Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-30, 09:17   #196

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av niveon Visa inlägg
Reven dA spetsar imorrn, harry bakom, overpace.. reven håller in i mål, eller blir trött å harry tar den på upploppet? raja gallop i första sväng.
Kommer bli körning i detta lopp från start, flera vill dit och tror sig komma dit. Till det en sjövild Raija i senaste jobbet som Ludde knappt fick stopp på.
Kan bädda för jätteskrällen Global Midnight, som jag verkligen gillar. Nedstruken ett spår, tas lugnt från start och hittar bra slagläge förhoppningsvis. Kanonfin i senaste jobbet och idag ffg med jänkarvagn. Tänkt att låna Peter Untersteiners Tornadovagn. En fin skräll med tempo i loppet, för denna kan verkligen avsluta fort!

Lycka till alla! Jag ser loppen först efter 19:00 :(

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
niveon (+5)

Senast redigerad av Helge den 2013-11-30 klockan 09:31.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-30, 09:31   #197

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1319
Standard

Vinner inte denim boko sista ??
magohl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-30, 09:35   #198

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Tror jag har ett riktigt trevligt system på gång. Krävs inte så mycket för att det ska bli fina pengar. Dubbel jackpot och alla vm system som ryker direkt det händer lite. Finns mycket pengar att spela om!
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-30, 09:37   #199

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

var någon här igår som skrev att PU skulle stryka Perfect Power.. att det var klart varför är den inte struken än då??? eller var det en lallare som skrev det som inte fattar nåt???
Gammal 2013-11-30, 09:38   #200

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av magohl Visa inlägg
Vinner inte denim boko sista ??
Vinner den så vinner inte jag.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-30, 09:46   #201

laxdasens avatar

Standard

Dagens mest överstreckade häst ALVENA PELE 3%! om de kör loppet 100 ggr så vinner den inte en gång... och kör de loppet 10000 ggr så vinner den aldrig då heller.SPELVÄRDET =0
Gammal 2013-11-30, 09:48   #202

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Tror jag har ett riktigt trevligt system på gång. Krävs inte så mycket för att det ska bli fina pengar. Dubbel jackpot och alla vm system som ryker direkt det händer lite. Finns mycket pengar att spela om!
Spikar du Big Bill Bac? Lr är det inte 'spelvärde' i det..58% nu o den har galloperat 5/10 senaste.
Annars, Oasis Bi och Freeman T.Porter?
Kan mind your face skrälla första?
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-30, 09:50   #203

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
var någon här igår som skrev att PU skulle stryka Perfect Power.. att det var klart varför är den inte struken än då??? eller var det en lallare som skrev det som inte fattar nåt???
Ja, det ska han. Det sa han på liven i går kväll, så det kommer.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-30, 09:52   #204

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Jag hörde också det på liven igår! Så det lär komma under förmiddagen!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-30, 09:52   #205

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Har läst på twitter att PU sa det på liven.

har inte hört det själv.

Där vart visst dansken i avd 7 struken, Tycoon Conway.

Det var väl Uhrbergs drag?

Edit: Dasen frågar, då svarar ALLA. Gammalt Sharp-ordspråk......

Senast redigerad av Lillis den 2013-11-30 klockan 09:54.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-30, 09:58   #206

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Kolgjini: Här tänds blivande stjärnor …

I tisdags skedde det igen.

Eskilstunas startpersonal klantade till det å det grövsta.

Två hästar blev utkörda på grund

av startförseelser trots att de var ­oskyldiga till detta.

Jag är inte förvånad. Jag har haft åsikter om dem tidigare. Någon måste ta dem i öronen så att det inte upprepas igen.

Över till något roligare. Dagens V75-omgång på min hemmabana i Malmö.

I dag på Jägersro avgörs sista finalen för unghästloppen i år, nämligen Svensk Uppfödningslöpning 2013.

Ett lopp där många nya stjärnor har setts. Jag tänker bland annat på mina två egna vinnare i loppet, Revenue och Raja Mirchi. Som efter tvåårssäsongen utvecklades till storstjärnor. Kanske tänds en ny stjärna i dag?

+++

Olympic Kronos (V75-1) har känts strålande i de senaste starterna. Men bakspår gör att jag ligger lågt.

Raja Mirchi (V75-3) känns jättefin i jobben men är inte tränad för att göra en topprestation i den här starten. Ett lopp i kroppen med en rejäl spurt till slut är det viktigaste för honom den här gången.

Magical Face (V75-4) trodde jag inte på i början av veckan. Men efter ett jobb i tisdags fick jag upp förhoppningarna.

Eileen Boko (V75-5) vann försöket på ett snyggt sätt. Kommer gå med ryckbomull för första gången. Ledningen. Pass upp.

Onceforall Face (V75-5) är jag ganska säker på har den högsta kapaciteten i fältet. Men han är inte den mest sköt­samma. Toppchans om han går felfritt.

Replay Kronos (V75-7) kändes mycket bra i det senaste jobbet. Han har grym kapacitet. Om favoriten gör bort sig.

++

Luxury Lane (V75-4) har ett spår på tok för långt ut. Kommer få svårt därifrån.

Radieux (V75-7) har toppform men läge och motstånd skrämmer. Det blir tufft.

El Mago Pellini (V75-7) behöver ett lopp i kroppen efter en tids bortavaro. Ska bara smygas med denna gång.

Från sportbladet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Hiroix (+15)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-30, 09:58   #207

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1531
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Har läst på twitter att PU sa det på liven.

har inte hört det själv.

Där vart visst dansken i avd 7 struken, Tycoon Conway.

Det var väl Uhrbergs drag?

Edit: Dasen frågar, då svarar ALLA. Gammalt Sharp-ordspråk......
Alla dessa strykningar i sista gynnar väl Dreams Take Time? Betydligt färre att runda nu och har väl mött betydligt värre hästar på slutet? Enda frågetecknet för mig är voltstart, men jag tror att han kan vinna trots safteystart. Tråkigt med favoritspik i sista, men tycker att han står för toppklassen i gänget. Är jag fel på det?

Senast redigerad av Greenstar den 2013-11-30 klockan 10:00.
Greenstar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-30, 09:59   #208

Standard

Frågan är vem som gör jobbet utanpå prey frontline. Min känsla är att prey får bestämma ett tag o då går freeman fram o pressar vilket sedan bäddar för nougat. Det kan även vara tvärtom o då vinner freeman..spika 6 lr 10 lr köra 6, 10, 11.
Gammal 2013-11-30, 10:01   #209

laxdasens avatar

Standard

Ja nu är det klart vem dagens bästa spik är.. blir löjligt enkelt..... förändringar har påverkat ALLT!
Gammal 2013-11-30, 10:02   #210

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Greenstar Visa inlägg
Alla dessa strykningar i sista gynnar väl Dreams Take Time? Betydligt färre att runda nu och har väl mött betydligt värre hästar på slutet? Enda frågetecknet för mig är voltstart, men jag tror att han kan vinna trots safteystart. Tråkigt med favoritspik i sista, men tycker att han står för toppklassen i gänget. Är jag fel på det?
' Tyvärr' tror jag du är rätt på det. Har inte tänkt spika dreams take time men efter alla strykningar börjar den kännas klar..
Svara

td