Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-14, 01:42   #181
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Om banan är fin imorgon så lär ju alla köra bfro.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-14, 01:43   #182

CamillaSs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 57
Standard

Jarmop... Det är ok, man gör vad man vill med info, det är ju ens egna bedömning som gäller...
Gammal 2013-12-14, 01:45   #183
Banned

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Men du glömmer väl inte att 23/5 var mer än ett halvår sedan och en häst som är under utveckling 4-5år kan tiden göra underverk. Sen tycker jag att Adielsson är Sveriges bästa Voltkusk.
Absolut. Erik är en av Sveriges bästa kuskar på många sätt. Jag har den ju som andrarankad men den är alldeles för mycket streckad enligt mig. Jag är också väldigt imponerad av det jag sett av hästen på slutet men nu är det helt andra förutsättningar.

Vad gäller den 23 maj så kan det ju vara som så att hästen redan var på en viss nivå medan motståndet inte hade någon grundkapacitet ens, då ser det ju enkelt ut. Sen har ju Tore fortsatt utvecklats men fler autav de den möter nu kan också vara under utveckling.

Det jag rankar ner den ett(!) steg på är just nya förutsättningar.
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-14, 01:47   #184
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CamillaS Visa inlägg
Klar eller ej... Ägare och tränare vill köra för vinst, sugen på revansch efter den fina andraplatsen sist. Jag har talat med henne idag och dom åker inte hela vägen dit för att köra prep lopp.!
Jo, klart de kör för vinst men kanske inte på samma sätt som om den inte var klar för final och skulel gå barfota. Det kommer vara skillnad, men är den bara överlägsen gänget vinner den ju oavsett, men tror inte den står i en klass för sig.
Gammal 2013-12-14, 01:48   #185

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4164
Standard

Hehe...bara för det så lär jag få ta på mig dumstruten imorrn när Jorma står i vinnarcirkeln och säger mycke pra häst, stark o pra
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-14, 02:23   #186

SuperFinnens avatar

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1392
Standard

Men var hamnar Corleone ifrån start vad jag har sätt så är den ju inte så snabb ut,känns som Napoleon.cd s.o.s.fanns förklaringar varför han inte presterade så bra sist gången innan såg han ju smällfin ut ifrån spets,o apropå Tore så är han snabbast ut av de ifrån tillägg o lite galopper med de 20 före så kan han hamna rätt så bra på det ändå, men däremot så oroar det lite att den brukar bryta ut o det blir väl bara värre ut i spåren o sista kurvan gentemot innerspår som han haft?har lite feeling för Biccs Honeybee i det loppet har spurtat bra på slutet.
Gammal 2013-12-14, 02:29   #187

SuperFinnens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Ja det är klart...Tomt i börsen hos ägarna så man får anlita den kusken som tar minst provision. Tror Claes nöjer sig med en chokladkaka om han platsar med hästen och blir det nu mot förmodan vinst så blir han nog nöjd om han får en blombukett.
Han vill nog hellre ha Lammkött
Gammal 2013-12-14, 02:56   #188

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6295
Standard

Kolla in vinnarspelen i sista avdelningen! 111.000kr, ca 100.000kr mer än alla andra avdelningar. Det har alltså kommit in större förtidspel, men var ligger spelen? 2,10,12?
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-14, 03:00   #189
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Kolla in vinnarspelen i sista avdelningen! 111.000kr, ca 100.000kr mer än alla andra avdelningar. Det har alltså kommit in större förtidspel, men var ligger spelen? 2,10,12?
Är ju sådana där lördagspåsar med V75, DD och vinnarspel som säljs ju!
Gammal 2013-12-14, 03:06   #190

SuperFinnens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Har atg lagt in extra pengar eftersom de inte skiljer sig så mycket på oddsen mellan alla hästarna
Gammal 2013-12-14, 03:11   #191
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dadde Visa inlägg
Har atg lagt in extra pengar eftersom de inte skiljer sig så mycket på oddsen mellan alla hästarna
Det sprids väl rätt jämnt de vinnarspelen kan jag tänka mig även om det borde hamna mer på de större favoriterna enligt streckspelen, men kan inte deras system.
Gammal 2013-12-14, 03:16   #192

SuperFinnens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Det sprids väl rätt jämnt de vinnarspelen kan jag tänka mig även om det borde hamna mer på de större favoriterna enligt streckspelen, men kan inte deras system.
ja det kanske är så lite skumt är det iallafall för det är väl bara små summor som läggs på vinnarspel har aldrig själv köpt.
Gammal 2013-12-14, 03:55   #193

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 14204
Standard

Källa Guiden Express

Allt normalt hos Isemannen

Flemming Jensen har hela sex djur till start i V75 på Åby och dansken har i sedvanlig stil en lågmäld attityd när han berättar om hästarna.
- 9 Spurs Rain (V75-2) blev förkyld och även lite sliten så hon fick ett uppehåll. Hon har tränat helt normalt och så även i veckan. Jag förväntar mig inte att hon ska vara lika bra som vid vinsterna. Annars har hon absolut potential för att kunna ta sig högt upp i klasserna. Hon tävlar lika som senast.
- 1 Obi Wan (V75-3) var som vanligt i veckans jobb och jag var nöjd. Allt är bra med honom men han behöver loppet eftersom han inte startat på ett tag. I värmningen inför det lopp som blev inställt (5 dec på Åby) körde jag 12,5/400 med honom och han kändes bra då men, som sagt, han kan behöva loppet. Utifrån hur hästarna känns är Obi Wan min bästa chans men en bra Maharajah blir svår. Samtidigt har vi fördel med ett bättre spår och det kan ju vara avgörande på Åby.
- 4 Monte Major (V75-6) tränar normalt och det är en häst som håller fin klass. Jag har tidigare tyckt att han är gynnad av lång distans men har ändrat mig och medeldistans passar nog bättre. Han får ett försiktigt upplägg och får gå till slut här. Det blir eventuellt norskt huvudlag nu, jag har inte bestämt mig riktigt.
- 11 Ostron (V75-6) kör jag för att jag körde Monte Major senast och jag försöker variera lite. Han har inte lika hög kapacitet som Monte Major men gynnas av distansen, det måste nästan vara lång distans för att han ska komma ifråga. Att han sladdade så mycket näst senast berodde nog mest på kusken.
- 10 Keeping Julia (V75-7 och bilden ovan) är uppe i en lite tuff klass. Hon har varit ifrån men är i fin form, det är min uppfattning. Hon är stark och bra och har höjt sig lite i höst. Hon ligger inte på och ödslar krafter första varvet längre och har inte varit körd i botten. Det blir eventuellt barfota runt om.
- 12 Huge Star (V75-7) är inkvalad till finalen, gynnas inte av distansen och har ett dåligt spår så han får ett lugnt upplägg. Han har varit ifrån lite för att han inte tål att starta så tätt, säger Flemming Jensen.

Mera dansk dynamit ….

Jeppe Juel startar sällan inom V75 men när han gör det brukar han ha väl förberett. Fyraårige 9 Stelton gör en mycket intressant start i Silverdivisionen, V75-1, och så här säger Jeppe om lördagens start.
- Han har varit ifrån några veckor och gick bara lätta jobb fram till sista veckan. Därför fick han rejält tuffa intervaller på rakbanan i måndags. Han fick gå lite snabbare än han brukar i intervallerna och jag måste säga att han imponerade. Jag var lite besviken att vi inte vann Danska Derbyt så därför ryckte jag skorna för tre starter sedan för att visa att jag har bästa hästen i kullen. Han har gått barfota sedan dess och går så igen om banan tillåter. Vi sitter i andraspår direkt och kommer att få ett fint lopp. Nackdelen är att han är orutinerad jämfört med de övriga men han är modig den sista biten och allt tyder på att han är under fortsatt utveckling, säger Jeppe Juel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+5)

Senast redigerad av flaque den 2013-12-14 klockan 03:56.
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-14, 03:57   #194

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Är ju sådana där lördagspåsar med V75, DD och vinnarspel som säljs ju!
hahaha, ok. Har ingen koll på vilka produkter atg säljer. Längesen jag var in till ett ombud. En lördagspåse med v75, dd vinnarspel är nog dessutom det sista jag skulle köpa..
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-14, 03:57   #195

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 14204
Standard

Källa Guiden Express

Tänk på att...

…1 Parodie (V75-1) var med i det tuffa tempot (10,5-11,5) i tredje invändigt i det omdiskuterade lopp som True Advantage vann senast och gick ändå i mål med en hel del krafter kvar. Open stretch nu!
…11 Arazi Boko (V75-1) har sex segrar på elva starter på Åby och har vunnit sex av de nio senaste starterna där, det har dock bara blivit en vinst över kort distans.
…4 La Prinsess (V75-2) har hittat en helt ny växel med barfotabalans. Hon ser riktigt formstark ut och är värd att passa.
…6 Super Curious (V75-2) såg ”klar” ut när hon kopplat greppet 250 kvar men bromsade till när hon kom först och blev utkontrad. Visade ändå fina 10,5/700 och går eventuellt med ryckhuva för första gången.
…11 R.K.Princess slog en så bra häst som Jeepster i mitten av september. Orutinerad kusk nu i Sidney van den Brande som kör sitt fjärde lopp i Sverige men som är skötare till hästen.
…1 Obi Wan (V75-3) trivs fint på Åby och har fem segrar på nio starter där. Kan öppna snabbt och har ett mycket intressant läge.
…2 Solvato (V75-3) visade stor fart när han travade 12,5/1900 meter, med 10,3/800, efter galopp senast och avslutade mycket starkt ända in över linjen. Gör sitt elddop i Guld och laddas för spets.
…8 Maharajah (V75-3) bitvis skiftade en del i aktionen senast och inte verkade trivas på banan/eller med korta hakar. Det blir 7-8 plusgrader, och kanske lite regn, i Göteborg på lördag vilket bör innebära ett gynnsammare underlag.
…1 Le Baron, 2 Twiggy Logoj, 3 Indian Shore och 12 Quite Windy i V75-4 samtliga körs av respektive kusk för första gången.
…5 Corleone Boko (V75-4) visade 1.12 sista varvet i tredjespår (rygg sista 800) på Valla senast.
…6 Napoleon C.D. (V75-4) är snabb ut och troligen tar ledningen. Hästen att slå i den positionen.
…2 Odenna Q.CV. (V75-5) har visat fina takter. Förstärks rejält med Per Lennartsson i sulkyn nu.
…8 Sultan C.N. (V75-5) lyser av form och har fått två lopp i kroppen efter bortavaro. Eventuellt blir det barfota fram nu.
…10 Passway Ans (V75-5) har gjort två starter i Sverige och gjort det bra i båda men även agerat trögt. Öppet huvudlag i första starten, sedan helstängt och nu provar man ett norskt huvudlag.
…2 Mercury Broline (V75-6) har galopperat sex gånger av sju med öppet spår i voltstart.
…8 Finish Brandon (V75-6) gick ett mycket starkt slutvarv via 11,6/1000, och 10 sista 700, senast. Kan få ett fint lopp på innerspår här.
…10 Västerboonthenews (V75-6) har tre segrar och en andraplats på fem starter med Peter Ingves i sulkyn.
…2 Queen's Delight (V75-7) gick ett starkt slutvarv via 11/1000 bakom Claes Boko senast och nu har strukits ner till innerspår. Fäller allt via open stretch?
…6 By Air (V75-7) är obesegrad i två starter på Åby, båda i Åke Svanstedts träning.
…8 Mellby Viking (V75-7) har fina stayeregenskaper men sju segrar på elva starter över aktuell distans visar att 2140 meter fungerar fint.

Senast redigerad av flaque den 2013-12-14 klockan 03:58.
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td