|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-11-20, 15:09 | #31 |
Helt inne på att du är rätt ute idag framförallt i avd 7 tror Stein daylight krossar motståndarna idag, spik på allt.
2013-11-20, 15:25 | #32 |
Stein gav mig 335 lax en gång..... den måste hedras
2013-11-20, 15:29 | #33 |
men svårt idag...... RANDOM SHOT klart bästa spiken idag....
2013-11-20, 15:42 | #34 |
Köp en havrekvast i så fall - men visst, den kan ju vinna igen åt dig även om 1:an var löjligt förbättrad senast. Är den som förra gången är den klar.
Gäller att fälla Mellby Viking om det ska bli stora slantar |
|
2013-11-20, 15:43 | #35 |
Banned
|
|
2013-11-20, 15:44 | #36 |
Ska nog bara spika RANDOM SHOT.... sen sätta 4 av 7 A. Känns rätt idag....blir nog att tänka om i flera lopp.....
2013-11-20, 15:47 | #37 |
Ytterligare ett exempel på att du ej ser när det är en förändring.... den är fräsch igen och kommer prestera kanon idag...Istället för att du ständigt ska säga emot mig kan du ju använda lite kunskap ist..... kan lova dig att den är klart bäst i detta gäng.... möjligt att den inte är det redan idag men jag tror det.... ja jag har trott på den förut och kollat upp den speciellt för ikväll eftersom jag varit oerhört besviken på den.Och ja jag vet att om jag tror på mina egna ideer så tjänar jag på det i längden.. har jag alltid gjort. Vinner troligen hur lätt som helst..... men fortsätt drömma o att den förlorar....
2013-11-20, 15:51 | #38 | |
Banned
|
Citat:
Du snackar om förändring gång på gång på gång. Du borde inse när en häst är oduglig! |
|
2013-11-20, 15:55 | #39 |
Du verka ha obegr problem.... ditt humör är under all kritik.... sluta käka citron varje dag och använd hjärnan istället. Men jag gillar ditt mothugg då kliver jag in ännu hårdare! Den är såååååååååååååååååååååååå� �åååååååååå KLAR!!!! vi vänder på din kommentar och jag säger totalt stenklar!!! Lek Uffe!!!! Det blir ren uppvisning.....hur orkar du säga oduglig om den.... de andra har aldrig mött en bra häst... det har han gjort.... och idag leker han.... troligen spets och ren lekstuga sen... men tror den vinner oavsett lopp.... mkt snabbare ut än du kan fatta.... vilket gör att du inte fattar något om detta lopp.
2013-11-20, 15:58 | #40 |
Stallrapporter om alla hästarna på V86.
V86-1 1 Vodka on Ice (Daniel Olsson) STARTAR EJ. 2 Marcus Palema (Torbjörn Jansson) hade jag inte räknat med skulle få möta sådana hästar som B.W.L.Champion och Rakas. Men det finns pengar efter dem också. Kan han vara fyra, femma, sexa är jag väldigt nöjd. Väldigt bra startspår, säger Erik Lidman. 3 High Leg (Jörgen Westholm) kom aldrig in i loppet senast men tränar på helt okej efter det. Han har en spännande uppgift framför sig. Vi fick ett bra startspår. Skulle han trava iväg och hitta ett bra slagläge är han en outsider. Inget hett bud men en rysare vid stor gardering, säger Jörgen. 4 Exodus (Jan Nordin) har haft svårt att komma med. Oavsett konkurrensen här hoppas vi att bägge hästarna går fint nu, säger Jan. 5 Lover Boy Laday (Ulf Ohlsson) visar inget som gör honom streckvärd. 6 Exotic Tooma (Hans-Owe Sundberg) har jag försökt få med en längre tid nu. Kan göra väldigt bra ifrån sig. Ett bättre spår än Exodus också, säger Jan Nordin. 7 Runaway Lane (Claes Sjöström) kan öppna och borde hålla täten länge om han skulle nå ledningen. 1 660 meter 8 B.W.L.Champion (Björn Goop) är allt bra med efter segern. Visade form då och allt är väl efteråt också. På pappret ser det bra ut. Riktigt bra. På förhand borde han och Rakas vara de bästa, säger Petri Salmela. 9 Bob Hope (Jorma Kontio) har gjort två lopp efter lång frånvaro nu. Letar efter formen fortfarande och behöver något lopp till innan formen sitter där. Får ligga lågt nu, säger CG Björkroth. 10 Daniel Palema (Kaj Widell) har säkert svårt att vinna där men kan nog vara med bland de fyra, fem första. Han har bra form och går bra till slut. Det är ganska bra hästar på 20 men jag räknar med att han kan vara fyra eller femma ändå, säger Risto Airaksinen. 11 Rakas (Per Lennartsson) har inte fått något toppläge. Det är svårt att stå 20 på 1 600 meter. Vi får ligga lite lågt. I och för sig får han farten med sig när det är springband. Han har kapacitet och vaknar han på rätt sida går det inte att säga att han inte kan vinna, säger Erik Holm hos Per. 12 Love n’Hate (Johan Untersteiner) var blek i debuten för oss. Vi får se om loppet förde fram hästen men det är fortfarande osäkert var den står. Svårbedömd, säger Roger Walmann. V86-2 1 First Glory (Roger Malmqvist) STARTAR EJ 2 Here and Hot F. (Ulf Ohlsson) är formen lika bra på nu. Om inte bättre. Jag är inte hundra nöjd med att bli nedstruken till innerspåret. Med andraspåret hade jag varit kaxig och sagt att det var en spik. Nu kan det häxa. Jag svor när ettan försvann. Nu måste det lösa sig lite därifrån. Om det gör det så tror jag att hon vinner, säger Dennis Forsnor. 3 Wireless (Per Lennartsson) ser fortsatt formstark ut och det är lättare emot. Kan (äntligen) spräcka segernollan. Borde vara dags. 4 Sweep Launcher (Jörgen Sjunnesson) har gått bra i montén på slutet. Formen verkar vara bra. Men därifrån till att vinna på Valla är en annan femma. Jag hoppas på att hon får pengar, säger Eva-Lena Hellman. 5 Damzel Eson (Jelena Fironova) sprang i Litauen för en vecka sedan. Banan var usel och hon joggade på 1.21. Solvallas bana är snabb och på den kan hon gå snabbare än 1.14/13,5 skulle jag tro. Går hon till ledningen har hon en väldigt god chans. Annars 50-50, säger Jevgeni Ivanov. 6 Karina Sisu (Teijo Ahola) var lite tveksam senast men det var 2 600 och det är i längsta laget för henne. Var tunt tränad inför det loppet. Nu är det lopp i kroppen och hon ska vara bättre nu. Max i platsstriden. Men inte mer, säger Petri Salmela. 7 Under the Sun (Frida Asplund) överraskade senast genom att hålla väldigt bra från en för henne väldigt otacksam resa. Gick utvändigt större delen av loppet. Har hon aldrig varit i närheten av att palla förut. Vill helst spara till en slutspeed, säger Torbjörn Engdahl. 8 Vikens Hot Lips (Filip Lejon) har bra form men ett jobbigt läge. Rankas ner. 9 Augusta (Jorma Kontio) STARTAR EJ 10 Culp Fiction (Björn Goop) har gjort det bra på slutet och har tränat bra inför det här. Hon har blandat och gett en del men jag tycker att hon blir allt stabilare. Loppet ser ganska jämnt ut. Hon är en av flera som ska kunna dyka upp i segerstriden här, säger Ola Frisell i team Goop. 11 Pikant Gel (Sören Eriksson) var bra senast och vi har väntat in det här loppet eftersom hon står så bra inne. Nu fick hon tyvärr bakspår och det gör att vi får ta det som bjuds. Är i ordning, säger Troels Andersen. 12 Princess Elle (Göran Jansson) har tränat på som hon ska. Inte startat på ett tag men verkar bra i träningen. Tråkigt läge. Pengar i första hand, säger Göran. V86-3 1 Love Dancer (Fredrik B Larsson) fick punktering från start senast. Så var den dagen förstörd. Allmänt fin och jag tror att han är i bra form nu. Får han ledning körs han där, säger Fredde. 2 Random Shot (Ulf Ohlsson) gick bra senast. Hade svikit i några lopp och haft skit i kroppen men senast var han bra. Formen ska komma. Jag tror att han kan vara med och slåss om det, säger Stefan Hultman. 3 Finally Famous (Kaj Widell) är en grön treåring. Möter bra hästar men det är enda möjligheten han har med sin tvångsprissumma. Behöver mogna in i klassen, säger Reijo Liljendahl. 4 Charrua Forlan (Hans-Owe Sundberg) gör det bra varje gång. Uppåt i klass hela tiden men utvecklas fint. Får se om han kan vara en av dem som kan vara med nu också, säger Hans-Owe. 5 Sir Ratzeputz (Jorma Kontio) har inte startat sedan Kriteriet. Han har jobbat på och känns fin i jobben. Fick ett hyfsat läge. Ska kunna vara med i den främre träffen någonstans, säger CG Björkroth som är Timo Nurmos försteman. 6 Red Rose Sisu (Erik Adielsson) har bara nollor i raden men är inte så tokig. Har växt mycket under treårssäsongen. En fin häst och jag tror hon kommer visa helt annorlunda takter nästa år. Nöjd med pengar nu, säger Petri Salmela. 7 Good Dynamite (Torbjörn Jansson) var väldigt bra i två lopp innan senast. Då kom han inte till och det var ett tufft lopp också. Svårt läge men loppet är lite enklare än senast. Om han får pengar nu så är jag nöjd, säger Pekka Korpi. 8 Dionne Sisu (Ville Karhulahti) har ett tråkigt utgångsläge men absolut full form. Trots läget får man inte glömma bort henne fullständigt. Behöver tur. Med maxklaff kan hon vara nära i mål, säger Petri Salmela. 9 B.B.Tigger (Björn Goop) är en jättefin häst som har gjort det kanonbra. Passade inte på den kletiga banan som blev senast. Har sett jättefin ut i träning efteråt. Gär ner lite i klass nu. Jag tycker att han ska räknas tidigt, säger Ola Frisell. 10 Shadoom (Janne Ulmas) är en mycket bra häst. Allt är fint. Formen är väldigt bra. Vi har stor tro på att det ska kunna gå vägen. En bra chans trots, säger Janne. 11 Bandit Hornline (Robert Bergh) är ny i vår träning. Har bara tränat på hemmavid. Känns bra men har ett lurigt läge. Det blir tufft att räcka till seger på en gång nu, säger Jimmy Jonsson hos Robert. V86-4 1 Vertical Speed (Björn Goop) har lite dunkel form. 2 Olzons Ligist (Johan Untersteiner) jagar någon slant. Jag ligger lågt. Hårt motstånd och han hoppade från start senast också, säger Fredrik Moxness. 3 160 meter 3 Magnifique Loss (Jörgen Sjunnesson) är under stadig utveckling och börjar uppföra sig klart bättre. Väldigt energieffektiv i sitt steg. Men Bergharns och Nurmos är normalt i en klass för sig, säger Mikael Laudon. 4 I Am Dynamite (Daniel Olsson) är pigg och alert efter förra starten. Så det ser bra ut. Det är betydligt mycket tuffare den här gången. Går ända in i mål, säger Camilla Collander. 5 Foot on the Gas (Stefan Melander) bör kanske tas med vid större gardering. 6 Immer Fri (Hans-Owe Sundberg) nöter på bra. Gick hyggligt senast. Kan hänga med hyggligt på distansen, säger Hans Owe. 7 Nottingham (Roger Malmqvist) jagar en matlapp, säger Erik Svensson. 8 City of Peace (Kim Eriksson) STARTAR EJ 3 180 meter 9 Such a Feeling (Jörgen Westholm) går bra hela tiden. Bara väntar på att få vinna. Klarar distansen och är en outsider. Några tuffa men han är inte borta om det stämmer, säger Jörgen. 10 Mellby Viking (Jorma Kontio) känns jättefin i träningen. Kapaciteten finns. Som han känns i träningen är han en av dem som räknas, säger CG Björkroth. 11 Uno de Joflo (Fredrik B Larsson) går bra varje gång. Blir allmänt bättre. Slår normalt inte Mellby Viking. Har goda möjligheter att vara bland de tre, säger Fredde. 12 Paying Guest (Robert Bergh) har varit ifrån lite. Körde ett jobb i förra veckan, 18 full väg, och såg riktigt bra ut. Ska ha bra chans. Räknas i det här loppet, säger Jimmy Jonsson. 13 Memory Pearsall (Johan Wiman) brukar gå bra på 3 100 men hoppas på en peng därifrån, säger Johan. 14 Bolt (Torbjörn Jansson) var klart förbättrad senast. Känns väldigt uppåt hemma också. Det kan bli tufft att vinna. Är ändå på rätt väg, säger Li Platzer i stallet. 15 Nelle d’Amour (Per Lennartsson) har två lopp i kroppen efter uppehåll. Är inte enkel men har bra styrka så distansen passar bra. Får smyga med härifrån, säger Jörgen Westholm. V86-5 1 Unefemmeamoureuse (Björn Goop) gjorde ett bra lopp senast. Stod 20 efter men gick för fullt över mål. Innerspår och 2 600 kanske är frågetecken. Når inte ledningen och distansdebut. Kanske ingen tidig vinnare men bör vara med på lappen, säger Ola Frisell. 2 Unique Julia (Hans R Strömberg) fick ett bra läge för en gångs skull. Resultaten har uteblivit mycket på grund av dåliga lägen. Fin i jobben. Kommer jag till, det bör jag, så är det en platskandidat, säger Hasse. 3 Absolut Newport (Risto Airaksinen) borde vinna om inte kusken gör några misstag. Gick kanonbra senast men det var segt på innerspåret. Rumplade till och galopperade. Jag körde utanpå ledaren och hon kämpade på väldigt bra. Får öppna som hon vill själv. Räknas tidigt, säger Risto. 4 Village Surprise (Peter Cederin) verkar okej efter förra starten. Tränat på som vanligt. Det är några bra hästar med men hon har ett bra läge och känns bra här hemma. En platschans ska hon ändå ha, säger Peter. 5 Withma (Jennifer Tillman) känns riktigt på tårna för dagen. Fräsch och fin. Ett jämnt och bra lopp. Det blir tufft. Ett plus för distansen, säger Fredrik Tengstad. 6 Chanel Boko (Göran Lång) känns helt okej. Har gjort rätt hyggliga lopp på slutet. Det är tufft motstånd. Smyger med och ser vad vi kan få, säger Göran. 7 Quiteanotherstory (Johan Untersteiner) var bra senast som tvåa på V75. Lång distans nu är ett frågetecken. Vi hoppas dock på en skaplig slant då hästen i övrigt står bra inne i loppet, säger Roger Walmann. 8 Elles W.Linnea (Erik Svensson) matchas hårt. Fel läge och tuffare emot. 9 Purple Dream (Kim Eriksson) måste ha tur med positionerna från spår nio men hon är sämre än någon annan. Helt oöm för positioner också. Är en outsider, säger Fredrik Moxness. 10 Panama As (Jorma Kontio) har gjort allting rätt så här långt. Som hon har varit är hon en utav dem som ska kunna göra upp om segern här, säger CG Björkroth. 11 Maryjette (Erik Adielsson) satt med rubbet kvar senast faktiskt. Har lite smygform. Behöver vilsamt lopp men är inte så tokig, säger Peter Untersteiner. 12 Stirling Allstar (Tino Ärling) är det bra med efteråt. Dåligt läge men löser det sig räknas hon. Distansen ska inte vara något problem. Känns mer stark än snabb, säger Thomas Larsson. V86-6 1 First Jewel (Claes Sjöström) är allt bra med och formen är jag nöjd med. Senaste gången satt han fast och klättrade i ryggar. Kan inte hålla upp någon ledning, säger Lars Olander. 2 Flying On (Johan Untersteiner) hann inte med senast men gjorde ett hyggligt lopp i skymundan. Hoppas att han är med och rotar nu istället. Verkar bra i träningen. Han är inte så långt ifrån att kunna vinna ett sådant här lopp. Garderingsstreck, säger Hans Karlsson. 3 Kincannon Hanover (Stefan Melander) har varit mycket fin vid de två senaste segrarna. Bra chans igen. 4 Finely Brown (Annika Nährström) kommer från B-loppsseger. Får svårt här. 5 Mon Cheri Broline (Jan I Jönsson) var seg senast. Fick gå tre rejält tuffa jobb och nu känns det i alla fall hyggligt. Läget kan man inte klaga på. Att vinna blir knepigt. Med någonstans bland de tre, fyra, säger Janne. 6 Hayden Viking (Daniel Olsson) verkar allting positivt med. Han har haft en stabil utveckling framåt. Det känns riktigt bra faktiskt. Han har visat framfötterna. Vi ska försöka vara med, säger Rolf Petersson. 7 Digital Product (Björn Goop) har inte varit som bäst i de senaste starterna. Kapacitet för att strida. 8 New Charger (Ulf Ohlsson) har ingen tur med spåren än så länge. Haft otur en period nu. Annars verkar det bra allting för övrigt. Det handlar om att han måste komma ner någonstans nu, säger Thomas Franck. 9 Askö Q. (Jelena Fironova) är okej men det är en speciell häst. Man kan aldrig lita på den här. Han är stark och bra men man kan aldrig lova att han presterar bra, för han kan vara dålig. Jag tror att han kan prestera 1.15-1.16. Det känns intressant, säger Jevgeni Ivanov. 10 Ottimo Doc (Jorma Kontio) är bra och håller god form. Hästen är fint i ordning och ska ha en plats-chans. Liten chans att vinna också. Jag provar helstängt för första gången. En outsider, säger Jorma. 11 Pegasos Neo (Alexandra Hellgren) är allt jättebra med. Han ska absolut inte köras för vinst utan det ska köras mycket på säkerhet. Det blir inga offensiva tilltag nu. Ska bara smyga med, säger Mikael Cedergren. 12 Exdell (Olli Koivunen) fick ett dåligt läge. Det tror jag förstår våra chanser. Annars är det ingen fara med formen men jag tror att hon väger lite lätt i det här sällskapet. Går inte att runda alla, säger Harri Koivunen. V86-7 1 Dead Wood (Ulf Ohlsson) känns mjuk, fin, pigg och alert. Han är startsnabb. Jag vet inte vad Ulf har tänkt men förhoppningsvis hittar han till ledningen. Gör han inte det får han hitta någon väg ut. Måste vara optimistisk, säger Kristina Wiik. 2 Korok (Jorma Kontio) känns bra och det blir inga ändringar mot hur han brukar gå. Han ärsvårbedömd i dagsläget då han varit ifrån så länge. Bra läge och inte det värsta motståndet. Får se var han står någonstans, säger Yvonn Mattsson. 3 Stein Daylight (Leif Witasp) slog i vagnen senast och blev stekhet. Inte startat på ett tag. Vill ligga lågt tills jag vet var jag har honom. Men på hans kapacitet kan man inte räkna bort honom heller, säger Leif. 4 Utility Bus (Kaj Widell) var chanslös senast och behöver få fler lopp i kroppen. 5 Tarpoon Bris (Johan Wiman) känns bra i träningen men möter bra hästar. Tror inte att han har hundraprocentig form än. Är på gång och framåt, säger Johan. 6 Mad Image (Johan Untersteiner) spurtade bra senast och formen är ganska bra. Ska gå med jänkarvagn nu. Annars kör vi som vanligt. Han kan öppna lite också. Får han en bra position kan han vara trea, fyra. Jag vet inte om han kan vinna, säger Ville Nisonen. 7 Pine Cool (Stefan Melander) är klart bättre än raden men behöver ha lite klaff. 8 Candor Hall (Björn Goop) blev struken senast på Mantorp. Hade halkat och sträckt sig i hagen. Vågade inte chansa. Ser mjuk och fin ut i träningen nu. Tråkigt läge och man kanske får ligga lite lågt nu när spåret drar ned, säger Ola Frisell. 9 Ajlexes Daylight (Jenni H Åsberg) har gått bra tre starter i rad nu. Vi kör som vi har gjort. Klaffar det under vägen därifrån är han inte alls borta. För formen är bra nu, säger Tomas Pettersson. 10 Mellby Apollo (Per Lennartsson) har haft ett litet uppehåll nu sedan Breeders-uttagningarna. Har bytt gård och vi får se om han kan utvecklas lite till. Det känns som om det finns mycket i den där hästen. Han har en enorm grundstyrka men har varit seg i år, säger Erik Holm. 11 M.T.Fortune Winner (Erik Adielsson) håller fortsatt sin fina form. Inte uträknad trots trista läget. 12 Foreign Life (Claes Sjöström) är det bra med men spåret är som vanligt dåligt. Får jaga pengar. Spåret tar bort alla chanser. Han har bara en månad kvar till pension, säger Kjell Eriksson. V86-8 1 Room to Go (Hans-Owe Sundberg) felade senast och jag vet inte varför. Känns jättefin. Allt är bara väl. Riktigt fräsch för dagen. Bra möjligheter att vara långt framme om hon sköter sig, säger Hans-Owe. 2 Rugiada dei Rex (Ulf Ohlsson) blir lite bättre och bättre hela tiden. Senast var hon riktigt bra i skymundan. Kom surt på det från sitt läge då. Bra läge nu och hon kan öppna bra. Hon ska faktiskt med på kupongen, säger Stefan Hultman. 3 Dream On Silvio (Jörgen Sjunnesson) var fin när hon vann på Mantorp. Det var vi nöjda med. Allting känns bra och jag tror att hon kommer att gå bra igen. Bättre läge än stallkompisen, säger Peter Untersteiner. 4 Talk the Talk (Stefan Melander) gör en mycket bra debutsäsong. Ett givet bud. 5 Pompano Princess (Torbjörn Jansson) är inte så tokig faktiskt. Hon är rätt så bra och jag tror att hon är rätt så bra bakom bilen också. Kan nog vara långt framme, säger Reijo Liljendahl. 6 Al’s Redhead (Markus B Svedberg) har inte startat på ett tag. Åtgärdad efter förra starten och sedan var hon struken för virus efter det. Känns bra nu. Har svårt att se henne gå ut och vinna direkt, säger Markus. 7 Xanthis Alicia (Jorma Kontio) gjorde det bra i debuten för oss i ett lärlingslopp. Det var trafikproblem på vägen men hon gick bra till slut. Tuffare motstånd nu och spår sju men hon ska gå framåt med det loppet, säger CG Björkroth. 8 My Gliding Angel (Björn Goop) är en jättefin häst som har gjort allt rätt. Senast var nog det bästa loppet hon har gjort. Låg sist och gick i fjärdespår genom svängen. Klart att det är en topphäst som bara blir bättre och bättre. Hon ska räknas, säger Ola Frisell. 9 Tiki Bar (Per Lennartsson) gjorde ett ganska bra lopp senast även om hon blev snöpligt slagen. Blir lite bättre hela tiden. Jag tror att hon är bättre bakifrån, säger Tomas Malmqvist. 10 Heart Lini (Kaj Widell) är allt bra med. Gjorde ett mycket bra lopp senast. Allt är i ordning. Bakspåret nu är ingen fördel för henne, säger Dan Röcklinger. 11 Vincere Scis Win (Erik Adielsson) har gjort det bra utan att sätta så många prickar över i:et. Har gjort det bra totalt sett ändå. Även om förväntningarna var högre på henne när säsongen började. Har gett sig lite grann till slut några gånger. Nu kommer hon få en rygglöpning den här gången och det tycker jag är intressant. Visat någon gång att hon är vass på kort speed, säger Stig H Johansson. 12 Elvira Diablo (Johan Untersteiner) är också ett fint sto. Hon är minst lika bra som Dream On. Nu fick hon dåligt läge igen. Så det blir inte så lätt att slå den andra. Både mina är fina, säger Peter Untersteiner. Källa: Martin Berg/Sportbladet
2013-11-20, 16:02 | #41 |
2 Random Shot (Ulf Ohlsson) gick bra senast. Hade svikit i några lopp och haft skit i kroppen men senast var han bra. Formen ska komma. Jag tror att han kan vara med och slåss om det, säger Stefan Hultman.
Det gäller ju att inse när en häst underpresterat pga mkt strul..... tränaren har tidigt sagt att det här är en av hans absolut bästa i stallet.....men visst då är det väl en åsna enligt dig haha.... jaja.... vad vore sharps utan dig MR IMBITTERAGAIN
2013-11-20, 16:04 | #42 | |
Banned
|
Citat:
|
|
2013-11-20, 16:06 | #43 |
att du orkar ALLA här inser att du kan absolut inget om trav... förstår du inte att du gör bort dig... jag får 10 PM om dagen som bekräftar detta haha.....Disktrasan på sharps....man vill slänga den fort som fan...
2013-11-20, 16:07 | #44 |
Tidig inlämning, blir ishallen med grabben, hoppas att pengarna är fördelade när jag kommer hem. Chansar lite på att BG sätter dit Digital Product idag, sinnesjukt överspelad favorit i det loppet.
Registrerat spel Datum: Onsdag 2013-11-20 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 71 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 8, 11 (3, 7) 2 2, 3, 10 (11, 6) 3 1, 2, 4, 5, 9, 10, 11 4 5, 10, 11 (3, 9) 5 3, 4, 5, 7, 10 6 7 Digital Product (3, 10) 7 1, 3, 7 8 1 Room to Go (2, 8) Vadet gäller startnummer 1 890 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 472,50 kr Kvittonummer: AF88 8BED 2479 0105 |
|
|