|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-12-15, 00:01 | #451 | |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Kapaciteten såg vi i kvalet till stochampionatet då den gick sista 1000m i tredjespår utan rygg Och Flemming var lite tveksam på formen i intervjuerna, men Thomas som körde senast tyckte det var en bra spik
2013-12-15, 00:28 | #452 |
Guest
|
Absolut! Jag tycker om laxdasens friska tilltag ibland, men han borde resonera mera varför han tycker si och så om vissa hästar. Alla har vi fel ibland. Men egentligen borde vi hjälpa varandra och få 7 rätt varje vecka. För skulle vi verkligen jobba åt samma håll så skulle dom andra inte ha en chans.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
korpo (+1) |
2013-12-15, 05:57 | #453 |
|
|
2013-12-15, 07:07 | #454 |
|
|
2013-12-15, 08:20 | #455 |
Italienskt segerbud på V75
TRAV/STOCKHOLM En italiensk häst kan vara först i mål i gulddivisionen i Gävle. Åttaårige Lester har visat att han är att räkna med i två starter i Sverige i vinter. – De italienska ägarna ville se om hästen skulle duga i högsta klassen här och hittills har det bara gått åt rätt håll. Hästen blir bättre och bättre för varje dag, säger Veijo Heiskanen som tränar Lester tillsammans med Jori Turja. Lester är en klart duglig häst från det krisande travlandet Italien som tränats i Sverige sedan början av december. Konstellationen Veijo Heiskanen-Jori Turja managerar åttaåringen som tjänat nästan 2,5 miljoner kronor och tagit 25 segrar på 72 starter. Bara under fjolåret blev det sju segrar för italienaren. – Det är gamla kompisar till Jori som äger hästen. Eftersom det är dåligt med tävlingar i Italien fick vi den hit till Åby och allt har flutit på bra hittills, säger Veijo Heiskanen. 22 december var det dags för ett första test på svensk mark för Lester. Debuten i det nya landet slutade med en femteplats i gulddivisionen på Axevalla. I starten efter skickades Lester norröver för en start i gulddivisionen på Bergsåker. – Det krävdes brodd i skorna men det visste vi. Han gick med broddar runt om och det klarade han galant tycker jag. Han var bara halva huvudet efter Stig H Johanssons I Won't Dance då och gick mycket bra till slut. Vad har du för intryck av hästen så här långt? – Han är väldigt snabb i benen och är väldigt förnuftig i löpen också. Travsäker är han och nu senast gick han bra över 2140 meter också. Det är en okomplicerad häst tycker jag. Vad säger du om vinstchansen? – Han gick bra med brodd senast men är ju inte gynnad av det om man säger. Men jag tycker att han är en av dem som ska räknas. Lester vann ett storlopp i Nice i somras på 1.10,8 över kort distans och jag tror att vi har en häst som ska duga i Sverige i sommar också, säger Veijo Heiskanen. Spelarservice hade tydligen glömt hur den gode Veijo ............. |
|
2013-12-15, 13:27 | #456 |
Japp - det är vinnarspel x vinnarspel som blir dd på Bet365 Så här såg de fasta oddsen ut när jag spelade strax efter 13.00 (17x5 = 85.00 i kombodds) Spelbekräftelse - FBXXXXXXX - Internet Tid då spelet placerades: 14/12/2013 13:02:11 Skriv ut Val Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Monte Major Sverige - Åby - Lopp 10 (Vinnare) 14/12/2013 17.00 Vinst 2 By Air Sverige - Åby - Lopp 11 (Vinnare) 14/12/2013 5.00 Vinst
2013-12-15, 14:34 | #457 |
Jag skrev om flemmings information som jag hittat.... ska man bli sågad för det också? sanslöst