hittar på. Och att bara skriva att Peaberry är helt rökt redan idag funkar ju inte heller. Men det finns backning i det jag skriver. Får väl se om tex Dasen bekräftar..
laxdasen (+5) |
|
2013-12-20, 17:30 | #190 |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Ni som tror på Berlusconi, tänk om! Omgångens avslag, enligt mig - iofs. ett skitlopp men Berlusconi går bäst när han är med där framme direkt, helst spets. Denne har inte många segrar bakifrån, möjligtvis två... Har enbart vunnit 4 starter av 36!!! En sådan ojämn häst får man dessutom leta efter - schaasss!!!
Win some, lose some...! You´ll Never Walk Alone... Senast redigerad av Pilkast den 2013-12-20 klockan 18:36. |
2013-12-20, 17:31 | #191 |
Vi vill det ja, men det är uteslutande Erik som kommer att ta det beslutet. Imorgon vet vi… Erik tycker han är så pass fin på balansen som råder så han ville suga på beslutet.. jag kan säga såhär, rycker vi skor o sätter bike så är galopprisken ruskigt stor.. MEN funkar han så är det spel mot ett mål. Han är en utpräglad barfotahäst som gått väldigt tung i balansen senaste starterna. Anledning till den tunga balansen har varit för att vi vill lära honom trava hela lopp. Nu känns det som han fattat grejen. Det är dock ett riskmoment att lätta honom och att han går in igen i gammal mönster...
|
|
2013-12-20, 17:31 | #192 |
Banned
Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 335WinterIsHere Stats: 87 - 185 - 5 ROI: 88.82% Vinstprocent: 31.99% |
Varför skriver du ens på forumet? Du måste ju helt ha missuppfattat vad ett forum är till för!
|
2013-12-20, 17:34 | #193 |
Är inte forumet till för att hjälpa varandra? Isf har jag helt missuppfattat som du säger. JAG hjälper just nu med det jag fått veta.
Pilkast (+5) |
|
2013-12-20, 17:41 | #194 |
Bajsåker med bajsbana imorgon?
Jobbar hela natten för att få banan i ordning Bergsåkers banpersonal jobbar febrilt för att få banan i ordning till lördagens V75-jackpott. Regn under fredagen har ställt till det. – Det kan bli vad fan som helst. Jag får vara kvar hela natten och köra och röra i det, säger anläggningschefen Peter Nilsson till Trav365. På lördag är Sundsvallsbanan Bergsåker värd för V75 och omgången kryddas med flera extra miljoner. Det är jackpott och 80 miljoner kronor att spela om. Men vädret har ställt till och nu kommer banpersonalen få jobba hårt får att försöka få banan i bra skick. – Nu blev man ju förtvivlad igen. Nu har vi gjort i ordning allt, då börjar det regna igen. Vi har precis skrapat bort isen och lagt på nytt material, säger Peter Nilsson, anläggningschef på Bergsåker. För tillfället kan ha inte säga så mycket om hur banan kommer bli. – Nu vet jag ingenting, jag fattar ingenting, det kan bli vad fan som helst. Jag får vara kvar hela natten och köra och röra i det. Vad säger du till de som tror att de kan köra barfota? – De är i Norrland och det är vinter. Det är tjäle i backen, så det går inte. Vad kan du säga? – Just nu vet jag ingenting, det kan som sagt bli vad fan som helst, säger han. / Blaskan Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
|