|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-12-07, 00:08 | #196 |
man ska inte ta åt sig av allt,t.e.x när Laxdasen säger att det ä Stenklart ä så skööönt ö läsa det utrycket har ju en annan använt säkert i 25 år med kompisarna när man diskuterar Trav,det är ju ett vanligt klassiskt uttryck inom travet okej lite skit ska han ha om den inte vinner men bara lite,han bjuder ju på sig själv o törs sticka ut just därför kan man ju inte låta bli att gilla honom,o förmodligen älskar han lax hoppas att han inte bjuder oss på rökt lax imorrn..............
|
|
2013-12-07, 00:13 | #197 | |
Banned
Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 335WinterIsHere Stats: 87 - 185 - 5 ROI: 88.82% Vinstprocent: 31.99% |
Citat:
Skulle jag kastat ut alla jag har en feeling för så skulel jag tagit en Time Out efter en vecka när jag inser hur mycket usla tips det haglar. Är man i form är man väl dock berättigad att skrika lite högre. Är man inte i form, studera loppen istället för att kasta ut vinnare. På sistone har ju just laxdasen urusel form och den har varat i två-tre veckor nu. Men vi är många duktiga här, inklusive laxdasen, så vi borde kunna få fram många bra vinnare framöver. Sen borde en del tänka efter en eller två gånger innan det blir rena kaoset här med kommentarer som är för ogenomtänkta. Men nu jobbar vi in V7 imorgon |
|
2013-12-07, 11:30 | #198 | |
Citat:
|