Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-05, 20:54   #61

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Tränaren tror på Herbie Sisu och på femtippar är de också positiva, men jag tror det blir svårt att runda.
Funderar på att spika Vacqueras som jag tyckte var kanonbra senast.
Första utmanare tycker jag Castor Boko är.
Men den riktiga susaren i det här loppet är Constatantisoldi som är hur bra som helst, han var fullständigt okörd på 14.9.
Hittar han ner någonstans från sitt skitspår blir han livsfarlig.
BWT Engaged är inte heller dålig, tyvärr dålig ut men går ända in i mål, vinner väl inte men är ett långskott till 2%.
Costatantisoldi vann i comebacken senast som var preparé inför detta. Trist spår men fiduschans om klaff. En outsider.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-05, 23:18   #62

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 642
Standard

Länken kanske varit uppe innan men vill ni ha info så hittar ni lite här

http://www.vermo.fi/

thomas uhrberg tankar inför v75

V75-1: A.Hannibal har mött tuffa motståndare som Digital Ink i 4-åringslopp, så han är van tuffare motstånd än detta. Ja, jag chansspikar Åke Lindbloms häst på det lilla systemet men streckar en kvintett på det stora. Rysaren är Dellvann, nu från ett oddshöjande utgångsläge.

V75-2: Vacqueyras imponerade på mig vid V75-segern på Jägersro och han var också bra senast, däremot floppade han i finalen och det är sånt som kan hända. Herbie Sisu är också riktigt bra men har precis som That´s My Pal bakspår. Jorma Kontio har vinstchans med Castor Boko.

V75-3: Winning Love och Åke Lindblom gick in för att knäcka Maharajah och det lyckades man med, men ekipaget åkte dit mot en smygkörd. Nu kan det bli vinst, men jag garderar friskt i ett öppet ”Guld”. Liqorice Pipe har skrällchans från ett fint läge men visst är Womanizer bäst av de finska hästarna. Han har vunnit förr med brodd.

V75-4: Tarantiono är en av flera bra finska hästar. Ja, här blir det blå/vitt för hela slanten. Glöm inte Valentin Laday, ni vet hästen som var stor favorit på Åby i V75 men ströks.

V75-5: Amina Hornline har blommat ut i regi Claes Svensson och har tagit tre segrar med krafter kvar. I ett stolopp med 15 hästar från tre fållor chansar jag på att Claes och Amina Hornline vinner.

V75-6: Ulm Karsk är ett gammalt beprövat kort i V75-sammanhang, spår två bakom bilen och 1609 m känns som spets och slut. Jag spikar!

V75-7: Canaka B.F. körde jag i debuten för Reijo Liljendahl och hon var riktigt bra som trea. Sedan såg hon ut att gå mot en V75-seger på Halmstad, men då fick hon stryk på sista stegen av min Playing Tua. Hon vann senast i V86 och nu ka det bli andra raka. Jag streckar en kvintett, där Venice är den stora rensaren. Många kommer att gå tunt i detta lopp.

Thomas system
V75-1: 1, 2, 6, 8, 10. Res: 3-7.
V75-2: 1, 4, 6, 10, 11. Res: 12-8.
V75-3:1, 2, 3, 4, 6, 9. Res: 5-7.
V75-4: 4, 5, 9, 10. Res: 2-7.
V75-5: 1 Amina Hornline. Res: 10-8.
V75-6: 2 Ulm Karsk. Res: 12-7.
V75-7: 1, 3, 7, 10, 12. Res: 6-2.

Systemet är på 3000 rader och det kostar 1500 kronor. Om man också singelstreckar nummer 2 A.Hannibal i avdelning 1 blir det systemet på 600 rader och det kostar 300 kronor.

Senast redigerad av Inascott den 2013-12-05 klockan 23:21.
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-06, 10:09   #63

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2611
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Jösses, Vermos bana är precis som våra och de idéer man kan tro sig ha är perfekta där.

Dessutom ren cirkus i loppen med de brittiska kuskarna.

Ska fan prova horse i ren protest istället för öl.
Lycka till, något spikförslag då kanske?
Gammal 2013-12-06, 10:54   #64

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Nästan alla svenska hästarna på plats, på Vermo.
That's My Pal skulle rest sent i går mot Stockholm men väderläget stoppade den färden, så struken.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-06, 11:42   #65

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Gratis Spelarservice till alla V75 Vermo, bara registrera sig.

UPPSNACK INFÖR V75 VERMO - VINN SYSTEM FÖR 10 000 KR!

Spelarservice.se är en tipssajt som varje vecka analyserar V75 i detalj och ligger nettoplus totalt på sina V75-förslag sedan starten 2007. Vi kontaktar och genomför en mängd med intervjuer dagligen och samarbetar bland annat med Robert Bergh, Per Lennartsson och Roger Walmann.

Klockan 15.00 idag fredag publicerar vi på www.spelarservice.se vårt omfattande tipsmaterial till V75-omgången i Finland, och sedan fortsätter vi med att rapportera stallbacksinfo och värmningar under hela lördagen till Dig som loggar in. Läs här för våra tidiga tankar om denna omgång.

Passa på att registrera dig här så får Du ta del av hela denna V75-service gratis och du är även med i tävlingen för att vinna ett V75-system till Vermo för hela 10 000 kr som Spelarservice.se bjuder på!

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-06, 14:38   #66

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Lirar Plats Cameo Boko till 3,5x pengarna @ Bet365
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-06, 14:46   #67

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Bliur en lapp med finsk Sisu tills imorgon.

1: Rejäl Gardering!

2: 4,6,8,10 borde vara täckt

3: 3 Surprise Lord! Här ska svenskarna få en överraskning i Jänkarvagn!

4: Efter strykning så spikar jag nog 4 Tarantino som Jorma tyckte va spikförslag, ev 9-5

5: Gillar inte Classe Svensson utan här spikar vi finskt! 11 Upstream. Skrällbud kan vara svenskt iform av 8 Sembs Ourador.

6: Rejäl gardering, tror mest på 6 & 7 av skrällarna, lär bli körning!

7: Detta borde Canaka BF vinna, inte så stor favorit som jag trodde hon skulle bli, tackar vi för.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-06, 15:22   #68

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

1) Spik 3
2) 1,4,5,6,10,12
3) 2,4,6
4) Spik 4
5) 1,2,4,8,10,11
6) Spik 2
7) 1,2,3,7,10
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-06, 15:32   #69

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Lirar Plats Cameo Boko till 3,5x pengarna @ Bet365
RYGG!
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-06, 15:59   #70

Fyrans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 160
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Ok
Här ska ni få min privata fil, som är resultatet av mitt jobb.
Inte journalistiskt, utan bara mina reflektioner.

V75-1
-----
Brett Boko
- Startsnabb, spetskandidat.
- Tog sig förbi Knifetown Action
- Ärlig, går ända in i mål.
- Går 14.0
- Torskade mot open mind bi i brons på Romme.
Jag tycker denna kan vara ett spikförslag, om han vill köra i spets. Nu har jag inte sett alla hästar men Bret känns som riktigt startsnabb. Kan ju även vinna från vinnarhålet men då måste man ju räkna med lite tur.

För er som lirar fasta odds så är det, i mina ögon, ett klockrent platslir iaf (beroende på odds, förstås...).
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-06, 16:09   #71

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 642
Standard

V75-1 För att ha en sportslig chans att klara denna svåra finska omgångspikar jag redan i första avdelningen. 2 A. Hannibal (30 %) har tävlat ituffaste tänkbara fyraåringslopp på slutet. Han har gjort det riktigt bra och han går ner i klass denna gång. Han är definitivt inte stenklar men med förutsättningarna bakom bilen och motståndsmässigt så spikar jag.

V75-2 4 Vacqueyras (23 %) radade upp segrarna i höstas men näst senast var han riktigt seg och tråkig. Nu senast var han mycket vassare igen och är han som på Jägersro för tre starter sedan blir han svår för konkurrenterna att stå emot. 6 Castor Boko (23 %) är också en fin fyraåring som har fyra ettor i programraden. Han har tävlat i vanliga lopp på Solvalla och lyckats riktigt bra. Kapaciteten borde räcka långt på V75. Bakom känns loppet totalt vidöppet och flera av hästarna är svåra att sätta in i konkurrensen.

V75-3 6 Womanizer (44 %) vann på Solvalla senast från ledningen. Han gick undan i lite seg stil men segern blev säker. Jag vill dock gardera den finske storfavoriten. 2 B.W.L. Champion (18 %) har hittat formen igen och då är han riktigt vass. Eventuellt blir det barfota runtom den här gången och han blir
min förstahäst. 9 Monster Drive (17 %) avslutade riktigt vasst ute i banan i samma lopp som favoriten Womanizer vann senast. Han har inte haft någon tur med positionerna på slutet och nu är han i andraspår direkt och Monster Drive är ett givet streck på V75. 4 Winning Love (6 %) har växt in i gulddivisionen och gick jättebra senast som tvåa. Strular det minsta för favoriterna så kan Åke Lindblom ta en skrällseger i Finland.

V75-4 Här är jag helt vilsen och vågar inte ta ställning. Jag heltäcker eller går på ett gäng outsiders. Jag hoppas helt enkelt på skräll.

V75-5 1 Amina Hornline (38 %) har verkligen hittat rätt på slutet. Claes Svensson har hittat en fin uppgift åt sitt fyraåriga sto. Tipset bygger på att hon kan gå barfota runtom. Ledning från start till mål, spik!

V75-6 2 Ulm Karsk (52 %) är stor favorit. Han fick rygg på ledaren senast och sedan fick han aldrig chansen. Mattias Djuse såg ut att ha mycket krafter kvar i mål. Förutsättningarna är optimala då han är väldigt startsnabb och trivs över kort distans. Eventuellt ska han gå med bakskor denna gång och det tycker jag är ett litet minus även om inte Mattias tycker det. Det är nästan alltid ett minus när skorna åker på. 12 Burning Line Gral (19 %) kom åter senast efter en tids vila. När jag pratade med Anders så låg han lite lågt då för hästen hade inte gått några hårdare jobb. Han var dock riktigt väl
förberedd och var sånär att ta ner Goldmaster från dödens. Han har visat tidigare att han tål tuffa upplägg och det är inte omöjligt att jag chansspikar Anders Svanstedt för att kunna gardera rejält i några andra lopp.

V75-7 7 Canaka B.F. (38 %) visade prov på riktig tuffhet senast då hon vann ett långlopp på Solvalla. Hon har gjort flera bra prestationer på slutet men läget är riktigt besvärligt och det kan bli svårt att komma till i loppet och hon är inget för mig. 10 Beatasine (22 %) är en finska vi sett mycket i Sverige. Hon känns som en sprinter och ofta körs hon i ledningen. Kan nog vara med här långt fram men bara ett garderingsstreck. 3 Örbäckens Cruella (14 %) står tufft inne på pengar här och möter riktigt rutinerade ston. Hon har dock varit grymt bra och senaste insatsen var imponerande. Hon är given på kupongen. 1 She Loves You F.I. (9 %) är en riktigt kapabel märr som dock har haft lite oflyt på slutet. Jag vill ha med henne då hon i sina ljusa stunder kan slå de
flesta stona i europa, se upp.

Jag måste erkänna att jag inte är så bra på de finska hästarna och hoppas att mina svenska idéer håller den klassen som jag förväntar mig. Kolla gärna banförutsättningar innan ni lämnar in så att mina idéer tävlar med optimal balans. Jag har inget emot att vinna lite finska pengar och jag hoppas ni får vara med och dela.

Ottos tankar
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-06, 17:10   #72

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1899
Standard

Vågar man spika Monster Drive? Lär bli Melanderkörning och då ska Björn knappast sitta fast...
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-06, 17:14   #73

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

SHE LOVES YOU är dagens drag och dagens bästa spik! SPETS OCH SLUT!
Gammal 2013-12-06, 17:16   #74

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Vad tycker du man behöver ha för odds för att spela den vinnare?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-06, 17:16   #75

muumiins avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1615

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Håller ALDRIG ledningen, kan vinna men inte därifrån iaf......fattar alla.. eller hur brukar du säga..

td