Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-08, 13:12   #46

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Alla
3
Alla
Alla
Alla
4

Det här innebär att jag tror mina spikar vinner med hundra... men jag får ingen skit då haha en del är för underbara
Gammal 2013-12-08, 13:18   #47

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
tycker varken stall stig h eller hultman låter så intresserade i avdelning 5. Kan det bli så att reven får sitta i fred och rinna undan från spets? bör väl klara medeldistans i den fina for han är
Är lite inne på det också, frågan är bara vad det blir för utrustning. Läste något om skor ro och brodd bak, det är väl lite minus. Sen är det ju ändå 2-3 månader sedan han gjorde sina kanonlopp, som dessutom va på kort. Tyckte absolut att han skulle ha slagit Womanizer för 2 starter sedan.

Visst, spets - pulla up - snabb trudelutt till slut kan han absolut trilla undan
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-08, 13:19   #48

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3530
Standard

När det gäller spel på sport som fotboll, ishockey, tennis mm så uppskattar dom flesta spelarna & även efterfrågar ett spreadsheet innan man börjar rygga!

Detta faller helt plötsligt platt när det gäller spel på hästar då man tydligen ska nöja sig med hästens namn & stenklar fattar alla...

För övrigt så ifrågasätter jag inte Laxdasens med fleras kunskaper om trav men det hade varit mer förtroendeingivande om man hade kunnat backa upp sina spelförslag med egen statistik på sina lagda lir.

Hur ska man annars veta vem/vilka som är vinnande i längden & inte bara inne i ett vinststim för tillfället???
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+2)
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-08, 13:19   #49

Gyllarens avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 1
Standard

Örjan är säkert segersugen!? kör x 3

Ordinarie Reserver
V64-1 5, 8
V64-2 3
V64-3 2, 4
V64-4 3, 14
V64-5 8
V64-6 4, 10
16 rader x 3 x 1,00 kr = 48,00 kr
Gyllaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-08, 13:30   #50

oHYRAs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 224
Standard

Avd-1: 3 Tambur känns lite bortglömd. Visade riktigt fint kunnande tidigare i år. Vunnit v75 på kort från bricka 12 och gjorde det riktigt bra. Formen är oviss och tråkigt att senaste loppet blev inställt. Letar man skrällar och tar med 4-5 stycken så bör den med.
oHYRA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-08, 13:32   #51

Gyllarens avatar

Sharp$: 1
Standard

var är Klanke??
Gyllaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-08, 13:32   #52

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 642
Standard

Solvalla lopp 9, V64-6, nr 10 Charrua Forlan. Charrua Forlan är en riktig skjutare som fick krafter kvar senast i ett tufft treåringslopp. I eftermiddag är det mycket enklare motstånd och jag tvekar inte en sekund.

Otto varnar.
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-08, 13:33   #53
Banned

Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Jag ser ej skillnad på att skriva ut ett system med två spikar och att säga att den är klar.... Två olika sätt att mena exakt samma sak... men de som lägger ut system får aldrig skit...komiskt
Det är ju för att man i stort är tvingad att spika för att hålla ner kostnaderna. Det är lite som pest eller kolera ibland när man ska spika. Dina klara har då aldrig låtit som pest eller liknande - men sen att hästarna presterar likt pest är en annan sak!
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-08, 13:34   #54

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Inascott Visa inlägg
Solvalla lopp 9, V64-6, nr 10 Charrua Forlan. Charrua Forlan är en riktig skjutare som fick krafter kvar senast i ett tufft treåringslopp. I eftermiddag är det mycket enklare motstånd och jag tvekar inte en sekund.

Otto varnar.
på plats menar du?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-08, 13:35   #55

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8331

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
När det gäller spel på sport som fotboll, ishockey, tennis mm så uppskattar dom flesta spelarna & även efterfrågar ett spreadsheet innan man börjar rygga!

Detta faller helt plötsligt platt när det gäller spel på hästar då man tydligen ska nöja sig med hästens namn & stenklar fattar alla...

För övrigt så ifrågasätter jag inte Laxdasens med fleras kunskaper om trav men det hade varit mer förtroendeingivande om man hade kunnat backa upp sina spelförslag med egen statistik på sina lagda lir.

Hur ska man annars veta vem/vilka som är vinnande i längden & inte bara inne i ett vinststim för tillfället???
Ska man rygga någon vill man självklart se ett framgångsrikt spreadsheet
Men det trav vi avhandlar här rör oftast kombinationsspel som v6,v7,v8 och då är det inte lika enkelt med spreadsheets
Självklart föredrar man dessutom bra och fylliga rekar, men om folk inte orkar skriva dem så får man hålla tillgodo ändå
Gammal 2013-12-08, 13:36   #56
Banned

Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg

De som är seriösa i sitt spelande använder såklart bokföring på ett eller annat sätt. övriga snackar enbart upp sina vinster, lite som Sporttjänsten eller vad den heter!

Så det är exakt som du säger!
Migge (+1)
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-08, 13:37   #57

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3530
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Ska man rygga någon vill man självklart se ett framgångsrikt spreadsheet
Men det trav vi avhandlar här rör oftast kombinationsspel som v6,v7,v8 och då är det inte lika enkelt med spreadsheets
Självklart föredrar man dessutom bra och fylliga rekar, men om folk inte orkar skriva dem så får man hålla tillgodo ändå
Självklart förstår jag att spreadsheets på streckspelen inte fungerar!

Men majoriteten av inläggen handlar om Vinnare, Plats, H2H, Tvilling & då borde det rimligtvis gå att lägga upp ett spreadsheet...
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-08, 13:38   #58

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 642
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
på plats menar du?

Ja själv har spikat den som kommer vinna med 100 meter 4 Next Kronos så får hoppas att 10 Charrua Forlan kommer plats. ville bara dela med mig av Ottos varning.
laxdasen (+5)
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-08, 13:41   #59

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Förstår inte alla som är sura som citron här .. ta forumet för vad det är... är ju bara att bocka i ignorera på mig allihop som tycker jag inte bidrar med något bra... enkelt.... men ni är så sugna på att se det så ni gör det inte ändå...
Gammal 2013-12-08, 13:45   #60

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Det finns väl ingen anledning att gå in här och gnälla på andras tips
Du är själv ansvarig för dina spel
Håller man inte med så ryggar man inte
Alla på ett forum är inte på samma nivå. Alla kan inte avgöra vad som är en dålig rek och vad som inte är det. Om man då inte kan följa analysen till varför blir det ju omöjligt att veta om man borde rygga eller inte.
Idén med ett forum där man ger och tar för att hjälpa varandra till vinster är då verkningslöst.

Med det sagt så finns det fortfarande många som kommer med mycket nyttigt. Och mitt tips till alla är att läsa folks analyser, intervjuer och övrig information, sen gå in och jobba stenhårt i lopparkivet.
Lär er vilka som vet vad dom pratar om och använd dom som bollplank till egna analyser och idéer. Va inte rädda för att skriva egna tankar och ta kritik på rätt sätt om någon kommer med en annan åsikt och va inte rädda för att ändra åsikt om det visar sig att man har fel.

Varje gång någon ger mig konstruktiv kritik eller kommer med en annan åsikt går jag in i lopparkivet och kollar igenom allt som finns för att antingen förkasta min egna idé eller stärka min tes. Man måste kunna lägga prestigen åt sidan om man vill vinna pengar.

Lycka till alla så vinner vi lite pengar idag!
laxdasen (+5), mijo14 (+8), Lillis (+15), Trinity (+5), drakdead (+3), V75fahlle (+2)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td