Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-15, 00:01   #451

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
Hög profil kostar att hålla. Ibland blir man förnedrad.
Ibland är man KING-

Må alla fiskpittar ha lite bättre tur nästa gång.

Värna om ödmjukheten !
Alla spelare har fel ibland
Kapaciteten såg vi i kvalet till stochampionatet då den gick sista 1000m i tredjespår utan rygg
Och Flemming var lite tveksam på formen i intervjuerna, men Thomas som körde senast tyckte det var en bra spik
Gammal 2013-12-15, 00:28   #452
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
Hög profil kostar att hålla. Ibland blir man förnedrad.
Ibland är man KING-

Må alla fiskpittar ha lite bättre tur nästa gång.

Värna om ödmjukheten !
Absolut! Jag tycker om laxdasens friska tilltag ibland, men han borde resonera mera varför han tycker si och så om vissa hästar. Alla har vi fel ibland. Men egentligen borde vi hjälpa varandra och få 7 rätt varje vecka. För skulle vi verkligen jobba åt samma håll så skulle dom andra inte ha en chans.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
korpo (+1)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-15, 05:57   #453

grannybars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 2117
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Marginellt med tid idag - men vad tushände med DD:n?? Ca 25 ggr på atg för 4-6

var ju riktigt dåligt. Fick 85 ggr på Bet365..................
var hittar man dd på den sajten har letat men ej hittat
grannybar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-15, 07:07   #454

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 4030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grannybar Visa inlägg
Vinnarspel x vinnarspel= dd odds om jag får chansa, har inte varit där inne på flera år
Zniper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-15, 08:20   #455

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5784
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Var det inte Lester också en sådan där kommunare?
Italienskt segerbud på V75

TRAV/STOCKHOLM En italiensk häst kan vara först i mål i gulddivisionen i Gävle. Åttaårige Lester har visat att han är att räkna med i två starter i Sverige i vinter. – De italienska ägarna ville se om hästen skulle duga i högsta klassen här och hittills har det bara gått åt rätt håll. Hästen blir bättre och bättre för varje dag, säger Veijo Heiskanen som tränar Lester tillsammans med Jori Turja.

Lester är en klart duglig häst från det krisande travlandet Italien som tränats i Sverige sedan början av december. Konstellationen Veijo Heiskanen-Jori Turja managerar åttaåringen som tjänat nästan 2,5 miljoner kronor och tagit 25 segrar på 72 starter. Bara under fjolåret blev det sju segrar för italienaren.

– Det är gamla kompisar till Jori som äger hästen. Eftersom det är dåligt med tävlingar i Italien fick vi den hit till Åby och allt har flutit på bra hittills, säger Veijo Heiskanen.

22 december var det dags för ett första test på svensk mark för Lester. Debuten i det nya landet slutade med en femteplats i gulddivisionen på Axevalla.

I starten efter skickades Lester norröver för en start i gulddivisionen på Bergsåker.

– Det krävdes brodd i skorna men det visste vi. Han gick med broddar runt om och det klarade han galant tycker jag. Han var bara halva huvudet efter Stig H Johanssons I Won't Dance då och gick mycket bra till slut.

Vad har du för intryck av hästen så här långt?

– Han är väldigt snabb i benen och är väldigt förnuftig i löpen också. Travsäker är han och nu senast gick han bra över 2140 meter också. Det är en okomplicerad häst tycker jag.

Vad säger du om vinstchansen?

– Han gick bra med brodd senast men är ju inte gynnad av det om man säger. Men jag tycker att han är en av dem som ska räknas. Lester vann ett storlopp i Nice i somras på 1.10,8 över kort distans och jag tror att vi har en häst som ska duga i Sverige i sommar också, säger Veijo Heiskanen.

Spelarservice hade tydligen glömt hur den gode Veijo .............
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-15, 13:27   #456

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grannybar Visa inlägg

Japp - det är vinnarspel x vinnarspel som blir dd på Bet365

Så här såg de fasta oddsen ut när jag spelade strax efter 13.00

(17x5 = 85.00 i kombodds)

Spelbekräftelse - FBXXXXXXX - Internet Tid då spelet placerades: 14/12/2013 13:02:11 Skriv ut

Val
Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat

1 Monte Major Sverige - Åby - Lopp 10
(Vinnare) 14/12/2013 17.00 Vinst

2 By Air Sverige - Åby - Lopp 11
(Vinnare) 14/12/2013 5.00 Vinst

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-15, 14:34   #457

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Jag skrev om flemmings information som jag hittat.... ska man bli sågad för det också? sanslöst
Gammal 2013-12-15, 14:38   #458

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Hahaha urstarkt. Spelar ingen roll. Går inte att sjöa iaf när favoriterna vinner. Smolt är icke intressant när det finns storlax.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td