Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-26, 00:34   #31
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Så man kan inte kolla av rent intresse utan att spela? Ska man behöva betta för att se en fotbollsmatch också kanske? Jag är student och tycker faktiskt om att se på trav utan att behöva spela på loppen. Eller, får man inte det? Tydligen inte.
Ingenting är gratis. Du betalar väl en TV-avgift till Radiotjänst, samt till din Kabel-TV leverantör? Men jag antar du betalar åtminstone för ditt internet, så visst betalar du ändå för att se det du ser?
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-26, 00:34   #32

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 980
Standard

Citat:
Så man kan inte kolla av rent intresse utan att spela? Ska man behöva betta för att se en fotbollsmatch också kanske? Jag är student och tycker faktiskt om att se på trav utan att behöva spela på loppen. Eller, får man inte det? Tydligen inte.
www.atgplay.se
Gammal 2013-11-26, 01:13   #33

hammmmmars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1714
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Ingenting är gratis. Du betalar väl en TV-avgift till Radiotjänst, samt till din Kabel-TV leverantör? Men jag antar du betalar åtminstone för ditt internet, så visst betalar du ändå för att se det du ser?
Sant, så varför ska jag betala dubbelt för att få se på trav live?
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-26, 01:15   #34

hammmmmars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1714
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg