Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-05, 13:51   #316

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 971
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Det där med att reducera ner slumpmässigt känns nästan ännu sämre för då kan det verkligen försvinna rader som man absolut inte vill ska försvinna, men det är svårt det där. Med facit i hand skule vi gått all in på ett system men ibland spelar vi två olika system för att ha olika spikar och igår gjorde vi så.

Sen måste jag lära mig (vilket jag inte tänker på) att det kan vara kalkon att spela enbart V8 på rader som ger under 250 000, eller för den delen även runt 100 000 vara och nedåt. För åker du i fel lopp så kan det bli miljoner om igår och en sjua, eller flera är guld värda då men då står man där med lång näsa. Så här kommer jag definitiv tänka om.

Kuskkrav kan vara ok ibland även om det inte reducerar ner systemet speciellt mycket. Men jag får bli bättre med HPT helt enkelt
Gränsen för att spela V8 brukar jag försöka lägga vid den nivån där det inte blir utd på 6r längre.

Bortsett från omgångar med jackpot så är spelar jag "Endast alla" för att inte satsa pengar i potter som ger utdelning väldigt sällan. Men spricker man på två bottenstreckade där man hade favvarna så kan ju 2-fel-utdelningen bli rätt okej ändå.

Det där är en balansgång som man själv måste avgöra. 250000 är dock GALET högt och då riskerar du rätt så rejäla summor om det blir storskrällar där du spricker.

Jag skulle inte ha några V8-rader alls ( om det inte är jackpot ) om jag redan har ett utdelningsfilter på "minst 75k"!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-05, 13:52   #317

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Det är väldigt osannolikt att Sjöstrand inte skulle nypa en miljonvinst på en onsdag, det fattar väl alla

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-05, 14:42   #318

Helges avatar

Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Det finns en stor skillnad. Vid de andra vinsterna så har Sjöstrand alltid spelat V8.

Det är såklart även ett argument MOT att det skulle vara han som vann igen men å andra sidan är det ju exakt så som han måste göra om han vill att hans insatsnivåer ska vara "hemliga".

För V8-vinster går inte att räkna ut systemstorleken baklänges på samma sätt som det gör när man får reda på antalet 7or+6or.

Det jag vill komma fram till är att hans dementi inte är lika tung som när han bekräftade vinsterna tidigare.

Aha.

Hur som, kvittar OM han vann eller inte för mig eller vad hans insatsnivåer ligger på.

Grattis till den som vann.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-05, 15:37   #319

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 971
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Aha.

Hur som, kvittar OM han vann eller inte för mig eller vad hans insatsnivåer ligger på.

Grattis till den som vann.
Ja det är ju en sund inställning. Men sätt dig in i hans sits. Folk i allmänhet är mer nyfikna än vad du är.

Jag lutar åt att det inte var han som vann jag med.

Men OM det var han som hade vunnit just den här gången utan V8 så tror jag att han hade mörkat det.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-05, 15:48   #320

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Fick svar från svensk travsport angående Melanders styrning igår!

Hej!

Tack för ditt mail. Så som loppet blev kört förstår jag att du har funderingar och att det blir diskussioner. I det enskilda fallet är det alltid måldomaren som dömer. Den här gången valde de att höra Stefan Melander om sin styrning och godtog hans förklaring.

Det finns inga beslut just nu om en förändring i reglementet angående flera hästar från samma stall, men det är en fråga som funnits ett tag på agendan i reglementskommittén. Det finns några olika alternativ som utreds, varav begränsning i antal hästar per lopp är en av dem.

Med vänlig hälsning

Markus Myron

Kommunikationschef

-----------------------------

Svensk Travsport

Kommunikationsavdelningen
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-05, 16:18   #321

clarunds avatar

Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ja det är ju en sund inställning. Men sätt dig in i hans sits. Folk i allmänhet är mer nyfikna än vad du är.

Men OM det var han som hade vunnit just den här gången utan V8 så tror jag att han hade mörkat det.
Förstår inte ert tvivel.

Det kan omöjligt ha varit någon annan än Sjöstrand som vann, fattar ju alla !

Antagligen skäms han över att han inte spelade V8, men han var ju inte påläst

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av clarund den 2013-12-05 klockan 16:19.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-05, 20:49   #322
Banned

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Förstår inte ert tvivel.

Det kan omöjligt ha varit någon annan än Sjöstrand som vann, fattar ju alla !

Antagligen skäms han över att han inte spelade V8, men han var ju inte påläst
Alldeles för litet system för att ha varit Sjöstrand Men tror du var ironisk
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-06, 11:33   #323

Helges avatar

Sharp$: 42467
Standard

Citat:

Nu vet vi, att det inte var han.

"Så här såg miljonsystemet ut

I onsdags var det bara ett system som klarade av alla åtta vinnare på V86, vilket belöndes med 5.787.940 kronor.

Systemet som var spiklöst var på 20.736 rader och den totala insatsen var 5.185 kronor.

Vinnaren, som är i 50-års åldern, har familj och är från trestadsområdet (Trollhättan, Uddevalla och Vänersborg) berättar atg i ett pressutskick. Miljonvinnaren följde loppen via datorn, men det var först via tv-sädningen som han insåg att han hade åtta rätt. Trots det jobbade han som vanligt igår.

Så här såg den vinnande kupongen ut:
Avd, hästar
1: 3,7,8
2: 1,2,4,5,8,12
3: 2,5,6,9
4: 1,9,13,15
5: 3,6,11
6: 3,7,8
7: 1,7
8: 1,2,4,10

Kupongen var inlämnad via ATG.se."

/Ronden