Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-30, 10:08   #211

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Greenstar Visa inlägg
Alla dessa strykningar i sista gynnar väl Dreams Take Time? Betydligt färre att runda nu och har väl mött betydligt värre hästar på slutet? Enda frågetecknet för mig är voltstart, men jag tror att han kan vinna trots safteystart. Tråkigt med favoritspik i sista, men tycker att han står för toppklassen i gänget. Är jag fel på det?
Nej, jag tror du har helt rätt.
En helt annan sak är att allmänheten har många i första och är tunna i sista och att det därför brukar vara extra lönsamt att gardera i sista...
Gammal 2013-11-30, 10:10   #212

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

känns verkligen som Dreams take time gynnas väldigt mycket alla strykningar.. kan vara omgångens bästa spik.. tycker dock det finns flera roliga drag i loppet!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-30, 10:13   #213

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Nej, jag tror du har helt rätt.
En helt annan sak är att allmänheten har många i första och är tunna i sista och att det därför brukar vara extra lönsamt att gardera i sista...
Brukar köra efter samma princip, spik i början och många i slutet! det är tråkigt att sitta med spik på favoriten i sista, för det blir en extremt dålig värdeökning då! Generellt!
Gammal 2013-11-30, 10:16   #214

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Robbans i sista som ALLA tycker är ett så roligt drag är ju inget roligt alls... den blir extremt mkt streckad och känns som dagens tråkigaste drag.... rensar inget och minimal chans
Gammal 2013-11-30, 10:17   #215

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1531
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Brukar köra efter samma princip, spik i början och många i slutet! det är tråkigt att sitta med spik på favoriten i sista, för det blir en extremt dålig värdeökning då! Generellt!
Absolut, det är det jag menar med tråkigt med favoritspik i sista. Dock tror jag att det är bästa spiken i omgången oavsett NU efter alla strykningar. Hade dock vart betydligt roligare om det var avd. 1 då, precis som du skriver, många är livrädda att spricka direkt och man genom spik där kopplar ett hyggligt grepp på övriga.
Greenstar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-30, 10:18   #216

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

meget interesant intervju

"Man kan välja vilket som, det är precis på gränsen, men vårt lopp går kvart över tre och vi har fyra timmars bilresa från box till box. Värmer vi vid två så kan vi ändå låta hästen äta frukost hemma i lugn och ro och allt sådant och det var ett lätt val. Han reser bra. Han har haft en ganska svår skada i en kota i ett bakben och det tog tid att få honom tillbaka, och inför senast visste vi inte alls var vi hade honom egentligen då han var mycket jobbad men inget snabbare. Hästen var också överladdad från start då han inte hade tävlat på så länge och då dessutom en konkurrent skrek och tjoade så mycket just när Björn skulle ta upp och söka position så galopperade han i ren iver. Han har väl aldrig hoppat någon gång tidigare varken i lopp eller i träning, men det var inga fel på hästen. Han ser väldigt fin ut efter, men hur mycket han gått framåt med genomköraren är svårt att säga eftersom han var så fin redan innan. Men det är klart att han ska ha gått framåt! Dessutom bör han ha lugnat ner sig lite och han ska inte hoppa igen. Vi kör med precis samma grejer, barfota och helstängt samt jänkarvagn, om inte Björn har några andra tankar. Men det tror jag inte att han har. Chansen? Det är inte min starka sida att bedöma men jag har en fruktansvärd häst och jag är klar optimist. Det är klart att det finns en risk att vi hamnar utvändigt och att det inte är det man önskar, men även om man nästan inte får säga så tror jag på bra chans även från dödens", avslutar Stefan.
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-30, 10:20   #217

Standard

p.s Stefan P Pettersson tränar 7 Oasis Bi (V75-3

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
"Man kan välja vilket som, det är precis på gränsen, men vårt lopp går kvart över tre och vi har fyra timmars bilresa från box till box. Värmer vi vid två så kan vi ändå låta hästen äta frukost hemma i lugn och ro och allt sådant och det var ett lätt val. Han reser bra. Han har haft en ganska svår skada i en kota i ett bakben och det tog tid att få honom tillbaka, och inför senast visste vi inte alls var vi hade honom egentligen då han var mycket jobbad men inget snabbare. Hästen var också överladdad från start då han inte hade tävlat på så länge och då dessutom en konkurrent skrek och tjoade så mycket just när Björn skulle ta upp och söka position så galopperade han i ren iver. Han har väl aldrig hoppat någon gång tidigare varken i lopp eller i träning, men det var inga fel på hästen. Han ser väldigt fin ut efter, men hur mycket han gått framåt med genomköraren är svårt att säga eftersom han var så fin redan innan. Men det är klart att han ska ha gått framåt! Dessutom bör han ha lugnat ner sig lite och han ska inte hoppa igen. Vi kör med precis samma grejer, barfota och helstängt samt jänkarvagn, om inte Björn har några andra tankar. Men det tror jag inte att han har. Chansen? Det är inte min starka sida att bedöma men jag har en fruktansvärd häst och jag är klar optimist. Det är klart att det finns en risk att vi hamnar utvändigt och att det inte är det man önskar, men även om man nästan inte får säga så tror jag på bra chans även från dödens", avslutar Stefan.
glemt og skriv
Gammal 2013-11-30, 10:21   #218

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1531
Standard

Nu vart dessutom Perfect Powers strykning officiell...
Greenstar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-30, 10:24   #219

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Ju mer jag tittar på det här, så tror jag att det blir en favoritparad igen.

Senast redigerad av Lillis den 2013-11-30 klockan 10:27. Anledning: kan ju inte skriva det svenska språket....
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-30, 10:27   #220

Standard

tidligt v4.

V4

V75 BANE
30.11.2013

V4-1: 2,3,4,5,7,8,9,10,11
V4-2: 3
V4-3: 2,3,4,8,9,11
V4-4: 1,3,4,5,6,7,11,13

864kr
Gammal 2013-11-30, 10:27   #221

laxdasens avatar

Standard

Jag tror det smäller i två lopp det räcker... sen är många borta och jag sitter och räknar lax hela kvällen!
Gammal 2013-11-30, 10:46   #222

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Ju mer jag tittar på det här, så tror jag att det blir en favoritparad igen.
Börjar mer och mer hålla med..

Speciellt Let it happen i avd 4.. de värsta konkurrenterna är 3 år och han är 4, varit ute i tuffa gäng de 2 senaste, står kvar i klassen! känns som en mycket tilltalande uppgift.. men tycker det är en extremt tråkig spik! Jag får fundera vidare!
Gammal 2013-11-30, 10:51   #223

Standard

Christoffer Eriksson gästkuskar bakom Kolgjini-tränade 1 Eileen Boko (V75-5) i finalen av Uppfödningslöpningen. Eriksson tänker försöka ta ledningen som vid uttagningssegern.
- Hon är startsnabb och jag tror på bra chans till ledningen och i så fall är stallkamraten (5 Onceforall Face) den ende jag kan tänka mig att släppa till är stallkamraten, säger Christoffer.

Med den intervjun så tycker jag att Onceforall Face är lika klar som big bill bac utan galopp!
Gammal 2013-11-30, 10:56   #224

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Christoffer Eriksson gästkuskar bakom Kolgjini-tränade 1 Eileen Boko (V75-5) i finalen av Uppfödningslöpningen. Eriksson tänker försöka ta ledningen som vid uttagningssegern.
- Hon är startsnabb och jag tror på bra chans till ledningen och i så fall är stallkamraten (5 Onceforall Face) den ende jag kan tänka mig att släppa till är stallkamraten, säger Christoffer.

Med den intervjun så tycker jag att Onceforall Face är lika klar som big bill bac utan galopp!
Tobbe spetsar så det blir tyvärr inget sånt scenario
Gammal 2013-11-30, 10:58   #225

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 7049
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
V4

V75 BANE
30.11.2013

V4-1: 2,3,4,5,7,8,9,10,11
V4-2: 3
V4-3: 2,3,4,8,9,11
V4-4: 1,3,4,5,6,7,11,13

864kr
Hold da op det var en dyr kupon Michel , Fantasispil igen?
Painkiller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td