Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-14, 08:09   #196

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Keeping Julia!!!!
Ingen vinner! Skulle inte spela någon av dessa!

Bättre vinstchanserna (vet inte några fasta odds men jag spikar) har Super Curious och främst By Air!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-14, 09:03   #197

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
V75

V75 BANE
14.12.2013

V75-1: 1,3,4,5,6,7,8,9,10,11
V75-2: 9
V75-3: 1
V75-4: 5,6,9
V75-5: 9,10,11
V75-6: 2,4,8,10,11
V75-7: 2,5,6,8,9,10

Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:

0,50 kr.

2700
1.350 kr.

Udbydes af Danske Lotteri Spil

Flemming säger att 9 i andra är chanslös....så ingen bra spik!
Gammal 2013-12-14, 09:04   #198

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1899
Standard

By Air bästa spiken! Bra spår där spets eller vinnarhål finns att välja på. Hårt tempo garanterat och den med bäst speed och läge lär då vinna...By Air alltså!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-14, 09:06   #199

laxdasens avatar

Standard

BY AIR kommer vara 70% när sex lopp har gått alla tror den vinner...Så här tar jag så klart alla
Gammal 2013-12-14, 09:10   #200

laxdasens avatar

Standard

9 Spurs Rain tog lite illa vid sig
av den senaste starten och har
inte helt samma form som på
slutet efter uppehåll. Bakspår är
inget bekymmer då hon är allround
men är inget tidigt streck.
Inga ändringar, säger Flemming
Jensen.
Gammal 2013-12-14, 09:29   #201

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 1
Standard

Avd Ordinarie hästar
1 5, 8
2 6, 7
3 1 Obi Wan*
4 5, 6, 9
5 14 Saxo Holmsminde
6 1, 2, 8, 10
7 2, 5, 6

144 rader
jopase är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-14, 09:32   #202

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5438
Standard

Mer påläst efter en natts sömn.. nu blir Pompanodream spik idag tillsammans med Storm Bee
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-14, 09:36   #203

laxdasens avatar

Standard

NAPOLEON CD: Petri tycker den var 30-40 m sämre senast än förväntat. När han startar igen så borde alla fatta att han ställt i ordning på annat sätt nu och spetsen sitter han i efter 150 m. Sen blir det lekstuga! Enkel och klar analys. Det är så man vinner på trav!
Gammal 2013-12-14, 09:47   #204

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5784
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CamillaS Visa inlägg
Jag läste fel....
Kan ge er info om att Corleone Boko kommer göra ett bra lopp och dom kör för seger!
Spelarservice idag.
Susanne Richter gör den långa resan från Dalarna till Åby idag med 5 Corleone Boko (V75-4) istället för att övernatta, och hon låter inte helt nöjd med resvädret.

- Nej, det är hemskt. Första femton milen var det flera centimeter oplogad snö med halt under och vi har väl aldrig kommit över 60 kilometer i timmen, ett tag tänkte jag vända och skita i det, men vid Örebro blev det bättre och vi är ute i god tid så vi får väl ta det lilla lugna bara. Jag tycker att Corleone gjorde ett jättebra lopp senast och har även tagit det fint. Det är mycket snack om att det bara är finalerna vi fokuserar på just nu, men så är det inte – vi kör för seger idag, jag brukar alltid ha sådan otur med spåren så det är bättre att fokusera på det här loppet när vi äntligen fick ett bra läge, och jag tycker att det ser nästan enklare ut emot denna gång än senast. Det vi ”sparar på” inför finalen är att jag inte vill att han ska gå i tredjespår utan rygg i 1100 m eller liknande, men istället ska vi försöka vara aktivare från början denna gång så det handlar alltså inte om ett mer passivt upplägg egentligen. Alla säger att hästen inte kan öppna, men både jag och Jorma vet att han i alla fall kan öppna mycket bättre än visats för han har aldrig kört på honom det minsta någon gång. Det har aldrig varit riktigt läge, inte ens när han hade innerspår. Vi har velat skynda långsamt och låta honom utvecklas i sin egen takt efter den skada han haft i en has. Men idag kan det vara läge att i alla fall prova lite mer. I början av karriären gick han tre-fyra starter med helstängt huvudlag men blev för vass sedan, och efter det har vi kört med öppet bara. Det kommer att bli samma idag, men till finalen så är jag sugen på att prova det helstängda igen för jag tror att det skulle kunna ge en bra kick nu när han mognat och lärt sig. Senast körde vi barfota fram, och det stämmer som det stått i veckan att han ska gå med skor nu, men vi provar en annan skoning nu med en alusko med öppen tå som jag tror kommer att passa kanon och det är en balans som ligger närmare barfota än skobalans egentligen. Så det ser jag inte som något minus. Bak kör vi med samma skor, men om banan kräver det kör vi med små, små brodd för han är beroende av bra fäste bak. Jag tycker att han ska räknas, menar Richter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
riddler (+6)
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-14, 09:53   #205

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Avd 1: Stelton (A) har ropats ut som spik här och var, men han har tjänat väldiga pengar på sistone och skall nu möta tuffa svenska silverdivisionare. Visst kan han vara bäst, men jag garderar med några bra motbud. Lotus Elan (B) med Björn i vagnen ser intressant ut, Arazi Boko (B) som har fin form och trivs på Åby, Democrat (B) som kämpat på i Silverdivisionen ett tag nu och fått hårdhet. Det behövs från det här läget. Med åker också Wiss Rambo (C) som är en annan slitare med formkusken Ingves i vagnen.

Avd 2: Spurs Rain får bli A-häst, 1-2-6 blir B-hästar och samtliga övriga får bli C-hästar.

Avd 3: Jag tror att Maharajah (A) har visat sig fortsatt fin, och jag tror den har en fin chans. Men det är ingen spik. Solvato (B) nämns med respekt, och vi får väl syna den lite. Juggle Face (C) tas med på sin grundkapacitet och på att Takter sitter upp nu, David Sisu (C) plockas med för att den verkar visa form och jag tror det är dags för den snart. Med kommer också Oasis Bi (C) som kan få ett bra sportläge på OS här.

Avd 4: Många fina hästar, men Reckless (A) får tipset. Napoleon C.D. (B) är en bra utmanare som mycket väl kan vinna, och det låter lite positivt om Corleone Boko (B) som också blir tidig på lappen. Några bortglömda skall med också. Indian Shore (C) har ett bra läge och unge Untersteiner kör med fint självförtroende. Stalliano (C) är en häst som hade mycket skador som unghäst, men nu som femåring har det blivit 22 starter hittills. Har lärt sig mycket, och jag blir inte det minsta förvånad om PU kommer längst ut och slår av dem. Med på lappen kommer också Quite Windy (C) med Erik i vagnen, en klar kuskförstärkning. Hästen har form och har gått den långa vägen vid en del segrar.

Avd 5: Tore (A) är svår att gå emot som tips, men det blir inte lika enkelt nu. Därför garderas det en hel del. Qualis Talis (B) har vilat ett tag, men Christina Medin brukar ha hästarna i bra ordning när de kommer ut. Björn känner hästen väl och de trivs tillsammasn. En annan utmanare är Sultan C.N. (B) som inte har så roligt läge, men en bra form. Storm Bee skall också respekteras, det är en bra häst som tål att göra en del. Odenna Q.C (C) har sannerligen ingen rolig rad, men är nu kuskförstärkt med Lennartsson. Passway Ans (C) är en italienare med en hel del kapacitet, jag tror man skall se upp för den. Saxo Holmsminde (C) åker också med, den kan mycket i sina ljusa stunder.

Avd 6: VästerboonoheNews (A) är väl bästa hästen, men vinner inte jätteofta. Därför garderas den. Först och främst med Mercury Broline (B) som vann senast och med Finish Brandon (B) som har visat mycket fin form. Elit Sund (C) och Uroy (C) får också glida med.

Avd 7: Mellby Viking är omgångens spik. Bra spelvärde om den håller sig på benen.

Systemstorlek: 63 000
Reducerad storlek: 6 967
Kostnad: 3 483,50 kr
Reduceringsgrad: 88,9 %

Multi-ABCD
ABCD-Villkor
2,3,4 A-Hästar
0,1,2,3,4 B-Hästar
0,1,2 C-Hästar

Eller
ABCD-Villkor
2 A-Hästar
1 B-Hästar
3 C-Hästar

Utgång: 2,3,4 vinnare
VästerboontheNews
Maharajah
Tore
Stelton* (DK)

Radvärde
Beräknat radvärde: 20000 - 9999000 kr
Gammal 2013-12-14, 10:00   #206

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6295
Standard

Känns det inte som att Solvato och By air blir dagens kommunare?
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-14, 10:11   #207

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5784
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Var det inte Lester också en sådan där kommunare?
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-14, 10:19   #208

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
jo och båda ointressanta pga det
Gammal 2013-12-14, 10:23   #209

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 1031
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Hur tar man bort rader som ger under ett visst belopp i HPT?
Det gör du under fliken intervall
Gammal 2013-12-14, 10:29   #210

CamillaSs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 57
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dadde Visa inlägg
ja det kanske är så lite skumt är det iallafall för det är väl bara små summor som läggs på vinnarspel har aldrig själv köpt.
Precis som en tidigare sa så läggs Harry-påse vinnarspelen på de mest streckade just när påsen trycks ut, lite varierat beroende på hur det är streckat från att det släppts..

(Jobbat hos ombud länge)

td