|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-11-25, 16:21 | #46 |
Jag har hört en del rykten jag med, redan i samband med att man lade om till insatsfördelning. Jag tror inte att man gör något förhastat, men en höjning av det tillåtna radantalet har jag hört så mycket nu att det mycket väl kan vara på gång. Man tog till lite för snäva gränser senast.
|
|
2013-11-26, 12:00 | #47 | |
Citat:
Bytet till insatsfördelning har lite och inget att göra med systembegränsningarna som i sin tur bara är en nödlösning för att så gott man kan förhindra spel som går "fel väg". Att man tog till "för snäva gränser" beror på att det inte finns någon "magisk gräns" efter det blir "orättvist". I förlängningen ( 3-4 år framåt ) så gissar jag att alla begränsningar är borta. Jämför med Stryktipset. Hur kan det komma sig att exakt samma spelteori/spelteknik inte utgör något problem överhuvudtaget där?
2013-11-26, 12:21 | #48 | |
Citat:
Det är ju här roten i problemet ligger. |
||
2013-11-26, 12:26 | #49 |
Och i takt med att ATG förhandlar om avtalen då de löper ut så kommer det problemet lösas, då kan man också släppa på "robotbegränsningarna".
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
overpace (+10) |
|
2013-11-26, 18:24 | #50 |
Hur löser man guldloppet??
Känns som 60/40 att Harry kommer till spets, men helt ärligt känns det omöjligt att säga. Är Reven riktigt vässad och på tårna tror jag inte Harry tar en längd sida vid sida! Reven kan ju vinna från spets har han visat i år, men blir det körning 300m, så lär han vika i spets och då fastnar Harry i rygg. Ludde ligger lågt med Raja som max är ett steck i mängden. Så vem vinner då då? Oasis är givetvis en kandidat, men känns riktigt svårbedömd formmässigt. Sen mest skräp, men kanske får vi se någon 40oddsare.... Ne Harry skulle vinna detta lätt från spets eller om Peter struntade i att ladda och la sig 2-3e ytter. Men nu är som sagt risken säkert 40%ig att det bli rygg ledaren *suck* |
|
2013-11-26, 18:27 | #51 | |
Citat:
Har de RB på det ena så har de nog samma marginaler för att ha det på det andra.
2013-11-26, 18:38 | #52 |
De oönskade spelarna borde kallas vid sitt rätta namn, "rabatt"-ar.
2013-11-26, 23:10 | #53 |
Stämmer! Ludde ska till Paris i vinter med sin star Raja Mirchi. Han sa även att han inte kommer LADDA utan ta det vackert i starten denna gång! behöver 1-2 lopp i kroppen i vinter. Men väldigt förbered för övrigt i träning..
|
|
2013-11-27, 04:00 | #54 |
Tips till omsättningstörstande ATG. Släpp lirarna fria! Robotspel åt folket! Robotspel på V75-tillsammans!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
2013-11-27, 11:07 | #55 |
Big Bill Bac & Bear Dancer & Prey Frontline
Spik
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2013-11-27, 11:10 | #56 |
Kan inte sluta skratta åt att PREY F är storis även denna gång .... ja...hoppas många går på det skämtet.... för här finns dagens bästa SPIK!!!!!
2013-11-27, 11:31 | #57 |
|
|
2013-11-27, 11:41 | #58 |
ja den vann för att ingen gjorde något.... alla som kan bedöma motstånd inser att den är chanslös nu....den var ju usel sist trots insten... tyckte alla....men denna vecka är det slut.... får den spets... blir den 3a eller 4a om den får bestämma helt....det är över nu....
2013-11-27, 13:06 | #59 | |
Citat:
|
||
|