Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-17, 17:40   #136
Banned
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 179
Sharp$: 363
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Alltså vi kan

Lillis förstod uppenbarligen det jag räknade med (bara att kolla kommentaren huruvida hon skulle göra tillräckligt offensivt), att en hel del spår skulle krävas.

Det förstår alla som sett trav i 25+ år (uppenbarligen ingen fördel idag).
Det fanns bara två alternativ i hur hon skulle vinna! Ta alla på upploppet eller avancera tidigare och svepa fältet. Nu fick hon en seg häst framför sig som inte ville fram tillräckligt snabbt. Det händer såklart i vissa starter. Kanske en på fem eller liknande. Övriga fyra starter får hon ingen häst eller en häst som snabbt avancerar fram eller liknande.

Men den vann. Nog snackat nu Vissa hade rätt, andra hade fel vad gäller den här hästen. De som hade fel får helt eneklt analysera om de likväl hade rätt eller om de ska analysera det bättre i framtiden. Jag låter det vara osagt!
ImHappyAgain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 17:40   #137
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

SJÖA!!!!!!!!!!!! Lillis, Clarund och Pilkast kan trav och en hel del till.....
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 17:42   #138
Banned
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 179
Sharp$: 363
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
har gått plus... hela helgen rejält så ingen nöd går på mig..... mina klara vann med exakt hundra ... förresten..med hela upploppet!
Ja, alla här går plus på trav och mycket dessutom mest hela tiden så länge vi slipper redovisa alla spel. Det är det som är så bra att vara på ett forum. Alla är vi experter som sjöar obegränsat hela tiden.

Sen kan du säkert ha gått plus den här helgen. En tvilling satte du åtminstone! Jag bryr mig egentligen inte!
ImHappyAgain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 17:45   #139
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

för mig räcker att sätta ETT spel av TIO... sjöar alltid ejält när jag vinner.... jag är även nöjd med att sätta tre v7or om året... räcker gott och väl för mig..... vissa sätter 10 men vinner mindre än mig på det.
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 17:45   #140
Banned
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 179
Sharp$: 363
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Men ditt j-la troll, såg du loppet.

Hon går 1400 kvar och när hon går så måste hon veta att hon får göra jobbet i tredje resten av loppet.

SEG RYGG Croon kör ju supersnyggt, glider ut och tar dödens och han gör det 2-300 meter. Han sitter ju i dödens innan kurvan. I det läget finns det inte på världskartan att Food Money blir nedsläppt och det ser nästan ut som att hon va helt medveten om det då hon bara surfar med för att sen 6-700 kvar gå till förnyat angrepp.

Mercedes visste helt klart vad hon hade att åka med.

Det jag menade var att precis så som loppet blev kört trodde jag också att det skulle bli kört. Det jag däremot helt hade missbedömt va hur bra hästen gick, därav försökte jag fälla den.

Hade loppet varit över 1640m istället hade jag nog varit mer sugen på att chansspik.
troll troll! Konstigt man inte tar vissa seriöst här!
ImHappyAgain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 17:47   #141
Banned
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 179
Sharp$: 363
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
självklart hade jag fel om den hästen .... det har ju alla här erkänt....många hade fel.... men många här kommer ta bort liknande hästar från såna lägen på 2140.... och lyckas... så nästa gång kanske du står med tasken i brevlådan. Den gången fick jag ont i kuken.
Man får ju bedöma hästens kvaliteter mot motståndet. En random favorit från spår 12 är ju inget som hetsar upp mig normalt.

Men även Maharaja som vann från tillägg senast var lika klar även om folk trodde att en världshäst inte skulle runda ett gäng kallblodstravare!
ImHappyAgain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 17:47   #142
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ImHappyAgain Visa inlägg
Man får ju bedöma hästens kvaliteter mot motståndet. En random favorit från spår 12 är ju inget som hetsar upp mig normalt.

Men även Maharaja som vann från tillägg senast var lika klar även om folk trodde att en världshäst inte skulle runda ett gäng kallblodstravare!
Ja en fråga??? Jobbar du???????
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 17:50   #143
Banned
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 179
Sharp$: 363
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
för mig räcker att sätta ETT spel av TIO... sjöar alltid ejält när jag vinner.... jag är även nöjd med att sätta tre v7or om året... räcker gott och väl för mig..... vissa sätter 10 men vinner mindre än mig på det.
Med de oddsen du brukar spela lär det inte räcka att sätta ett spel av tio då ditt snittodds knappast är över tio kan jag säga! Bara att gå igenom lite historik på slutet så lär du själv märka att du inte hamnar över 5-6 ungefär. Och då är det oftast tack vare DD som drar upp snittoddset!
ImHappyAgain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 17:51   #144
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ImHappyAgain Visa inlägg
Det fanns bara två alternativ i hur hon skulle vinna! Ta alla på upploppet eller avancera tidigare och svepa fältet. Nu fick hon en seg häst framför sig som inte ville fram tillräckligt snabbt. Det händer såklart i vissa starter. Kanske en på fem eller liknande. Övriga fyra starter får hon ingen häst eller en häst som snabbt avancerar fram eller liknande.

Men den vann. Nog snackat nu Vissa hade rätt, andra hade fel vad gäller den här hästen. De som hade fel får helt eneklt analysera om de likväl hade rätt eller om de ska analysera det bättre i framtiden. Jag låter det vara osagt!
Hade nästan glömt vad diskussionen handlade om, bra att du påminde mig .
__________________
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 17:52   #145
Banned
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 179
Sharp$: 363
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Ja en fråga??? Jobbar du???????
Nej,jag jobbar inte. Hur så?
ImHappyAgain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 17:53   #146
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ImHappyAgain Visa inlägg
Med de oddsen du brukar spela lär det inte räcka att sätta ett spel av tio då ditt snittodds knappast är över tio kan jag säga! Bara att gå igenom lite historik på slutet så lär du själv märka att du inte hamnar över 5-6 ungefär. Och då är det oftast tack vare DD som drar upp snittoddset!
tror du jag spelar samma insats på alla spel??? hade en dubbel AMAZING MAN-RAGATA i onsdags..... och som sagt du vet inget om mina belopp....
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 17:55   #147
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ImHappyAgain Visa inlägg
Nej,jag jobbar inte. Hur så?
förstod nästan det.... med den enorma analytiska förmågan och den överlägsenhet du har här(travkunnighet och massor med år av erfarenhet) så behöver du inte det.... bara att gratulera. Ska följa alla dina spel och ta rygg varje gång.... hade inte insett din storhet förrän idag.
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 17:55   #148
Banned
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 179
Sharp$: 363
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
tror du jag spelar samma insats på alla spel??? hade en dubbel AMAZING MAN-RAGATA i onsdags..... och som sagt du vet inget om mina belopp....
Jag ser ju vilka belopp du spelar på ibland! Med tanke på att du hade minst 10 000 på DD i går på 11-9 så lär du ha haft en jäkla massa deg på den där raketen som du snackar om och att spela raketer är ju inget att rekommendera. Bättre att dela upp det som två olika vinnarspel - det borde alla seriösa förstå!
ImHappyAgain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 17:57   #149
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

haha.... raket... är det ett dåligt spel.... då måste DD vara världens sämsta spel då du inte får välja vilka lopp du ska spela en dubbel på...... ja din logik är underbar haha
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 18:02   #150
Banned
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 179
Sharp$: 363
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
haha.... raket... är det ett dåligt spel.... då måste DD vara världens sämsta spel då du inte får välja vilka lopp du ska spela en dubbel på...... ja din logik är underbar haha
Med den kommentarer tror jag på fullt allvar att du egentligen inte kan något om spelteori!

Allt handlar ju om odds kontra sannolikhet! DD kan du på många kombinationer få klart högre odds än vad sannolikheten säger att de borde gett. T ex på V75 för en vecka sen när det skrällde i sista avdelningen. Klart överbetalt odds och det med råge.

Att spela en raket och inte ens veta vad som händer precis innan start i ett lopp där du förlitar dig på vinnaroddsen är inte speciellt smart. Du kan inte ens styra ditt eget odds där. Visst, om du spelat på andra sajter än ATG men det får jag inte uppfattningen att du gör.

Så om man nu ska spela en "raket" så väntar man ju och delar upp det som två olika vinnarspel för att dels se om oddset inför andra avdelningen är bra nog för att ha värde i spelet eller inte.

Hur kan du inte förstå detta? Allt spel handlar ju om värde!
ImHappyAgain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td