Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-25, 16:21   #46

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fusbar Visa inlägg
Nån som hört något om nya regler gällande att spela enkelrader? Höja priset eller slopas helt? Bara hört en fågel viska.. Kan ju vara falska rykten?
Jag har hört en del rykten jag med, redan i samband med att man lade om till insatsfördelning. Jag tror inte att man gör något förhastat, men en höjning av det tillåtna radantalet har jag hört så mycket nu att det mycket väl kan vara på gång. Man tog till lite för snäva gränser senast.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-26, 12:00   #47

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1134
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Jag har hört en del rykten jag med, redan i samband med att man lade om till insatsfördelning. Jag tror inte att man gör något förhastat, men en höjning av det tillåtna radantalet har jag hört så mycket nu att det mycket väl kan vara på gång. Man tog till lite för snäva gränser senast.
Min gissning är att man kommer att öka till 9999 system utan att x2.5 från "Endast alla rätt" ska räknas med.

Bytet till insatsfördelning har lite och inget att göra med systembegränsningarna som i sin tur bara är en nödlösning för att så gott man kan förhindra spel som går "fel väg".

Att man tog till "för snäva gränser" beror på att det inte finns någon "magisk gräns" efter det blir "orättvist".

I förlängningen ( 3-4 år framåt ) så gissar jag att alla begränsningar är borta.

Jämför med Stryktipset. Hur kan det komma sig att exakt samma spelteori/spelteknik inte utgör något problem överhuvudtaget där?
Gammal 2013-11-26, 12:21   #48

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Min gissning är att man kommer att öka till 9999 system utan att x2.5 från "Endast alla rätt" ska räknas med.

Bytet till insatsfördelning har lite och inget att göra med systembegränsningarna som i sin tur bara är en nödlösning för att så gott man kan förhindra spel som går "fel väg".

Att man tog till "för snäva gränser" beror på att det inte finns någon "magisk gräns" efter det blir "orättvist".

I förlängningen ( 3-4 år framåt ) så gissar jag att alla begränsningar är borta.

Jämför med Stryktipset. Hur kan det komma sig att exakt samma spelteori/spelteknik inte utgör något problem överhuvudtaget där?
För att till stryktipset så spelar inte vissa spelare med ca 25% rakeback och överlägset bättre systeminlämning.
Det är ju här roten i problemet ligger.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-26, 12:26   #49

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
För att till stryktipset så spelar inte vissa spelare med ca 25% rakeback och överlägset bättre systeminlämning.
Och i takt med att ATG förhandlar om avtalen då de löper ut så kommer det problemet lösas, då kan man också släppa på "robotbegränsningarna".
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
overpace (+10)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-26, 18:24   #50

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Hur löser man guldloppet??

Känns som 60/40 att Harry kommer till spets, men helt ärligt känns det omöjligt att säga. Är Reven riktigt vässad och på tårna tror jag inte Harry tar en längd sida vid sida! Reven kan ju vinna från spets har han visat i år, men blir det körning 300m, så lär han vika i spets och då fastnar Harry i rygg. Ludde ligger lågt med Raja som max är ett steck i mängden. Så vem vinner då då? Oasis är givetvis en kandidat, men känns riktigt svårbedömd formmässigt. Sen mest skräp, men kanske får vi se någon 40oddsare....

Ne Harry skulle vinna detta lätt från spets eller om Peter struntade i att ladda och la sig 2-3e ytter. Men nu är som sagt risken säkert 40%ig att det bli rygg ledaren *suck*
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-26, 18:27   #51

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
SvSp har samarbete med samma bolag som ATG i Sydafrika. Att avtalen skulle skilja sig särskilt mycket åt mellan så pass lika bolag känns märkligt.

Har de RB på det ena så har de nog samma marginaler för att ha det på det andra.
Gammal 2013-11-26, 18:38   #52

Standard

Citat:
Och i takt med att ATG förhandlar om avtalen då de löper ut så kommer det problemet lösas, då kan man också släppa på "robotbegränsningarna".
De oönskade spelarna borde kallas vid sitt rätta namn, "rabatt"-ar.
Gammal 2013-11-26, 23:10   #53

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1302
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
vad har ludde för planer med raja. Prix d amerique?
Stämmer! Ludde ska till Paris i vinter med sin star Raja Mirchi. Han sa även att han inte kommer LADDA utan ta det vackert i starten denna gång! behöver 1-2 lopp i kroppen i vinter. Men väldigt förbered för övrigt i träning..
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-27, 04:00   #54

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Tips till omsättningstörstande ATG. Släpp lirarna fria! Robotspel åt folket! Robotspel på V75-tillsammans!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-27, 11:07   #55

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

Big Bill Bac & Bear Dancer & Prey Frontline

Spik

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-27, 11:10   #56

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Kan inte sluta skratta åt att PREY F är storis även denna gång .... ja...hoppas många går på det skämtet.... för här finns dagens bästa SPIK!!!!!
Gammal 2013-11-27, 11:31   #57

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Kan inte sluta skratta åt att PREY F är storis även denna gång .... ja...hoppas många går på det skämtet.... för här finns dagens bästa SPIK!!!!!
Det gick ju så dåligt sist...
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-27, 11:41   #58

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Det gick ju så dåligt sist...
ja den vann för att ingen gjorde något.... alla som kan bedöma motstånd inser att den är chanslös nu....den var ju usel sist trots insten... tyckte alla....men denna vecka är det slut.... får den spets... blir den 3a eller 4a om den får bestämma helt....det är över nu....
Gammal 2013-11-27, 13:06   #59

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 367
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
ja den vann för att ingen gjorde något.... alla som kan bedöma motstånd inser att den är chanslös nu....den var ju usel sist trots insten... tyckte alla....men denna vecka är det slut.... får den spets... blir den 3a eller 4a om den får bestämma helt....det är över nu....
Tar Prey f. starten? Vem sätter press i så fall?
sally är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-27, 13:12   #60

Grogg12s avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 432

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sally Visa inlägg
Tar Prey f. starten? Vem sätter press i så fall?
Nougat
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td