Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-02, 00:40   #16

mackyyys avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6348

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Jag klagar på Ludde när hans häst inte kommer före Real Showman i loppet. Det fanns två/tre scenario i första avdelningen och det visste jag väl om. Men likväl ska Ludde komma före Real Showman i två av dessa. Nu gjorde han inte det och det kan jag sura på - även om jag inte borde då hästar är djur och inte maskiner och människor värderar fel.

Antingen händer inget och Real Showman rinner undan till enkel seger. Eller kommer Ludde upp utvändigt och då blir det strid från sista sväng mellan dessa och bäst häst vinner (av dessa två).

Annars gör ludde som han gjorde nu, pressar klart tidigare och då kommer han vinna loppet då han har bästa hästen. Eller kommer han stumna och vem som helst bakifrån kan komma och spurta förbi (det som hände). Dock ska han ju knäcka Real Showman här - det gjorde han inte. Då gjorde Ludde fel som så många gör.
Vi var uppe på Luddes eminenta stallkontor efter v7an och ramloppen för att gratulera till segern med Onceforall Face och han säger själv att han i första hand inte var ute efter att vinna loppet, utan att ge Olympic en rejäl genomkörare innan Frankrike-äventyret om 10 dagar. Han sa även att han sagt att vid minsta klaff vinner Olympic loppet, och där ingick inte dödens
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-02, 00:51   #17
Banned

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackyyy Visa inlägg
Vi var uppe på Luddes eminenta stallkontor efter v7an och ramloppen för att gratulera till segern med Onceforall Face och han säger själv att han i första hand inte var ute efter att vinna loppet, utan att ge Olympic en rejäl genomkörare innan Frankrike-äventyret om 10 dagar. Han sa även att han sagt att vid minsta klaff vinner Olympic loppet, och där ingick inte dödens
Hrm, måste ha missat (vad jag minns nu, för var sjukt påläst på loppen) att Olympic skulle till Frankrike om tio dagar. Men Ludde nämnde väl inget före starten att målet var att ge honom en genomkörare i dödens? Jag har för mig att han skulle fram i dödens för att försöka vinna loppet, och nog försökte han men då måste han ju ha häst till det.
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-02, 07:35   #18

prototyps avatar

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 95
Standard

L K kan ge och ger många spelare huvudbry. Han kör många gånger över hästarnas kapacitet vilket ofta renderar i galopp när djuren får mjölksyra.

Men man måste också som spelare vara medveten om att 2012 hade han en segerprocent på 21. Vilket är mkt bra.

Men jag undrar om inte bakgrunden till den höga siffran är många lokala vinster på Jägersro, Halmstad samt Kalmar? På riksplanet borde den siffran vara lägre?

Håller med om att hans styrningar är många ggr kortsiktiga. Tyvärr verkar han son föra den traditionen vidare...

Det vore en nåd att stilla bedja om att L K & son framledes lejde hyrkuskar till alla stallets styrningar.
prototyp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-02, 16:27   #19

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Det flera här inne verkar tro är att Ludde ger det blekaste faan i vad ni och andra tycker och tänker - han har så mycket "dra åt helvete"-pengar så att det både räcker och blir över...

Han har alltid kört, både på banan och utanför, sin egen stil och gjort det med framgång. Den satsningen han gjorde när han köpte Viking Kronos är det inte många som vågat gjort...

Kort och gott - han går sin egen väg och låt honom göra det, det är ju inte era pengar han, enligt er, "spenderar" bort...

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dReaMz (+5), Fyran (+5)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td