Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-30, 06:42   #76

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Jag tycker inte det handlar om enbart Niclas Andersson. Det handlar mer om att travet skall göra en produkt som publik vill ta del av vare sig man ser på TV, på ATG-Live eller är på plats. För att det skall ske måste man jobba mycket mer tillsammans och ha betydligt högre ambitioner än idag. Det kostar troligen mer, men kanske inte så mycket mer, om man kan samarbeta istället för att parallellarbeta.
Du har förstås rätt. Det är bara det att jag fått intrycket att travsändningarna ser ut precis som Niclas Andersson vill att de ska se ut. Jag tror att chefen får som han vill, helt enkelt. Sönderklippta travlopp i TV4 och en ostämd men ohejdbar tipsorkester lite överallt. Någon sorts medveten mediastrategi som är svår att förstå.
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-30, 06:48   #77

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Så här är det. Det kommer inte att ske några övergripande förändringar så länge den mannen sitter vid rodret.
Instämmer. Tror att han har ett helt avgörande inflytande.
Gammal 2013-11-30, 07:03   #78

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Finns det då en vilja någonstans att göra något annat? Om Niclas snällt följer sin styrelses uppdrag till punkt och pricka så är det ju inte hans fel att det är som det är.
Frågan är vem som följer vem.
Gammal 2013-11-30, 08:56   #79

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

Vilket J..tjat om detta Betala och var inte så snåla

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-30, 11:13   #80

Staketkuskens avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2996
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Vilket J..tjat om detta Betala och var inte så snåla
Det handlar inte om snålhet. Fråga dig själv högt: "Varför ska jag betala för någonting som skulle öka mitt spelande, och därav ATGs omsättning?"

Nå?
Staketkusken är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-30, 11:15   #81

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Det handlar inte om snålhet. Fråga dig själv högt: "Varför ska jag betala för någonting som skulle öka mitt spelande, och därav ATGs omsättning?"

Nå?
Av samma skäl som man betalar för en morgontidning eller kvällstidning som driver politiska åsikter man inte delar, och som är full av reklam som vill få en att handla mer.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-30, 12:44   #82

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Men, förstår ni inte att ni betalar dubbelt upp? Ni betalar för att få se på något som ni redan betalt för, via inlämningsavgifter, skatte/spelavdrag, utbetalningsavgifter osv...

Bara det statliga skatte/spelavdraget vore nog för att motivera gratis ATG-Live!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
prototyp (+20), clarund (+5)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-30, 12:48   #83

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3522
Standard

Hopplöst ATG!

Sitter & följer liven & med jämna mellanrum kommer det upp en ruta med inaktivitetsvarning om att man blir utloggad om några minuter pga att man inte har klickat på något...

Tänk om det skulle vara samma upplägg på tv-sändningarna...man sitter & följer travet i TV4 & en gång i halvtimmen kommer det upp en varningsrutan att man inte höjt/sänkt volymen mm & därför kommer man automatiskt få ett kanalbyte istället!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1), clarund (+1)
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-30, 21:15   #84

prototyps avatar

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 95
Standard

Ett Alternativ till ATG Live - sändningar via datorn är ju att vistas i en Live-butik. Fördelen kan ju vara den sociala biten, men även dess nackdel. Ibland är det så skönt att vara en del av ett socialt sammanhang. Ibland när butiksinnehavaren genom sitt tysta medgivande tillåter folk att sitta och supa i spelbutiken är det inte lika skimrande kul längre...Detta har jag upplevt i flera spelbutiker i Stockholmsområdet. Vid flera tillfällen har jag blivit hotad när jag har sagt till vissa individer att dom ska upphöra med sitt antisociala beteende. Har även talat med ATG:s säkerhetsavdelning om detta. Men ingenting händer, ingenting görs. Noll procent action.
ATG besöker aldrig sina ombud. En kompis till mig som var ATG-ombud under många år fick besök av ATG två gånger på tio år.
Om det fanns riktigt bra Livssändningar skulle jag inte behöva uppehålla mig i en spelbutik egentligen. Men ATG verkar inte förstå vad service egentligen är. En god självklar naturlig form av service vore gratis ATG Live till alla.
ATG borde lyssna aktivt på sina kunder, vilka är de som bär upp travet till syvende och sist. Är det så konstigt att travet tappar procent i omsättning varje år när man väljer att ignorera oss spelare i mångt och mycket?
prototyp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td