|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-11-30, 06:42 | #76 | |
Citat:
|
||
2013-11-30, 06:48 | #77 |
|
|
2013-11-30, 07:03 | #78 |
|
|
2013-11-30, 08:56 | #79 |
Vilket J..tjat om detta Betala och var inte så snåla
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2013-11-30, 11:13 | #80 |
|
|
2013-11-30, 11:15 | #81 |
Av samma skäl som man betalar för en morgontidning eller kvällstidning som driver politiska åsikter man inte delar, och som är full av reklam som vill få en att handla mer.
|
|
2013-11-30, 12:44 | #82 |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Men, förstår ni inte att ni betalar dubbelt upp? Ni betalar för att få se på något som ni redan betalt för, via inlämningsavgifter, skatte/spelavdrag, utbetalningsavgifter osv...
Bara det statliga skatte/spelavdraget vore nog för att motivera gratis ATG-Live!
2013-11-30, 12:48 | #83 |
Hopplöst ATG!
Sitter & följer liven & med jämna mellanrum kommer det upp en ruta med inaktivitetsvarning om att man blir utloggad om några minuter pga att man inte har klickat på något... Tänk om det skulle vara samma upplägg på tv-sändningarna...man sitter & följer travet i TV4 & en gång i halvtimmen kommer det upp en varningsrutan att man inte höjt/sänkt volymen mm & därför kommer man automatiskt få ett kanalbyte istället! |
|
2013-11-30, 21:15 | #84 |
Ett Alternativ till ATG Live - sändningar via datorn är ju att vistas i en Live-butik. Fördelen kan ju vara den sociala biten, men även dess nackdel. Ibland är det så skönt att vara en del av ett socialt sammanhang. Ibland när butiksinnehavaren genom sitt tysta medgivande tillåter folk att sitta och supa i spelbutiken är det inte lika skimrande kul längre...Detta har jag upplevt i flera spelbutiker i Stockholmsområdet. Vid flera tillfällen har jag blivit hotad när jag har sagt till vissa individer att dom ska upphöra med sitt antisociala beteende. Har även talat med ATG:s säkerhetsavdelning om detta. Men ingenting händer, ingenting görs. Noll procent action.
ATG besöker aldrig sina ombud. En kompis till mig som var ATG-ombud under många år fick besök av ATG två gånger på tio år. Om det fanns riktigt bra Livssändningar skulle jag inte behöva uppehålla mig i en spelbutik egentligen. Men ATG verkar inte förstå vad service egentligen är. En god självklar naturlig form av service vore gratis ATG Live till alla. ATG borde lyssna aktivt på sina kunder, vilka är de som bär upp travet till syvende och sist. Är det så konstigt att travet tappar procent i omsättning varje år när man väljer att ignorera oss spelare i mångt och mycket? |
|
|